#kitakanmember

MOST RECENT

Tag kawan korang yang camni.... ๐Ÿ˜โค๏ธ๐Ÿค—
.
Tag Rakan Anda ๐Ÿค—
follow ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
โฉ@pesankakmoji .
โฉ@epilog.cinta
โฉ@fikirsejenak
โ–ถ๏ธTurn on post notification
.
Follow
@ayatabangpilot
Selalu Mak Ayah je pesan kan..Kali ni Kak Moji nak pesan sikit ๐Ÿ’•๐Ÿ’•.. Meh follow @pesankakmoji untuk Quotes-quotes kehidupan.. ๐Ÿค—๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜„
.
-
#pesankakmoji#nakpesanย #quotesgramย #mohonterasa#igersmalaysiaย #vscomalaysia#muslim#nakfakta#quotes#mudahterhiburย #lawakhambar#Malaysia#bestfriend#dakwahmudah#persatuanstudylastminit#kitakanmemberย #malaysiatrendingย #dubsmashmalaysianย #dubsmashid#mudahterhibur#muslimah
#streetphotographyย #quote#viralย #musicallymalaysia#lawakhambarย #hijabgirl#hijab#tudung#tudungbawal

Aku terima nikahnya.. ๐Ÿ˜โค๏ธ๐Ÿ’•
.
Tag Rakan Anda ๐Ÿค—
follow ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
โฉ@pesankakmoji .
โฉ@epilog.cinta
โฉ@fikirsejenak
โ–ถ๏ธTurn on post notification
.
Follow
@ayatabangpilot
Selalu Mak Ayah je pesan kan..Kali ni Kak Moji nak pesan sikit ๐Ÿ’•๐Ÿ’•.. Meh follow @pesankakmoji untuk Quotes-quotes kehidupan.. ๐Ÿค—๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜„
.
-
#pesankakmoji#nakpesanย #quotesgramย #mohonterasa#igersmalaysiaย #vscomalaysia#muslim#nakfakta#quotes#mudahterhiburย #lawakhambar#Malaysia#bestfriend#dakwahmudah#persatuanstudylastminit#kitakanmemberย #malaysiatrendingย #dubsmashmalaysianย #dubsmashid#mudahterhibur#muslimah
#streetphotographyย #quote#viralย #musicallymalaysia#lawakhambarย #hijabgirl#hijab#tudung#tudungbawal

Hargailah yang masih ada.. ๐Ÿ˜Š๐Ÿค—
.
Tag Rakan Anda ๐Ÿค—
follow ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
โฉ@pesankakmoji .
โฉ@epilog.cinta
โฉ@fikirsejenak
โ–ถ๏ธTurn on post notification
.
Follow
@ayatabangpilot
Selalu Mak Ayah je pesan kan..Kali ni Kak Moji nak pesan sikit ๐Ÿ’•๐Ÿ’•.. Meh follow @pesankakmoji untuk Quotes-quotes kehidupan.. ๐Ÿค—๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜„
.
-
#pesankakmoji#nakpesanย #quotesgramย #mohonterasa#igersmalaysiaย #vscomalaysia#muslim#nakfakta#quotes#mudahterhiburย #lawakhambar#Malaysia#bestfriend#dakwahmudah#persatuanstudylastminit#kitakanmemberย #malaysiatrendingย #dubsmashmalaysianย #dubsmashid#mudahterhibur#muslimah
#streetphotographyย #quote#viralย #musicallymalaysia#lawakhambarย #hijabgirl#hijab#tudung#tudungbawal

๏ธSALE #mkmenfashion โ—๏ธ
Like & Tag member at the comment below ๐Ÿ‘..
. . . โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž– ๐Ÿ” Code: MFCYG 7234
๐Ÿ‘” Size: S M L XL XXL
โœˆ๏ธ Status: PRE ORDER
๐ŸŽ‰ OFFER Price: RM58
๐Ÿ’ธ NORMAL Price: RM150
๐Ÿ“ฌ Postage: +RM10(sm)/+RM15(ss)
โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–
.
Smart baju ni. Order cepat sebelum habis stock! ๐Ÿ˜Š
.

