#jennj

MOST RECENT

#jodohkumamatdotdotdot
#jennj
#kasehariespublication

ALHAMDULILLAH. Malam ni kunci dah tak jatuh." Syafawati Qaisara berpaling kepada tuan punya suara yang menegurnya. "Awak lagi? hmm malam ni kebetulan apa pulak?" Lelaki di hadapannya tersenyum. "Bukan kebetulan tapi memang pertembungan yang disengajakan." "So untuk apa?" "Sebab dari tadi saya tengok awak, rasa macam dah semakin rendah dari semalam. Sebab, sekarang awak dah melekat di hati saya." Lelaki itu dapat menangkap senyuman di bibir gadis di depannya. "Kalau awak dah tersenyum maknanya lepas balik ni awak kena beli pelampung." "Sebabnya?" "Awak akan lemas dalam lautan cinta saya." Syafawati Qaisara gelak kuat. Lupa seketika yang dia berada dalam kawasan masjid. "Orang tua cakap jangan bermimpi terlalu awal. And for you mamat masjid, saya takkan pernah muncul dalam mimpi awak." "Saya memang tak salah gadis cantik. Awak memang sombong. Tapi tak apa. Saya suka. Satu permulaan yang sangat mengancam." Syafawati Qaisara mula senang dengan perkenalan yang dihulur oleh lelaki yang masih tidak diketahui namanya. Bukan senang kerana lelaki itu menyampaikan cintanya. Tapi senang sebab dia merasakan apa yang dituturkan oleh lelaki itu menjentik hatinya untuk ketawa. Lucu. Dan dia suka. "Tak ada apa yang mengancamnya saudara. Kita bertemu di sini dan akan berakhir di sini. Masjid bukan satu tempat yang mengancam untuk pertemuan dua jantina yang berbeza." "Saudari a.k.a gadis cantik, percayalah yang akan ada episod indah dalam hidup kita selepas ini." Apa yang dituturkan lelaki yang digelar mamat masjid itu turut sama mencuit hatinya untuk bercakap dalam kiasan. "Biar takdir yang menentukannya saudara" "Takdir itu selalu indah pada saya." Mamat masjid itu berkata yakin. Solan seterusnya ditanya. "Masih menjadi rahsia?" "Apa?" " Nama." "Owh..itu bukan rahsia cuma saudara perlu lebih berusaha." Terus ingin berlalu tanpa menghiraukan mamat masjid. Dia cuba menahan malu yang semakin menghuni hati bila sudah memasuki kali yang keempat dia cuba menghidupkan enjin keretanya tetapi tidak berjaya. Dicuba sekali lagi.Tetap sama. Tingkap keretanya diketuk. Dia mendengus seketika..
. . #pasarnovel
#pasarbuku

