#kebayamenyusu

MOST RECENT

KEBAYA PERPLUM 💞
.
Masih ada beberapa warna yang ready stok untuk mommy2 yang menyusu. Hari raya nanti senang kn nak menyusu dengan kebaya ni.
.
.
Berminat? jom dapatkan sekarang! jgn lambat2 taw stok terhad! .
.
Boleh tekan link biru di bio atau whatsapp 0163903844.
.
.
#cozylandylove #kebayamenyusu #kebayacozylady #kebayabf #bajumengandung #maternityblousemurah #maternityblouse

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

New arrival!! Kebaya Peplum Ratu

RM130SM/RM135SS
FREE POS

Free size fit S/M dan L/XL
(Rujuk carta ukuran)

Material: Valentino Silk Organza (Stretchable)
**material sejuk dan sgt2 stretchable
**tidak jarang.
**Kombinasi peplum dan kebaya yg sgt2 cantik, ditambah organza lace bahagian bawah baju membuatkan baju kembang dan berkepok2 dan bertingkat.
**hujung bawah baju dan skirt dijahit organza lace (keras tapi memberi alunan) pada baju agar nampak kembang cantik dan terletak
**bahagian hujung lengan dijahit lace mewah keemasan cantik dan kemas.
**hidden zip bahagian dada, friendly breastfeed (11.5inchi)
**zip di pergelangan tangan, friendly wudhuk
**skirt mermaid cut dan pinggang getah. **warna asal baju mungkin tidak 100% sama seperti gambar atas faktor pencahayaan dan lensa kamera.

wassap segera 0142569130.

#kebayapeplumratu
#kebayapeplumratumurah
#kebayaplainmoden
#kebayamurah
#kebaya
#kebayaraya2018
#kebayamenyusu
#breasftfeedkebaya
#wudhukfriendly
#bazarpaknilmurah
#bajurayamurahmalaysia

Si kacak ni pun makin segak.berbaju kurta putih.
Smart kan?
.
.
Material ofkos sejuk aje bila pakai. Macam duk dalam ekon. Molek sangat la kalau sang arjuna jenis berpeluh. .
Bila sarungkan Harez ni takda la berpeluh menderu macam air terjun. 😌

Kalau tak rajin nak iron pun sesuai sangat la pakai.
Senang urus la pendek kata.
Harga pula hanya RM79 sahaja.
.
.
Oh! Murahnya kurta ni tak padan dengan kualitinya.
.
.
Fuhhh!
Laju laju wasap ke 01115671197.
Tq.
#rayaaidilfitri

Ada sikit READYSTOCK uuntuk baju melayu papa..as per stated ya size mommies..jangan tanye size lain tau.memang xde ..
.
.
Baju melayu
RM 115

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyu #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Ada sikit READYSTOCK uuntuk baju melayu papa..as per stated ya size mommies..jangan tanye size lain tau.memang xde ..
.
.
Baju melayu
RM 115

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyumurah #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Ada sikit READYSTOCK uuntuk baju melayu papa..as per stated ya size mommies..jangan tanye size lain tau.memang xde ..
.
.
Baju melayu
RM 115

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyumurah #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Ada sikit READYSTOCK uuntuk baju melayu papa..
.
.
Baju melayu
RM 115

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyubudak #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Kids Melayu
RM 55 .
.
.

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyubudak #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Kids kurung
RM 65 .
.
.

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyubudak #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Kids kurung
RM 65 .
.
.

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyubudak #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Kids Melayu
RM 55 .
.
.

READYSTOCK NI LIMITED ..FIRST COME FIRST SERVE..kena FAST PAYMENT ..xde BOOKING2 ya.. DM /WHATSAPP
013 3707568
013 3707568

atau klik kat bio ok .
.
#bajurayamakmenyusu #bajumenyususelak #kebayamenyusu #bfjourney #nozipnobutton #bajurayaanak #makmakmenyusu #bajumealyubudak #bajukurungbudak #bajurayaselakje #bfmembers #selakje #cozylady #cozyladylover #bajuraya2018

Most Popular Instagram Hashtags