#jrmmurah

最新

Soothing Gel ini berfungsi untuk meredakan iritasi pada kulit kering dan mengelupas. Soothing Gel telah diolah dengan pelbagai ekstrak botani yang setiap satunya mempunyai kebaikan yang tersendiri.
.
Salah satu bahan utama dalam Soothing Gel ini ialah Canadian Willowherb. Apa tu Canadian Willowherb? Canadian Willowherb ni sejenis tumbuhan berbunga ungu yang sangat terkenal digunakan untuk menenangkan keradangan kulit. Canadian Willowherb ini tinggi anti oksida, anti iritasi, anti inflamasi dan berfungsi sebagai natural analgesik yang membantu mengurangkan dan menenangkan iritasi pada kulit.
.
💚 Soothing Gel RM33.30
.
.
.
🌸Whatsapp Pertanyaan/Order 📲016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#sendayutinggi #jrm #jamuratumalaya #jrmmurah #sendayutinggimalaysia #dealersendayutinggi #sendayutinggimurah #sendayutinggionline #agensendayutinggi #sendayutinggionlinedealer #sayajualmurah #sayajual #yatiesendayutinggi #onlinedealersendayutinggi
#soothinggel

ROYAL V JAMU RATU MALAYA
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga RM60 (Postage💌RM7 SM/RM10 SS)
DM/Whatsapp kami di :
📲010-512 0990
📲010-512 0990
📲 http://bit.ly/TEKANUNTUKWHATSAPP
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
------------------------------------------------------------------------
KELEBIHAN
------------------------------------------------------------------------
💥Mengekalkan Kemudaan Wanita
💥Kecantikan Diri Lebih Menyerlah
💥Sangat Baik Untuk Wanita Berkahwin
💥Meningkatkan Kesihatan Wanita Berumur
💥Melambatkan penuaan badan dan dalaman.
💥Meningkatkan sensual hubungan intim.
💥Membentuk tubuh badan yang lebih menggiurkan dan pejal.
💥Mengatasi masalah kewanitaan seperti keputihan, kegatalan dan berbau.
💥Merapatkan cengkaman otot vagina yang longgar akibat kerap bersalin.
💥Memberikan kenikmatan hubungan intim walaupun sudah berumur.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
CARA PENGGUNAAN
➡️Dos: 2 sudu besar, 2 kali sehari - satu botol boleh bertahan sekitar 10 hari
➡️Dos: 1 sudu besar, 2 kali sehari - satu botol boleh bertahan sekitar 14 hari
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
PERHATIAN :
⛔Ibu mengandung tidak dibenarkan mengambil Royal V
⛔Wanita yang mempunyai cyst dan masalah rahim tidak digalakkan mengambil Royal V. Sila dapatkan nasihat doktor sebelum mengambil Royal V.
➡️Royal V mengandungi herba yang sangat banyak dan selamat dimakan oleh penghidap kencing manis dan darah tinggi.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#jrmroyalv#jrmroyalvmurah#jrmroyalvoriginal#jrmroyalvborong#jrmroyalvmurahoriginal#JusRoyalV#JusRoyalVmurah#royalv#royalvoriginal##jrmmurah#jrmmalaysia#sayajual#royalvmurahmalaysia#jrmroyalvmurah#igkosmetikmurah #igshopmalaysia#kosmetikmurah#kosmetikmurahmalaysia#royalvmurah#royalvjrm#jamuratumalaya#jamuratumalayaberkesan#jrm#jrmroyalvori#pemborongshahalam#igkosmetikmurah#sayajualjrm#onlineshopmurah#pemborongdanpembekal#kosmetikmurah
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

✔️Apa itu CHOCOLATE FIBER LIFE..?? Ia adalah minuman diet rasa coklat panas yang lazat dipenuhi bijirin khusus dari beras perang bersama Oat Betav Glukan dan campuran Malta adalah minuman kesihatan yang dapat menurunkan kolestrol ke paras rendah. Kajian kami membuktikan seramai 10 orang yang tinggi kolestrol dengan bacaan 12 selepas seminggu mengamalkan chocolate fiber life tanpa mengambil ubat hospital dan Berjaya menurunkan kolesterol ke tahap bacaan 7 dengan mengurangkan kuantiti kolestrol tersebut malah mengurangkan kadar sintesis atau penghasilan kolestrol di dalam badan anda. ✔️Kebaikan minuman Chocolate Fiber Life:- 🍮Menurunkan kolesterol
🍮Menyejukkan badan
🍮Melancarkan buang air besar
🍮Sangat baik untuk wanita menapaus
🍮Mengenyangkan dan bagus untuk pelangsingan
🍮Baik untuk wanita yang putus haid (menjaga jantung dan darah tinggi)
🍮Mengurangkan penyakit kencing manis
🍮Menguatkan tulang dan melegakan masalah sendi
🍮Kalsium yang lebih tinggi
🍮Membekalkan tenaga
🍮Melegakan sembelit & antioksidan
🍮Menjadikan jantung lebih sihat
🍮Membuatkan rasa kenyang
🍮Menyerap gula dan kolestrol dalam darah
🍮Berkesan dan membantu meurunkan penyakit darah tinggi dan diabetes
🍮Bagus sembuhkan luka lepas bersalin atau kemalangan. 🎈Cara Pengambilan:-
• Bancuh satu sachet Chocolate Fiber dengan 200ml air panas.
• Boleh diminum sehari 2 kali atau mengikut keperluan.

DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT & PRODUK2 JRM
PEMBELIAN 80.00 KE ATAS SAHAJA
FREE PENDAFTARAN AHLI
POTONGAN 10% UNTUK AHLI SUPER JIMAT HEBAT😘😘😘 🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order http://www.wasap.my/+60177015787 (Agen Semenanjung M'sia)
🙋🏻‍♀
#id_jb2415s_agen_sah
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual_sayaguna_sayamakan
#bondarozitaibrahim
#pengedar_sah_jrm
#ROYALV_MUSTANIR_GELMANDIANBIDARAARAB_KOPIRATU_CHOCOFIBERLIFE_WUJAPINKISH_ANGELICAPLUSHERBS_HOTOILMELONGAMARA_MAGNESIUMCHLORIDEFLAKES_ICETEAPEACHMENGKU-DUSE_COLONISDMESTICA_KURMADHUHA_BIOMIRACLEACTIONCREAM_SERUM_MARJANEOIL_ZINNIAMAGENTA_ccCOVER_SUNBLOCK

Sebelum tdoq kita shake2 dulu nohh...colonis Dmestica sangat2 elok utk cuci smua kotoran dlam usus kita buang toksin2...pada yg pertama kali minum jangan terkwjut klu esoknya najis ampa terlalu busuk dari sebelum2 ni 😂...
DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT & PRODUK2 JRM
PEMBELIAN 80.00 KE ATAS SAHAJA
FREE PENDAFTARAN AHLI
POTONGAN 10% UNTUK AHLI SUPER JIMAT HEBAT😘😘😘 🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order http://www.wasap.my/+60177015787 (Agen Semenanjung M'sia)
🙋🏻‍♀
#id_jb2415s_agen_sah
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual_sayaguna_sayamakan
#bondarozitaibrahim
#pengedar_sah_jrm
#ROYALV_MUSTANIR_GELMANDIANBIDARAARAB_KOPIRATU_CHOCOFIBERLIFE_WUJAPINKISH_ANGELICAPLUSHERBS_HOTOILMELONGAMARA_MAGNESIUMCHLORIDEFLAKES_ICETEAPEACHMENGKU-DUSE_COLONISDMESTICA_KURMADHUHA_BIOMIRACLEACTIONCREAM_SERUM_MARJANEOIL_ZINNIAMAGENTA_ccCOVER_SUNBLOCK3IN1FOUNDATION_PUTIKDARA_SUPERMOISTSOAP_AROMATHERAPYOIL_BIOBEAUTYESSENCE_PINKYROSESLIPBALM_SILKYSUNSCREEN
#cod_pdgserai_bertam_tasikgelugoq_kulim_area_lunas_area❤️
#pos_seluruh_malaysia❤️
Wssap http://www.wasap.my/+60177015787
#jrmmalaysia
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=342290806506725&id=337629406972865

