#kekboboiboygalaxy

MOST RECENT

Thank u Khamsiah for repeating.Kawan daripada sekolah rendah yg selalu support saya.

#chocolatesaltedcaramelcake with #boboiboy galaxy theme.Tq mishah for the positive feedback๐Ÿ˜™

#22sweetnesscakes
#metiaresidence
#boboiboycake
#kekboboiboygalaxy
#premiumcake
#shahalamcakes
#shahalam
#kekshahalam

Tqsm ain..& happy birthday to irfan..semoga jadi anaknyg soleh dan berjaya dunia akhirat.. #kekharijadi #kekboboiboygalaxy ##sepang #salaktinggi #nilai #tiaraheights #kekbirthday #keksedap #kekcoklat

Happy birthday boy dapat #kekboboiboygalaxy .

#kekcoklatmoist #keksedap #keksimple #kekcantik #kekmampumilik #keksemenyih #kekkajang #kekbangi #kajang #bangi #semenyih #bakedwithlove #lovechocolate
Wasap ke 019-269 3070 untuk tempahan ye.
Follow juga ig @LeeyaSweetBites ๐Ÿ’–๐Ÿ’–

Chocolate Cheese Cake with edible image (Boboiboy Galaxy)

Thanks lovely customer..
Hope u like n enjoy with it.. For those yg nak order jgk just whatsapp akak ye..๐Ÿ˜˜ ๐Ÿ“ฑ0179732937 (whatsapp only)

#kekcoklatcheese
#kekedibleimage
#kekboboiboygalaxy
#kekcoklatmoist
#kajangbangisemenyih
#balakongcheras
#putrajaya

Tempahan iza
Kg.medan

Choc cake
Tema boboiboy galaxy

Thx kasteme paling sporting n paling tak menyusahkan kju. Apa2 design pon takpe janji ada kek. Untuk deco boboiboy galaxy ni untuk nampakkan macam kat luar angkasa tu kju taburkan rock choc kat tepi2 kek. Nampak la macam serpihan batu2 kat galaxy tu kan. Kalo korang nampak usaha kecil kju kat situ maknanya mata korang memang mata seni. ๐Ÿ˜

#kekboboiboy #kekboboiboygalaxy #kekharijadi #kekkanak2 #kekkartun #yangcantikmanis #wa0122611278

Most Popular Instagram Hashtags