[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#kacipfatimahphytoplus

1663 posts

TOP POSTS

THIRAH MAKAN KACIP FATIMAH

Assalamualaikum, harini, Thirah nak berkongsi bagaimana Thirah amalkan #KacipFatimahPhytoPlus dan #MinyakKelapaDara

Kacip fatimah ni, boleh rujuk Dr. Zubaidi dan journal2 bebas yg lain. Iaitu untuk;
1. Permasalahan haid tidak teratur
2. Fibroid
3. Pantang, untuk memperelok tisu/dinding rahim yg luka.
4. Antioksidan bagi wanita yg bekerja
5. Melambatkan proses osteoporosis
6. Menormalkan sintesis tisu collagen pada bahagian fibroblasts kulit kita.

Untuk amalan harian:

Thirah amal macam ni, sebelum breakfast, thirah dah telan 2 sudu liquid vco, lepas breakfast, thirah ambil sebiji kacip fatimah.

Jam 12
Sebelum makan tgahari, 2 sudu liquid vco.

Jam 4 petang, 2 sudu vco

Jam 7malam sebelum makan malam 2 sudu vco.

Ni amalan masa minggu pertama.

Pastu masuk minggu ke dua, semua jadi 1 sudu setiap hours di atas. Kacip fatimah seperti biasa.

Masuk minggu ketiga sehingga hari ini, cuma amalan 2 sudu vco sebelum breakfast. Dan 1 biji kacip fatimah lepas breakfast.

Kesan yg thirah rasa.
1. Badan sangat sihat dan ringan.
2. Xde pedih perut jam 10 pagi, thirah gastrik
3. Badan sangat bertenaga dan cergas.
4. Kulit bersih.

Ekstrak Kacip Fatimah Phyto Plus ✅100% herba semulajadi.
✅Tanpa campuran serbuk akar kayu.
✅Mendapat Halal JAKIM.
✅Dijamin Bersih & Selamat.
✅Hasil Kajian Universiti Teknologi Malaysia (UTM)

Khasiat Kacip Fatimah Phyto Plus
✔Mengatur semula kitaran haid.
✔Melancarkan perjalanan haid.
✔Mengurangkan keputihan,lendir berlebihan
✔Merawat kecederaan dan mengecut rahim selepas bersalin.
✔Menambah tenaga semasa hubungan intim.
✔Mengurangkan kesakitan senggugut.
✔Mengurangkan risiko turun rahim atau uterine prolapse.
✔Mengurangkan masalah monopause
✔Merawat penyakit endometriosis, ovarian cyst, PCOS
✔Melancar proses kelahiran.

Kepada VIP member spa dapatkan 10% discount untuk produk ini.
RM90 (60 kapsul)

Whatsapp segera
018-2228144
018-2228144

#sayajual #sayajualkacipfatimah
#kacipfatimahphytoplus #kacipfatimahutm #kacipfatimahlivingactive

BADAN MAKIN CERGAS DAN BERTENAGA SELEPAS MENGAMALKAN SUPPLEMENT KELUARAN UTM NI😱😱😱
-
kehidupan yang sebelum ini suram dengan sakit2 badan yang sering membelenggu sehingga mengganggu tugas2 harian kini sembuh dengan ikhtiar EKF dari UTM
-
Whatsapp Nurul 0177034306
-
#ekstrakkacipfatimahphytoplus #ekstrakkacipfatimahutm #kacipfatimahutm #kacipfatimahphytoplus #produkhalal

.
#vendorproduct
RAHSIA KEHEBATAN SUMBER ALAM SEMULAJADI KINI TERBONGKAR!!! ♥must TRY♥
*************
BERUBAT SEBELUM PARAH.. anda ada salah satu masalah ini?

