[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#keranakasih

350 posts

TOP POSTS

#KeranaKasih: Jangan lupa menyaksikan telefilem khas Hari Ibu, Kerana Kasih, pada 9.00 malam ini hanya di Suria. Dibintangi oleh Suhaillah Salam, Sani Hussin (@sanihussin), Freda Mel (@freda_mel), J. Rosmini, Jeff Catz (@jeffcatz), Nurul Akhmar (@nurul.akhmar), Adlina Adil (@madlina), Jun Junalis (@junjunalis), Nina Fevriena (@ninafevriena) dan Fikri Aiman. Rancangan ini juga boleh ditonton di Toggle. 🌸

Dan kita berTemu lagi .. This time round he is Cikgu Azhar dan Saya Rohana... #Repost @kerana_kasih
・・・
Day 2. Director, AD and cast hard at work rehearsing lines

#keranakasih

Biar jauh di mata πŸ‘€
Namun dekat di hati ❀
#keranakasih

Write up in today's Berita Harian Sg..Another challenging role for me in Mother's Day Telemovie Special "Kerana Kasih". Tomorrow 12th May 2017 9pm only on Suria..#keranakasih #elementpictures #sgartists #antagonist @wahyurahman @sanihussin @madlina @suhailasalam @nurul.akhmar @freda_mel

#KeranaKasih: Terima kasih kerana bersama kami di Warna 94.2FM! Jangan lupa menyaksikan telemovie Kerana Kasih bersiaran 9.00 malam esok di @mediacorp_suria! @rzkrew_ @sanihussin @wahyurahman @adiyadoni

#KeranaKasih: Ikuti Suhaillah Salam dan Sani Hussin (@sanihussin) berkongsi tentang telemovie Kerana Kasih yang akan bersiaran esok pada 9.00 malam di Suria. Jom ke udara @ria897 bersama DJ Fiza O (@fiza_o) sekarang hingga 9.00 malam! #LIVEUPDATE

Melepaskanmu, bukan mudah bagiku untuk melalui semua ini. From the makers of 'Kasih Tiana', another Mother's day special telemovie Kerana Kasih, 12 May 9pm on Suria. Working with another anugurah alumni @nurul.akhmar. dont miss it. #mothersday #elementpictures #keranakasih #dealingwithautism #butthisnotsequal

Sekali mereka berbuat dosa

Sekali mereka tersesat jalan

Bukan bermakna tiada lagi hidayah buat mereka

Doakan dan sama-sama membantu πŸ’•

#gambarsekadarhiasan
#keranakasih
#bersamakejannah

MOST RECENT

Biar jauh di mata πŸ‘€
Namun dekat di hati ❀
#keranakasih

πŸƒGood Vibes people-Just GooD Vibes-πŸƒ
Alittle throwback with 'kakak' cantik ni.. πŸ™ŠπŸ˜Ž #keranakasih

Kerana Kasih.
RM28.00 exc postage.
Perkenalan yang singkat dengan lelaki bernama Muhammad Haikal Hakimi, mengubah hidup Dilla sama sekali. Hilang prinsip hidup, hilang arah tuju. Dalam sekelip mata hidupnya jadi penuh warna-warni dan hanya berpaksikan pada Kimi seorang. β€œAku bukan suruh kau bercinta dan terus kahwin dengan mamat tu, tapi aku nak kau berkawan dulu dengan dia. Kenal hati budi, kenal latar belakang, baik buruk dia tu. Bukan kenal sebulan terus kahwin!” Namun Dilla sedikit pun tidak mengendahkan kata-kata yang dihamburkan kepadanya. Baik dari keluarga, mahupun teman rapat. Hatinya semakin terpaut sejak pertemuan pertamanya dengan Kimi.

Cuma ada satu perkara yang merunsingkan Dilla. Kimi tinggal jauh di Brunei. Sedangkan emaknya sudah meletakkan syarat, setiap anak-anaknya yang berkahwin mesti tinggal dekat dengannya. Emak enggan berpisah dengan anak-anak biarpun sudah bergelar isteri.

Dilla sanggup berkorban masa depan demi cintanya pada Kimi, biarpun terpaksa membelakangkan emaknya.
Buang emak buang saudara,
KERANA KASIH aku turutkan.
Namun, apakah perkahwinan senyap-senyap yang bersandarkan hanya cinta semata-mata sudah cukup kuat untuk dipertahankan biarpun dugaan yang mendatang dari lelaki yang dicintainya itu?. .

#keranakasih #aisyasofea #pasarnovel #novelmelayu #novelcinta #novelmurahserious buyer sahaja

@pasarbuku @emuslimmall #pasarbuku #pasarnovel #novelpreloved #novel #alaf21 #kakinovel #marimembaca #fajarpajeer #hanifazuha #aciklana #prima #lofattah #viral #bazaarpaknil #novelmurah #sayajualnovel.

