#kbba9

MOST RECENT

Kekonon balik beraya sampai umah tak nak makan dah,dok tenung bekas bawang putih + ikan bilis + halia crispy beli ngan @_maamieiqi_ ni td,tetiba gi jerang nasi 😝😝😝 tetiba tertambah 2 kali makan,en somi pun 2 kali cekau dalam pinggan amik si makhluk crispy ni,sedap wehhh tak rasa pun pedas halia n bawang putih tu,dah macam keropok di buatnya.Sesuai sangat tuk orang badan berangin cam cik sue ni hehhehe.

Konon beli nak diet ala2 pantang semula,tapiiiiii rasa sebekas ni kejap je ni hehehhe sapa nak orded bleh pm kak ma eh @_maamieiqi_
#bawangputihcrispy #ummirnshommade #menupantang #pantang #diet #kbba9 #ciksuesukamakan #catatansueizza #buangangin #lancarkandarah

Untuk jejaka dalam rah ini. *** DASHING melancarkan produk paling sesuai iaitu, buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan. Pembersih wajah dan badan ini tersedia (hadir) dalam pek pam bersaiz 700-gram. Dirumus khas untuk wajah dan badan lelaki (si jejaka) agar kekal hidrat dan juga mencerahkan kulit. Selain itu, mandian khas ini padat dengan ramuan untuk menyingkirkan kotoran di kulit dan memberikan pembersihan muka yang mendalam dari muka hingga ke tapak kaki agar anda kelihatan bersih dan segar sepanjang hari.

#dashingmalaysia
#dashing
#dashingreviews
#formen
#review
#bloggermalaysia
#bangi
#KBBA9

Dah macam ada anak remaja👮🚶🏃🚶 DASHING melancarkan produk paling sesuai iaitu, buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan. Pembersih wajah dan badan ini tersedia (hadir) dalam pek pam bersaiz 700-gram. Dirumus khas untuk wajah dan badan lelaki (si jejaka) agar kekal hidrat dan juga mencerahkan kulit. Selain itu, mandian khas ini padat dengan ramuan untuk menyingkirkan kotoran di kulit dan memberikan pembersihan muka yang mendalam dari muka hingga ke tapak kaki agar anda kelihatan bersih dan segar sepanjang hari.

#dashing
#dashingreviews
#formen
#review
#bloggermalaysia
#bloggerkelantan
#lifestyleblogger
#KBBA9

Test phone baru orang tu @syimayusuf Hihi. Kembang pun kembang lah muka. Hahaha 😂
.
.
.
.
.
#yanieyusuf #kbba9 #iphone6splus #kelabbloggerbenashaari #bloggerMalaysia #mamatobe #mamabuyong #countingdays

Midnight movie with cousie 🖤

Sardin Oat Roll
.
Moreh Puasa Enam hari ni 😊
.
Lama tak buat, sedap gak makan. .
Suka tengok suami dan anak-anak suka makan. 😁
.
#hudacooking
#SardinOatRoll
#moreh
#puasaenamsyawal
#CeritaHudaDotCom
#kbba9

Thanks Lina & Balqis bagi hadiah ni kat Alyaa Zafirah.. #newborngirl
#penselduabee
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari

Pelangi senja.. #kbba9

Sambutan hari jadi Zafran yang keempat tahun.. sambutannya terlewat sehari sebab birthday betulnya semalam iaitu pada 23rd June.. tapi bak kata omputih better late than never kan

Anyway to Aqil Zafran Happy 4th birthday to you..semoga panjang umur, berjaya di dunia dan akhirat dan jadi abang yang penyayang.. To Lina & Balqis & family masing2..thanks sudi datang beraya rumah mak, melawat Alyaa Zafirah & memeriahkan lagi sambutan harijadi Zafran kecil-kecilan ni..& bagi hadiah jugak.. 😁

#beraya
#birthdaycelebration
#newborngirl
#penselduabee
#kelabbloggerbenashaari
#kbba9

Saya menyumpit bangla tanpa penyesalan 😱

Hahahahhaha

Korang? #kbba9

DASHING melancarkan produk paling sesuai iaitu,  buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan. Pembersih wajah dan badan ini tersedia (hadir) dalam pek pam bersaiz 700-gram. Dirumus khas untuk wajah dan badan lelaki (si jejaka) agar kekal hidrat dan juga mencerahkan kulit. Selain itu, mandian khas ini padat dengan ramuan untuk menyingkirkan kotoran di kulit dan memberikan pembersihan muka yang mendalam  dari  muka hingga ke tapak kaki agar anda kelihatan bersih dan segar sepanjang hari.

Review penuh di : https://norminieza.blogspot.com/2018/06/dashing-2-in-1-muka-dan-badan-untuk.html

#dashing
#dashingreviews
#formen
#review
#bloggermalaysia
#bloggerkelantan
#lifestyleblogger
#beautybloggers
#cepatlahlike
#KBBA9

Syukur Alhamdulillah .. sambut raya kecil harini .. menu macam biasa . Raya la katakan . 🤗
.

#jommakan
#salinajoharidotcom
#kbba9
#syukurselalu

Kita tengah layan colek buah! Nyaman je perutt, tak henti2 ni! Adeh! Homemade tau!
#kbba9
#lifestylebloggers
#colekbuah
#foodblogger
#foodorgasm
#cikzacom

Most Popular Instagram Hashtags