sakit pinggang?
baru bersalin?
buasir teruk?
cyst?
fibroid?
senggugut?
miss V longgar?
cepat penat?
rahim jatuh?
menapouse?
keputihan melampau?
kurang nafsu bersama suami?
sukar hamil?
keguguran?
lendiran faraj?
haid tak teratur?
pcos?
nak maintain berat badan?
berpantang?
****************
♥KACIP FATIMAH PHYTO PLUS UTM ♥ *bukan sebarangan produk tetapi ianya > *hsl penyelidikan UTM
*100% Ekstrak kcp ftmh tanpa cmpuran
*dos selamat di iktiraf KKM
*HALAL JAKIM *mampu merawat masalah dalaman anda.
*1001 khasiat
*di syorkan oleh doktor perubatan d johor, (dr.zubaidi.com) dan ustzh norhafizah musa
*majoriti pgguna bpuashati. *juga selamat utk ibu menyusu
whatsap 0137714413 utk pembelian terus dr kami d UTM
***************
#trustedseller
#original
#kacipfatimahphytoplus
#ekf

HARI TERAKHIR FREE POSTAGE!

SALES GILA FREE POS!
=================== Harga PosLaju kan baru aje naik kan haritu!
Team ni bagi FREE POS pulak! Gila! Betul ke ni?
Kalau yang duduk kat semenanjung ni pun dah gembira sakan, apa lagi kalau yang duduk kat Sabah Sarawak tu!

Kami sedang buat promosi FREE POS hujung bulan ni! Hari Isnin, 31 Oktober SAHAJA yang dapat FREE POS.
Tapi, pembayaran harus dibuat selewat-lewatnya Ahad, 30 Oktober (sebelum 6 petang). Jangan salahkan kami kalau korang lewat bayar, terlepas pos!

Cepat. Cepat. Cepat.

Hubungi kami sekarang!
Hubungi kami sekarang!
Hubungi kami sekarang!

WhatsApp/ Mesej terus ke, atau hubungi teammates kami yang lain (di pos pertama page ini). 013-793-3093 Puan Athirah
013-793-3093 Puan Athirah
013-793-3093 Puan Athirah

Providing wellness solutions for healthy living
#MinyakKelapaDara #kacipfatimahphytoplus #tongkataliphytoplus #kacipfatimahutm #virgincoconutoil

Alat sulit Gatal2? #keputihan ? #berbau ?
Dah puas guna pencuci mcm2, tp tak nampak perubahan?
.
Anda sangat d sy0rkan c0nsume supplement #kacipfatimahphytoplus UTM ni.
.
Memang terbaik n terbukti berkesan melalui pelbagai testim0ni custmr
.
W.ap 013 771 4413

Alhamdulillah, skincare dari UTM ni membantu atasi masalah kulit. Boleh hubungi Thirah 013-793-3093 untuk pembelian. #kacipfatimahphytoplus #revitalizingmoisturizer #wisderm

#keguguran tapi darah beku tak keluar semua?? Perut msh sakit2... Badan pun lenguh2?
.
Jom ikhtiar dgn #kacipfatimahphytoplus yg disyorkan #drzubaidi
.
✔Budget serendah RM 1.50 sehari
✔Sebotol boleh guna untuk 3bulan
✔100% ekstrak kacip fatimah berkualiti dan ASLI
✔Hasil penyelidikan pakar universiti
✔Dos rendah, selamat dan diluluskan Kementerian kesihatan Malaysia
✔ Terbukti berkesan merawat masalah haid, rahim, dan 1001 masalah dalam rahim wanita ✔Khasiat anti ageing juga
✔Booster tenaga paling bagus utk wanita
✔Selamat utk ibu menyusu ✔Sesuai d gunakan utk ibu dalam pantang bersalin dan pantang Keguguran
.
Wasap
013-771-4413

Nak berbiz tapi;-
.
❌m0dal?
❌ masa nk keluar p0s?
❌nak simpan st0k?
✅untung sambil2 buka fb n insta?
✅tambah duit p0ket buat raya?
.
📣📣📣📣📣📣📣📣
J0m sertai team kami
Team #shampoosantan .
Anda hanya perlu
✅ pr0m0te
✅Ambil order n payment
✅Transfr payment dgn harga lebih murah pd kami
✅Dapat untung!!💰💰💰
.
Paling BEST team kami lain dr yg lain!!
😍😍😍😘😘😘😍😍
.
Anda juga aut0matik layak buat dropship utk rangkaian barangan dlm list yg kami berikan
.
So just j0in kami sbg dr0pship shampoo santan dan anda layak jd dr0pshp utk produk lain yg kami ada!!!🙋
.
BESTKAN?
MEMANG BEST!!😱😱
LAIN DARI YG LAIN
.
MEH J0IN
W.AP 013 771 4413

