#jiransebelahrumah

1299 posts

TOP POSTS

Muka aduhaiiπŸ˜‚πŸ˜‚
#makkauhijau #jiransebelahrumah

tokpuah lagi dating nga mu.,mu nk g dh ehh 😒nanti kelik semula dehh. #sissedih#sahabatmerangkap#jiransebelahrumah

Tq mas joko untk bunganye 🌹🌹🌹 #bagibungemacanajakgaduh#jiransebelahrumah#main2je#feferlingsikit

Lama tak jumpa kawan lama aku ni ..jumpa2 sampai tak kenal sebab makin cantik . .hahaha ..lepas ni aku tunggu kad dari kau pulak ..haha...#kawandarikecik#jiransebelahrumah#sktaam#weddingkaknajwa#

GBS... kami pegi dulu aunty...😭😭😭... sian aunty... kami dh buat aunty menangis... aunty Sarda sebatang kara. Aunty sgt suka kalau kami datang... minggu depan kami datang lagi. Sian aunty. Walaupon kita berlainan agama dan bangsa... Aunty juga manusia... moga aunty diberi hidayah... Aminnn
#jiransebelahrumah
#homestaykami
#upsi
#sem5fasa2

Misi lemang to'ki sudah selesai, next location πŸ€” #jalanjalancarimakan #jiransebelahrumah #jangankecam #tenangisgood #yolobader

Jiran sebelah buat kenduri. Mula2 i ambik ayam goreng berempah tapi tengok ramai yang kerumun kat gulai kambing, i pun try la jugak ambik kambing nak rasa sedap sgt ke (i mmg x mkn kambing dari dulu) ooo boleh tahan sedap rupanya πŸ˜†. So skrg i dah pandai mkn kambing okeyyy. πŸ™ˆ. Itu je nak bgtau. Ok bai. 😜
#kenduri
#jirantetangga
#jiransebelahrumah
#gulaikambing
#ayamgorengberempah

MOST RECENT

Sekali sekala buat parkour siapa kisahπŸ˜‚πŸ˜Š
#makkauhijau #jiransebelahrumah #brocuba

Perpisahan itu sentiasa berlaku
Terkadang ia menyakitkan
Terkadang ia membawa kebaikkan
Terkadang hati tidak bersedia
Terkadang diri tidak redha
Tetapi perpisahan itu berlaku jua

Jauhnya kita dari tempat sendiri
Kerana mencari cinta hakiki
Kerana belajar mengenali kehidupan
Kerana ingin merasai kesukaran
Kerana takut terleka dengan kesenangan
Kerana DIA ingin kita mengenali-NYA

Ukhuwah ini takkan terhenti
Kenangan diukir akan terpatri
Kerana engkau dan aku mengejar yang hakiki
Cinta pada-Nya,cintai Ilahi

Semoga kita sentiasa istiqomah,kuatkan hati,percaya pada yang Esa.

#cikzorrodperantauan #cikzorromerantau #nottraveller #mencariDIA#caricintaDia#belajarjadikuat#hijrah#hjirahcikzorro#balikrayakeidok#hujan2#mukasedih2#ukhuwah#cousin#jiransebelahrumah#balikketempatbermula

Misi lemang to'ki sudah selesai, next location πŸ€” #jalanjalancarimakan #jiransebelahrumah #jangankecam #tenangisgood #yolobader

GBS... kami pegi dulu aunty...😭😭😭... sian aunty... kami dh buat aunty menangis... aunty Sarda sebatang kara. Aunty sgt suka kalau kami datang... minggu depan kami datang lagi. Sian aunty. Walaupon kita berlainan agama dan bangsa... Aunty juga manusia... moga aunty diberi hidayah... Aminnn
#jiransebelahrumah
#homestaykami
#upsi
#sem5fasa2

Gunting rumput dengan harapan turun 20kg. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Sebaik ada pembantu yang gigih.
Plis swipe πŸ‘‹
#exercise#potongrumput#denganzara#jiransebelahrumah

Acara reboding...cara tradisional kita guna...lurus k..iron jgn x iron #jiransebelahrumah #iron #shakira

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags