[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#kf16

691 posts

TOP POSTS

Proud of this guy throwing down in this first individual comp. @morrissettejustin #kf16 #crossfit

Feeling very blessed to do what we did today. I am thankful God has filled me with a passion that has had such a positive impact on my life & continues to do the same for so many others. #KF16 #CrossFit

Tuna with pastrami omellette #dietgaberasadiet with @therocksaustralian #ketofastosis #kf16

Boller i karry og suppe #KF16 #kulturmødet

WOD 2 for #KF16 is... !

WOD 3 for #kf16 is...

MOST RECENT

Tuna with pastrami omellette #dietgaberasadiet with @therocksaustralian #ketofastosis #kf16

Ich mach alles was getan werden muss für die Familie!🖖 @wessam210

🔥💕

KF-16C Fighting Falcons & F-15K Slam Eagles flying with USAF B-1B Lancer & F-35A Lightning II and USMC F-35B Lightning II during Exercise Vigilant Ace.

Source: ROK Air Force

#ROKAF #ROKAirForce #공군 #전투기 #multirolefighter #kf16 #f16c #f16fightingfalcon #fightingfalcon #militaryporn #kf16c #republicofkorea #fuerzaaerea #airpower #airdominance #fighterjet #militaryaircraft #戦闘機 #F35A #F35B #B1B #b1blancer #F15K #slameagle #슬램이글 #폭격기 #bomber #vigilantace

refill nya ini aja...shirataki noodles kuah indomie...telornya 2...pk rawit n bwg goreng...segeeeeerrrr😁😁
#salamlemak
#ketowarriordiary
#ketolifestyle
#foodpost
#foodism
#kf16

South Korea demonstrated its Kill Chain pre-emptive strike package 6 minutes after North Korea tested its ICBM. South Korea was already monitoring North Korean launch site.

Source: Defense Media Agency

#RepublicofKorea #ROKArmy #ROKNavy #ROKN #ROKAirForce #ROKAF #hyunmoo #hyunmoo2 #탄도탄 #미사일 #순항미사일 #현무 #현무2 #ballisticmissile #srbm #irbm #missilelaunch #madeinkorea #missiletest #transportererectorlauncher #hyunmoo3 #cruisemissile #icbm #spice2000 #kf16 #sejongthegreatclass #이지스함 #킬체인 #northkorea #kdxiii

우리남편필수품 🖊🖍 좋은거 사줘도 꼬질꼬질한펜이랑 귀마개랑 난 준적없는 만원한장 (어디서 카드깡하나🤷🏼‍♀️) 귀여워 😘 #빨래하려다 #보물찾기 #조종복주머니너무많아 #남편필수품 #소소한남자 #참소박함 #일상 #daily #공군조종사 #kf16 #하늘노동자

#럽스타그램 #결혼해요 #12월3일 #오후1시 #부부스타그램 #테라스스튜디오 #이남익실장님 #필상이와수지 #❤️#초례상씬 #조종복 #KF16 #콧구멍 #스튜디오촬영 #결혼식#2주남았다 #준비는아직 ㅜㅡㅠ
.
.

12월 3일 일요일 오후 1시 .
서울 해군호텔 본관 노블레스홀 .
오필상❤️박수지 결혼해용!
.
오셔서 축하해 주세여!!😇
미리미리 연락못드리고 알리지 못해서 죄송합니댜 😭
함께하는 첫걸음 축복해주세염🤗 .
.
#해군아니고_공군인건_안비밀

Serious fighter pilot..
#wannabe

#대한민국공군특수비행팀 #블랙이글
#BLACKEAGLES#서울ADEX2017
#ADEX #AIRSHOW #아덱스
#F22 #F35A #F15K #KF16 #U2 #FA50 #T50 #A10 #UH60 #공군 #해병대 #AIR FORCE
#ROKAF #ROKMC #USAF #보라매 🇰🇷👍
.
.
.
.
.
오늘 공군특수비행팀인 블랙이글스의 비행을 보고 단순한 보여주는 쇼가 아닌 대한민국민의 긍지와 자부심을 느끼는 순간이였다
한편으로 내가 꿈꾸던 공군사관학교를 졸업했다면 ..

지나가다 F-22랩터 사진 찍었음;;;;ㅎㄷㄷ
서울공항 담장 넘어로 본게
이니님 전용기, 전용헬기 C-17수송기
아파치 롱보우, E-3센트리, F-35 라이트닝
서울 ADEX 2017 일반인 입장은 21일 22일이고 성남시민 무료 입장이니까 밀떡들은 꼭 가보셈
그리고 에어쇼도 합니다
#서울ADEX2017
#서울공항
#밀덕
#F22
#F35
#F15K
#KF16
#FA50
#블랙이글스비행단
#대통령전용기

Akhirnya .... kangen browniess terobati coba bikin browniess keju keto #KF16

Day 16 on #keto broke fasting early today due to period. Had #himalayansaltwater then #icedcoffee with #liquidwhippedcream from #Starbucks enough to full me during grocery. Someone wanted Japanese for lunch. I was surprised to see this on the menu. #beefpattyburger in a Japanese restaurant. Being a keto required someone to be picky lol I asked the waiter to remove the steamed veggie and sauce but I didn't know the set came with rice pickles and sweet curry lol. I only ate the patty and a bit of mushroom. #ketofast #intermittentfasting #if16 #kf16 #ketogenicindonesia #whatketoeatintherestaurant #ketogenicintermittentfasting #lowcarb #lowcarbhighfat #lchf #foodie #foodporn #fillinglunch

서산에서 그동안 수고했어요~~~~~
이제 우리 원주에서 합칩시다❤️
#막비행사 #KF16 #조종사 #전투기 #주말부부 #끝 #원주로

Korean Falcon
.
KF-16 Fighting Falcon
.
KF-16 is a light,single jet engine and multirole fighter made by Korean Aerospace Industries(KAI).It's a license build of Lockheed Martin's F-16.several F-16C/D Block 50/52s were produced under license from Lockheed Martin. First 12 aircrafts were delivered to Korea in 1994.Apart from the original F-16C/D,KF-16 features ASPJ internal ECM, F100-PW-229 improved Turbofan engine,AN/APG-68(V)7 Pulse Doppler radar,advanced IFF and wide angle HUD.KF-16 also has JDAM carrying capability just like the original F-16C/D.in the future, KF-16 will be upgraded to F-16V Standard.The Upgrade will feature a new AESA radar, stealth cruise missile carrying capability and improved avionics. .
-Type:Light multirole fighter jet
-Manufacturer:Korean Aerospace Industries - Operators:Republic of Korea's Air Force(RoKAF) -Variants:KF-16C, single seat variant of KF-16 and KF-16D,two seat variant of KF-16
.
Specifications
.
-Powerplant: 1 x F110-PW-229 Turbofan
-Radar: AN/APG-68(V)7 Pulse Doppler radar, AN/APG-83 AESA radar(future upgrade) -Internal Equipment:ASPJ ECM, ALQ-200K Radar Jammer, decoy dispensers
-Equipments:LANTIRN Targetting pod
-Armaments:
1 x 20mm M61 Vulcan cannon, AAM: AIM-9X Sidewinder IR guided AAM,AIM-120C AMRAAM Radar Active AAM
Air to Ground:GBU-10/12 Paveway laser guided bombs,GBU-31/38 JDAMs,AGM-65G Maverick Air to ground missiles,AGM-154 JSOW, AGM-84 Harpoon/84K SLAM-ER anti ship missile,AGM-88 HARM Anti Radiation/radar missile,500,1000,2000 kg unguided bombs,Rocket pods.
.
Written by me by help from Wikipedia(inspired from @kurohara.ryuji's early posts) .
Shown in the pics are:
1st:Flying in Formation
2nd:Carrying Air to Ground weapons
3rd: launching AGM-88 HARM
4th: firing M61 vulcan at North Korean/Korean People's Air Force Su-25K 'Frogfoot-A'
5th:Pursuing a KPAF MiG-23 Flogger
.
#aviationknowledge #koreanaerospaceindustries
#kf16 #f16 #f16fightingfalcon #rokaf #militaryaviation #strikefighters #strikefightersmoderncombat #aviatonsim #aviaton #fighterjet #jetfighterinstagram #jetfighter #knowledge

Ketika rasa kebersamaan & kepedulian sudah "terbentuk & terbangun", maka apa yg akan kita dapat? Ya Pasti Kebahagiaan,Ketenangan lalu timbul pertanyaan apa yg bisa meruntuhkanya? Menurut saya adalah KEEGOISAN,krn jika seseorang / perkelompok sudah memakai EGO maka itu semua yg pernah terbentuk akan menjadi Kenangan,sedangkan kenangan itu hanya masa lampau bukan Masa Depan ..... .
.
.
#B16EagleEyes#16Motivator#MotivatorMuda#belajar#Peduli#Sadar#Bersama#Bahagia#Tenang#mahasiswa/i#Kahfi#BBCMOTIVATORSCHOOL#KF16#16A#icebreaker#babysharkdance#dance 😍

Talent : @firmansyah_sn
@m.giat
@motivator_aip
Meiriza,Faizah,Ka fanni,Aceng,Marky,Huday,Bang anwar,Faridah

tp yg lain gabisa di tag 🙏

Semoga Rasa Peduli,Kebersamaan,Kepekaan terhadap lingkungan sekitar akan ttp terbentuk didalam diri masing-masing 😇😇😇

Di sela-sela festival layangan yang cetar membahana ini, ada cerita tersendiri untuk saya yang masih newbie sebagai #ketowarrior
Seperti festival-festival pada umumnya, tentu akan ada beberapa stand yang menjual jajanan baik makanan atau minuman yang seger-seger.

