#kafa

MOST RECENT

⚠️ Gülüşlerimin Bi Sahibi Var ⚠️





👑👑 #nike #puma #adidas #hukumdar #casp #komedi #orjinal #ayanlar #burdalar #kafa #ayanabla #texsascity #xizliayan #vatanmahallesi #gt #unf # #takipcikazan #canon #beğeni #photography #cagritaner #beğeni #istanbul #ankara 👑👑





💥 Takip Et ✔ Beğen ✔ Kaydet 💥 Sende Kazan 💥





👑 @levent.gazi 💥 @cagritaner💥 @xlbarankaya👑





🌹🌹🌹🌹🌹 TEŞEKKÜRLER 🌹🌹🌹

⚠️ Gülüşlerimin Bi Sahibi Var ⚠️





👑👑 #nike #puma #adidas #hukumdar #casp #komedi #orjinal #ayanlar #burdalar #kafa #ayanabla #texsascity #xizliayan #vatanmahallesi #gt #unf # #takipcikazan #canon #beğeni #photography #cagritaner #beğeni #istanbul #ankara 👑👑





💥 Takip Et ✔ Beğen ✔ Kaydet 💥 Sende Kazan 💥





👑 @xlbarankaya💥 @cagritaner💥 @xlbarankaya👑





🌹🌹🌹🌹🌹 TEŞEKKÜRLER 🌹🌹🌹

Pagi ini di @oumbanting .
.
Terima kasih ustazah dan ustaz hadir ke seminar ini. Moga menjadi pendidik yang terbaik kepada anak muda generasi yg akan datang 😍
.
#seminar #guru #kafa #oumbanting #jomoum

repost @partnerspark#구혜선 #한국미술협회 #홍보대사 위촉.
한국 미술 발전에 도움이 되길 하는 마음에서 홍보대사 요청에 흔쾌히 응했다고 합니다. 
9월 28일 일산 킨텍스에서 열리는 2018 대한민국 미술 축전 KAFA 아트페어 개막식에 참석 첫 홍보대사 활동을 시작합니다.👩🏻‍🎨👨🏻‍🎨🎨 #KAFA #아트페어
#koohyesun #kuhyesun

#구혜선 #한국미술협회 #홍보대사 위촉.
#具惠善 #韓國美術協會 #宣傳大使委任.
한국 미술 발전에 도움이 되길 하는 마음에서 홍보대사 요청에 흔쾌히 응했다고 합니다.
為了幫助韓國美術的發展,欣然答應了宣傳大使的邀請.
9월 28일 일산 킨텍스에서 열리는 2018 대한민국 미술 축전 KAFA 아트페어 개막식에 참석 첫 홍보대사 활동을 시작합니다.
9月28日在一山kintex舉行的2018大韓民國美術慶典KAFA藝術博覽會開幕式上,將展開首次宣傳大使活動. @partnerspark .👩🏻‍🎨👨🏻‍🎨🎨 #KAFA #아트페어
#koohyesun #kuhyesun
翻譯@韓敏薰

Kad Flip Aulad (KaFA) - mari belajar membaca bahasa melayu.
.
Best sangat belajar membaca menggunakan set KaFA.anak2 pasti seronok.😁
.
#salimaholie #kafa #kadflipaulad #alatbantuanmengajar #shopparadise

.
190918
8.38am
.
.
Assalammualaikum 😊
.
.
Semalam buat bekal utk #kafa Madina... ehhh... macam sedap lah pulak!! Tadi #sibongsu mama cuma bawa bekal buah jambu batu dgn serbuk asam jer... dah lah duit belanja pun tertinggal atas meja... mesti kelaparanlah budak kuat makan tu!! 😦😣
.
.
Jadi pagi ni buat lagi utk sarapan dan bekalan @itsymm___ mama tak sempat masak sbb ingatkan Syamim shif petang..... 😑 lain kali bgtau awal2 kamu shif apa...

#구혜선 #한국미술협회 #홍보대사 위촉.
한국 미술 발전에 도움이 되길 하는 마음에서 홍보대사 요청에 흔쾌히 응했다고 합니다.
9월 28일 일산 킨텍스에서 열리는 2018 대한민국 미술 축전 KAFA 아트페어 개막식에 참석 첫 홍보대사 활동을 시작합니다.👩🏻‍🎨👨🏻‍🎨🎨 #KAFA #아트페어
#koohyesun #kuhyesun

Most Popular Instagram Hashtags