#kakitakbau

가장 최근의

.
Inilah satu2nya deodorant yg betul2 merawat dan menyahkan bau badan. Tak perlu pakai hari2. .
1. Tak perlu guna setiap hari.
2. Tak memberi kesan melekit.
3. Mampu menghilangkan bau busuk selama 72 jam.
4. Mampu menghilangkan daki dan bau kaki.
5. Tak tinggalkan kesan kuning pada baju kesayangan.
.
Selamat digunakan pada anak-anak juga.
.
Whatsapp 0139481917
.
#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

.
Eh ada ke?
.
adaaaaa 😉
.
Magicblue bukan saja boleh hilangkan bau masam ketiak bahkan boleh hilangkan bau kaki.
.
Opss bukan itu saje..
.
Boleh hilangkan bau kasut dan bau kempam helmet juga.
.
Harga?
.
Murah amattt, rm29(sm) rm36(ss).
FREE POS seluruh Malaysia.
.
Tahan berapa lama sebotol tu?
.
Kecikkecik cili padi, tapi hampir 2 bulan penggunaan.
.
Menarik?
.
Whatsapp segera.
0139481917
0139481917
.
#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

.
Anda mencari deodorant semulajadi?
.
Magicblue dirumus 100% hanya menggunakan bahan semulajadi alam. Mempunyai kelulusan KKM.
.
kelebihan Magicblue berbanding deodorant dipasaran:
.
1. Tiada lagi rasa lekit.
2. Tak tinggal kesan keras dan kuning pada baju.
3. Membantu merawat masalah bau badan.
4. Boleh merawat masalah bau kaki.
5. Menanggalkan kerak daki di leher, siku, lutut dan ketiak.
6. Tak perlu pakai setiap hari.
.
Berminat utk dapatkan segera dengan harga RM29 (sm) RM36 (ss)?
.
Whatsapp
0139481917
0139481917
.
#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

.
Ingatkan hanya untuk hilangkan bau masam ketiak je, rupanya bau busuk lain pon boleh juga.
.
Dah dua hari bau busuk kat dapur, cari punya cari rupanya belakang peti ais, spray dgn MAGICBLUE tak sampai 10 minit.. bau hilang.
.
Multipurpose rupanya magicblue ni, tak rugi beli.
.
Whatsapp 0139481917
.
#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

.
Deodorant harian anda boleh ke hilangkan bau kaki dan kasut busuk?
.
Deidorant MAGICBLUE BOLEH!.
deodorant serbaguna tau, boleh hilangkan bau ketiak, bau peluh, bau kaki dan boleh menanggalkan kerak-kerak daki.
.
Berbaloi sangat dengan harganya yang CUMA RM29(sm) RM36(ss) dan tahan hampir 2 bulan penggunaan.
.
Whatsapp 0139481917
.

#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

Cara guna memang rare kan.
Sebab Magicblue berfungsi untuk merawat bau badan dengan cara menghapuskan bakteria penyebab badan jadi berbau.
.
3 langkah mudah.
1. spray.
2.biarkan sekejap.
3.bilas/mandi.
.
Tak perlu guna setiap hari tapi mampu menghilangkan bau sehingga 72 jam!.
.
Mesti cuba tau.
.
Whatsapp 0139481917
.
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

.
Berkira kira nak bagitahu ni tapi apa peduli sebab hal dia kan.
.
Tapi lama-kelamaan rasa macam nak pitam. Setiap kali memang akan bagi elak terserempak. Pening boleh jadi migrain, sebab bau menyengat!
.
Nasib baik harga produk tersebut murah, kalau mahal alamat berkira kiralah nak bagi pakai. .
Sejak dia guna produk ini bau dia dah tak menyengat macam dulu. .
NAK TAHU APA KELEBIHAN MAGICBLUE DEODORANT?
.
Bau badan akan hilang selama 3 hari selepas guna. Tiada lagi masalah peluh berlebihan serta membunuh kuman yang menjadi punca bau badan. Secara langsung bau badan pun hilang sekali.
.
Mudah digunakan, tidak melekit dan tidak meninggalkan kesan kuning dibaju bila dipakai. Sesuai digunakan untuk seisi keluarga, lelaki dan juga perempuan. Boleh dibawa bersolat. .
♡ Produk keluaran bumiputera islam.
♡ 100% bahan semulajadi dan halal.
♡ Tiada Kimia & Alkohol.
.
Bukan itu sahaja, ia juga dapat membantu masalah bau kepam pada kaki. Memutihkan ketiak dan amat sesuai untuk seluruh badan.
.
Whatsapp
0139481917
0139481917
.
#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

.
wah!.
Sapa sangka deodorant ini boleh hilangkan bau busuk peti ais jugak.
.
Hanya titiskan pada tisu dan letakkan di ruangan yg berbau.
.
Jangan bimbang, ia tiada kandungan bahan kimia berbahaya. Sudah disahkan selamat oleh KKM.
.
whatspp.
0139481917
0139481917
.
DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

Buat kaki yang fresh dan harum

#feetup
#kakitakbau
#kakiwangi

가장 인기있는 인스타그램 해시 태그