#jodohkumamatdotdotdot
#jennj
#kasehariespublication
#pasarnovel
#pasarbuku
ALHAMDULILLAH. Malam ni kunci dah tak jatuh." Syafawati Qaisara berpaling kepada tuan punya suara yang menegurnya. "Awak lagi? hmm malam ni kebetulan apa pulak?" Lelaki di hadapannya tersenyum. "Bukan kebetulan tapi memang pertembungan yang disengajakan." "So untuk apa?" "Sebab dari tadi saya tengok awak, rasa macam dah semakin rendah dari semalam. Sebab, sekarang awak dah melekat di hati saya." Lelaki itu dapat menangkap senyuman di bibir gadis di depannya. "Kalau awak dah tersenyum maknanya lepas balik ni awak kena beli pelampung." "Sebabnya?" "Awak akan lemas dalam lautan cinta saya." Syafawati Qaisara gelak kuat. Lupa seketika yang dia berada dalam kawasan masjid. "Orang tua cakap jangan bermimpi terlalu awal. And for you mamat masjid, saya takkan pernah muncul dalam mimpi awak." "Saya memang tak salah gadis cantik. Awak memang sombong. Tapi tak apa. Saya suka. Satu permulaan yang sangat mengancam." Syafawati Qaisara mula senang dengan perkenalan yang dihulur oleh lelaki yang masih tidak diketahui namanya. Bukan senang kerana lelaki itu menyampaikan cintanya. Tapi senang sebab dia merasakan apa yang dituturkan oleh lelaki itu menjentik hatinya untuk ketawa. Lucu. Dan dia suka. "Tak ada apa yang mengancamnya saudara. Kita bertemu di sini dan akan berakhir di sini. Masjid bukan satu tempat yang mengancam untuk pertemuan dua jantina yang berbeza." "Saudari a.k.a gadis cantik, percayalah yang akan ada episod indah dalam hidup kita selepas ini." Apa yang dituturkan lelaki yang digelar mamat masjid itu turut sama mencuit hatinya untuk bercakap dalam kiasan. "Biar takdir yang menentukannya saudara" "Takdir itu selalu indah pada saya." Mamat masjid itu berkata yakin. Solan seterusnya ditanya. "Masih menjadi rahsia?" "Apa?" " Nama." "Owh..itu bukan rahsia cuma saudara perlu lebih berusaha." Terus ingin berlalu tanpa menghiraukan mamat masjid. Dia cuba menahan malu yang semakin menghuni hati bila sudah memasuki kali yang keempat dia cuba menghidupkan enjin keretanya tetapi tidak berjaya. Dicuba sekali lagi.Tetap sama. Tingkap keretanya diketuk. Dia mendengus seketika..
.

#jodohkumamatdotdotdot
#jennj
#kasehariespublication

ALHAMDULILLAH. Malam ni kunci dah tak jatuh." Syafawati Qaisara berpaling kepada tuan punya suara yang menegurnya. "Awak lagi? hmm malam ni kebetulan apa pulak?" Lelaki di hadapannya tersenyum. "Bukan kebetulan tapi memang pertembungan yang disengajakan." "So untuk apa?" "Sebab dari tadi saya tengok awak, rasa macam dah semakin rendah dari semalam. Sebab, sekarang awak dah melekat di hati saya." Lelaki itu dapat menangkap senyuman di bibir gadis di depannya. "Kalau awak dah tersenyum maknanya lepas balik ni awak kena beli pelampung." "Sebabnya?" "Awak akan lemas dalam lautan cinta saya." Syafawati Qaisara gelak kuat. Lupa seketika yang dia berada dalam kawasan masjid. "Orang tua cakap jangan bermimpi terlalu awal. And for you mamat masjid, saya takkan pernah muncul dalam mimpi awak." "Saya memang tak salah gadis cantik. Awak memang sombong. Tapi tak apa. Saya suka. Satu permulaan yang sangat mengancam." Syafawati Qaisara mula senang dengan perkenalan yang dihulur oleh lelaki yang masih tidak diketahui namanya. Bukan senang kerana lelaki itu menyampaikan cintanya. Tapi senang sebab dia merasakan apa yang dituturkan oleh lelaki itu menjentik hatinya untuk ketawa. Lucu. Dan dia suka. "Tak ada apa yang mengancamnya saudara. Kita bertemu di sini dan akan berakhir di sini. Masjid bukan satu tempat yang mengancam untuk pertemuan dua jantina yang berbeza." "Saudari a.k.a gadis cantik, percayalah yang akan ada episod indah dalam hidup kita selepas ini." Apa yang dituturkan lelaki yang digelar mamat masjid itu turut sama mencuit hatinya untuk bercakap dalam kiasan. "Biar takdir yang menentukannya saudara" "Takdir itu selalu indah pada saya." Mamat masjid itu berkata yakin. Solan seterusnya ditanya. "Masih menjadi rahsia?" "Apa?" " Nama." "Owh..itu bukan rahsia cuma saudara perlu lebih berusaha." Terus ingin berlalu tanpa menghiraukan mamat masjid. Dia cuba menahan malu yang semakin menghuni hati bila sudah memasuki kali yang keempat dia cuba menghidupkan enjin keretanya tetapi tidak berjaya. Dicuba sekali lagi.Tetap sama. Tingkap keretanya diketuk. Dia mendengus seketika.