Kenapa kita perlu Detox? .
Kalau perasan, kadang-kadang kalau kita ambil suplemen atau apa-apa makanan kesihatan/kecantikan macam tiada efek pun pada badan. Salah satu faktornya disebabkan usus kita yang kotor dan toksin terlalu banyak dalam badan .
Usus menyerap segala nutrien yang kita hadam seperti kalsium, protein dan zat-zat lain. Pada masa yang sama, makan seharian yang kita ambil tu pun mengandungi lemak, bendalir dan plague yang akan lekat pada dinding usus. Ia akan mengundang banyak penyakit kalau usus kita kotor .
Kulit kering, kusam, berjerawat dan kesan penuaan pun berpunca dari toksin yang terlalu banyak dalam badan. Ada hari yang kita tiba-tiba sembelit berpanjangan sehingga dapat buasir, haaa.. itu pun antara kesan dari kolon atau usus kita .
Pakai produk banyak2 pun takde kesan sebab badan tidak didetoks. Tumbuhan herba dalam Colonis sangat tinggi dengan serat yang membantu sistem penghadaman, pencernaan badan. .
Khasiat herba dalam Colonis Dmestica juga merangsang hormon leptin yang membuatkan kita rasa kenyang. Perut pun akan sentiasa lawas .
Sebab itu detoks sangat penting untuk badan. Supaya segala kotoran dan daki-daki dalam usus kita dapat di ‘flush down’ dari pembuangan. (Tapi takde lah sampai cirit.. hehe💩) .
Colonis Dmestics RM70.00
DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT & PRODUK2 JRM
PEMBELIAN 80.00 KE ATAS SAHAJA
FREE PENDAFTARAN AHLI
POTONGAN 10% UNTUK AHLI SUPER JIMAT HEBAT😘😘😘 🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order http://www.wasap.my/+60177015787 (Agen Semenanjung M'sia)
🙋🏻‍♀
#id_jb2415s_agen_sah
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual_sayaguna_sayamakan
#bondarozitaibrahim
#pengedar_sah_jrm
#ROYALV_MUSTANIR_GELMANDIANBIDARAARAB_KOPIRATU_CHOCOFIBERLIFE_WUJAPINKISH_ANGELICAPLUSHERBS_HOTOILMELONGAMARA_MAGNESIUMCHLORIDEFLAKES_ICETEAPEACHMENGKU-DUSE_COLONISDMESTICA_KURMADHUHA_BIOMIRACLEACTIONCREAM_SERUM_MARJANEOIL_ZINNIAMAGENTA_ccCOVER_SUNBLOCK3IN1FOUNDATION_PUTIKDARA_SUPERMOISTSOAP_AROMATHERAPYOIL_BIOBEAUTYESSENCE_PINKYROSESLIPBALM_SILKYSUNSCREEN
#co

Wuja Pinkish
・・・
Nak kulit cantik tak mudah
.
Minuman campuran serbuk buah-buahan tinggi sumber vitamin dan kolagen ini membantu meningkatkan tahap kesihatan yang lebih baik dan mencantikkan warna kulit supaya sentiasa awet muda, cerah, gebu & lebih bersinar
.
Kesannya boleh dilihat dengan cepat dalam merawat masalah muka dan kulit badan seperti seperti jeragat, kekenduran muka & warna kulit badan yang kusam. Anda boleh kelihatan lebih muda 5 ke 10 tahun dari .
Produk ini sesuai diamalkan oleh lelaki dan wanita. Kanak-kanak dari usia 10 tahun ke atas dan ibu hamil juga sesuai ambil Wuja Pinkish
.
Cara makan: Tuangkan 1 sachet terus ke bawah lidah dan kemam. Maximum 2 sachet sehari. Wuja Pinkish mengandungi gula. Pesakit kencing manis tidak sesuai ambil berlebihan
.
Elakkan pengambilan minuman berkafein dan berkarbonat supaya tidak menganggu keberkesanan produk
.
Wuja Pinkish RM50
.
#jamuratumalaya #wujapinkish #jrmkelantan #jrmkb #jamuratumalayakelantan #jamuratumalayaonline #jrmkelantan #jamuratumalayakelantan #jrmonline #jrmkb #kulitgatal2 #alahan #penyakitrohani #tekanan #jamuratumalayaonline
#testimoni #jrmfeedback #jamuratumalaya #jrm #jamuviral #magnesiumflakes #bondarozitaibrahim#posseluruhmalaysia #majalah #produkherba #pengedarsah #bestseller #power #sayaguna #sayajual #hot
#jrmmurah #kelantan #produkkulitkelantan

Wuja Pinkish
・・・
Nak kulit cantik tak mudah
.
Minuman campuran serbuk buah-buahan tinggi sumber vitamin dan kolagen ini membantu meningkatkan tahap kesihatan yang lebih baik dan mencantikkan warna kulit supaya sentiasa awet muda, cerah, gebu & lebih bersinar
.
Kesannya boleh dilihat dengan cepat dalam merawat masalah muka dan kulit badan seperti seperti jeragat, kekenduran muka & warna kulit badan yang kusam. Anda boleh kelihatan lebih muda 5 ke 10 tahun dari .
Produk ini sesuai diamalkan oleh lelaki dan wanita. Kanak-kanak dari usia 10 tahun ke atas dan ibu hamil juga sesuai ambil Wuja Pinkish
.
Cara makan: Tuangkan 1 sachet terus ke bawah lidah dan kemam. Maximum 2 sachet sehari. Wuja Pinkish mengandungi gula. Pesakit kencing manis tidak sesuai ambil berlebihan
.
Elakkan pengambilan minuman berkafein dan berkarbonat supaya tidak menganggu keberkesanan produk
.
Wuja Pinkish RM50
.
#jamuratumalaya #wujapinkish #jrmkelantan #jrmkb #jamuratumalayakelantan #jamuratumalayaonline #jrmkelantan #jamuratumalayakelantan #jrmonline #jrmkb #kulitgatal2 #alahan #penyakitrohani #tekanan #jamuratumalayaonline
#testimoni #jrmfeedback #jamuratumalaya #jrm #jamuviral #magnesiumflakes #bondarozitaibrahim#posseluruhmalaysia #majalah #produkherba #pengedarsah #bestseller #power #sayaguna #sayajual #hot
#jrmmurah #kelantan #produkkulitkelantan

