[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#joshifer

282554 posts

TOP POSTS

;
that awkward moment when I haven't even seen mother! yet and I don't think I would be able to understand it even if I did
[ #joshifer #joshhutcherson #jhutch #jenniferlawrence #jlaw #mothermovie ]

lol that girl is me ⠀

ITS SNOWING OUTSIDE AND I FEEL BLESSED


-lizzy

.
Omg I never thought we’d get new content ever again 😍
————————
Q: Do you like winter? ❄️

I am forever shook by Jen’s beauty, I really love her so much oml // so I’m gonna post the new photos of Jen for this row instead of my normal theme xo

fucking iconic. if this doesn’t make you miss them then i don’t know wtf will #joshifer #MYtrio #holytrinity

La película Mother! afortunadamente no obtuvo ninguna nominación a los Globos de Oro 2018. El viejo abusivo debe tener su ego aplastado porque según él era un "genio" 😂😂😂😂 El karma existe. Jennifer hizo un gran trabajo, pero ella no merece ser atada a esa mierda. #jenniferlawrence #joshhutcherson #joshifer

I JUST LOVE JLAW A LOT

AND YOU? ⬇️

MOST RECENT

Really hope so ⠀

ive been up since three am im so ready to jam out ⠀

-lizzy

I finished reading Red Sparrow and I'm telling y'all now if it's like the book then it's gonna be a f*cking amazing movie 😉

Al fin una buena noticia 🙌👏
#jenniferlawrence #jlaw #mothermovie

I can’t wait for this week to be over so the Christmas holidays can start and I can get a break that I really bloody need bc I’m so tired and exhausted lmao

I finally have my collage Interview in January like I’m so excited to start collage and get away from school and for it to be new and different and I can do what i love like yes please

I am forever shook by Jen’s beauty, I really love her so much oml // so I’m gonna post the new photos of Jen for this row instead of my normal theme xo

fucking iconic. if this doesn’t make you miss them then i don’t know wtf will #joshifer #MYtrio #holytrinity

Can this exam week and next week be over please. I'm so tired :// #jenniferlawrence

Estoy indignada que ni Jen ni MOTHER hayan sido nominados en los Globos de Oro.
Nosotros sabemos que ellos hicieron un buen trabajo 👏💕
#jenniferlawrence #jlaw #mothermovie

La película Mother! afortunadamente no obtuvo ninguna nominación a los Globos de Oro 2018. El viejo abusivo debe tener su ego aplastado porque según él era un "genio" 😂😂😂😂 El karma existe. Jennifer hizo un gran trabajo, pero ella no merece ser atada a esa mierda. #jenniferlawrence #joshhutcherson #joshifer

Jennifer ganó en la categoría de mejor actriz de drama por su nueva película en La Asociación de Críticos de Nuevo México #jenniferlawrence #joshhutcherson #joshifer

Dominika better call Nate dushka in the movie!!!

Primrose from District 12 😍
Anyone loves Prim so much as me?
I think she is sweet and so brave. Love her a lot. 💖 💖

Hey guys. It's almost Christmas and Willow Shields knows it! 🎅🎄⛄❄

📷 💖

thanks everyone for 600 followers!❤️❤️❤️

Mañana se anunciarán los nominados a los Globos de Oro! Esperemos que Jen & el equipo de MOTHER obtengan muchas! 🙌💖💖 #jenniferlawrence #jlaw

actually me tho bc i can’t feel emotions unless they’re about life or death 🤨🙂


work was chill today i got to work with ppl i like ⠀

-lizzy

I’m in that mood where I wanna have a thg marathon but I have so much hw to do ugh

+
[Mockingjay Part 2// 2015]
This scene was so sad☹️ Effie's character development from THG to MJP2 is still so important though
It snowed here yesterday!!❄️ I'm looking forward to Christmas break in two week but the week before is filled with a bunch of quizzes and stuff rip🤦🏻‍♂️
Qotd: what are your thoughts on Hayffie?

#TheHungerGames #CatchingFire #Mockingjay #KatnissEverdeen #PeetaMellark #JenniferLawrence #JoshHutcherson #LiamHemsworth #PrimroseEverdeen #WillowShields #SuzanneCollins #FinnickOdair #SamClaflin #JohannaMason #PresidentSnow #THG #HungerGames #HG #Jlaw #Joshifer #Everlark #Haymitch #Effie #MockingjayPart1 #Mockingjaypart2 #Bookstagram #Fandom #Books #NatalieDormer #MJP2

this duo makes me so happyy

thank God for making these three angels 😇😇😇 #joshifer #MYtrio #holytrinity

Joshifer😍😍😍 OMG this pic is sooo sweet💞💞💞 #joshifer #joshhutcherson #jenniferlawrence #peetamellark #katnisseverdeen


i’m at taco bell waiting for my food and i’m happy


.
Omg I never thought we’d get new content ever again 😍
————————
Q: Do you like winter? ❄️

Now making this a hunger games/stranger things acc. 😊 #peeta #katniss #everdeen #joshifer #mockingjay #catchingfire #hungergames #fire #archery #finnick #cato #thresh #prim

La evolución de Mystique 💙❤️
//Créditos a @jenisthelaw/ #jlaw #jenniferlawrence #xmen #darkphoenix

50 years later and we’re still getting new photos 😍💕🔥 #katniss #thgfandom #fandom

Most Popular Instagram Hashtags