Novel terpakai

#keranakasih RM22 exc postage

Beli 2 novel free postage sm.. ss+rm3
#aisyasofea
#novelterpakai
#novelpreloved
#novelterpakaimurah
#alaf21
#wattpadnovel

Kerana Kasih.
RM28.00 exc postage.
Perkenalan yang singkat dengan lelaki bernama Muhammad Haikal Hakimi, mengubah hidup Dilla sama sekali. Hilang prinsip hidup, hilang arah tuju. Dalam sekelip mata hidupnya jadi penuh warna-warni dan hanya berpaksikan pada Kimi seorang. β€œAku bukan suruh kau bercinta dan terus kahwin dengan mamat tu, tapi aku nak kau berkawan dulu dengan dia. Kenal hati budi, kenal latar belakang, baik buruk dia tu. Bukan kenal sebulan terus kahwin!” Namun Dilla sedikit pun tidak mengendahkan kata-kata yang dihamburkan kepadanya. Baik dari keluarga, mahupun teman rapat. Hatinya semakin terpaut sejak pertemuan pertamanya dengan Kimi.

Cuma ada satu perkara yang merunsingkan Dilla. Kimi tinggal jauh di Brunei. Sedangkan emaknya sudah meletakkan syarat, setiap anak-anaknya yang berkahwin mesti tinggal dekat dengannya. Emak enggan berpisah dengan anak-anak biarpun sudah bergelar isteri.

Dilla sanggup berkorban masa depan demi cintanya pada Kimi, biarpun terpaksa membelakangkan emaknya.
Buang emak buang saudara,
KERANA KASIH aku turutkan.
Namun, apakah perkahwinan senyap-senyap yang bersandarkan hanya cinta semata-mata sudah cukup kuat untuk dipertahankan biarpun dugaan yang mendatang dari lelaki yang dicintainya itu?. .

#keranakasih #aisyasofea #pasarnovel #novelmelayu #novelcinta #novelmurahserious buyer sahaja

@pasarbuku @emuslimmall #pasarbuku #pasarnovel #novelpreloved #novel #alaf21 #kakinovel #marimembaca #fajarpajeer #hanifazuha #aciklana #prima #lofattah #viral #bazaarpaknil #novelmurah #sayajualnovel.

Kerana Kasih.
RM28.00 exc postage.
Perkenalan yang singkat dengan lelaki bernama Muhammad Haikal Hakimi, mengubah hidup Dilla sama sekali. Hilang prinsip hidup, hilang arah tuju. Dalam sekelip mata hidupnya jadi penuh warna-warni dan hanya berpaksikan pada Kimi seorang. β€œAku bukan suruh kau bercinta dan terus kahwin dengan mamat tu, tapi aku nak kau berkawan dulu dengan dia. Kenal hati budi, kenal latar belakang, baik buruk dia tu. Bukan kenal sebulan terus kahwin!” Namun Dilla sedikit pun tidak mengendahkan kata-kata yang dihamburkan kepadanya. Baik dari keluarga, mahupun teman rapat. Hatinya semakin terpaut sejak pertemuan pertamanya dengan Kimi.

Cuma ada satu perkara yang merunsingkan Dilla. Kimi tinggal jauh di Brunei. Sedangkan emaknya sudah meletakkan syarat, setiap anak-anaknya yang berkahwin mesti tinggal dekat dengannya. Emak enggan berpisah dengan anak-anak biarpun sudah bergelar isteri.

Dilla sanggup berkorban masa depan demi cintanya pada Kimi, biarpun terpaksa membelakangkan emaknya.
Buang emak buang saudara,
KERANA KASIH aku turutkan.
Namun, apakah perkahwinan senyap-senyap yang bersandarkan hanya cinta semata-mata sudah cukup kuat untuk dipertahankan biarpun dugaan yang mendatang dari lelaki yang dicintainya itu?. .

#keranakasih #aisyasofea #pasarnovel #novelmelayu #novelcinta #novelmurah

- Kerana Kasih.
RM28.00 exc postage.
Perkenalan yang singkat dengan lelaki bernama Muhammad Haikal Hakimi, mengubah hidup Dilla sama sekali. Hilang prinsip hidup, hilang arah tuju. Dalam sekelip mata hidupnya jadi penuh warna-warni dan hanya berpaksikan pada Kimi seorang. β€œAku bukan suruh kau bercinta dan terus kahwin dengan mamat tu, tapi aku nak kau berkawan dulu dengan dia. Kenal hati budi, kenal latar belakang, baik buruk dia tu. Bukan kenal sebulan terus kahwin!” Namun Dilla sedikit pun tidak mengendahkan kata-kata yang dihamburkan kepadanya. Baik dari keluarga, mahupun teman rapat. Hatinya semakin terpaut sejak pertemuan pertamanya dengan Kimi.