Collagen Facial Spray sangat sesuai untuk mereka yang berkulit kering. Antara bahan utama yang ada pada Collagen Facial Spray ni ialah Tremella Mushroom dan Sodium Gluconate. Kedua-dua bahan ni sangat berkesan untuk mengekalkan kelembapan kulit.
.
.
💚 Collagen Facial Spray RM26.10
.
.
.
🌸Whatsapp Pertanyaan/Order 📲016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#sendayutinggi #jrm #jamuratumalaya #jrmmurah #sendayutinggimalaysia #dealersendayutinggi #sendayutinggimurah #sendayutinggionline #agensendayutinggi #sendayutinggionlinedealer #sayajualmurah #sayajual #yatiesendayutinggi #onlinedealersendayutinggi
#collagenfacialspray

X-Ne Facial Spray memberi kelembapan dan membantu mengawal jerawat pada wajah. X-Ne Facial Spray mengandungi Ekstrak buah Rosa Canina atau lebih dikenali sebagai Rosehip.
.
Ekstrak dari Rosa Canina ini mempunyai pelbagai kebaikan kepada kulit antaranya sebagai agen anti penuaan yang membantu mengurangkan garis halus dan kedutan pada wajah. Ia juga membantu untuk memudarkan parut jerawat dan juga jeragat pada kulit. Penggunaan produk penjagaan wajah yang mengandungi Rosa Canina ini juga membantu mengurangkan penghasilan minyak dan jerawat pada kulit wajah.
.
💚 X-NE FACIAL SPRAY RM26.10
.
.
.
🌸Whatsapp Pertanyaan/Order 📲016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#sendayutinggi #jrm #jamuratumalaya #jrmmurah #sendayutinggimalaysia #dealersendayutinggi #sendayutinggimurah #sendayutinggionline #agensendayutinggi #sendayutinggionlinedealer #sayajualmurah #sayajual #yatiesendayutinggi #onlinedealersendayutinggi #xnefacialspray

🌸 PUTIK TELAGA DARA JRM 🌸 👉 Merawat & mencegah miss v daripada jangkitan kuman, keputihan, fungus, candida etc.. 👉 Membantu menyerap & tarik kotoran di dlm miss v antaranya keputihan terpendam, darah2 lama yg menempel pada dinding vagina cthnya darah period, darah nifas. 💥P/s: jangan terkejut jika lepas gunakan putik telaga dara ni, ada banyak keputihan/kotoran yg keluar..teruskan penggunaan utk membenarkan PTD terus-terusan menarik keputihan/kotoran tersebut sampai ianya berkurang & clear. 💖 KEBAIKAN PUTIK TELAGA DARA 💖 👉Memberi kesegaran sepanjang masa kepada miss v dgn effect cooling. 👉Membantu memberi keselesaan utk anda yang ada masalah peluh & kegatalan pada miss v. 👉Membantu merapatkan miss v. 👉Melancarkan perjalanan darah period & nifas. 👉Mencegah bau-bauan yg tak sedap pada miss v. 👉Meningkatkan keyakinan diri & rasa selesa serta lebih sensual ketika bersama suami. 👉Selamat digunakan wanita hamil. 👉Marawat luka dengan cepat dan sesuai untuk wanita lepas bersalin.
DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT & PRODUK2 JRM
PEMBELIAN 80.00 KE ATAS SAHAJA
FREE PENDAFTARAN AHLI
POTONGAN 10% UNTUK AHLI SUPER JIMAT HEBAT😘😘😘 🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order http://www.wasap.my/+60177015787 (Agen Semenanjung M'sia)
🙋🏻‍♀
#id_jb2415s_agen_sah
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual_sayaguna_sayamakan
#bondarozitaibrahim
#pengedar_sah_jrm
#ROYALV_MUSTANIR_GELMANDIANBIDARAARAB_KOPIRATU_CHOCOFIBERLIFE_WUJAPINKISH_ANGELICAPLUSHERBS_HOTOILMELONGAMARA_MAGNESIUMCHLORIDEFLAKES_ICETEAPEACHMENGKU-DUSE_COLONISDMESTICA_KURMADHUHA_BIOMIRACLEACTIONCREAM_SERUM_MARJANEOIL_ZINNIAMAGENTA_ccCOVER_SUNBLOCK3IN1FOUNDATION_PUTIKDARA_SUPERMOISTSOAP_AROMATHERAPYOIL_BIOBEAUTYESSENCE_PINKYROSESLIPBALM_SILKYSUNSCREEN
#cod_pdgserai_bertam_tasikgelugoq_kulim_area_lunas_area❤️
#pos_seluruh_malaysia❤️
Wssap http://www.wasap.my/+60177015787
#JRM