#dropshipdiperlukan #kacipfatimahphytoplus #shampoosantan #tongkataliphyto

MOST RECENT

hakikatnya memang kesihatan dari Allah. namun Allah kurniakan beliau kesembuhan melalui ikhtiarnya dengan #kacipfatimahphytoplus
-
WANITA YANG ADA MASALAH SEPERTI DI BAWAH, WAJIB MILIKI EKF KELUARAN UTM NI:
1. CEPAT LETIH
2. HAID TIDAK TERATUR
3. KEPUTIHAN yang BANYAK
4. SENGGUGUT yang TERUK
-

#mamatobe tak suka makan jamu? Tak mengapa! .
Ambil sebiji je kapsul #kacipfatimahphytoplus UTM setiap pagi selepas sarapan. Cukup ni je, tak perlu jamu2 lain dah
.
Hasil penyelidikan HEBAT dari pakar di #UTM yg d syorkn #drzubaidi dan #ustazahnorhafizahmusa
Dapatkan nya hari ini juga..
W.ap 013 771 4413

#ekf #bersalin #berpantang #setbersalin #keguguran #produkutm #livingactive #phytoplus #original #terusdariUTM #maizuraciwawa #emaneebutik #bangisentral #skudai

sakit pinggang?
baru bersalin?
buasir teruk?
cyst?
fibroid?
senggugut?
miss V longgar?
cepat penat?
rahim jatuh?
menapouse?
keputihan melampau?
kurang nafsu bersama suami?
sukar hamil?
keguguran?
lendiran faraj?
haid tak teratur?
haid berpanjangan?
pcos?
nak maintain berat badan?
berpantang?
************
♥KACIP FATIMAH PHYTO PLUS UTM ♥ *bukan sebarangan produk tetapi ianya > *hsl penyelidikan UTM
*100% Ekstrak kcp ftmh tanpa cmpuran
*dos selamat di iktiraf KKM
*HALAL JAKIM *mampu merawat masalah dalaman anda.
*1001 khasiat
*di syorkan oleh doktor perubatan d johor, (dr.zubaidi.com) dan ustzh norhafizah musa
*majoriti pgguna bpuashati. *juga selamat utk ibu menyusu
whatsap 0137714413 utk pembelian terus dr kami d UTM
*********** #trustedseller
#original #ekf #ustazahnorhafizahmusa #ekstrakkacipfatimahutm
#phytoplusoriginal #livingactive #periodtakteratur #masalahhaid #cyst #pcos #keguguran #setbersalin #kacipfatimahphytoplus
#ekf #drzubaidi #maizuraciwawa

Tercari2 supplement hebat hasil kajian penyelidik university yg disyorkan DR.ZUBAIDI ?
ushar sini👇 🌿ekstrak kacip fatimah utm (ekf) 🌿 💯% ekstrak kacip fatimah tanpa cmpuran .
🌟manfaat🌟
kesihatan dalaman rahim, buasir, atur kitar haid bg yg ada masalah haid, buang angin dlm badan, mengetatkan rahim, merapatkan faraj, mpercepatkn sembuh luka dalaman, mbantu menurunkn berat badan, melancarkan pjalanan darah, mengecutkan cyst & fibroid, memberi tenaga, meransang nafsu,mgubati sakit pinggang, pcos, rahim jatuh dll 🍃ekf utm ni bukan sebarangan produk, Tetapi ianya adlh hasil penyelidikn terbaik utm, halal jakim n d iktiraf kkm. .
🚑disarankan doktor perubatan( dr zubaidi.com) jg d syorkn ustzh n0rhafizah musa

ianya 💯% ekstrak kacip fatimah ASLI 🍴aturan mkn; mkn sbiji sekali sehari slepas bfast.
pastikn minum byk air🍷 utk kberkesanan nya. .
✅sesuai digunakan seawal remaja-menapous. ✅d gunakan ibu menyusu, bpantang dan bsalin **sbotol ada 60kapsul utk dgunakan selama sehingga-3 BULAN ..
MEMANG JIMAT, berkualiti DAN BERBALOI😘

Wasap ☎
http://www.wasap.my/60137714413/EKF
.

