#kimetsunoyaiba

MOST RECENT

Reupload because I gave him thumbs while he's holding a scroll wtf
They!! Got!! An!! Anime!! 🎉🎉
The english fandom is non existent tho wtf come on

★動漫週邊情報★ ☀SUMMER JUMP COLLECTION情報☀
週刊少年JUMP和週刊YOUNG JUMP内的9部人氣作品將會於6/22推出玻璃小杯!

非常適合夏天用來盛載凍飲或甜品🍨
或是放在桌上裝飾也非常漂亮!(^□^*)゚*。☆ #動漫 #anime #manga #動漫週邊
#日本動漫 #動漫情報 #animenews
#週刊少年JUMP #週刊YOUNGJUMP
#我的英雄學院  #ヒロアカ #bokunoheroacademia #DRAGONBALL #銀魂 #gintama #ONEPIECE
#排球少年 #haikyuu #黑色五葉草 #blackclover #約定的夢幻島 #yakusokunoneverland
#黃金神威 #goldenkamui #鬼滅之刃
#kimetsunoyaiba
資料來源:【ジャンプショップ【公式】】@jumpshoptokyo

Kimetsu no Yaiba
Follow @kimetsuno.yaiba

06.17 我妻善逸 (Agatsuma Zenitsu) / 鬼滅の刃 (Kimetsu no Yaiba)
大正モダン衣装の善逸!鬼滅の刃アニメ化ですね💕嬉しい! 鬼滅オンリーのスペースは少なかったけど皆さん活気溢れててすごく楽しかった!これからどんどんおっきくなってくるだろうから母のような気持ちで見守る😌 禰豆子かわゆ。
ところで鬼滅の刃は英語表記でもKimetsu no Yaiba でいいのかしら。

#supercomiccity #cosplay #cosplayer #kimetsunoyaiba #zenitsuagatsuma #agatsumazenitsu #コスプレ #コスプレイヤー #鬼滅の刃 #鬼滅の刃コスプレ #祝アニメ化 #我妻善逸

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ I’m so glad it’s finally summer!!! More time to be lazy and obsess over this amazing manga 😤🌅 anyway I hope that the insta kny fandom awakens lol

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ kokushibou is easily one of the most interesting characters in the manga as of late, I’m just wondering why and what muzan offered him to cause him to join alliances???? I just can’t wait to know more now

insect pillar
#kimetsunoyaiba

best series
#kimetsunoyaiba

- Huh. They just sorta dropped the main antagonist in the MC’s lap in the second volume while simultaneously setting him up as a really interesting and conniving villain. I’m starting to see how this became so beloved
🔻
Manga: Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 🎌Chapter 13🎌
🔻
#demonslayerkimetsunoyaiba#kimetsunoyaiba#anime#seasonalanime#manga

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
I’m so happy to see more and more people starting to read kimetsu no yaiba! I’ll post more later in the meantime enjoy these visuals

Yes, mofos! Kimetsu no Yaiba is finally getting an anime adaption. Literally one of the only mangas that I try to keep up with. Ufotable is going to be working on it and I am so hyped. If they keep with the story then the animation will be ridiculous! I cannot wait! #demonslayer #kimetsunoyaiba #ufotable #anime

Kimetsu no Yaiba
Follow @kimetsuno.yaiba

だいたい三兄弟じゃん!って思った❤
かわいい魔魅流とナチュラルに溶け込む禰豆子✌️ #cosplay
#nurarihyonnomago
#kimetsunoyaiba

I can see Kimetsu no Yaiba on TV📺🎵 I am looking forward who will play the boys swordmen✨ So exciting\(^o^)/🎵 「約束のネバーランド」に続いて、「鬼滅の刃」もアニメ化決定✨ メインのキャラが10代の少年達だし、男女どちらの声優さんが演じるのかが気になるところ🎵
グロいシーンもありだし、放送は深夜だろうなぁ😅

#exciting #soexciting #swordmen #swordman #anime #manga #shonenjump #jump #kImetsunoyaiba
#鬼滅の刃 #アニメ #アニメ化 #少年ジャンプ

Catching up on some Kimetsu no Yaiba now that the anime has been announced, and I wanted to draw with ink, so Tanjirou seemed like a good option.
#kimetsunoyaiba #tanjiroukamado #kamadotanjirou

Kimetsu no yaiba

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ yo yo genya!!! Badass man, I mean last time we saw him he was chanting this weird spell type technique??? I doubt he’s a demon because Tanjirou would’ve smelled him from miles away, so it’s most likely a technique. Which adds to his badass factor.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ idc what no one says, this chapter has to be the best in the arc!! I’m most likely going to say this next chapter but DAMN DAMN RHIS CHAPTER WAS ABOUT BOMB AS FUKC‼️ GOTOUGE WENT FOR THE NECK THIS WAS AN AMAZING CHAPTER!

Most Popular Instagram Hashtags