#jodohkumamatdotdotdot
#jennj
#kasehariespublication

ALHAMDULILLAH. Malam ni kunci dah tak jatuh." Syafawati Qaisara berpaling kepada tuan punya suara yang menegurnya. "Awak lagi? hmm malam ni kebetulan apa pulak?" Lelaki di hadapannya tersenyum. "Bukan kebetulan tapi memang pertembungan yang disengajakan." "So untuk apa?" "Sebab dari tadi saya tengok awak, rasa macam dah semakin rendah dari semalam. Sebab, sekarang awak dah melekat di hati saya." Lelaki itu dapat menangkap senyuman di bibir gadis di depannya. "Kalau awak dah tersenyum maknanya lepas balik ni awak kena beli pelampung." "Sebabnya?" "Awak akan lemas dalam lautan cinta saya." Syafawati Qaisara gelak kuat. Lupa seketika yang dia berada dalam kawasan masjid. "Orang tua cakap jangan bermimpi terlalu awal. And for you mamat masjid, saya takkan pernah muncul dalam mimpi awak." "Saya memang tak salah gadis cantik. Awak memang sombong. Tapi tak apa. Saya suka. Satu permulaan yang sangat mengancam." Syafawati Qaisara mula senang dengan perkenalan yang dihulur oleh lelaki yang masih tidak diketahui namanya. Bukan senang kerana lelaki itu menyampaikan cintanya. Tapi senang sebab dia merasakan apa yang dituturkan oleh lelaki itu menjentik hatinya untuk ketawa. Lucu. Dan dia suka. "Tak ada apa yang mengancamnya saudara. Kita bertemu di sini dan akan berakhir di sini. Masjid bukan satu tempat yang mengancam untuk pertemuan dua jantina yang berbeza." "Saudari a.k.a gadis cantik, percayalah yang akan ada episod indah dalam hidup kita selepas ini." Apa yang dituturkan lelaki yang digelar mamat masjid itu turut sama mencuit hatinya untuk bercakap dalam kiasan. "Biar takdir yang menentukannya saudara" "Takdir itu selalu indah pada saya." Mamat masjid itu berkata yakin. Solan seterusnya ditanya. "Masih menjadi rahsia?" "Apa?" " Nama." "Owh..itu bukan rahsia cuma saudara perlu lebih berusaha." Terus ingin berlalu tanpa menghiraukan mamat masjid. Dia cuba menahan malu yang semakin menghuni hati bila sudah memasuki kali yang keempat dia cuba menghidupkan enjin keretanya tetapi tidak berjaya. Dicuba sekali lagi.Tetap sama. Tingkap keretanya diketuk. Dia mendengus seketika..

📍PRE-ORDER TUTUP 31/08/2018.
📍BERMINAT PM/WHATSAPP SEGERA.
📍PAYMENT SEBELUM 31/08/18.
📍Novel dijangka akan dipos pada penghujung September. 📲016-5788651

