[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#keladak

267 posts

TOP POSTS

Chill petang katanya... #Keladak #TungguMasa

Interview during 2016, Repulsive Regurgitation Zine Issue 4 (2017)
#keladak #repulsiveregurgitationzine
#noisemongersrecords

Black box, 2011
Photo by Firdausmickie
#keladak

Karipap telo dekat Ikea,
Mari makan bersama dak Villa,

Eh x reti la nak pantun2 ni, satu je nk ckp Apangssyeennnn #apangsyen #keladak #kotor #xretijaga #peningkepala

Terima kasih su..
#keladak goreng

MOST RECENT

Semalam kan..sambil-sambil Cik Dezz mop rumah dengan mop yang direndam sekejap dengan #EziCleanPowder tu akak rendam sekali toto nipis akak yang dah lama tak basuh tu..tengok macam bersih ja..tu dia #keladak #daki semua keluar..aduhaii..cuba tengok selimut kita yang bau #masammasamkelat tu..nampak bersih ka?Jangan lah terpedaya..cepat-cepat p rendam..sabun serbuk #EziClean ni senang nak pakai tau awak semua..
Cik Dezz tak sental pon..mana larat..berat..pusing dalam mesin basuh je..
Senang nak bilas sebab dia #kurangbuih..jadi ia sesuai juga untuk mesin basuh muatan hadapan..lagi satu..ni favourite Cik Dezz..selalu terlupa bila #rendam #laundry lama-lama..mesti jenuh nak hilangkan bau masam tu..tapi dengan #EziClean tak macam tu awak..bau neutral aje.. So..apa tunggu lagi..jom la order dengan kita..kalau nk jimat amik set terus #EziCleanSeries .. ada #EziCleanDishWash #EziCleanFloorAndToiletCleaner #EziCleanLaundryPowder of course.. Dapatkan sekarang..tak penat nak bersihkan rumah menjelang #Lebaran ni..

Interview during 2016, Repulsive Regurgitation Zine Issue 4 (2017)
#keladak #repulsiveregurgitationzine
#noisemongersrecords

Chill petang katanya... #Keladak #TungguMasa

With si keladak @nayzao πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ nickname baru ke 😈

#selfie #ootd #potd #cock #keladak #fiftyshadeofdarker

Back again on @bfmradio A Bit of Culture TODAY at 5pm with @kamraslan & #LeeChwiLynn (and my favourite #Ramlyburger cap) ! Discussing a bunch of thought provoking stuff as usual! Repeat next Wednesday 10pm #bfmradio #bfm899 #abitofculture #bestformanagers #breakfastermacha #bribefreemalaysian #bestformusic #bowiefreddiemorissey #bieberfreemusic #teamwork #keladak #troubadour #singersongwriter #academic

Terima kasih su..
#keladak goreng

Most Popular Instagram Hashtags