[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#johntralalagroup

44 posts

TOP POSTS

Suah kah pian di datangi kami di daerah pian?
Acara apa? Amun musim katam rancak acara tabligh, amun imbah hari raya brrti pangantenan, acara sukuran, acara hari jadi, dan lain sebagainya
..
..
Dari generasi ke generasi, wahini ini pang muha muha nya, Mudahan selalu diberi kesehatan badan, dan selalu bisa menghibur dgn candaan dan lawakan nan kocak πŸ€—πŸ€—
..
...
#johntralalagroup #jtjunior #madihin #saidjola #kocak #lucu #banjarmasinbungas #banjarmasin #rajabanjar #sambalacanrajabanjar #rajaaanich

Sampai tua tetap menghibur,,, dan akan selalu menjadi contoh yg baik untuk generasi yg akan datang, semoga #johntralalagroup makin jaya dan selalu eksis di dunia komedi lokal dan internasional #madihin

Anang si Raja Ganjil bersama Dayang2.

#johntralalagroup #rajaganjil #galuhbanjar

Alhamdulillah sama my favorit people, #johntralalagroup
#johntralala

Yuanda Tralala & Said sedang makan saat Shooting untuk Madihin.
#madihinbanjar #madihin #johntralala #johntralalagroup #buhanbanjar #madihinkocak #pemadihinan #yuandatralala

Team John Tralala Group yg akan segera beraksi πŸ˜πŸ‘
..
.
#johntralalagroup #madihin #lawak #ynci #yamahanmax

Terima kasih @indritam udah datang dari balikpapan ndak tau juga dapat sambel ini dari mana padahal org nya di bpp sambelnya dari acil banjar rasa limau kayaknya enak ini ditambah ikan asin sepat maknyus .... #indonesiaindah #sambelenak #sambelacanrajabanjar #oleholehbanjarmasin #johntralalagroup

Uji coba 🌢🌢🌢 #sambalacan #sambalacanrajabanjar #rajabanjar #johntralalagroup #kalimantanselatan oleh2 mamah @atisigit 😘😘😘

Selamat Ulang Tahun @om_johntralala ... Semoga panjang segalanya, murah rejeki, dan segala impian Pian tercapai... Terus berkarya Raja Madihin gasan Banua kita tercinta !!! Jngn kd ingat follow...
@hartabanua
@gepakofficial
@bauntungbatuahcorporation
@pointcommunication
@gowithcamp
@plus2foryou
#ulangtahun
#rajamadihin
#johntralala
#johntralalagroup
#kancahartabanua
#hartabanua
#kalselpunyahartadancerita

MOST RECENT

#Rensta #Repost: @saidjola via @renstapp Β·Β·Β·
β€œ Suah kah pian di datangi kami di daerah pian?
Acara apa? Amun musim katam rancak acara tabligh, amun imbah hari raya brrti pangantenan, acara sukuran, acara hari jadi, dan lain sebagainya
..
..
Dari generasi ke generasi, wahini ini pang muha muha nya, Mudahan selalu diberi kesehatan badan, dan selalu bisa menghibur dgn candaan dan lawakan nan kocak πŸ€—πŸ€—
..
...
#johntralalagroup #jtjunior #madihin #saidjola #kocak #lucu #banjarmasinbungas #banjarmasin #rajabanjar #sambalacanrajabanjar #rajaaanich ”

Suah kah pian di datangi kami di daerah pian?
Acara apa? Amun musim katam rancak acara tabligh, amun imbah hari raya brrti pangantenan, acara sukuran, acara hari jadi, dan lain sebagainya
..
..
Dari generasi ke generasi, wahini ini pang muha muha nya, Mudahan selalu diberi kesehatan badan, dan selalu bisa menghibur dgn candaan dan lawakan nan kocak πŸ€—πŸ€—
..
...
#johntralalagroup #jtjunior #madihin #saidjola #kocak #lucu #banjarmasinbungas #banjarmasin #rajabanjar #sambalacanrajabanjar #rajaaanich

@Regrann from @saidjola - eyaaaaa "TIGA BAHASA KOCAK" jar
MADIHIN SHOW by JT.Junior @saidjola & @hendraa_hadiwijaya πŸ˜ƒπŸ˜ƒ
...
...
Betambah pulang hiburan gasan pian, πŸ˜„
Nang bedua nih sama-sama pemadihin lawas, cuma hanyar talihat dimedsos ja jer, πŸ€£πŸ˜‚
...
...
Dgn di Like dan bantu Share berrti pian sudah ikut melestarikan kesenian banua kita "madihin" πŸ˜™πŸ˜™
...
...
#johntralala #johntralalagroup #jt.junior #kocak #bahasa #banjar #saidjola #hendra #banjarmasin #kesenianbanjar #madihin @klikbanjar #klikkalsel @wargabanua @klik.banjar @nak.banjar @klikbanjar.tv @klikkalsel #klikbanjar #wargabanua #klik.banjar #nak.banjar #klikbanjar.tv @banjarvidgram #banjarvidgram @pantunbanjar @_banjarbanar #_banjarbanar #pantunbanjar @bahasabanjar #bahasabanjar @instakalsel #instakalsel @kalselbanar #kalselbanar @visitkalsel #visitkalsel - #regrann