Whatsapp: 0136431244 ๐Ÿ“ฒ to order ๐Ÿ˜ƒโ€ผ๏ธ TAKE NOTE ๐Ÿ‘‡ .
(Give me a PRODUCT CODE & screenshot the COLOUR & SIZE item that u interested ๐Ÿ‘Œ).
.
.

#sayajual #sweater #sweatermurah #jacket #jacketmurah #hoodedsweater -#hoodedjacket #sweaterjacket #sweaterjacketmurah #preordermurah #dropshipwanted #lofattah #redzayda #fattzura #kitakanmember #lokalah #igersmy #igersmalaysia #ikutcarakita #lawakhambar #mudahterhibur #hargapromosi

๏ธSALE #mkwomenclothing โ—๏ธ
Like & Tag member at the comment below ๐Ÿ‘.
.
. . โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž– ๐Ÿ” Code: BJJJ7671
โœˆ๏ธ Status: PRE ORDER
๐Ÿ‘š Size: M L
๐ŸŽ‰ PROMO Price: RM75
๐Ÿ’ฐ NORMAL Price: RM175
๐Ÿ“ฌ Postage: +RM10(sm)/+RM15(ss)
โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–
.
Lawa jubah ni. Order cepat sebelum habis stock! ๐Ÿ˜Š
.

Whatsapp: 0136431244 ๐Ÿ“ฒ to order ๐Ÿ˜ƒโ€ผ๏ธ TAKE NOTE ๐Ÿ‘‡ .
(Give me a PRODUCT CODE & screenshot the COLOUR & SIZE that u interested ๐Ÿ‘Œ).
.
.

#sayajual #tshirt #shirt #loosetshirt #looseshirt #bajukurung #bajumoden #jubah #longsleeve #shirtmurah #printedtshirtmurah #printedtshirt #tshirtmurah #longsleevemurah #preordermurah #womenfashion #fashion #style #lofattah #fattzura #kitakanmember #lokalah #igersmy #igersmalaysia #ikutcarakita #lawakhambar #mudahterhibur #hargapromosi

๏ธSALE #mkmenshoes โ—๏ธ
Like & Tag member at the comment below ๐Ÿ‘.
. . . โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž– ๐Ÿ” Code: MFSLY 22196
๐Ÿ‘Ÿ Size: 39 40 41 42 43 44.
โœˆ๏ธ Status: PRE ORDER
๐ŸŽ‰ OFFER Price: RM47
๐Ÿ’ธ NORMAL Price: RM55
๐Ÿ“ฌ Postage: +RM10(sm)/+RM15(ss)
โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–
.
Lawa kasut ni. Order cepat sebelum habis stock! ๐Ÿ˜Š
.

Whatsapp: 0136431244 ๐Ÿ“ฒ to order ๐Ÿ˜ƒโ€ผ๏ธ TAKE NOTE ๐Ÿ‘‡ .
(Give me a PRODUCT CODE & screenshot the COLOUR & SIZE that u interested ๐Ÿ‘Œ).
.
.

#sayajual #kasut #kasutmurah #sportshoes #kasutsukan #style #ootd #ootdmen #kasutlelaki #kasutperempuan #canvasshoes #kasutraya #preordermurah #borongmurah #dropshipwanted #lofattah #redzayda #fattzura #kitakanmember #lokalah #igersmy #igersmalaysia #ikutcarakita #lawakhambar #mudahterhibur #hargapromosi

๏ธSALE #mkwomenshoesโ—๏ธ
Like & Tag member at the comment below ๐Ÿ‘.
. . โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž– ๐Ÿ” Code: SSZX 21038
๐Ÿ‘ฃ Size: 36 37 38 39 40 41.
. โœˆ๏ธStatus: PRE ORDER
๐ŸŽ‰ Price: RM15
๐Ÿ“ฌ Postage: +RM10(sm)/+RM15(ss)
โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–
.
Lawa sandal ni. Order cepat sebelum habis stock! ๐Ÿ˜Š
.

Whatsapp: 0136431244 ๐Ÿ“ฒ to order ๐Ÿ˜ƒโ€ผ๏ธ TAKE NOTE ๐Ÿ‘‡ .
(Give me a PRODUCT CODE & screenshot the COLOUR & SIZE sandal that u interested ๐Ÿ‘Œ).
.
.

