#kakmia

MOST RECENT

ketika para crew memaksa foto bersama artisnya ๐Ÿคฃ #kakmia #mc #cianjur #FFI #MinumSusu #PintaKuatTinggi #KamiBersiapBerpindahMenujuKotaBerikutnya

Bismillah Ready Mc ing FFI Roadshow @Cianjur #KakMia #Mc

Dan #kakmia minta ikut poto jg๐Ÿ˜…๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž

Sekitar program 2 hari 1 malam Kem Motivasi UPKK KFAZ 2018 di Kem Desa Cempaka, Kuantan. Tahniah adik-adik yang berjaya selesaikan semua misi daripada hari pertama hinggalah majlis penutup.
.

Terima kasih pihak pengurusan KAFA dan barisan guru pengiring yang menjemput dan memberi kepercayaan kepada kami.
.

InsyaAllah jumpa lagi di lain siri dan program-program cuti sekolah yang lain.
.

Mahu lebih banyak gambar? Jom tengok di facebook kami.
.

Tulus ikhlas daripada kakak dan abang fasi:
#abgzul #abgazim #abgsyahmi #kakdayah #kakety #kakmira #kakmimie #kakmia

Menghibur it's My World #KakMia #Mc #@TasikmalayaForFFI

Bismillah Ready Mc Ing Gerak123 Frisian Flag @IslamicCentreTasikmalaya #YukMinumSusu #PintarKuatTinggi #KakMia #Mc

Pagi Sehat Gerak123 Frisian Flag @ Cilacap #PintarKuatTinggi #KakMia #Mc

Indramayu Done , Alhamdulillah..๐ŸŒŸ mari pulang untuk pindah kota berikutnya #KakMia #Mc #FrisianFlag123-456 #roadshow #bismillah

pagiii...indramayu , ready mc ing FFI 2018 with Himpaudi #kakmia #mc

Mc ing TiaAnang's Wedding @MahakamGrandHotel With Arie Kunil. Congrats TehTiaMasAnang ๐Ÿ’ SaMaWa Bahagia Selalu. Tq ๐Ÿ˜˜ #KakMia #Mc

adik 2 taw2 mama nak pic.. ๐Ÿ˜sbulan 4 ari dah saye.. skjab jer.. alhamdulillahโค๏ธ
#kakiya#
#kakmia#
#adikzara#
#myprincess#

Hei sayangku
Hari ini aku syantik
Syantik bagai bidadari
Bidadari di hatimu
Hei sayangku
Perlakukanlah diriku
Seperti seorang ratu
Ku ingin dimanja kamu
Hei sayangku,
Hari ini aku syantik
Syantik bagai bidadari,
Bidadari di hatimu
Hei sayangku,
Perlakukanlah diriku
Seperti seorang ratu,
Ku ingin dimanja kamu#bah#kakmia#uda#wakilin#pake#lagu#syantik#sibad#wkqkqkqkqkkw#lagu#abg#yang#haus#kasihsayang#kata#kakmia

๐ŸŽธ Jreeeenkkkkk #GadisBeliaBergitar #GadisBelia???? ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ #KakMia #McZamanNow #FFIEvent@KudusJateng

Ready Mc ing Event FFI @GrahaMustika With Himpaudi Kab Kudus
#KakMia
#Mc #YukMinumSusuFrisian Flag

Cerita Pagi ini "adek jadi rabbit ๐Ÿฐ mami,makanya adek ga pake uniform,kan rabbit ๐Ÿฐ ga sekolah" dan akhirnya ga pake seragam ke sekolah #adekquin #kakmia ๐Ÿ˜“๐Ÿ˜…

alhmdulilah semakin membesar...
skrg da boleh trima seadanye yg dia ad adik..klau adik ngis mamy ckp nk ambik adik dia cpt2 turun dr riba mamy....tp kdg2 kcian jgk...pg2 nk gerak bgun tdo kena cium byk2 ni...sblm anto umh umi...
ni pic pg ni..suh duk tgh jln tgkap gmbo tp nk dok kt kete...mula2 terase mncbar jgk nk memikirkn adik kcik lg dia pon x fhm ape2 lg...tp shgga ke hari ni adik n kak fiya berkelakuan baik.. k fiya je la kdg2 manja naww2 ...kak mia pon da boleh tlg tgok2kn adik zara...mamy penat tp happy balij keje tgok kamu3 semua syg...syg ank2 bambam mamy ketat padat...mamy babah tgl kua g keje cr rezeki untuk kamu b3 ye....syg smua.
#kakmia
#kakfiya
#adikzara

Most Popular Instagram Hashtags