#juvana

3151 posts

TOP POSTS

Abg botak
#juvana
#PLKN

Kami tidak bersalah.
#juvana

D-706🤘🏼This is what we call brotherhood👊🏼1 rumah gondol kepala😂 #sportscience #juvana #skinhead #botaksampaimati

Kes buli yang berlaku sebentar tadi. Kata mangsa beliau tak kacau pun tiga orang lelaki ini tetapi beliau di serang bergilir2. Punca sebenar masih disiasat. Polis daerah kota damansara mengatakan mungkin ada unsur rebut kawasan. Berhati2lah. Jangan duduk ditempat sunyi bersorangan. #buli #gangsterism #juvana @syafiqzuber @fahmiejaffar91 @harrisfodh @wan.nasya @iamrienanazri

Apo bondo tu jang!!!! Seorang lagi sahabat saya selamat diijabkabulkan semalam..Alhamdulillah..Aku doakan hubungan ini akan berkekalan selamanya dan bahagia sentiasa..Tahniah sahabat @idzham_ismail .. Since #JUVANA kita kenal sampai ke hari ni,banyak yang kita lalui bersama,dan akhirnya semalam kau dah bergelar seorang suami..im so happy for u bro..congratulation panjanggggggg!!!!!😃😀😄😆😁😬😄👌🏽👏🏽👍 * @talhaharith tinggal kita ngan @johanarrif je bro...haahhaaahahaa

All the best my bro.. Masuk sana jgn nak keluaq pulak.. Tamo cedeyh2 naa abam botak.. Hahahaha #juvana #ymtt #ttt

Jika kamu tidak menahan kepahitan belajar, maka kamu akan menahan keperitan kebodohan 😌. .
Antara keperitan kami ialah BOTAK 😬😁😂
.
.
.
#kautharians #mahadians #hostel #A14 #juvana

MOST RECENT

Kes buli yang berlaku sebentar tadi. Kata mangsa beliau tak kacau pun tiga orang lelaki ini tetapi beliau di serang bergilir2. Punca sebenar masih disiasat. Polis daerah kota damansara mengatakan mungkin ada unsur rebut kawasan. Berhati2lah. Jangan duduk ditempat sunyi bersorangan. #buli #gangsterism #juvana @syafiqzuber @fahmiejaffar91 @harrisfodh @wan.nasya @iamrienanazri

Alhamdulillah..rakaman Nona di Sek Henry Gurney hari tu akan di tayangkan pd 28/5/17 hari ahad..jom saksi Nona minggu ni jam 2 petang..haa mesti korang nak tahu kan apa aktiviti seharian penghuni Henry Gurney ni..huhu..so jangan terlepas tgk Nona hari ahad ni..😍
#nonatv3 #mediaprima #SHG #sekHenryGurney #TelokMas #Melaka #tv3 #Malaysia #SpecialRamadan #RamadanKareem #SalamRamadan #juvana #whitv3 @uyainaarshad @nonatv3 @mediaprimadigital @whitv3 @noradanish @neelofa #viral

Woww xsangka dapat bertemu & berswafoto dengan penghias muka depan Majalah @haimeowmagazine nih... Bukan selalu dapat jumpa sewaktu event larian fun fun run nih kekeke... Thanks bro @johanarrif sudi bergambar bersama! #throwback #meow #powercatmeowfunrun2017 #selfie #marathonbaker #misfydkrafts #chesirecat #juvana

Jika kamu tidak menahan kepahitan belajar, maka kamu akan menahan keperitan kebodohan 😌. .
Antara keperitan kami ialah BOTAK 😬😁😂
.
.
.
#kautharians #mahadians #hostel #A14 #juvana

Double "R" dgn Double "F" amacam? #uber #retis #juvana @johanasari

Collage from the christening day of my youngest niece #juvana #sistersgirl #jewel #family❤️

Kita tak sempurna😥
Sebab tu Allah hantar
Mcm2 jenis manusia👳
Untuk ajar kita😚

Ada yg tegur,🐧
Ada yg kutuk🐻

#mukasebel#fishing#koakpunya#akkopunya#familyE#juvana#semenyeh#rezekituhan#abamsado#mancingpakaikaki#abakikanmas

Tiga budak botak.... #botak #ManaRambut?? #BukanPailang #Juvana

Most Popular Instagram Hashtags