#sayajual #sandal #sandalmurah #sandalperempuan #sandalsimple #preordermurah #dropshipwanted #lofattah #redzayda #fattzura #kitakanmember #lokalah #igersmy #igersmalaysia #ikutcarakita #lawakhambar #mudahterhibur #hargapromosi

๏ธSALE #mkbagz โ—๏ธ
Like & Tag member at the comment below ๐Ÿ‘.
. . โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž– ๐Ÿ” Code: WBZY 17452
โœˆ๏ธ Status: PRE ORDER
๐ŸŽ‰ Price: RM25
๐Ÿ“ฌ Postage: +RM10(sm)/+RM15(ss)
โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–
.
Lawa bag ni. Order cepat sebelum habis stock! ๐Ÿ˜Š
.

Whatsapp: 0136431244 ๐Ÿ“ฒ to order ๐Ÿ˜ƒโ€ผ๏ธ TAKE NOTE ๐Ÿ‘‡ .
(Give me a PRODUCT CODE ๐Ÿ‘Œ).
.
.

#sayajual #bag #beg #bagmurah #begmurah #begsekolah #begsekolahmurah #backpack #backpackmurah #setbag #setbagmurah #shoulderbag #simplebag #bagmurah #begmurah #sayajualbag #sayajualbeg #preordermurah #borongmurah #dropshipwanted #lofattah #redzayda #fattzura #kitakanmember #lokalah #igersmy #igersmalaysia #ikutcarakita #lawakhambar #mudahterhibur #hargapromosi

Korang mesti ada member camni kan?๐Ÿ˜Š
.
Tag Rakan Anda ๐Ÿค—
follow ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
โฉ@pesankakmoji .
โฉ@epilog.cinta
โฉ@fikirsejenak
โ–ถ๏ธTurn on post notification
.
Follow
@ayatabangpilot
Selalu Mak Ayah je pesan kan..Kali ni Kak Moji nak pesan sikit ๐Ÿ’•๐Ÿ’•.. Meh follow @pesankakmoji untuk Quotes-quotes kehidupan.. ๐Ÿค—๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜„
.
-
#pesankakmoji#nakpesanย #quotesgramย #mohonterasa#igersmalaysiaย #vscomalaysia#muslim#nakfakta#quotes#mudahterhiburย #lawakhambar#Malaysia#bestfriend#dakwahmudah#persatuanstudylastminit#kitakanmemberย #malaysiatrendingย #dubsmashmalaysianย #dubsmashid#mudahterhibur#muslimah
#streetphotographyย #quote#viralย #musicallymalaysia#lawakhambarย #hijabgirl#hijab#tudung#tudungbawal

Kawan...kekadang lawak kekadang jahat..ape NIE!!...๐Ÿ˜ญ#kawan #kitakanmember #lawak #jahat #thanksselfie

MASIH SEMPAT NAK PUTIH SEBELUM RAYAโœจโœจโœจโœจ
.
Gosok-gosok je dgn GlutaMilkSoap terus jadi putih!๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ Wahh uolls xnak ke kulit putih mcm ni? .
Yup. Putih kekal dear. Ramai yg bg feedback kulit jd semakin lembut & cerah. Yang penting kene konsisten pakai sabun ni kay. Wangi pun wangi. Mmg jatuh cinta dahโค
.
Hehe tazzabar la tu nak order๐Ÿ˜†
Boleh WhatsApp sis terus taw untuk fast response. 010-2731099
Sabun ni mmg terlajak laris. Rugi kalau xcuba satu๐Ÿ˜‡

KALAU CIKGU ZARINA YANG BERUMUR 40 TAHUN MASIH BOLEH TAMBAH TINGGI 5CM, BAGAIMANA DGN ANDA?๐Ÿ˜Ž
.

Tahniah Cikgu Zarina sebab berjaya tmbah tggi 5cm! Alhamdulillah ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ .
.

Ini bukan rekaan. ni memang kisah benar. Siapa sangka umur begini masih boleh naik tinggi๐Ÿ˜ฑ
Kan admin dah cakap xrugi korang melabur utk beli product peninggi ni. . .