#drzubaidi #utmskudai #livingactive #drzubaidi #kacipfatimahphytoplus #masalahhaid #maizuraciwawa #emaneebangi #ekstrakkacipfatimah #ekf #phytoplusoriginal

Tercari2 supplement hebat hasil kajian UTM yg disyorkan DR.ZUBAIDI ? .
wASAP✔0137714413 💊ekstrak kacip fatimah utm (ekf) 💯% ekstrak kacip fatimah tanpa cmpuran .
🌟manfaat🌟
kesihatan dalaman rahim, buasir, atur kitar haid bg yg ada masalah haid, buang angin dlm badan, mengetatkan rahim, merapatkan faraj, mpercepatkn sembuh luka dalaman, mbantu menurunkn berat badan, melancarkan pjalanan darah, mengecutkan cyst & fibroid, memberi tenaga, meransang nafsu,mgubati sakit pinggang, pcos, rahim jatuh dll. 🍄ekf utm ni bukan sebarangan produk, Tetapi ianya adlh hasil penyelidikn terbaik utm, halal jakim n d iktiraf kkm. 🚑disarankan doktor perubatan( dr zubaidi.com) jg d syorkn ustzh n0rhafizah musa

ianya 💯% ekstrak kacip fatimah ASLI 🍴aturan mkn; mkn sbiji sekali sehari slepas bfast. pastikn minum byk air🍷 utk kberkesanan nya. .
✅sesuai digunakan seawal remaja-menapous. ✅d gunakan ibu menyusu, bpantang dan bsalin **sbotol ada 60kapsul utk dgunakan selama 2 -3 BULAN ..MEMANG JIMAT DAN BERBALOI😘

Wasap ☎013-771-4413

#drzubaidi #utmskudai #livingactive #drzubaidi #kacipfatimahphytoplus #masalahhaid #maizuraciwawa #emaneebangi #ekstrakkacipfatimah #ekf #phytoplusoriginal

#periodtakmenentu ?
Dah tak larat telan ubat hospital?
.
Ikhtiarlah dgn #kacipfatimahphytoplus yg d syorkan #drzubaidi ni.
.
✔Budget serendah RM 1.50 sehari
✔Sebotol boleh guna untuk 3bulan
✔100% ekstrak kacip fatimah berkualiti dan ASLI
✔Hasil penyelidikan pakar universiti
✔Dos rendah, selamat dan diluluskan Kementerian kesihatan Malaysia
✔ Terbukti berkesan merawat masalah haid, rahim, dan 1001 masalah dalam rahim wanita ✔Khasiat anti ageing juga
✔Booster tenaga paling bagus utk wanita
✔Selamat utk ibu menyusu ✔Sesuai d gunakan utk ibu dalam pantang bersalin dan pantang Keguguran

Wasap
013-771-4413

Professor yg menjalankan kajian terhadap ekstrak Kacip Fatimah ini mengakui ekstrak herba Kacip Fatimah sebagai alternative ubat bagi wanita yang mengalami masalah haid.
.
Kacip Fatimah bukan saja boleh digunakan untuk wanita yang bersalin, tetapi wanita yang mengalami masalah dalam sistem peranakan, seperti masalah senggugut, haid yang tidak teratur, fibroid dan endometriosis di peringkat awal dan ovarian cyst yang kurang 3cm.
.
Kacip Fatimah juga digunakan untuk mendapatkan ovum yang berkualiti. Bagi wanita yang tidak hamil atau wanita yang belum berkahwin, ia memberikan tenaga dan meningkatkan metabolism wanita.
.
Bagi wanita yang baru melahirkan anak, kacip Fatimah adalah herba yang terbaik untuk mengecutkan rahIm, meningkatkan sel darah merah dan memberikan tenaga.
.
Whatsapp fifi 01110692017
.
#setbersalin
#kacipfatimah
#ekstrakkacipfatimahphytoplus #ekstrakkacipfatimahutm #iloveEKF #kacipfatimahutm #kacipfatimahphytoplus #drzubaidi #produkhalal #produkMALAYSIA #produkbumiputera #produkUTM #produkkesuburan #setbersalin