Cuma ada satu perkara yang merunsingkan Dilla. Kimi tinggal jauh di Brunei. Sedangkan emaknya sudah meletakkan syarat, setiap anak-anaknya yang berkahwin mesti tinggal dekat dengannya. Emak enggan berpisah dengan anak-anak biarpun sudah bergelar isteri.

Dilla sanggup berkorban masa depan demi cintanya pada Kimi, biarpun terpaksa membelakangkan emaknya.
Buang emak buang saudara,
KERANA KASIH aku turutkan.
Namun, apakah perkahwinan senyap-senyap yang bersandarkan hanya cinta semata-mata sudah cukup kuat untuk dipertahankan biarpun dugaan yang mendatang dari lelaki yang dicintainya itu?. .

#keranakasih #aisyasofea #pasarnovel #novelmelayu #novelcinta #novelmurah

Tajuk : Kerana Kasih
Penulis : Aisya Sofea
Penerbit : #alaf21 .
Harga : RM28

Sinopsis
Perkenalan yang singkat dengan lelaki bernama Muhammad Haikal Hakimi, mengubah hidup Dilla sama sekali. Hilang prinsip hidup, hilang arah tuju. Dalam sekelip mata hidupnya jadi penuh warna-warni dan hanya berpaksikan pada Kimi seorang.
.
β€œAku bukan suruh kau bercinta dan terus kahwin dengan mamat tu, tapi aku nak kau berkawan dulu dengan dia. Kenal hati budi, kenal latar belakang, baik buruk dia tu. Bukan kenal sebulan terus kahwin!”
.
Namun Dilla sedikit pun tidak mengendahkan kata-kata yang dihamburkan kepadanya. Baik dari keluarga, mahupun teman rapat. Hatinya semakin terpaut sejak pertemuan pertamanya dengan Kimi.
.
Cuma ada satu perkara yang merunsingkan Dilla. Kimi tinggal jauh di Brunei. Sedangkan emaknya sudah meletakkan syarat, setiap anak-anaknya yang berkahwin mesti tinggal dekat dengannya. Emak enggan berpisah dengan anak-anak biarpun sudah bergelar isteri.
.
Dilla sanggup berkorban masa depan demi cintanya pada Kimi, biarpun terpaksa membelakangkan emaknya.
.
Buang emak buang saudara, .
KERANA KASIH aku turutkan. .
Namun, apakah perkahwinan senyap-senyap yang bersandarkan hanya cinta semata-mata sudah cukup kuat untuk dipertahankan biarpun dugaan yang mendatang dari lelaki yang dicintainya itu?
.
#sukanovel #keranakasih #aisyasofea #onlinebookstore #alaf21 #pasarnovel #novelbaru #novelmelayu #novelmurah #Novelbestseller #novelcinta #pasarnovel #pasarbuku #bazaarnovel

Cukuplah untuk tahun 2017 hanya baca 12 buah novel aje dan tiga buku lain tapi kan tak boleh percaya jugak kot2 saya terjumpa buku yang berkenan di hati.. πŸ˜‚πŸ˜‚ Membaca tu tangga kejayaan kan
😜.tak gitu?

Selamat Petang!

#bookstgram#bookwithme#bookworm#bookselfie#bookphotography#goodevening#novelmalaysia#booklover#saraaisya#aisyasofea#damyaHanna#meenzulaikha#mayairi#ismaAeMohammad#ramleeawangmurshid#NiaAzalea#keranakasih#izinkankupergi#chanrakter#fugutif#kauyangsatu#datemefortentimes

Scene : @iamathajilane - simple yet satisfying meal that kept the cast & crew going. It was filled with classic favourites!

Visit them at haji lane for some scrumptious food & beverage, don't miss out!πŸ˜‹ #KeranaKasih (Because of Love) is a story about how an autistic mother who has to go through the legal and emotional struggles to retain the custody of her daughter just because of a --- selfish motive. Kerana Kasih is the 2nd story of "Kasih" (Love) Trilogy. #mother #love #story #ElementsPictures

Original Story by #MissHyu@WahyuRahman
Script by #JaqSonata @adiyadoni

Cast - Suhaillah Salam, @freda_mel @sanihussin J Rosmini @jeffcatz @madlina @nurul.akhmar @junjunalis @NinaFevriena @iskandarshahzulkifli @hzqhalim @official_fikriaiman619 Adik #Anisqaisarah ( @iambl0ss0mz @mairaamran )

2 hari nie kite bgi Oven kite Annual Leave πŸ˜œπŸ˜‚.. so bolehlah kite santai2 layan perasaan jap πŸ˜‰πŸ˜‰.
.
#aisyasofea #keranakasih #rehatkanminda

Most Popular Instagram Hashtags