Chocolate Fiber Life membekalkan tenaga dan membuatkan kita rasa kenyang berpanjangan
.
Chocolate Fiber Life mengandungi sumber bijirin seperti oat, oat beta glukan, beras perang dan malta yang diperlukan oleh tubuh badan
.
Minuman coklat ini sangat tinggi dengan unsur fiber, Vitamin E dan B, Asid Folik, Mineral, Phosphat, Maganese dan Zat besi. Ia sangat bagus membekalkan tenaga dan dijadikan ikhtiar untuk turunkan kolestrol, mengurangkan penyakit kencing manis, memperoleh jantung yang sihat selain menguatkan tulang dan gigi
.
Ia juga mengandungi Inulin iaitu serat prebiotik yang membantu menyuburkan bakteria baik dalam usus dan melancarkan sistem penghadaman
.
Pesakit gastrik, reflux, susah buang air besar sangat elok amalkan Choc Fiber Life terutama pada bulan puasa. Wanita hamil atau dalam pantang juga boleh ambil produk ini
.
Choc Fiber mengandungi gula stevia dan bukan gula tebu. Tiada masalah bagi pesakit kencing manis untuk amalkan produk ini
.
Cara penyediaan: Tuangkan satu sachet Choc Fiber Life ke dalam 150ml – 200ml air panas dan kacau sehingga larut. (Satu pek Choc Fiber Life mengandungi 15 sachet)
.
Chocolate Fiber Life RM63 .

#jrmfeedback #jamuratumalaya #jrmkemaman #jamu #jrmterengganu #bondarozita #sendayutinggi #jamuratumalayaterengganu #kemaman #royalv #jamuwanita #mushtanir #dungun #jrmmurah #onlinemalaysia #sentap #santapan #jualonline #WhatsApp 0189161747 l

Seven Seas Aromatherapy Oil memberikan bau yang kuat tetapi sangat aromatic untuk merangsang saraf. Ia melegakan kegatalan pada kulit
.
Ia sangat bagus untuk masalah-masalah:
-Mengatasi stress
-Melegakan rasa loya & mabuk
-Mengurangkan sakit kepala
-Melegakan kembung perut kanak-kanak & bayi
-Sakit senggugut
-Melegakan sakit akibat gigitan nyamuk & serangga
-Batuk
-Morning sickness
-Selsema
-Gatal tekak
-Migrain
-Giggitan serangga
DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT & PRODUK2 JRM
PEMBELIAN 80.00 KE ATAS SAHAJA
FREE PENDAFTARAN AHLI
POTONGAN 10% UNTUK AHLI SUPER JIMAT HEBAT😘😘😘 🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order http://www.wasap.my/+60177015787 (Agen Semenanjung M'sia)
🙋🏻‍♀
#id_jb2415s_agen_sah
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual_sayaguna_sayamakan
#bondarozitaibrahim
#pengedar_sah_jrm
#ROYALV_MUSTANIR_GELMANDIANBIDARAARAB_KOPIRATU_CHOCOFIBERLIFE_WUJAPINKISH_ANGELICAPLUSHERBS_HOTOILMELONGAMARA_MAGNESIUMCHLORIDEFLAKES_ICETEAPEACHMENGKU-DUSE_COLONISDMESTICA_KURMADHUHA_BIOMIRACLEACTIONCREAM_SERUM_MARJANEOIL_ZINNIAMAGENTA_ccCOVER_SUNBLOCK3IN1FOUNDATION_PUTIKDARA_SUPERMOISTSOAP_AROMATHERAPYOIL_BIOBEAUTYESSENCE_PINKYROSESLIPBALM_SILKYSUNSCREEN
#cod_pdgserai_bertam_tasikgelugoq_kulim_area_lunas_area❤️
#pos_seluruh_malaysia❤️
Wssap http://www.wasap.my/+60177015787
#JRM