#TEASER
#JENNJ
#BINIKUTOMBOYVOGUE ***
“Yatt.” Yatt pandang sekejap ke belakang apabila namanya dipanggil. “Aduh apasal pulak kau boleh terlepas masuk sini?” Farouk sengih. “Tak boleh ke I nak masuk office ex sendiri?” “Memang tak boleh. Aku tak bagi izin. Sesedap rasa kau je nak masuk sini dah kenapa?” “Dulu okey je I main redah. Sekarang nak kena buat appoinment ke?” “Tak payah. Aku takde hal pun nak jumpa kau.” Yatt duduk di kerusinya dan dia melihat fail di tangan. Dibelek helaian demi helaian yang perlu dia tandatangan. “Laki you tahu ke yang you jadi bos kat sini? Ke you cakap je yang you kerja sini sama macam you tipu I dulu?” Yatt angkat muka. Dia serius. “Kalau tak nak kena tumbuk macam semalam baik kau blah sekarang.” “Rileksla. Dulu boleh pun I lama-lama kat sini. Tak pernah pun ganggu you buat kerja.” “Sekarang ni kau nak apa? Nak songlap duit aku lagi?” “Boleh je kalau you nak bagi. Pinjam pun takpe jugak. Kalau tak pun kira sedekah je.” “Aku tak pernah lagi jumpa manusia macam kau ni. Tak sedar diri langsung. Pasal duit aku yang kau dah songlap dulu tu kau patut bersyukur sebab aku tak report polis. Sekarang kau tercegat kat sini macam mintak nak sangat merasa lokap.” “Rileksla. Buruk siku tau ungkit benda lama. Dah bagi kena ikhlas. Baru dapat pahala.” Yatt menekan interkom. “Datang office saya sekarang Raff.” Dia memanggil pengawal keselamatan. “Tak payah kecoh sayang. I ada kaki nak keluar sendiri.” Dia bangun dari kerusi dengan senyuman sinis. Yatt tidak memandang. Tak boleh nak melayan manusia macam Farouk. Nanti tak pasal-pasal dia yang naik gila.

#jodohkumamatdotdotdot
#jennj
#kasehariespublication

ALHAMDULILLAH. Malam ni kunci dah tak jatuh." Syafawati Qaisara berpaling kepada tuan punya suara yang menegurnya. "Awak lagi? hmm malam ni kebetulan apa pulak?" Lelaki di hadapannya tersenyum. "Bukan kebetulan tapi memang pertembungan yang disengajakan." "So untuk apa?" "Sebab dari tadi saya tengok awak, rasa macam dah semakin rendah dari semalam. Sebab, sekarang awak dah melekat di hati saya." Lelaki itu dapat menangkap senyuman di bibir gadis di depannya. "Kalau awak dah tersenyum maknanya lepas balik ni awak kena beli pelampung." "Sebabnya?" "Awak akan lemas dalam lautan cinta saya." Syafawati Qaisara gelak kuat. Lupa seketika yang dia berada dalam kawasan masjid. "Orang tua cakap jangan bermimpi terlalu awal. And for you mamat masjid, saya takkan pernah muncul dalam mimpi awak." "Saya memang tak salah gadis cantik. Awak memang sombong. Tapi tak apa. Saya suka. Satu permulaan yang sangat mengancam." Syafawati Qaisara mula senang dengan perkenalan yang dihulur oleh lelaki yang masih tidak diketahui namanya. Bukan senang kerana lelaki itu menyampaikan cintanya. Tapi senang sebab dia merasakan apa yang dituturkan oleh lelaki itu menjentik hatinya untuk ketawa. Lucu. Dan dia suka. "Tak ada apa yang mengancamnya saudara. Kita bertemu di sini dan akan berakhir di sini. Masjid bukan satu tempat yang mengancam untuk pertemuan dua jantina yang berbeza." "Saudari a.k.a gadis cantik, percayalah yang akan ada episod indah dalam hidup kita selepas ini." Apa yang dituturkan lelaki yang digelar mamat masjid itu turut sama mencuit hatinya untuk bercakap dalam kiasan. "Biar takdir yang menentukannya saudara" "Takdir itu selalu indah pada saya." Mamat masjid itu berkata yakin. Solan seterusnya ditanya. "Masih menjadi rahsia?" "Apa?" " Nama." "Owh..itu bukan rahsia cuma saudara perlu lebih berusaha." Terus ingin berlalu tanpa menghiraukan mamat masjid. Dia cuba menahan malu yang semakin menghuni hati bila sudah memasuki kali yang keempat dia cuba menghidupkan enjin keretanya tetapi tidak berjaya. Dicuba sekali lagi.Tetap sama. Tingkap keretanya diketuk. Dia mendengus seketika..