Nyari bakul air mineral dingin nggak nemu, gimana bisa nemu, saya ke sana udah mau bubar acaranya, jadi sebagian stand udah tutup 😂😂 Mbokkkkk ujian berat buat saya!!! 😂😂😂 Kerongkongan kering, lihat suami dan anak-anak minum yang seger-seger, cuman bisa nelen ludah. Niat hati mau lambaikan tangan ke kamera, tapi nggak ah sayang banget kemaren udah #kf16
Jadi dalam hati cuman bisa mbatin, sabarrrr sabarrrr sabarrr, inget didepan ada goal biar bisa digendong sama sama suami ala-ala pilem india atau korea 😂

Alhamdulillah pagi ini, timbangan sedikit ada hilalnya, BB turun sekitar 5 kg 💪😍 Semangat 😍😘 #ketofastosis
#diarydietvety
#BelajarSehat

#kf16

Selama 2 hari ini bukan hanya saya terlalu sibuk keloyongan di luar, tapi juga mengalami mual-mual yang teramat sangat 😑😥 Kalau si bulan nggak lagi datang, mungkin bakal GR mikir lagi hamil 😂

Entah ini HC atau memang sudah mulai bosan dengan lemak-lemakan yang jelas setiap selesai maem saya selalu mual dan kadang sampai muntah-muntah.

Meski demikian, saya berusaha untuk tetap lanjut. Suwer sih sempat merasa lemes, karena apa yang masuk hampir balik semua karena mual muntah tadi 😰

Sempat tanya ke salah satu #ketowarrior yang lebih senior, katanya mungkin pencernaan saya sedang penyesuaian, jadi disarankan minum si cuka tahesta ini.

Alhamdulillah nemu yang seger-seger diantara lemak-lemak 😅 → iya seger minumnya dicampur pakai air dingin, anggep saja minum es jeruk. Semoga nggak salah ya 😂

Mohon koreksi kalau saya salah 💪

#diarydietvety
#day16
#ketofastosis

Nissan patrol fitk super safari fander hol welding and paint#uae #alain #garage #qatar #kwait #oman #sudiarabia #usa #japan #toyota #kf16 #safari #nissan #pakistan #lahore contact 00971503492328

ROK Air Force operates around 170 F-16C/D Fighting Falcons. Locally-produced KF-16s will undergo major upgrades to meet F-16V standards.

Source: ROK Air Force

#ROKAF #ROKAirForce #공군 #전투기 #군스타그램 #밀리터리 #밀덕 #kf16 #kf16c #f16c #f16fightingfalcon #f16 #f16v #f16viper #fightingfalcon #warplane #fighterjet #airpower #airdominance #戦闘機 #哨戒機 #republicofkorea

Siapa bilang lagi Keto lifestyle gak bisa makan mie,,,,mie sirataki di campur toping telor, usus plus atiampela,,,behhhhh masih bisa makan enyakkk dong 😍😍😍😍 #kf16
#ketowarrior
#ketofood
#ketofastosis
#ketofastosisindonesia
#nocarbo

북한의 거듭되는 핵 미사일 도발과 추가 군사도발 가능성으로 엄중해진 안보 상황 속에서 우리 군이 적 도발 징후 감시 및 고도의 대비태세 유지에 만전을 기하고 있는 가운데 적의 공중도발에 맞서는 조국 영공 방위의 핵심 공군19전투비행단 KF-16 전투기가 초계임무 수행을 위해 힘차게 출격하고 있다. (사진: 국방일보 조종원 기자)

#공군 #공군19전투비행단 #KF16 #대한민국국군 #고마워요우리국군 #ThankyouSoldiers #국방홍보원

2016. 10. 23
사천 항공우주엑스포
ROKAF KF-16

#사천 #항공우주엑스포 #ROKAF #KF16
#Aviation #Aerospace #expo

Bakso Ayam Keto

Pernah ngalamin alarm badan karena cheating makan bakso pas ada acara kumpul. Alhasil ga lama kepala pusing dan belakang kepala-bahu pegal2...oh my

Maka, bikinlah Bakso Keto sendiri...kali ini bikin yang daging ayam...enak buat bakso kuah, or cemal-cemil gtu aja... Inspirasi lain: bisa dibikin seblak, bakso bakar dll... #salam lemak!

#homemade bakso ayam keto #ketofastosis #kf16 #ketomenu #ketofriendly

#uad #satellite #quad#plamodel 받침대로 쓰기

Most Popular Instagram Hashtags