Pernah tengok tak orang yang walaupun umur dah masuk 50-an tapi kulit tu masih nampak anjal dan tak banyak kedutan yang ada pada kulit. Tapi ada juga yang baru umur 20-an tapi dah nampak tanda-tanda penuaan pada kulit terutamanya pada wajah.
.
Penjagaan kulit ni sangat penting untuk pastikan kulit kita akan kekal anjal dan awet muda. Antara punca kulit tua sebelum usia ialah pertamanya ialah dehidrasi. Pada mereka yang malas minum air tu, kulit akan lebih cenderung menjadi kering. Kulit yang kering tak akan mampu menjana sel-sel kulit baru dan ini menyebabkan munculnya kedutan dan garis halus pada kulit. Kulit yang tidak mempunyai lembapan yang cukup juga akan kelihatan kusam dan tona kulit jadi tak sekata.
.
Selain itu, penurunan kadar kolagen juga merupakan sebab utama kulit cepat nampak tua dan berkedut. Kolagen ni bukan sahaja diperlukan oleh kulit untuk kekal cantik dan anjal, tapi turut diperlukan oleh bahagian tubuh yang lain. Pengambilan kolagen tambahan akan bantu kulit untuk mengekalkan keremajaannya supaya kita tetap nampak awet muda walaupun dah berusia.
.
Cocoa Collagen mengandungi 2500mg kolagen yang sangat sesuai diambil setiap hari untuk membantu tubuh mendapatkan jumlah kolagen yang diperlukan untuk sistem tubuh serta proses penjagaan kulit untuk kulit kekal lembut, anjal dan awet muda.
.
Cocoa Collagen Shake
RM29.00
COD : Kelana Jaya
#whatsapp📲01135578225
.
.
.
.
#sendayutinggi #jrm #jamuratumalaya #jrmmurah #sendayutinggimalaysia #dealersendayutinggi #sendayutinggimurah #sendayutinggionline #sendayutinggionlinedealer #sayajualmurah #sayajual #onlinedealersendayutinggi #dtox #dtoxsendayutinggi #stokissendayutinggi #sendayutinggipuchong #sendayutinggisabah #sendayutinggidamansara #sendayutinggikotakinabalu #dtoxsendayutinggi #sendayutinggiselangor #watsons #tatiskincare #sendayutinggiampang #sendayutinggisubang #sendayutinggi #easyfull
#Lucimax #slimmertique #cocoacoallagen
#collagen

Siapa kat sini suka minum Easyfull ni? Easyfull ni bantu untuk untuk kita kawal pengambilan kudapan dan bantu kurangkan rasa lapar. Easyfull ni berperisa coklat dan boleh diambil bila-bila masa tapi lebih bagus kalau ambil 1 jam sebelum makan tengah hari.
.
Easyfull dirumus dengan pelbagai bahan organik seperti chia seed, beras perang, malt, black bean, pea protein, soya dan juga bitter orange. Tahu tak ape kebaikan bitter orange ni? Bitter Orange ni memang biasa digunakan dalam suplemen yang membantu proses penurunan berat badan. Bitter Orange ni berfungsi untuk membantu proses pembakaran lemak dan kalori. Yang menariknya, Bitter Orange ni juga mampu untuk mengawal nafsu makan.
.
Easyfull
RM56.00
COD : Kelana Jaya
#whatsapp📲01135578225
.
.
.
.
.
.
#sendayutinggi #jrm #jamuratumalaya #jrmmurah #sendayutinggimalaysia #dealersendayutinggi #sendayutinggimurah #sendayutinggionlinedealer #sayajualmurah #sayajual #yatiesendayutinggi #onlinedealersendayutinggi #dtoxnatural #dtox #dtoxsendayutinggi #promosendayutinggi
#stokissendayutinggi #sendayutinggipuchong #sendayutinggisabah #sendayutinggidamansara #glamoraskincare #sendayutinggikotakinabalu #dtoxsendayutinggi #sendayutinggiselangor #watsons #tatiskincare #dherbs #easyfull
#sendayutinggiampang #sendayutinggisubang