#jodohkumamatdotdotdot
#jennj
#kasehariespublication

ALHAMDULILLAH. Malam ni kunci dah tak jatuh." Syafawati Qaisara berpaling kepada tuan punya suara yang menegurnya. "Awak lagi? hmm malam ni kebetulan apa pulak?" Lelaki di hadapannya tersenyum. "Bukan kebetulan tapi memang pertembungan yang disengajakan." "So untuk apa?" "Sebab dari tadi saya tengok awak, rasa macam dah semakin rendah dari semalam. Sebab, sekarang awak dah melekat di hati saya." Lelaki itu dapat menangkap senyuman di bibir gadis di depannya. "Kalau awak dah tersenyum maknanya lepas balik ni awak kena beli pelampung." "Sebabnya?" "Awak akan lemas dalam lautan cinta saya." Syafawati Qaisara gelak kuat. Lupa seketika yang dia berada dalam kawasan masjid. "Orang tua cakap jangan bermimpi terlalu awal. And for you mamat masjid, saya takkan pernah muncul dalam mimpi awak." "Saya memang tak salah gadis cantik. Awak memang sombong. Tapi tak apa. Saya suka. Satu permulaan yang sangat mengancam." Syafawati Qaisara mula senang dengan perkenalan yang dihulur oleh lelaki yang masih tidak diketahui namanya. Bukan senang kerana lelaki itu menyampaikan cintanya. Tapi senang sebab dia merasakan apa yang dituturkan oleh lelaki itu menjentik hatinya untuk ketawa. Lucu. Dan dia suka. "Tak ada apa yang mengancamnya saudara. Kita bertemu di sini dan akan berakhir di sini. Masjid bukan satu tempat yang mengancam untuk pertemuan dua jantina yang berbeza." "Saudari a.k.a gadis cantik, percayalah yang akan ada episod indah dalam hidup kita selepas ini." Apa yang dituturkan lelaki yang digelar mamat masjid itu turut sama mencuit hatinya untuk bercakap dalam kiasan. "Biar takdir yang menentukannya saudara" "Takdir itu selalu indah pada saya." Mamat masjid itu berkata yakin. Solan seterusnya ditanya. "Masih menjadi rahsia?" "Apa?" " Nama." "Owh..itu bukan rahsia cuma saudara perlu lebih berusaha." Terus ingin berlalu tanpa menghiraukan mamat masjid. Dia cuba menahan malu yang semakin menghuni hati bila sudah memasuki kali yang keempat dia cuba menghidupkan enjin keretanya tetapi tidak berjaya. Dicuba sekali lagi.Tetap sama. Tingkap keretanya diketuk. Dia mendengus seketika.

CLOSE ORDER 31/08/2018
PAYMENT SEBELUM TARIKH TUTUP YA.. #TEASER
#JENNJ
#BINIKUTOMBOYVOGUE ****
“Love.” “Ermm.” “Cerita tadi tu love tengok takde perasaan eh?” Yatt gelak. Dia pandang wajah suaminya. Sekali lagi dia gelak. Bersembur popcorn yang berada di dalam mulut. Cepat-cepat Fadh sapu. “Tak senonoh la orang tengok.” Yatt sengih. Dia turut sama sapu sisa popcorn di tepi bibir. “Abang yang over sangat tu kenapa? Tengok wayang je pun. Tu pun nak menangis.” “Eh abang nangis sebab abang ada perasaan tau. Love tu yang takde perasaan.” “Alah setakat cerita kartun yang kononnya jiwa manusia tu pun abang nak nangis memang buat malu je. Tadi orang hampir-hampir hilang ingatan yang sebelah orang tu suami orang tau. Tetiba menangis. Apa hal?” “Eh sedapnya mulut. Kartun ke manusia ke kalau cerita tu sampai ke hati, tak salah pun nak nangis. Boleh jadi terapi.” “Terapi la sangat. Buat malu je tomboy vogue macam orang ni ada suami sado hati tisu.” “Apa? Love cakap apa? Malu?” Fadh tayang muka tak puas hati. Tangannya dikepal. Otot lengan kelihatan timbul. Giginya diketap. Yatt pandang tak ada perasaan. Taktik suaminya tak menjadi. “Simpan dulu otot tu. Nanti kat rumah orang peluk. Buat bantal.” Selamba dia membidas. Fadh kalah lagi.

#PREORDER
#TEASER
#JENNJ

Teaser Suami Paling Menyesal
***
“Anak daddy sihat?” Dia cuba mengelus pipi Fayyad. Anggerik mengangkat Fayyad dan sedikit menjauh. “Hina sangat kan abang pada sayang. Nak sentuh anak sendiri pun sayang tak bagi.” “Awak tak pernah izinkan dia wujud. Kenapa sekarang mengaku dia anak awak?” “Abang mintak maaf. Abang nak tebus balik semua salah abang kalau sayang izinkan. Bagitahu apa yang abang kena buat supaya sayang kembali pada abang macam dulu.” “Ceraikan saya.” Allah! Seperti halilintar menerjah telinga Matin. “Sayang mintak satu-satunya benda yang abang tak mampu.” “Awak boleh kurung saya dalam banglo ni. Tapi awak takkan dapat hati saya.” “Abang akan usaha sampai abang dapat.” “Hati saya dah terisi orang lain. Awak dah takde.” “Fattah?” “Kalau betul saya cintakan dia awak nak buat apa? Nak penjarakan dia? Nak tumbuk dia lagi?” “Abang keluar dulu. Sayang ambiklah masa berapa lama sayang nak repair hati tu. Abang akan tunggu sayang. Untuk seumur hidup abang.” “Saya takkan terima awak dah. Untuk seumur hidup saya.” Matin bangun. Dia tak boleh nak duduk lama lagi. Hatinya terasa pedih. Dia bangun dengan tidak seimbang. Tongkatnya jatuh ke lantai. Anggerik melihat seketika tapi dia buat bodoh. “Tolong ambil tongkat tu sayang. Abang tak boleh nak menunduk.” Anggerik buat tidak dengar. Dia terus berpaling membelakangi Matin. Lelaki itu faham. Anggerik tidak mahu membantu dirinya. Dia cuba menunduk. Kakinya tidak kuat. Dia jatuh. Badan terhempap kaki yang patah. “Aduh.” Matin memegang kaki. Matanya dipejam rapat menahan rasa sakit. “Allah.” Anggerik turut sama pejamkan mata. Dia tak nak mengalah dengan apa yang berlaku di depan matanya. Dia takkan menolong. “Sayang. Tolong abang. Sakit sangat ni.” Dada Anggerik berdebar. Dia mahu berpaling tapi otaknya menghalang. “Ya Allah Matin.” Datin Nurul muncul dan segera mengangkat Matin. Dia segera membantu. “Anggerik. Matin ni kan suami. Kenapa sampai keras hati macam ni sekali? Kalau tak suka sekalipun tolonglah angkat. Dia kan tengah sakit.” Datin Nurul luahkan rasa tak senang hati. “Mama tak pernah ajar Anggerik keras hati macam ni. Jatuh berdosa Anggerik biarkan

12 days to go jenni bday i am excited & jenni is close for 6 million followers in Instagram then go guys follow her #jenniferwinget #jenniferwinget1 #jennibdaymonth #12daystogo #jennj #happybirthdayjenni