eyaaaaa "TIGA BAHASA KOCAK" jar
MADIHIN SHOW by JT.Junior @saidjola & @hendraa_hadiwijaya πŸ˜ƒπŸ˜ƒ
...
...
Betambah pulang hiburan gasan pian, πŸ˜„
Nang bedua nih sama-sama pemadihin lawas, cuma hanyar talihat dimedsos ja jer, πŸ€£πŸ˜‚
...
...
Dgn di Like dan bantu Share berrti pian sudah ikut melestarikan kesenian banua kita "madihin" πŸ˜™πŸ˜™
...
...
#johntralala #johntralalagroup #jt.junior #kocak #bahasa #banjar #saidjola #hendra #banjarmasin #kesenianbanjar #madihin @klikbanjar #klikkalsel @wargabanua @klik.banjar @nak.banjar @klikbanjar.tv @klikkalsel #klikbanjar #wargabanua #klik.banjar #nak.banjar #klikbanjar.tv @banjarvidgram #banjarvidgram @pantunbanjar @_banjarbanar #_banjarbanar #pantunbanjar @bahasabanjar #bahasabanjar @instakalsel #instakalsel @kalselbanar #kalselbanar @visitkalsel #visitkalsel

Madihin dari @om_johntralala @saidjola
urangnya,.. ...
Madihin Show episode 3
.

Judulnya "LANJI BAKATUHA" @om_johntralala .😱
.
Gasan pian yg beisi kuitan Pina Lanji, hati-hati bisa hndak mencari abah hanyar pulang sidin,.. haaann πŸ˜‚
.
.
Videonya sapanggal haja, kerna kada cukup di ig ma upload, silahkan pian itihi di youtube kalau handak melihat yg full, mun kd hndak kada papa jua, mahibisi kouta pian banaraii,, tp kalau sudah melihat jgn kd ingt di subscribe lah,.. πŸ˜πŸ‘
..
Untuk chanel youtube liat di bio πŸ™
.
.
Concept & creative by : @saidjola
Editor : @saidjola
Artist : @saidjola & @om_johntralala
Software : Adobe Premier pro & after effect
.
#madihinsaidjola #madihin #mhsbanjar #mhsumbjm #banjarmasinbungas #banjarmasin #madihinjohntralala #johntralala #johntralalagroup #banjarvidgram #banjarinfo #banjar #kesenianbanjar #senibudayakalsel #baturaipantun #gila #lucu #lucuabis #bencong #visitkalsel #klikkalsel #klikbanjar @klikbanjar @visitkalsel @banjarinfo @banjarvidgram @memebanjar_ @klikkalsel @metrobanjar @wargabanua @instakalsel @klik.banjar #kocak #kocakbanget @memesepakbolabaritoputera @klikbanjar.tv @rumah_sambal_arb #rumahsambalacanrajabanjar #hancurliur #jangansupanlahbetambah @mhsbanjar #mhsbanjar @mhsumbjm #mhsumbjm #banjarvidgram @banjarinfo @memebanjar

Madihin Show judulnya "Ulat Bulu"
Ingat lah pian serangan ulat bulu yg meresahkan warga dahulu tuh,..tp dijawa sana pang 😁😁
..
....
Tag kawan pian yg ulatnya balum babulu πŸ˜‚πŸ˜‚
Yg sudah babulu tag jua πŸ˜‚πŸ˜‚
..
..., #klikkalsel #klikbanjar #klikbanjartv #banjarinfo #banjarmasinpost #mhsbanjar #lucu #madihin #johntralalagroup #silangkar #banjarmasin #seputarbanjar - #regrann

Yuanda Tralala & Said sedang makan saat Shooting untuk Madihin.
#madihinbanjar #madihin #johntralala #johntralalagroup #buhanbanjar #madihinkocak #pemadihinan #yuandatralala

Lepaskan ngantuk, lepaskan penat, supaya tidak tegang, πŸ˜„
Bawa Mawarung dulu sebelum ngisi acara, supaya parut kanyang, πŸ˜„
...
...
Ayooo sahur acil ua, uma abah, angah anguh, sadang dah batanggar panci, sadang manyanga banyu, πŸ˜—πŸ˜—
...
...
#sahurontheriver2017 #sahurbareng #johntralalagroup #saidjola

Selamat Ulang Tahun @om_johntralala ... Semoga panjang segalanya, murah rejeki, dan segala impian Pian tercapai... Terus berkarya Raja Madihin gasan Banua kita tercinta !!! Jngn kd ingat follow...
@hartabanua
@gepakofficial
@bauntungbatuahcorporation
@pointcommunication
@gowithcamp
@plus2foryou
#ulangtahun
#rajamadihin
#johntralala
#johntralalagroup
#kancahartabanua
#hartabanua
#kalselpunyahartadancerita

