#jangankeliru

MOST RECENT

Buahnya manis apa lagi orangnya..#jangankeliru #bandunghitz

Tadi saye didatangi 6 orang yang saye tidak kenali, tibe tibe die ckp, kami datang nak buat rakaman suara kat saye, saye cakap suara saya tak sedap, tapi ade la iras iras suara Mus May, dieorg terdiam....cuma saye cakap kat dieorg yang saye pandai repair henpon je...terus mereka menghulurkan henpon mereka masing masing.....keliru ke lepas bace? Abaikan...ni cerita rekaan....
.
.
.
#janganfikirsangat
#jangankeliru
#ceritarekaan
.
.
.
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Anda runsing mencari tempat membaiki *iphone/iPad/Android* anda?πŸ€”πŸ€”
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
*GFG BUKIT MAHKOTA BANGI* sedia menyelesaikannya..😊😊
========================
Click nombor dibawah utk terus berurusan dgn kamiπŸ‘‡πŸ»:
.
.
0173462513 zaki
0173462513 zaki
0173462513 zaki
.
.
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Terima kasih dr *GLOBAL FIX GENERATION*
========================

thanks datang melawat my triplet brothers... masing-masing busy kan keje... lagi-lagi aku yang memang susah nak dapat cuti... sebulan keje baru lah dapat pi honeymoon hahaha πŸ˜‚
#mytriplets #kohado #jangankeliru

Kami bukan pasangan lesbian yg ditangkap & disebat tu,,.. jgn keliru!
#transgenderwoman #samatapitakserupa #suwitbff #adiksayam #frenforever #jangankeliru #jangankecam

Dear Sister πŸ‘­
I'm not perfect πŸ˜”,
I'll annoy you 😒 ,
Make fun of you 🀣 ,
Say stupid things 😌 ,
But you'll never find someone who love you as much as I do πŸ˜›β€οΈ.
.
.
#mymontelbacin #siblinggoals #siblingquotes #namasamaoranglainlain #jangankeliru #sembaru #semangatbaru #orangbaru #roadtohappy #roadtonopain #roadtohalal

Most Popular Instagram Hashtags