[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#japanesetofu

1939 posts

TOP POSTS

Ayah dgn Mama dtg jauh-jauh ke area rumah sewa saya utk makan dinner sama-sama satu family. Siap jemput adik yg belajar di USIM sejak jam 6pm hahaha
.
Minta maaf sbb kena tunggu lama.. harini saya byk urusan di Seremban, balik kerja jam 7.40pm (rekod baru lagi hehe) terus memecut masuk highway sbb kesian diorg semua tunggu saya balik office. Thank you Ayah Mama belanja makan malamni.. jimat duit makan saya utk bayar tol dgn minyak hehehee
.
#dinner #asampedas #babanyonya #telurdadar #sambaludang #sambaludangpetai #pucukmanis #tofu #japanesetofu #family #gathering #love

Tofu in ponzu sauce. เต้าหู้เย็นในซอสพอนสึ #japanesetofu #ponzu #ponzusauce #tofu #japanesefood

Mix vege with tofu #mixvege #japanesetofu #kayskitchen3

Konbawa~~ ok Fried Japanese Tofu with oyster sauce... hmmm been thinking on a place to sell my food 😂😂😂 like cube yg khas makanan kah or what not...anyway,homecook doing its job ☺☺☺...and tomorrow EXAM OMG!!! 😱😱😱😱...well gonna study later #HomeChef #FoodLover #JapaneseTofu

MOST RECENT

Syksyn maukkaimpia uutuksia. Saammeko esitellä Kakiagen! Kuvassa oleva Kakiage on uuden listan ehdoton suosikki ollut monelle ja vieläpä täysin VEGAANINEN! Tempura taikinassa fritattu japanilainen tofu, siitake sieni ja porkkana yhdistettynä huikeaan valkosipuli soijaan tai Goma-dippiin(sis. kanamunaa). Tule, maista ja nauti! #ravintolakaru #karuizakaya #kakiage #tempura #carrot #shiitakemushrooms #japanesetofu #izakaya #japanesecuisine #visitturku #eatmyturku #ravintolatturku #sushi #foodporn #deliciousness #chefs #chefart #vegan #veganlife #veganforlife #veganfoodporn

Here is my second attempt at making udon noodle soup. I added carrots, mushrooms, & napa cabbage. The hubby was very happy. He thought I was going to buy it but nope it cost little to make homemade😀

These tofu wraps were spontaneous! Paired with a ponzu-hoisin ginger sauce. I've been watching the best chefs from Japan and all over Asia to learn the basics of Asian cooking so I can incorporate it into my own cooking style.

When you have an early morning flight to catch from LGW and your cousin lives south of the river #winnerwinnerchinesedinner 🍚😋🍚

昨日の土砂降りの雨の中 休日を満喫:)
スヌーピーミュージアム行って、帰りに豆腐料理!また食べに行きたい!
#スヌーピーミュージアム東京 #空野豆腐
#雨の日に
On a rainy day I usually work indoors but yesterday I hang out with friends and had amazing Tofu cuisine !! Wanna go there again (*´∇`*)
#snoopymuseumtokyo #soranotofu #rainyday #japanesetofu #oishii

当你煮到不知要煮什么的时候,就是要去外头觅食的时候了!为啥我忘了豆腐可以这样煮呢? 突然觉得它"泰”好吃“泰”暖胃啦……好,下次就在家煮一锅这样的豆腐。
.
.
#mincedporkjapanesetofu #claypottofu #mixveggietofu #thaifood #absolutethai #foodporn #foodshare #foodie #foodhunt #japanesetofu ##ilovetofu #eatingout

Feels like home..our weekend family dinner..homecook..after dinner we play monopoly card #friedfish #babykaylan #babycorn #japanesetofu #tenggirimasakasam #happytummy #freshtenggiri #puashati

Most Popular Instagram Hashtags