#Repost @bondarozitaibrahim Inilah minyak saraf bonda buat, bukan mudah nak buatnya bahan2 sumber susah sgt nak dapat..Pengalaman silam mengajar sy byk perkara rawat anak2 sakit dn bekas suami sy yg ada sakit saraf..Perubatan org melayu lama + arab sy adunkan.@rumah.terapi.alam
.
Semoga Allah kirimkan afiat shifak dan kesembuhan dn keajaiban asbab produk Minyak Khelin Myrha untuk masalah saraf ..
.
Ini salah 1 minyak urutan sy buat untuk saraf atas nama Khellin Myrha ..
.
kombinasi minyak2 tujuan perubatan sendi dn saraf..Ia diadun dengan ekstrak herba dan bahan eksotik eksklusif dari Benua Arab dan Asia. .
Ia membantu memulihkan saraf yang lemah, sakit sendi, kekejangan otot dan melancarkan peredaran darah.
.
Membangkitkan kesan teraputik secara transdermal untuk masalah saraf dan sendi yang kronik.
.
Minyak ini menyerap ke dalam lapisan kulit secara urutan berkonsepkan transdermal, ia akan terus masuk ke dalam kapilari darah seterusnya sendi2 yg sukar digerakan atau sakit..Ia cepat menyebar dan merangsang saraf yang lemah..Menimbulkan kembali urat saraf tak aktif atau tenggelam..
.
Untuk kesan yang terbaik, gunakan Minyak Khelin Myrha semasa sesi urutan..Kebaikan minyak ini meningkatkan stamina pergerakan..Antara lain ia bermenafaat utk diurut kepada..
.
Anak autism
Anak yg sering sawan
Wanita hamil yg sering terkena Simpul mengkarung..
Slip disk
Bengkak kemalangan
Terseliuh
Patah tulang.
Sakit pinggang
.
Urutan yang tepat pada saraf yang bermasalah InsyaAllah minyak khellin myrha sangat membantu penyembuhan dengan cepat.
.
Herba-herba yang terkandung di dalam minyak ini tidak bersifat panas mcm hot melong susu kmbing..namun ia mempunyai manfaat perubatan terbaik terhadap kesihatan saraf, sendi, kulit dan banyak lagi. .
Khasiat setiap herba mengandungi antioksidan yang tinggi, vitamin seperti E dan K serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.
.
KHELIN OIL RM110.00
.
Berminat boleh whstpp di 0182953064.
.
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #minyakkhelinmyrha

Nak kulit cantik tak boleh jalan singkat !
.
Biar lambat tapi selamat. Just add on 1 step baru dlm penjagaan skincare. Apply Whitening Pearl Cream slps pelembap atau toner waktu siang atau mlm. Insyallah kulit akan nampak cerah sekata, natural, halus dan paling best sekali blh pakai jg badan terutama tangan lah.. ramai yg color skin tgn gelap dari muka kan

_
💚 Whitening Pearl Cream SPF15 RM30.60
.
.
.
🌸Whatsapp Pertanyaan/Order 📲016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#sendayutinggi #jrm #jamuratumalaya #jrmmurah #sendayutinggimalaysia #dealersendayutinggi #sendayutinggimurah #sendayutinggionline #agensendayutinggi #sendayutinggionlinedealer #sayajualmurah #sayajual #yatiesendayutinggi #onlinedealersendayutinggi #whiteningpearlcream

Pelindung matahari, mencerahkan wajah, merawat & mencantikkan kulit dgn 1 produk. Ia ringan pada wajah & berwarna seakan warna kulit. Sapukn tipis sebelum bersolek. UV Defense Hydrating Tinted Sunscreen SPF50 💚RM35.10 sesuai utk kulit normal, kering, jeragat dan sensitif
.
.
.
🌸Whatsapp Pertanyaan/Order 📲016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#sendayutinggi #jrm #jamuratumalaya #jrmmurah #sendayutinggimalaysia #dealersendayutinggi #sendayutinggimurah #sendayutinggionline #agensendayutinggi #sendayutinggionlinedealer #sayajualmurah #sayajual #yatiesendayutinggi #onlinedealersendayutinggi #tintedsunscreen

HARI KE 35
Kenapa Royal v tak boleh diambil terus selepas bersalin❓

Bila lepas bersalin, hormon kita bercelaru. Sebab tu kadang-kadang ada yang boleh dapat meroyan sebab tak mampu nak handle stress.

Ditambah pula ada yang alami bengkak susu. Payudara membengkak. Bila makan Royal v, air susu akan jadi banyak. So payudara akan jadi bertambah sakit. Sebab tu Royal v tak boleh diambil terus lepas kita bersalin. Ini untuk mengelakkan bengkak susu yang boleh menambah stress kepada si ibu. .

Yang kedua, lepas bersalin bukan kita nak terus bersama dengan suami kan? Yang penting kita nak jaga dalaman kita dulu, betulkan tulang belakang kita, tulang punggung kita bagi padatkan balik. So untuk sehari lepas bersalin tu boleh terus ambil mustanir dan kurma dhuha untuk rawat dalaman kita dulu.
Royal v boleh diambil selepas 35 hari. Ini untuk persediaan melakukan hubungan suami isteri. Wanita ni bila sudah berusia dan kerap bersalin, cengkaman dia dah tak kan sama macam dulu. Sebab tu wanita perlu ambil masa dalam tempoh berpantang sekurang-kurangnya 100 hari. .

Macam mana nak kuatkan balik grip tu?

