[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#kentut

MOST RECENT

Amboi happy nye mak dia bila anak #kentut. Kes anak #sembelit n #kembung, mau nye tak happy?
Kalau beli ubat kat farmasi biasa dapat yg masuk ikut dubur tu kan. Sakit taauuuu...anak nanges teresak2 nk sumbat tu.

Guna herbs vco. Sejenis minyak sapu2 aje. #berak jd lawas, terkentut2 :)

[SWIPE TEPI UNTUK PART SETERUSNYA]
Ampa mesti ada member yang suka kentut kan? Tag depa sikit! HAHA
.
.
.
.
.
Kalau dalam rumah ampa ada orang suka kentut macam ni, jangan risau... @shineblingz ada! Segala bau kentut macam bangkai sekali pun akan tetap wangi rumah ampa! Hahaa serious wangi. Nak tau lebih lanjut, sila layari:
.
IG: @shineblingz
FB: Shineblingz
Web: www.shineblingz.com
Whatsapp: +6738151784
.
Talents: @chazynash & @farhankapor
.
#igreviewbychazynash #malayvines #shineblingz #airfreshener #pewangi #kentut #fart #lawankentut #fartwars #gaduh #jijik #streetfighter #dhalsim #ryu #ryuvsdhalsim #yogafire #hadouken #suamiisteri #lawak #lucu #funny #comedy #comedian #sketsa #shortfilm #filempendek #dubsmash #mudahterhibur

Ketum na caliweura euyy😀😁 #trc_150
#kentut

Bila kao makan pedas, pastu kao main letop je kat khalayak ramai. Member dapat tempias. Mcm video ni wakakka

Suka koleksi video dan gambar kami.? Kami update setiap hari beb. Jom follow kongsilawak yeahhh

#lawak #lawakletop #melawak #kelakar #kongsilawak #kentut #api #kucing

Hahhaha 😁😁😁😁 #kentut

Fakta bukan auta ! ⚠90% pelbagai #penyakit adalah berkaitan dengan usus yang tidak bersih - [KOLEJ PERUBATAN ENGLAND]
⚠500,000 kematian diseluruh dunia adalah disebabkan Kanser Kolon [THE STAR, 13 MEI 2004]
⚠Kanser Usus ialah pembunuh No.2 selepas Kanser payudara
⚠5 juta rakyat Malaysia mengalami pelbagai masalah penghadaman seperti kesakitan bahagian perut, #kembung, sembelit dan lain-lain

ℹ9 TANDA USUS SANGAT KOTOR
1. #Perutbuncit
2. #Sembelit
3. Selalu #kentut
4. Sering #sakitkepala
5. #Susahhadammakanan
6. #Lesu dan #takbertenaga
7. #Moodtakmenentu, #mudahmarah
8. #Nafasberbau dan #najisberbau
9. Selalu #lapar

Cuba bayangkan umur bru 30 tahun, makan plak macam-macam tapi sekali pun tak pernah cuci usus. Sebab tu badan makin berat perut makin buncit.

#Cuciusus bukan bermaksud kita minum clorox. Ada cara yang lebih baik dan #selamat. Bila usus dah #bersih, badan akan kelihatan #slim & #sihat.! Jom cuci usus dengan #alanaklenzebooster uols.Minum sekali nak berkali-kali
Whatsapp +60126598707 #sayajualonline #borong #alanahq #klenzebooster #detoxify #detoks #nyahtoksin #viralmalaysia #belibelah #belibelahonline

Kami Binatarunafc bukan yang lain.... #kebersamaan #kocak
#kentut #1998
#inilahteam

Ooooo men, yakin ini? Becanda ini? @wowfakta
Monggo buk ibuk @danismeliyana @nilamsuhendra @anni_widodo @dirra_irawan
#kentut #suami #wow #wowfakta

Jika kentut adalah sebuah tindakan kriminal dan ada pasal pidananya, mungkin gua ga punya sahabat 😂 .
.
🍑💨 By : @rizkysatriooo 😂
🎬 By : @ricowhendy .
.
#CampCer #kempingceria #Kentut #sopan #attitude #tendaceria #Mountnesia #Urbanhikers #enjoy

Hai😂
#kentut

Hai#kentut

Most Popular Instagram Hashtags