Testimoni dah berlambak. Buang keraguan anda, ambil tindakan sekarang utk order.
Whatsapp 010-2731099๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ’ช .
.

TERLAJAK TINGGI 9CM๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
.
Jangan salahkan produk kami kalau anda terpaksa tinggi. Smpai member2 terkejut mcm mne boleh jadi tinggi!๐Ÿ˜œ
.
Tahniah bro Afiq berjaya tambah tinggi sebanyak 9CM!!๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ’ช
.
.
WOWWW HEBAT BUKAN?? .
Nak tahu rahsia tambah tinggi? Whatsapp admin lelaju. Esok jugak admin poskan obat ajaib ni. Haa ๐Ÿ‘ฎ
.
Jangan risau sebab Supplement Peninggi Badan Tiens membantu untuk menambah ketinggian 2cm-15cm. .

Kista termasuk tumor jinak yang terbungkus oleh selaput semacam jaringan di organ reproduksi perempuan yang paling sering ditemui. Bentuknya kistik, berasa cairan kental, dan ada pula yang berbentuk anggur. Kista juga ada yang berisi udara, cairan, nanah, ataupun bahan-bahanlainnya. Kumpulan sel-sel tumor itu terpisah dengan jaringan normal di sekitarnya dan tidak dapat menyebar kebagian tubuh lain. Itulah sebabnya tumor jinak relative mudah diangkat dengan jalan pembedahan, dan tidak membahayakan kesehatan penderitanya
Selain pada ovarium kista juga dapat tumbuh divagina dan di daerah vulva(bagian luar alat kelamin perempuan). Kista yang tumbuh di daerah vagina, antara lainin klusi,duktus gartner,endometriosis, danadenosis. Sedangkan kista yang tumbuh di daerah vulva, antara lain padakelenjar bartholini,kelenjar sebasea serta inklusi epidermal.

Menjaga Kesehatan Kehamilan

Asparagus dikenal sebagai sumber folat yang cukup baik. Jadi, bagi wanita hamil sangat dianjurkan untuk mengkonsumsi asparagus untuk membantu menjaga kesehatan kehamilan dan membantu proses pertumbuhan janin di dalam kandungan. Senyawa asam folat.
======
Konsultasi gratis seputar promil dan kesehatan reproduksi
Add ContactPerson๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ž
โ˜žwa: 085608121157

Kehamilan adalah sesuatu yang istimewa yang hanya di miliki oleh kaum wanita. Dalam kehamilan banyak sekali keutamaan yang dijanjikan oleh Allah dan Rasul-Nya. Rasulullah saw bersabda
โ€œWanita yang sedang hamil dan menyusui sampai habis masa menyusuinya seperti di garis fi sabilillah. Dan jika ia meninggal di antara waktu tersebut, maka sesungguhnya baginya adalah pahala mati syahidโ€. (Thabrani)
.
.
Dalam lain kesempatan Nabi saw. Bersabda kepada putrinya Fatimah ra.: โ€œ Wahai Fatimah, jika WANITA mengandung anak di PERUTNYA, maka para malaikat akan memohonkan AMPUNAN baginya, dan ALLAH menetapkan baginya setiap hari SERIBU KEBAIKAN, menghapuskan SERIBU KEJELEKANNYA. Ketika wanita itu merasa SAKIT ketika MELAHIRKAN, maka ALLAH menetapkan baginya pahala para pejuang ALLAH SWT. Jika ia MELAHIRKAN bayinya, maka KELUARLAH DOSA-DOSANYA seperti ketika ia di lahirkan oleh ibunya, dan tidak akan keluar dari dunia dengan membawa SATU DOSA APAPUN. Di kuburnya akan di tempatkan di taman-taman surga. ALLAH memberinya PAHALA SERIBU IBADAH HAJI DAN UMRAH, dan SERIBU MALAIKAT memohonkan ampunan baginya hingga HARI KIAMATโ€
======
Konsultasi gratis seputar promil dan kesehatan reproduksi
Add ContactPerson๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ž
โ˜žWa: 085608121157

Most Popular Instagram Hashtags