Amalkan Royal v dan Kurma Dhuha. Dua produk ni adalah produk emas yang Bonda ciptakan untuk kaum wanita. Combine dua ni, Insyaallah akan rasa perbezaannya😀. DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT & PRODUK2 JRM
PEMBELIAN 80.00 KE ATAS SAHAJA
FREE PENDAFTARAN AHLI
POTONGAN 10% UNTUK AHLI SUPER JIMAT HEBAT😘😘😘 🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order http://www.wasap.my/+60177015787 (Agen Semenanjung M'sia)
🙋🏻‍♀
#id_jb2415s_agen_sah
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual_sayaguna_sayamakan
#bondarozitaibrahim
#pengedar_sah_jrm
#ROYALV_MUSTANIR_GELMANDIANBIDARAARAB_KOPIRATU_CHOCOFIBERLIFE_WUJAPINKISH_ANGELICAPLUSHERBS_HOTOILMELONGAMARA_MAGNESIUMCHLORIDEFLAKES_ICETEAPEACHMENGKU-DUSE_COLONISDMESTICA_KURMADHUHA_BIOMIRACLEACTIONCREAM_SERUM_MARJANEOIL_ZINNIAMAGENTA_ccCOVER_SUNBLOCK3IN1FOUNDATION_PUTIKDARA_SUPERMOISTSOAP_AROMATHERAPYOIL_BIOBEAUTYESSENCE_PINKYROSESLIPBALM_SILKYSUNSCREEN
#cod_pdgserai_bertam_ta

Sel kulit mati sukar tanggal selepas usia 20an..😱 Pada usia remaja, kulit mudah menyerap & bertindak balas kerana masih belum ‘degil’. Pada usia 20an, pembaharuan sel kulit jatuh sebanyak 28% dan sel kulit mati pula tidak mudah tertanggal. Jika tidak diberi perhatian sewajarnya, kulit akan kelihatan kusam tidak bermaya. Menurut pakar dermatologi, 80% daripada penuaan bermula daripada pendedahan terhadap terik cahaya matahari. Sinar UVA merosakkan serat kolagen dan lingkaran elastin pada kulit. Peningkatan usia akan menyebabkan penuaan pada keseluruhan tubuh dan pasti yang paling ketara pada bahagian muka seperti kedutan, tompok jeragat, dan kekeringan. Kulit juga akan bertambah nipis dan kurang lemak, menjadikan ia kendur dan kusam. Mulakan penjagaan wajah dari usia remaja belasan tahun lagi. 👉AMARAN: Waktu yang sesuai menggunakan Set Bio Miracle Action Jamu Ratu Malaya (Deep Repairing Serum) ialah pada waktu MALAM sahaja ye. Manakala Deep Repairing Cream pula boleh dipakai pagi dan malam. Hal ini kerana, Serum yang dihasilkan oleh Bonda ini, salah satu daripada bahan yg digunakan sgt sensitif dengan cahaya matahari yg terik. 👉Sesuai untuk semua jenis kulit dan merawat masalah: 💙Jeragat – Menanggalkan sel kulit mati & bintik hitam jeragat
💙Jerawat – Membunuh kuman jerawat & mengelakkan kesan parut
💙Kedutan – Mengaktifkan stem sel kulit & menghilangkan kedutan
💙Penuaan – Membekalkan kolagen yang berfungsi melambatkan penuaan
💙Kusam – Melembap & mencerahkan kulit dari menjadi kusam
💙Berkesan menegangkan muka dan mengurangkan eye bag atau lingkaran hitam pada mata 👉Cara penggunaan: 🍀Cuci wajah menggunakan cleanser mengikut kesesuaian kulit.
🍀Titiskan 1-2 titis Marjane Oil ke tapak tangan dan sapu ke muka
🍀Sapukan Deep Repairing Serum pada keseluruhan muka
🍀Sapukan Deep Repairing Cream pada keseluruhan muka

DAPATKAN KHIDMAT NASIHAT & PRODUK2 JRM
PEMBELIAN 80.00 KE ATAS SAHAJA
FREE PENDAFTARAN AHLI
POTONGAN 10% UNTUK AHLI SUPER JIMAT HEBAT😘😘😘 🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order http://www.wasap.my/+60177015787 (Agen Semenanjung M'sia)
🙋🏻‍♀
#id_jb2415s_agen_sah
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamura

🔥PROMO BERMULA HARINI 11/10 HINGGA 14/10 (AHAD)
.
Combo menarik ZINNIA MAGENTA + MARJANE OIL RM72 SHJ !
Jimat RM13! .
Bedak sejuk berubat BIO BEAUTY ESSENCE RM20!
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱018-2320816
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#zinniamagenta #marjeneoil #biobeautyessence

人気ハッシュタグ