[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#kalauadajodohtakkemana

MOST RECENT

Setinggi2 pokok yg sy lihat..tinggi lagi cinta sy terhadap awk😘
.
#1atau2
#pilih1
#kalauadajodohtakkemana
#jgnfitnahsebarangan

Fav pose ever sebab tue jee pose yang boleh bagi muka tue nampak kecik ㅋㅋㅋㅋㅋ
.
p/s : Tae selalu buat pose camtu sebab tue fav pose dy jugak😅
.
#kalauadajodohtakkemana #waitingfortaebirthday #1230 #9597 #30december #15january #1201 #3015 #taena #wepurpleutaehyung #veautifulday

Bak kata pepatah 'kalau ada jodoh takkan kemana' nilah yang dikatakan pepatah tersebut😂😂😂...
#kalauadajodohtakkemana #bakkatapepatah #awesome #coolbaby #likeforlike #liketoknowit #followtofollow #lol

LELAKI DALAM GAMBAR

Dia mungkin tak sama seperti lelaki lain. Aku taknak bandingkan dia dengan semua lelaki yang aku kenal. Aku jugak taknak sakitkan mana2 lelaki.
Dalam perkenalan, dia bukanlah yang pertama hadir dalam hidup aku. Tapi dialah, ya. Lelaki dalam gambar itulah insan pertama yang bersemuka dengan kedua orang tua aku dengan hati yang terbuka dan bukan dipaksa.
Dan disitulah bermulanya pengenalan aku dengannya apabila dia sendiri meluahkan hasratnya untuk berkawan dengan aku serta berkenalan dengan aku. Pada mulanya memang kekok, janggal semua ada tapi dengan izin Allah aku jadi berani berbicara hanya dengan lafaz BISMILLAH sebagai pembuka bicara dalam hati.
Seandainya takdir Allah itu adalah benar dia telah tertulis untuk menjadi peneman hidup aku, insyaallah aku akan menerimanya dengan hati yang rela tanpa wujudnya PAKSA. Dia? Ya, DIA LELAKI DALAM GAMBAR ITU.
Alam perkahwinan? Shh... Wallahualam bissawab... #kataseoranginsan
#kalauadajodohtakkemana
#kitamerancangAllahtentukan
#FiHifzillah❤

Congrats @nursyuhadaamran & husband ! Semoga bahagia hingga ke jannah 💕

Lama giler tak pergi kenduri kahwin, maklumlah jarang cuti weekend.
Seronoknyaaa dapat reunion dengan kawan2 SEMERBAK, rindu zaman sekolah.. Bulan 12 ada 7 jemputan kesemuanya, sorry kpd kawan yg mana Fatin x dpt dtg sbb kerja. Selamat pengantin baru, semoga bahagia ke anak cucu ❤️ #wedding #classmates #semerbak #jangantanyabila #kalauadajodohtakkemana #findingmrright

mybe oneday sy jd halal untuk awak 💕
#insyaallah #kalauadajodohtakkemana

hчє pєmвuαt ícє вlєndєd чg ѕpєcíαl lα kαtαnчα ❤️.
kαlαu αdα jσdσh kítα jumpα lαgí чєr 💓.
#misshersomuch
#kalauadajodohtakkemana
#semogabahagiadisana😘

too tired to hear all questions.. 😪😪😪😪😪😪😪 #masihjomblohappy #kalauadajodohtakkemana #bukanperigi #bukanmalinkundang

RepostBy @gengpalingmanis: ".
.
One of YPM & YPC sweet moments 💖💖💖💖#klfw2017 #kalauadajodohtakkemana
.
.
.
#gengpalingmanis #fattzura @fattahaminz #lotsoflove @missfazura #lessofhate
.
.
.
Credit to GPM’s @kiutmiut80 (Net) ❤️" (via #InstaRepost @AppsKottage) @RepostIt_app

RepostBy @gengpalingmanis: ".
.
One of YPM & YPC sweet moments 💖💖💖💖#klfw2017 #kalauadajodohtakkemana
.
.
.
#gengpalingmanis #fattzura @fattahaminz #lotsoflove @missfazura #lessofhate
.
.
.
Credit to GPM’s @kiutmiut80 (Net) ❤️" (via #InstaRepost @AppsKottage)

btl kata2 apa yg pnh kau ckp...kite xkn bolh tahan lama...one day kite mesti buat haluan masing2... apa akan tjadi klu kite xbsama.. jawapn yg pnh sy ckp...xmungkin... tp awk pilih jln mcm tu..sbb awk anggap sy ni jahat sgt...#tipulakalautaksayang #tipulahkalautakrindu #moodholidaydown #kalauadajodohtakkemana #holidaykawankawan #captainfadhil

Konniciwa...Arigato...Sayonara...
Thanks to @sakurabe_ru for this lovely kimono... I am glad coz i can take it home... Tercapai hasrat nk memiliki selai kimono...
Bleh dh pakai untuk omiyai dgn Mr.Yuta san nanti bila ke Kyoto...😂
.
.
#kalauadajodohtakkemana #don'ttakeitseriously #justchill
#cannotmoveonyet😋 #japanesekimono #HatikuTertinggalDiJapan #konniciwa
#travel3sixty #travel3sixtymagazine

Most Popular Instagram Hashtags