Selamat Ulang Tahun @om_johntralala ... Semoga panjang segalanya, murah rejeki, dan segala impian Pian tercapai... Terus berkarya Raja Madihin gasan Banua kita tercinta !!! Jngn kd ingat follow... @gepakofficial
@bauntungbatuahcorporation
@pointcommunication
@gowithcamp
@plus2foryou
#ulangtahun
#rajamadihin
#johntralala
#johntralalagroup
#kancahartabanua
#hartabanua
#kalselpunyahartadancerita

Sambal Acan Raja Banjar NYAMAN BANARRRR .. πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜—πŸ˜—
(" Brand Ambassador #johntralalagroup " )
...
..
Untuk kalian yg mau sensasi pedasnya poooll, pedas puas, dijamin maknyosss, dijamin tapaluh mun mamakan πŸ˜„πŸ˜„
..
..
Yuks cobain Sambal Acan Raja Banjar, bisa di dapatkan di toko-toko terdekat, atau datang aja langsung ke @rumah_sambal_arb di wilayah kalian, ada di jl.re martadinata, jl.kayutangi, di km.7, dan di pelaihari πŸ˜—πŸ˜—
..
..
Kalau sudah nyoba makan di Rumah sambal acan raja banjar, jangan lupa selfie and tag @rumah_sambal_arb #rumahsambalacanrajabanjar @rumah_sambal_arb
..
..
#rumahsambalarb #johntralala #saidjola #lawak #madihin #sambal #acan #raja #banjar

Ahahaha,.. 🀣🀣Betapa Buriknya ulun Bahari,
Ada haja orang yg beisi video ulun bahari, Luar biasa spesial thankyou banar gasan abang RamliNazril, sidin beisi video ulun yg kurang lebih 10 thun yg lalu, waktu masih SD nih πŸ˜‚πŸ˜‚
..
...
Wahini sudah jadi Sanjarna kh jar urang. Wesss
tapi balum jadi Argawai lagi 😭😭
..
..
Mulai burik ulun bemadihin sampai wahini masih haja bemadihin, kesana kemari, kasitu kasini, keluar kadalam, Alhmdulillah masih banyak kekurangan, kerna kesempurnaan hnya milik Allah 😘😘
..
..
Dear mantan"Maafkan Aku Yang Dulu" πŸ˜‚πŸ˜‚
jd kd tentu kalau lg halus pian kd bungas bisa haja ganalnya makin kada bungas 😜😜
..
..
#madihin #bahari #dulu #johntralalagroup #madihinsaidjola #seputarbanjar #klikkalsel #klikbanjar #banjarbanar

Madihin Show judulnya "Ulat Bulu"
Ingat lah pian serangan ulat bulu yg meresahkan warga dahulu tuh,..tp dijawa sana pang 😁😁
..
.
Madihin show @saidjola feat @yuandatralala ...
....
Tag kawan pian yg ulatnya balum babulu πŸ˜‚πŸ˜‚
Yg sudah babulu tag jua πŸ˜‚πŸ˜‚
..
...,
Concept & creative by : @saidjola
Editor : @saidjola
Artist : @saidjola & @yuandatralala
Software : Adobe Premier pro & after effect
.
@klikbanjar @klikbanjar.tv @klikkalsel @banjarinfo @banjarmasinpost @mhsbanjar @mhsumbjm @mhsulm #klikkalsel #klikbanjar #klikbanjartv #banjarinfo #banjarmasinpost #mhsbanjar #lucu #madihin #johntralalagroup #silangkar @rumah_sambal_arb @instakalsel @banjarvidgram @wargabanua #banjarmasin @seputarbanjar #seputarbanjar

Gak sengaja lihat Madihin di D'Academy 2 sekitar 2 tahun yg lalu, lucu juga,.. πŸ˜‚πŸ˜‚
..
.,,,
Kena banget tu ivan gunawan 😁 hanya org banjar yg wani mehapak ivan gunawan πŸ˜πŸ‘
..
.,
Waktu jaman batu dulu nih, sekarang pada kemana batu yaa, 😱😱yg bahari kada sempat nnton nnton aja di youtube, link cek di bio 😘
.,
...
@dacademy4_indosiar @indosiarid @endah_mentil_da2 @ivan_gunawan @beniqno @showimah @irfanhakim75 @ramzi.avi @rinanose16 @ritasugiarto1909 @sctv_ #dacademy #dacademy2 #dacademy3 #dacademy4 #lucu #madihin #madihinjohntralala #johntralalagroup #saidjola

Team John Tralala Group yg akan segera beraksi πŸ˜πŸ‘
..
.
#johntralalagroup #madihin #lawak #ynci #yamahanmax

Most Popular Instagram Hashtags