sakit #pinggang ?
baru #bersalin ?
#buasir teruk?
#cyst ?
#fibroid ?
#senggugut ?
#missV longgar?
cepat #penat ?
#rahim jatuh ?
#menapouse ?
#keputihan melampau?
kurang nafsu bersama suami?
sukar #hamil ?
#keguguran ?
lendiran faraj?
#haid takteratur?
haid berpanjangan?
#pcos ?
nak maintain berat badan?
#berpantang ?
************
Rawat dgn #ekstrakkacipfatimah PHYTO PLUS *
✔bukan sebarangan produk
✔ hasil penyelidikan UTM
✔100% Ekstrak kcp ftmh ASLI
✔dos selamat di iktiraf KKM
🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀
✔membantu merawat masalah dalaman rahim dan private part wanita
✔1001 khasiat
🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀
*di syorkan oleh doktor perubatan d johor, (#dr.zubaidi.com) dan ustzh norhafizah musa
.
✔majoriti pgguna bpuashati. ✔juga selamat utk ibu menyusu .

whatsap
013 771 4413
013 771 4413
013 771 4413
. *********
#original #emaneebutik
#kacipfatimahphytoplus #kacipfatimahutm #eta #livingactive #emaneebutik #produkutm #ekf #drzubaidi #maizuraciwawa #phytoplusoriginal #setbersalin

#period ting tong? Suka hati dia je nk datang ke tak...😎
🌟Jom ikhtiar dgn #kacipfatimahphytoplus yg disyorkan #drzubaidi
.
✔Budget serendah RM 1.50 sehari
✔Sebotol boleh guna untuk 3bulan
✔100% ekstrak kacip fatimah berkualiti dan ASLI
✔Hasil penyelidikan pakar universiti
✔Dos rendah, selamat dan diluluskan Kementerian kesihatan Malaysia
✔ Terbukti berkesan merawat masalah haid, rahim, dan 1001 masalah dalam rahim wanita .
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
.
✔Khasiat anti ageing juga
✔Booster tenaga paling bagus utk wanita
✔Selamat utk ibu menyusu ✔Sesuai d gunakan utk ibu dalam pantang bersalin dan pantang Keguguran
.
Wasap
013-771-4413

#keguguran #masalahhaid #haidtakteratur #pcos #haidberpanjangan #senggugut #fibroid #hormontakstabil #tenaga #kesuburan #rahim #awetmuda #drzubaidihealth #dropshipdiperlukan

#keguguran tapi darah beku tak keluar semua?? Perut msh sakit2... Badan pun lenguh2?
.
Jom ikhtiar dgn #kacipfatimahphytoplus yg disyorkan #drzubaidi
.
✔Budget serendah RM 1.50 sehari
✔Sebotol boleh guna untuk 3bulan
✔100% ekstrak kacip fatimah berkualiti dan ASLI
✔Hasil penyelidikan pakar universiti
✔Dos rendah, selamat dan diluluskan Kementerian kesihatan Malaysia
✔ Terbukti berkesan merawat masalah haid, rahim, dan 1001 masalah dalam rahim wanita ✔Khasiat anti ageing juga
✔Booster tenaga paling bagus utk wanita
✔Selamat utk ibu menyusu ✔Sesuai d gunakan utk ibu dalam pantang bersalin dan pantang Keguguran
.
Wasap
013-771-4413

Anda tercari2 supplement yg sgt disyorkn #DR.ZUBAIDI ?? kami adaaaa... #ekstrakkacipfatimah 👍 ✔Budget serendah RM 1.50 sehari
✔Sebotol boleh guna untuk 3bulan
✔100% ekstrak kacip fatimah berkualiti dan ASLI
✔Hasil penyelidikan pakar universiti
✔Dos rendah, selamat dan diluluskan Kementerian kesihatan Malaysia
✔ Terbukti berkesan merawat masalah haid, rahim, dan 1001 masalah dalam rahim wanita ✔Khasiat anti ageing juga
✔Booster tenaga paling bagus utk wanita
✔Selamat utk ibu menyusu ✔Sesuai d gunakan utk ibu dalam pantang bersalin dan pantang Keguguran