MR EX GILA TALAK - #JenNJ ***
"Qis mintak maaf." Air mata di pipinya berjuraian jatuh. "Cukup ke dengan lafaz maaf?" Air mata lelakinya turut sama gugur. "Kau tipu aku Qis. Separuh nyawa aku cintakan kau. Ini yg kau balas?" "Qis mintak maaf.Semua ni di luar kawalan. Qis tak prnah mintak semua ni jadi." Qis mendekat & mmegang kaki suaminya. Dia sembamkn wajah di situ. Memohon simpati dgn caranya. "Malam ni aku nak hak aku sebagai suami." Luth bingkas bangun.Qis mngengsot ke belakang. Dia seperti tidak kenal dgn lelaki yang sedang brdiri di depannya saat ini. "Apa mksud abang?" "Selama dua minggu kita khwin, kau tak pernah tunaikn tnggungjwb kau sebagai isteri.Skrg aku nk buktikn siapa lelaki yg kau prbodohkn ni." Luth mnyentap kasar tangan Qis. Wanita itu mlawan. "Jangan buat Qis mcm ni abang.Jgn buat Qis rasa hina dgn diri sendiri.Jgn buat smpai Qis tak maafkn abg sampai bila-bila." "Kau cakap apa? Kau tak nk maafkn aku? Hey prempuan! Aku ni yg takkn maafkn kau.Kau tak layak pun nak dptkn kmaafan aku." Ditarik kasar sekali lagi tangan isterinya. Qis cuba mnolak.Cuba mmpertahankn dirinya dgn upaya yg ada.Luth smakin ganas.Ditarik & didukung kasar badan isterinya.Dihempaskan ke atas sofa tanpa perasaan.

Qis menangis & terus menangis. Kau kuatkanlah aku ya Allah. ***
Berminat? Meh wasap 0174108572
.
Online sahaja.Tutup order 31/5.Pmbayaran selepas tu takkn diterima. Print on demand. .
#MrExGilaTalak #NovelCinta #NovelOnline #SalamRamadhan

KOLEKSI LOVE NOVEL !!!
.
📌TAJUK : POLAROID
📌PENULIS : JEN NJ
📌PENERBIT : LOVE NOVEL
📌HARGA : SEM.MALAYSIA :RM 24.00 SABAH & SARAWAK : RM 27.00
.
📩BELIAN SECARA ONLINE DI :
www.hasanibooksonline.com
.
#bukunovel #bukubacaan #novel #bukulovenovel #lovenovel #bukunovelbaru #bukubaru #bukunovelbest #bukunovelbestseller #polaroid #jennj #polaroidjennj #penerbitanlovenovel #terbitanlovenovel #bukularis Hasani Books #hasanibooks #hasaniedar #hasanienterprise #hasaniamanjaya #hasanigurun #hasanialorsetar #hasanijitra #hasanikulim #hasanibukitminyak #hasaniperai

Life is beautiful and so are my Lagree Angels ! Love u ladies so much ❤️❤️ @crucyshook @brinck2000 @ailsanavarro @adrianalouth #JennJ !

Polaroid
Jen NJ
Harga: RM 24.00

Sinopsis
Tiara gadis yang agresif tentang apa yang dia tidak suka dan selalu melakukan apa saja mengikut kehendak hati sendiri. Kehadiran Tania menggugatnya. Gadis itu mempunyai raut wajah yang seiras dengannya. Kecemerlangan Tiara dalam pelajaran juga dirampas oleh Tania. Sejak itu, dia sangat membenci Tania dan suka menyakitkan hati gadis itu. Lelaki yang bernama Zafril yang merupakan pensyarah mereka juga turut terpalit sama dengan perasaan benci Tiara. Hanya satu sebab; Zafril merupakan abang Tania.

