#kecil2cilipadi

421 posts

TOP POSTS

Belum terlambat ghasenya ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Bittaufiq wannajah kepada #NurAinina
calon SPM 2016 ๐Ÿค—Moga Allah permudahkan urusan awok.
Man Jadda Wa Jada

Sesiapa yang berusaha, dia pasti berjaya.. Nakkan kejayaan, mintalah pada Sang Pemberi Kejayaan.
Nak hasil yang ohsem, usaha kena ohsem beb ๐Ÿ’ช

Tapi usaha dan berdoa je tak cukup. Hubungan dengan Allah itu kena jaga.. #Spm2k16
#7/11/2016
#Cousin
#Kecil2CiliPadi

Bile nk tinggi
#kecil2cilipadi

This journey is still far away, it looks like a light in front of me, but also shouldered the burden that is not arbitrary ..
hope everything is light and smooth..
#kecil2cilipadi

sis sbelah nie single hehe
#pmtepi #kecil2cilipadi

Ini budak nampak macam kecik. Baru brape jam dukung dia pon pinggang macam nak patah. #qaylaaqeeladewi #kecil2cilipadi #maktaklaratoi #2ndprincess

Bintulu town
#kecil2cilipadi

Comel2 anak buah mak su..kecik2 dah pandai bergaya...huhu. ;)
#Airissofea
#Marissanurumairah
#sygsemua
#kecil2cilipadi

MOST RECENT

Siapakah jadi tumpuan utama?
Nntikan Cover Pertama Kami Yg Bertajuk Luahanku(Lagu Asal:The Faith)

#kecil2cilipadi

Khasiat jamu abang sayang :
๐Ÿ‘๐Ÿป merawat keputihan & lendiran yg bnyk
๐Ÿ‘๐Ÿป menyempitkn rahim
๐Ÿ‘๐Ÿป merawat & menyembuh luka2 dlmn semasa dlm pntang & slps bersalin
๐Ÿ‘๐Ÿป mengecutkn peranakan
๐Ÿ‘๐Ÿป menghilangkn kegatalan d faraj wanita
๐Ÿ‘๐Ÿป melancarkn peredaran haid
๐Ÿ‘๐Ÿป melawaskn pembuangan air kecil & besar
๐Ÿ‘๐Ÿป mengembalikan awet muda
๐Ÿ‘๐Ÿป senggugut
๐Ÿ‘๐Ÿป menambahkn tenaga batin
๐Ÿ‘๐Ÿป memulihkn urat saraf
๐Ÿ‘๐Ÿป merawat payudara
๐Ÿ‘๐Ÿป sakit lutut
๐Ÿ‘๐Ÿป kebas kaki tgn
๐Ÿ‘๐Ÿป senak kembung
๐Ÿ‘๐Ÿป angin medu
๐Ÿ‘๐Ÿป lenguh sendi
๐Ÿ‘๐Ÿป kesuburan (membantu/berikhtiar utk mndpt zuriat) ๐Ÿ’‹ Jamu abang sayang

#jamu_abang_sayang #jamumurah #jamukampung #handmade #terapikulit #glowing #boosterwhitening #rawatankulit #tahanlama #tiadabahankimia #kecil2cilipadi #sakitsendi #sakiturat #100biji #senangpakai #mudahdigunakan #gengswasta #gengcikgucikgu #jomcantik

Uollsss

Tau tak amal jamu di usia muda sikit pun xmerugikan kita?? Sebab ia melambatkan proses penuaan๐Ÿ˜‚ So, anak dara jangan takut nak berjamu tau?

Anak dara yang mane ade masalah keputihan, senggugut, sakit-2 tubuh, boleh sangatlah cuba #jas๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Apalagi kalau mak-2 yg sudah bersalin, beranak satu dua atau tiga atau lebih yg penting tubuh kita sihat dalaman segorr baru bertenaga nak uruskan rumahtangga dan anak2..tambah2 yang berkerjaya,nak extra energy kan..๐Ÿ˜Š Eh, ibu-2 berpantang pun elok amal #jas tau? Cuba dulu laa baru tau kesan diaโ—Bukan untuk ketat je tau?
01117934030

#jamu_abang_sayang #jamumurah #jas
#sakitsendi #sakiturat #100biji #kecil2cilipadi #jamukampung #handmade #pure #glowing #boosterwhitening #rawatankulit #jamuabangsayang

Best kan?
1botol banyak manfaat, selain merawat masalah dalaman wanita macam senggugut, keputihan, sakit urat dan sendi, wajah pun makin berseri bila tubuh segar bugar๐Ÿ‘ Bila tiba malam sekali insert teruss malam jadi ala ku cah cah.. ala ku cah cah๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ Terketat tanpa nawaitu๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜๐Ÿ˜ #JamuAbangSayang #jas #jamukampung
#jamu_abang_sayang
#handmade #glowing #boosterwhitening #terapikulit #rawatankulit #100biji #sakitsendi #kecil2cilipadi #keputihan #gengswasta #jombuatduitlajulaju
Www.wasap.my/60179881718

Korang..... Tau dok amal jamu di usia muda sikit pun xmerugikan kita orangpuan ea? Sebab ia melambatkan proses penuaan๐Ÿ˜‚ So, anak dara jangan takut nak berjamu tau?