Wasap
013-771-4413

#ekf #ekstrakkacipfatimahutm #phytoplus #drzubaidihealth #kf #livingactive #haidtidakteratur #haidberlanjutan #cyst #fibroid #pcos #hormontakstabil #natural #berpantang #setbersalin #kacipfatimahphytoplus

💕tq shopping ngan hakak ya💕

Below yr tracking num ya..akk x smpat nk wasap sorang2.. jd kalian semak cni je ya.. Rafidah ep381130015my Ep363884014my
Asphalela ep363884005my
Intan ep363884080my
Afizah. Ep363884059my
Norwati. Ep363883950my
Norhawa. Ep363884028my
Hiriyati. Ep363883985my
Fatin azeema ep348054505my
Diah. Ep363883977my
Faizah. Ep363883994my
Lily. Ep363883963my
Atiqah. Ep363884093my
Anis najwa ep363884062my
Hidayah. Ep363884076my
Nor ratna. Ep363884031my 🌷🌴Tq all🌴🌷
Akak try to serve you the best.. Mg Allah permudahkan segala urusan dan perkenankan segala ikhtiar usaha kita semua..aamiin💝

#ekstrakkacipfatimahutm #drzubaidihealth #drzubaidi #kacipfatimahphytoplus #tongkataliphytoplus #shampoosantanHQ #emaneebangi #haidtidakteratur #wonderhairoil #Agendiperlukan #dropshipdiperlukan #modalrendah #untunglumayan

sakit #pinggang ?
baru #bersalin ?
#buasir teruk?
#cyst ?
#fibroid ?
#senggugut ?
#missV longgar?
cepat #penat ?
#rahim jatuh ?
#menapouse ?
#keputihan melampau?
kurang nafsu bersama suami?
sukar #hamil ?
#keguguran ?
lendiran faraj?
#haid takteratur?
haid berpanjangan?
#pcos ?
nak maintain berat badan?
#berpantang ?
************
Rawat dgn #ekstrakkacipfatimah PHYTO PLUS *
✔bukan sebarangan produk
✔ hasil penyelidikan UTM
✔100% Ekstrak kcp ftmh ASLI
✔dos selamat di iktiraf KKM
🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀
✔membantu merawat masalah dalaman rahim dan private part wanita
✔1001 khasiat
🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀
*di syorkan oleh doktor perubatan d johor, (#dr.zubaidi.com) dan ustzh norhafizah musa
.
✔majoriti pgguna bpuashati. ✔juga selamat utk ibu menyusu .

whatsap
013 771 4413
013 771 4413
013 771 4413
. *********
#original #emaneebutik
#kacipfatimahphytoplus #kacipfatimahutm #eta #livingactive #emaneebutik #produkutm #ekf #drzubaidi #maizuraciwawa #phytoplusoriginal #setbersalin

MY FOREVER FAVOURITE ENERGY BOOSTER.
-
Kebaikan Ekstrak Kacip Fatimah:

1. Mengatur semula kitaran haid wanita yang sudah lama tidak datang haid/kitaran haid yang tidak teratur.
2. Mengurangkan keputihan atau lendiran yang melampau.
3. Merawat kecederaan dan mengecutkan Rahim/faraj selepas bersalin atau keguguran.
4. Menambah kecergasan dan tenaga selepas bersalin
5. Menambah tenaga.
6. Melangsingkan badan dan menegangkan otot-otot
7. Merangsang pengeluaran hormone untuk melancarkan perjalanan darah dan kitaran haid
8. Mengurangkan sakit senggugut
9. Mengatasi masalah kemurungan selepas bersalin
10. Mengurangkan risiko ‘turun rahim’ atau prolapse
11. Mengurangkan masalah menopause seperti rasa panas, kekeringan dan mood yang tidak menentu

WHATSAPP NURUL 0177034306

#ekstrakkacipfatimahphytoplus #ekstrakkacipfatimahutm #ekstrakkacipfatimah #kacipfatimahutm #kacipfatimahphytoplus #kacipfatimah #dropshipdiperlukan #dropshipneeded #bazaarpaknil #bazarpaknil #bazarpaknilmurah #produkhalal #produkMALAYSIA #produkUTM

Most Popular Instagram Hashtags