#kendurikahwin

125381 posts

TOP POSTS

Pening cinta bukan pening lalat tau πŸ’
#sukatimaklahnak #kendurikahwin #masihdirumah #esokbalik

Aktiviti dikala cuti sekolah dan hujung minggu πŸ€— #kendurikahwin #deliciousfood #dietstartnextcentury 😝#latergram #kisahsemalam

Terima kasih jemput🌹
@nurfahmida
#kendurikahwin

Yg duduk bawah tu tggu turn..maybe dalam 3-4 tahun lagi #amiin #kualapilah #kendurikahwin #esokfinalbtw

Thank you kak @lizasuriani jmput makan kenduri...
miss you so much!!! #kendurikahwin #friends #bff #exofficemate #happy

Dlm letih2 sempat jgk anak2 seroja ni buat kelakar...."kawin ooo kawin.#kendurikahwin #photography #weddingku #insta #like .

MOST RECENT

Tq my double models :)
#bridalmakeup utk pengantin dan mommynya.
#kendurikahwin

Selamat pengantin baru anam n pasangan..kawen muda bagus #kalaudahjodoh #kendurikahwin #igmalaysia #igersmelaka #sepupu

Apa bukti BAHAN-BAHAN dalam Celebrity Feminine Scrub Wash boleh rawat masalah Cik Bunga dari A-Z ? .
🌝Cik Bunga Keputihan,Berbau dan Gelap?
CFSW ada SIREH utk rawat masalah Keputihan,Gatal-Gatal dan Bau yang memang org dolu-dolu guna utk cuci Cik Bunga. .
🌝Cik Bunga Gelap Macam Belanga?
CFSW ada SCRUB LEMBUT & HALUS yang membantu exfoliate sel-sel kulit mati pada Cik Bunga di mana membantu pinkishkan, cerahkan dan lembutkan kulit Cik Bunga yg rosak dan gelap akibat menggaru dan mencukur. hihi
.
🌝Cik Bunga Long.g.ar?
CFSW ada MANJAKANI di mana membantu mengetatkan otot fara.j. Zaman dolu-dolu guna Manjakani lah untuk ketatkan Cik Bunga. huhuπŸ˜…
.
🌝Cik Bunga kulit kering, meradang dan pH tidak stabil?
CFSW ada ALOE VERA di mana melembabkan kulit Cik Bunga yg kering dan meradang sampai gatal-gatal tu. .
🌝Cik Bunga Tumbuh Jerawat Mata Ikan Yang Menyakitkan?
CFSW ada WITCH HAZEL di mana org dolu-dolu guna utk kecutkan jerawat dan mematikan kuman jerawat yang kejam sangat sampai tumbuh pada Cik Bunga yg lembut dan nipis lagi sesitif tu. 😭
.
🌝Masalah Datang Bul.an Yang Tidak Normal.
CFSW ada MAGNOLIA STEMCELL di mana korang tak perlu nak telan PIL / JAMU yg tak bagus tu utk rawat masalah datang bul.an. Guna Pembersih Wanita pun dapat rawat dalaman sampai masalah datang bula.n kembali normal. Psttt, org dolu-dolu guna Magnolia Stemcell lah nak rawat Masalah Dtg Bula.n.
.
🌝Cik Bunga Kerap Berpeluh? Tak selesa?
CFSW ada PUDINA utk memberikan efek sensasi dingin yang menyegarkan dan sejuk mcm ais. Selesa dari pagi sampai malam. Tak runsing nak tukar pantyliner yang tak merawat dan pembaziran $$ pun berlaku. huhu. .
See? Package!
Lengkap ALL IN ONE !
Pembersih Wanita Scrub Pertama di Malaysia.
Of cosss.
CELEBRITY FEMININE SCRUB WASH 😌

Cepat2 DM or Wassap 0175465979

#malaysiaskincare #skincaremalaysia #skincarekoreamurah #koreaskincare #skincarekorea #dramatv3 #drama #movies #kisahcinta #jomcantik #majliskahwin #majlistunang #kendurikahwin #suamikupalingsweet #suami #suamiisteri #momtobe #wifetobe #cantikdansihat #jsdmanismantappenuhrahsia #jsd #femininewash #pencuciwanita

Sayang...
tak semestinya cik🌺 kepam awak tu dah berbau..dah berair , dah hitam hitam kesan awak menggaru sebab gatal

Baru awak nak jaga ...
Tak salah pun dari awal awak jaga
Sama la macam awak cuci muka dengan skincare..
Tak berjerawat pun awak cuci jugak kan...πŸ˜‚ Mcm tula cik🌺 awak..
Cuci je guna CFSW...
Confirm BERSIH & SIHAT!

Cepat2 DM or Wassap 0175465979

#malaysiaskincare #skincaremalaysia #skincarekoreamurah #koreaskincare #skincarekorea #dramatv3 #drama #movies #kisahcinta #jomcantik #majliskahwin #majlistunang #kendurikahwin #suamikupalingsweet #suami #suamiisteri #momtobe #wifetobe #cantikdansihat #jsdmanismantappenuhrahsia #jsd #femininewash #pencuciwanita

Kenapa??πŸ€”
Kenapa sanggup layan kehendak Cik Bunga yg nak kan pantyliner setiap hari?? Biarkan sampai bertahun lelehan putih dan kental itu keluar?
Guna pantyliner tak merawat lah awak. .
Jom jangan pikir lagi..
Kita ubah sikit.. buang pantyliner tu jauh-jauh.
Please move on k.
Rawat keputihan sepantas 3 hari dgn CFSW sekarang tau.
Jimat, cepat dan merawat . 😻
RAWAT MASALAH CIK BUNGA SAMBIL CIK BUNGA BER-SPA.

Cepat2 DM or Wassap 0175465979

#malaysiaskincare #skincaremalaysia #skincarekoreamurah #koreaskincare #skincarekorea #dramatv3 #drama #movies #kisahcinta #jomcantik #majliskahwin #majlistunang #kendurikahwin #suamikupalingsweet #suami #suamiisteri #momtobe #wifetobe #cantikdansihat #jsdmanismantappenuhrahsia #jsd #femininewash #pencuciwanita

[RUGINYA JADI PEREMPUAN]
.
Kalo RM 59.00 untuk 3-4 bulan penggunaan pun tak boleh nak labur untuk kesihatan dan kebersihan Cik Bunga
Muka dah cantik..
Badan dah lawa..
Tp Cik Bunga ada sikit bauuu..
Ada sikit basah-basah.
Lembap-lembap.
Kadang-kadang ada sikit keluar kuning-kuning nak hijau...
Ishkk, dah kronik dah sampai tahap mcm ni.
Gatal-gatal pulak tu.. Jangan sibuk jaga penampilan luaran, kalo abaikan dalaman.
Jaga kesihatan diri sendiri dulu, sebelum dambakan pujian dr org luar.
Mungkin kita boleh tipu 1 donia, tp tak bleh tipu diri sendiri yang menahan penyakit Cik Bunga. Nak jadi yang terbaik.. termantapp.. terbersih...??
Cantik Luaran, Bersih Dalaman? .
Hubungi kami sepantas kilat utk Rawat Masalah Cik Bunga, Sambil Cik Bunga Ber-spa.

Cepat2 DM or Wassap 0175465979

#malaysiaskincare #skincaremalaysia #skincarekoreamurah #koreaskincare #skincarekorea #dramatv3 #drama #movies #kisahcinta #jomcantik #majliskahwin #majlistunang #kendurikahwin #suamikupalingsweet #suami #suamiisteri #momtobe #wifetobe #cantikdansihat #jsdmanismantappenuhrahsia #jsd #femininewash #pencuciwanita

Menepung tawar anok sdaro dulu .. mano tau lps2 ni anok kito pulok 😬#kendurikahwin #weddingday #anaksedara 😍

😘😘😘😘😘
#luarbiasa
#kendurikahwin
#bangi
#maidaripenang
#orangpenang

πŸ‘°πŸ‘°πŸ‘°πŸ‘°πŸ‘°
#luarbiasa
#kendurikahwin
#bangi
#maidaripenang
#orangpenang

πŸ€“πŸ€“πŸ€“πŸ€“πŸ€“
#luarbiasa
#kendurikahwin
#bangi
#maidaripenang
#orangpenang

Gudnite kawan2 mama. Izz Muhammad dh nk tdo ni #stillkatkgabi #kggua #kualalipis #kendurikahwin #akikah

Most Popular Instagram Hashtags