Anak dara hok mane ade masalah keputihan, senggugut, sakit-2 tubuh, boleh sangatlah cuba #jas๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Apalagi kalau mak-2 yg sudah bersalin, beranak satu dua atau tiga atau lebih yg penting tubuh kita sihat dalaman segorr baru sedap nok care ke anok๐Ÿ˜Š

Eh, ibu-2 berpantang pun elok amal #jas tau? Cuba dulu laa baru tau kesan diaโ—Bukan untuk ketat je tau?
Www.wasap.my/60179881718
#jamu_abang_sayang #jamumurah #jas
#sakitsendi #sakiturat #100biji #kecil2cilipadi #jamukampung #handmade #pure #glowing #boosterwhitening #rawatankulit #jamuabangsayang #rm35

Ini budak nampak macam kecik. Baru brape jam dukung dia pon pinggang macam nak patah. #qaylaaqeeladewi #kecil2cilipadi #maktaklaratoi #2ndprincess

BULLY ๐Ÿค•๐Ÿค’ ๐Ÿš™๐Ÿš“๐Ÿš•
#kecil2cilipadi

Kalau penyakit yang serius kita panggil 3 serangkai kan.. Produk ni pon bahaya tau..buat orang termimpi2 tengok testimoni.
Leh panggil 3 serangkai gak ni...hihi

Mesti la #jjuwita #diamondcccream & #jamuabgsyg

Tak de 3 ni...tak lengkap rasa..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ #jamu_abang_sayang #jjuwitaganu #diamondcccream #glowing #boosterwhitening #terapikulit #rawatankulit #kecil2cilipadi #mudahdigunakan #jamukampung #tahanlama #tiadabahankimia #tidakmelekit #bahanasli #beauty #berbaloi

Jamu abg syg.. Hilang segala masalah.. Nampak je kecil.. tapi yang dah cuba je tau camne dia punya kesan.. Meh whatsapp akk..kita story2

Www.wasap.my/60179881718

#jamu_abang_sayang
#jamumurah
#jamukampung #handmade #jamuterbaik #terapikulit #glowing #gengswasta #boosterwhitening #beauty #rawatankulit #angin #sakitsendi #sakiturat #kecil2cilipadi #keputihan #tahanlama #tidakbercapuk #tiadabahankimia #100biji

Wanita dan masalah keputihan memang susah nak lari๐Ÿ™๐Ÿ™ Nak rawat atau biarkan je? Tapi korang tau x? Kadang pengguna jas terkejut sebab sebelum dia amal jas dia memang clear dari masalah keputihan, tapi bila dia amal makan jas dan cuba insert, dia sendiri terkejut bila ketulan keluar dari miss v๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ Ingatkan bebas kan? Tapi kita xtahu nape ade dalam rahim kita, so xsalah kita nak rawat dari sekarang๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Jangan pandang masalah keputihan tuu hal remeh jurr๐Ÿ™ˆ

#jamu_abang_sayang #jamumurah #jamukampung #jamuterbaik #handmade #kecil2cilipadi #boosterwhitening #glowing #terapikulit #rawatankulit #raya #tahanlama #inginkulitcantik #tiadabahankimia #tidakpanas #anakdara #sakitsendi #sakiturat #rm35 #100biji

"Yang Penting bau hanyir ketika hembus nafas dah kurang..Xsabar nak tunggu huband๐Ÿ˜ balik dari bertugas di mulu..nak suruh husband hidu...bau lagi ke tak๐Ÿ˜œ..#Malu sebab dia yang selalu tegur"

Whatsapp "ivmist" ke๐Ÿ“ž๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฉ +60107911878

Masalah dah makin teruk Kini Bernafas pun orang sebelah boleh tahu..Cik Suami selalu tegur

Saya kongsi sikit.. Ni bekas custmer saya..Puan Lisa(Nama minta dirahsiakan).. ๐Ÿ”ธPuan Lisa ada masalah resdung yang teruk..Dia baru perasan pun sebab suami asyik tegur bila bernafas ada bau hanyir. ๐Ÿ”นPernah jumpa doktor,tapi tiada penyelesaian,doktor cuma cakap,masalah hidung tersumbat๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ”ธLepas #5minit sapu ivmist kat hidung keluar hingus pekat,rupanya hidung pekat tu punca nafas berbau..๐Ÿ˜ฒ ๐Ÿ”นLepas guna #ivmist rasa bau hanyir sebelum ni dah makin kurang,bersin2 dah xde lagi๐Ÿ˜ "Yang Penting bau hanyir ketika hembus nafas dah kurang..Xsabar nak tunggu huband๐Ÿ˜ balik dari bertugas di mulu..nak suruh husband hidu...bau lagi ke tak๐Ÿ˜œ..#Malu sebab dia yang selalu tegur"