Zafril mengenali Tiara sebagai seorang perempuan yang sosial. Dia tidak pernah kisah akan kehadiran gadis itu. Sehinggalah, dia betul-betul berhadapan dengan Tiara untuk menyampaikan amanah Tania. Tanpa Zafril sedar, itu adalah pertemuan terakhir mereka sehinggalah Tiara muncul di depannya dengan sesuatu yang tidak diduga. Sejak itu, semuanya menjadi lain. “Ara… manusia memang boleh berubah. Tapi jangan berubah kerana saya dan Nia. Kami bukan sesiapa pun pada awak. Kenangan yang saya ada dengan arwah Nia, takkan pernah sama dengan apa yang pernah ada dalam kisah kita untuk dijadikan kenangan. Awak takkan dapat gantikan tempat dia.” – Zafril

Kehilangan Tania dan Zafril selepas satu kejadian membuatkan Tiara seperti tidak keruan. Hatinya memberontak dengan perasaan sendiri. Sepayah apa pun dia cuba membuang rasa, perasaan itu terus mengejar. Sehingga dia sendiri tidak sedar bahawa dia mencintai lelaki yang pernah dia benci. Kemunculan seorang wanita yang diperkenalkan sebagai teman wanita Zafril membuatkan hidup Tiara huru-hara. Dia nekad. Apa pun, Zafril perlu menjadi miliknya. Persoalannya, apakah Zafril juga mempunyai rasa yang sama sepertinya? “Kalau abang cakap Ara tak lawa maksudnya abang cakap Nia pun macam tu. Dan abang pun ada iras dengan kita orang juga. Entah-entah Ara yang jadi jodoh abang. Bukan Kak Felly.” – Tiara

#novelbaharu #novelmelayu #polaroid #jennj #lovenovel #novelkioskonline

POLAROID - #JenNJ
pre order whassap: 0174108572
.
BLURB:
Tiara gadis yg agresif tntang apa yg dia tdk suka & slalu mlakukn apa saja mngikut khndak hti sndiri.Khadirn Tania mnggugatnya.Gadis itu mmpnyai raut wjah yg seiras dgnnya.Kcemerlangn Tiara dlm pelajarn juga dirmpas oleh Tania.Sjak itu,dia sgt mmbenci Tania & suka mnyakitkn hti gadis itu. Lelaki yg brnama Zafril yg mrupakn pensyarah mreka juga turut trpalit sama dgn perasaan benci Tiara.Hnya satu sbab; Zafril mrupakn abg Tania. Zafril mngenali Tiara sbgai seorg prmpuan yg sosial.Dia tdk prnh kisah akn khadirn gadis itu.Shinggalh,dia betul2 brhadapn dgn Tiara utk mnyampaikn amanah Tania.Tnpa Zafril sedar, itu adalh prtmuan trakhir mreka shinggalh Tiara mncul di depannya dgn ssuatu yg tdk diduga. Sjak itu,smuanya mnjdi lain.
“Ara…manusia mmg boleh brubh.Tpi jgn brubah krana sy & Nia.Kami bkn ssiapa pn pda awk.Knangn yg sy ada dgn arwah Nia,takkn prnh sama dgn apa yg prnh ada dlm kish kita utk dijdikn knangn.Awk takkn dpt gntikn tmpt dia.” – Zafril
Khilangn Tania & Zafril slps satu kjadian mmbuatkn Tiara sprti tdk keruan.Htinya mmberontak dgn prasaan sndiri.Spayah apa pn dia cuba mmbuang rsa, prasaan itu trus mngejar.Sehingga dia sndiri tdk sedar bhawa dia mncintai lelaki yg prnh dia benci.Kmunculn seorg wnita yg diprkenalkn sbgai teman wnita Zafril mmbuatkn hdup Tiara huru-hara.Dia nekad.Apa pn,Zafril prlu mnjdi miliknya.Prsoalnnya,apakh Zafril juga mmpnyai rsa yg sama sprtinya?
“Klu abg ckp Ara tk lawa mksudnya abg ckp Nia pn mcm tu.Dan abg pn ada iras dgn kita org juga.Entah2 Ara yg jdi jodoh abg.Bkn Kak Felly.” –Tiara
_
#polaroid #novelcinta #Novelmurah #Lovenovel #KakiDrama #KakiNovel

Most Popular Instagram Hashtags