[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#kekmoist

1611 posts

TOP POSTS

Alhamdulillah

Penangan #quputeh quputeh tema perkahwinan tahun 2016 di #Kelantan di pengaruhi elemen
PINK DSV :-)

Nak sempurnakan raja sehari awak dengan PREMIX MAMAMOIST???

Whatsapp +60145012923

Love,
#mamamoist
#easybake
#kekmoist

Buat sesuatu semua g belajar , bukan terus buat je .. 2 pentingnye ilmu 😊😊.. macam kek hantu jugak , g kelas belajar , 2 yg kek hantu dak dayah sekali makan berhantu hantu sedapppnyeee #kekhantu #kekmoist

moist zebra kek..
open order..
wasap 019 6934016
#kualapilah
#kekmoist
#jgntenunglama2

#kekpisangmoist #kekpisang #kekmoist smp terbenam pisang dedeko sis tu πŸ˜‚πŸ˜‚ dalam lembut giloss luar kerak2 😁😁 daapp

Anda mengidam atau teringin makan makanan yang kaya dengan coklat ternama dan sedap?Kek Roll Coklat dan Kek Lapis Sarawak kami pasti tak mengecewakan anda.. Agent diperlukan
pm/whatsapp 0196453132

#keklapissarawak
#kekrollcoklat
#kekshop
#kekmoist
#onlinekek

Tempahan masih dibuka.
Sila klik pautan dibawah:- www.wasap.my/+60173622085

#kektokqadi
#kekkukusmoist
#kekmoist

Akhir nya tercapai jugak hasrat nak buat kek coklat Lava yang tengah viral ne.. Alhamdulillah.. Sila terliur kawan kawan semua πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† #kekcoklat #kekcoklatmoist #kekcoklatlembab #kekmoist #kekcoklatviral

MOST RECENT

Buat sesuatu semua g belajar , bukan terus buat je .. 2 pentingnye ilmu 😊😊.. macam kek hantu jugak , g kelas belajar , 2 yg kek hantu dak dayah sekali makan berhantu hantu sedapppnyeee #kekhantu #kekmoist

Cake choc lava. Tanpa decoπŸ˜† cantikkan πŸ˜†πŸ˜† dan rase dia pom sedap. Hakak xnak cakap. Uolls rase sendri laa yee. Hehe.
Boleh order melalui ws,msj,call,dm 😘😘 0145092404. Kalo dm hakak slow reply sikit yee πŸ‘πŸ»πŸ‘€πŸ‘€ #kekbyrini #keksedapmurah #keksedap #kekviral #viral #viralmalaysia #kekchocolate #kekmoist #kekcoklatmoist #lava #keklava #kekmuroh

moist zebra kek..
open order..
wasap 019 6934016
#kualapilah
#kekmoist
#jgntenunglama2

Chocolate moist cake doorgift sesuai untuk majlis kahwin, tunang, akikah, jamuan, harijadi dll.

Price untuk cake + Free sticker nama & majlis
.
>499 = RM2.50
>500 = RM2.30
>1000 = RM2.10
> 3000 =RM2

AGENT & RESELLER ARE WELCOME

WHATSAPPΒ 0182353116

COD Available
For order more than 200, kindly inform 2 weeks earlier

Product Muslim. Halal.

#chocolatemoistcake #moistchocolatecake #doorgiftcake #doorgiftcantik #doorgiftmurah #doorgiftmurahmalaysia #kekmurah #doorgiftchocmoist #doorgiftmurah #doorgiftsimple #doorgiftcantik #doorgiftmalaysia #doorgiftkahwin #goodiesmurah #goodiesmalaysiamurah #doorgiftkek #chocolatemoist #kekmoist #kekcoklatmoist #goodiesmurah #goodiesmalaysia #kekdoorgift #doorgiftkek #doorgiftkekcoklat

Assalammualaikum n selamat pagi
Minggu ni dak dayah nk open order
Kek coklat moist
Kek coklat cheese
Isnin dak dayah delivery
#kekcoklat #kekmoist #murah #sedap #berbaloi

Most Popular Instagram Hashtags