Terima Kasih Kenalkan Saya dengan produk ni โš Tiada Yang Lebih Teruk lagi selain rasa menyesal tidak bertindak awal.. Khasiat #ivmist; โœ…Mencairkan Kahak
โœ”Meringankan Pernafasan
โœ…Mengeluarkan lendir saluran pernafasan
โœ…Tempoh Kesan Yang Pantas

Saya yakin anda tidak pernah menjumpai Produk Serba guna sebegini..Hanya dengan beberapa semburan.Tidak memerlukan jadual penggunaan.Insyaallah Masalah Hidung Kerap Tersumbat +Bersin-bersin anda akan selesai dalam masa yang singkat..Ini jaminanโœŒ saya... Saya sanggup pertaruhkan nama saya jika anda tidak puas hati... Tapi kena dapatkan sekarang..... Whatsapp "ivmist"๐Ÿ“ž๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฉ ke +60107921878

Whatsapp "ivmist"๐Ÿ“ž๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฉ ke +60107911878

Whatsapp "ivmist"๐Ÿ“ž๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฉ ke +60107911878 .
#ivmistmujarab
#kecil2cilipadi
#SpecialStokisSkudai

Jamu ABG Syg... 100% HOmeMADE!! ;) JAMU abang sayang HOMEMADE ~ 3 IN 1

KHASIATNYA:
- merawat keputihan dan lendiran yg banyak
- menyempitkan rahim dan ketat seperti perawan
- merawat dan menyembuh luka-luka dalaman semasa dalam pantang dan selepas bersalin -rawatan pulih dara
- mengecutkan peranakan
- menghilangkan gatal-gatal di faraj wanita
- melancarkan peredaran haid
- vagina akan berbau harum semulajadi
- Kencing Manis
- Darah Tinggi
- Gout
- melawaskan pembuangan air kecil dan air besar
- kulit akan menjadi kemerahan dan gebu serta tegang
- anti jerawat
- dapat mengembalikan awet muda
- menegangkan bibir faraj yg telah kembang dan kendur
- sengugut
- menambahkan tenaga batin
- memulihkan urat saraf
- merawat payu dara kembali tegang dan pejal kemerahan (montok)
- merawat payudara ( KANSER )
- anti kanser
- sakit lutut
- kebas kaki tangan
- senak kembung
- angin medu
- lenguh sendi
- mengembalikan berat badan secara alami
- AWET MUDA dan MENGEKALKAN KEPERAWANAN

Ramuan Bahan Pil....
- Daun Mas Cotek
- Manjakani
- Nenas Batu
- Ibu Gamat
- Madu Lebah
- Akar Kayu Sari Rapat ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน Pil ini dihasilkan secara manual dan diperbuat daripada campuran herba tradisional semulajadi 100% HALAL dan SUCI. TIADA BAHAN KIMIA

Cara pengguna Jamu Abg Syg (3 in 1) ๐ŸŒนMAKAN, INSERT, CUCI๐ŸŒน

1) MAKAN (2biji slps mkn)
~utk mngatasi mslh dlmn wanita spt pnyakit keputihan, senggugut, lendiran, bau, period xstabil, memantapkn payudara & punggung, kesuburan, dlm pantang, keguguran.
2)MAKAN (3biji Malam) ~BONUS sayang2 Untuk up firm kan BREAST
3) INSERT (1biji)
~ ketika hendak bersama (married only) & tunggu sehingga 4/5jam utk mngecutkan pintu rahim.

4) CUCI (6-8biji)
~ jika ada mslh kegatalan miss v, rendam 6-8biji pil JAS dgn air suam & kacau sehingga hancur. Kemudian bilas di tempat sulit. ๐Ÿ˜˜ utk ibu bf, boleh ambil 1biji JAS utk melancarkn perjlnn susu ibu... ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž โŒ wanita hamil & wanita dlm haid dilarang makan

#jamu_abang_sayang #jamumurah #handmade #jamukampung #jamutop #handmade #glowing #boosterwhitening #terapikulit #rawatankulit #sakitsendi #kecil2cilipadi #gengswasta #agentwanted #tahanlama #tiadabahankimia #tidakpanas

Hasil tanaman lada depan rumah my parents di kg..mahal ni klu beli d pasar...klu d kg...asal teringin mkn lada..petik ja d luar rumah...fresh lagi..๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹
#kecil2cilipadi
#pedastidakterkatakata๐Ÿ˜‚

Tailor paling penat bulan puasa haritu, nak siapkan tempahan baju raya cust๐Ÿ™๐Ÿ™ Sakit tubuh memang mengganggu sangat nok jahit pun xsedapโ— Tapi sejak-2 jumpa jamu abg syg jahit pun rase segorr je tubuh, dok penat macam sebelum ni๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Eh, bukan tukang jahit je boleh amal jas, tukang masak dan tukang sapu pun boleh๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Pokoknya semua tukang laa boleh selagi ia bernama wanita๐Ÿ‘ง

Testimoni?
#jamu_abang_sayang #jamumurah #jamutop #jamukampung #tiadabahankimia #tahanlama #tidakpanas #100biji #sakitsendi #sakiturat #kecil2cilipadi #keputihan #murah #glowing #boosterwhitening #terapikulit #pakarjerawat

Most Popular Instagram Hashtags