#jamuterkini

121 posts

TOP POSTS

JAMU RAHSIA RIMBA KACIP FATIMAH PLUS ini 100% diperbuat dari estrak HERBA ASLI.
.
Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita.
.
.
Semakin hari suami makin sayang !!!
.
.
😍😍 Sebab apa ?
Sebab hari-hari amalkan JAMU RAHSIA RIMBA laa..Rahsia kini terbongkar, Dari dalam kita perlu jaga...Segalanya bermula dari Dalam..Mesti Suami suka!! Terpikat!!
.
.
~~
🌼1KAPSUL Jamu yang mempunyai banyak kebaikan dan khasiat !!
.
🌼TAMBAT DAN IKAT SUAMI ANDA DENGAN JAMU RAHSIA RIMBA YANG PASTINYA
BERKESAN MELETOP TOP TOP TOP !!
.
.
price
πŸ’• RM35 + RM8 ( POSTAGE )
.
.
WHATSAPP NOW..
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jamu #jamurahsiarimba #jamuuntukwanita #jamuterkini #jamuketat #jamudalaman #jamukeputihan #rahsiawanita #pakejpantang #jamukacipfatimah #jamumurah #dijaminbekesan #rahsiacomey

Terkejut sis ni ingatkan kenapa la jd dkt dia.. πŸ˜‚πŸ˜‚
.
.
Suami dia pun puji 😍😍
Dan rasa berseri2 giteww...
.
.
Amalkan jamu rahsia rimba dan jus rahsia wanita jerr pom meletops!! πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ‘πŸ‘
.
Jus sedap tau berperisa anggur πŸ˜‹πŸ˜‹
.
So tunggu apa lg?
Ada mslh dalaman wanita?
Comey_cantik inshaAllAH bole tolong..
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsiawanita #jusdalaman #jusuntukwanita #jusrahsia #jussengugut #juskeputihan #jusuntukhamil #juamurah #justerkini #jusdijaminberkesan #jushebat #minumjuswanita #minumanwanita #jamu #testimoni #jamurahsiarimba #jamuterkini

JAMU RAHSIA RIMBA
Kacip Fatimah Plus
Rahsia Kecantikan Dalaman Wanita
(KKM : MAL10100101T)
.
KELEBIHAN Jamu
βœ”Merawat Senggugut
βœ”Membantu menurunkan Berat Badan
βœ”Merawat Keputihan
βœ”Merawat Haid tak Teratur
βœ”Mengetat dan menyempitkan Miss V
βœ”Melegakan Sakit Pinggang dan Lenguh-lenguh Sendi
βœ”Rawatan Miss V berbau busuk dan Miss V becak
βœ”Menegangkan payu dara
βœ”Menaikkan dan Memontokkan Punggung
βœ”Merawat Gatal-gatal di Faraj
βœ”Memberi tenaga luar biasa di ranjang
.
Ambil 1-2 biji sehari
Sebotol mengandungi 30 biji ----------------------------------------------
Sesuai untuk Anak Dara dan Wanita
Wanita Hamil di larang
.
.
So, harap lepas ni sayang2 semua happy..
.
price
πŸ’• RM35 sebotol exclude postage .
.
.
WHATSAPP NOW..
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jamu #jamupantang #setbersalin #setpantang #jamuuntukwanita #jamuterkini #jamuketat #jamudalaman #jamucomey #rahsiawanita #kacipfatimah #jamukacipfatimah #jamumurah #dijaminbekesan #rahsiacomey #jamulangsingmurah #rahsiawanita #jamurahsiarimba #langsingcepat #penjagaanwanita

JOM CUBA JAMU RAHSIA RIMBA..
.
Dengan sebiji atau dua biji sari hari confirm suami semakin sayang uolsss .
.
β–Ά Nak "ketat" mcm anak dara
β–Ά Masalah angin2 dlm badan
β–Ά Period tak normal
β–Ά Senggugut
β–Ά Masalah aset wanita yang jatuh dan kendur
β–Ά Nak anjalkan/tegangkan/pejalkan/besarkan aset supaya lebih montok
β–Ά Nak nampak wajah lebih muda drpd usia sebenar
β–Ά Nak turunkan berat badan/kurus/slim
β–Ά Nak bentuk muka yg lebih runcing / V-shape
β–Ά Migrain/selalu sakit kepala
β–Ά Dah lama berkahwin tp masih belum dapat zuriat
.
.
price
πŸ’• RM35 1 botol exclude postage .
.
WHATSAPP NOW..
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jamu #jamurahsiarimba #jamuuntukwanita #jamuterkini #jamuketat #jamudalaman #jamucomey #rahsiawanita #kacipfatimah #jamukacipfatimah #jamumurah #dijaminbekesan #rahsiacomey #setpantang #setbersalinmurah #setmengandung #jamulangsingmurah #rahsiawanita

"berfungsi sebagai jamu yang merawat masalah dalaman wanita serta menurunkan berat badan."
.
"jamu amal yang diperlukan oleh wanita untuk menjaga dalaman dan luaran."
.
.
.
Dengan harga yang mampu milik dan mampu berkesan dengan sempurna dengan #konsisten .
.
price
πŸ’• RM35 + RM8 ( sm ) + rm10 ( ss )
.
.
WHATSAPP NOW..
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jamu #jamurahsiarimba #jamuuntukwanita #jamuterkini #jamuketat #jamudalaman #jamucomey #rahsiawanita #kacipfatimah #jamukacipfatimah #jamumurah #dijaminbekesan #rahsiacomey
#jamu #setpantang #jamulangsingmurah #rahsiawanita

JAMU RAHSIA RIMBA KACIP FATIMAH PLUS ini 100% diperbuat dari estrak HERBA ASLI.
.
Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita.
.
.
Semakin hari suami makin sayang !!!
.
.
😍😍 Sebab apa ?
Sebab hari-hari amalkan JAMU RAHSIA RIMBA laa..Rahsia kini terbongkar, Dari dalam kita perlu jaga...Segalanya bermula dari Dalam..Mesti Suami suka!! Terpikat!!
.
.
~~
🌼1KAPSUL Jamu yang mempunyai banyak kebaikan dan khasiat !!
.
🌼TAMBAT DAN IKAT SUAMI ANDA DENGAN JAMU RAHSIA RIMBA YANG PASTINYA
BERKESAN MELETOP TOP TOP TOP !!
.
.
price
πŸ’• RM35 exclude postage
.
.
WHATSAPP NOW..
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jamu #jamurahsiarimba #jamuuntukwanita #jamuterkini #jamuketat #jamudalaman #jamucomey #rahsiawanita #kacipfatimah #jamukacipfatimah #jamumurah #dijaminbekesan #rahsiacomey #setpantang #jamulepasbersalin #setlepasbersalin

Salah satu kelebihan JAMU RAHSIA RIMBA adalah melangsing kan tubuh badan, herba-herba yang terkandung dalamnya mampu mambuang angin serta membakar lemak-lemak berlebihan. 1 atau 2 biji sehari mampu menlangsingkan tubuh anda DAN MENYIHATKAN DALAMAN..
.
β–Ά Nak "ketat" mcm anak dara
β–Ά Masalah angin2 dlm badan
β–Ά Period tak normal
β–Ά Senggugut
β–Ά Masalah aset wanita yang jatuh dan kendur
β–Ά Nak anjalkan/tegangkan/pejalkan/besarkan aset supaya lebih montok
β–Ά Nak nampak wajah lebih muda drpd usia sebenar
β–Ά Nak turunkan berat badan/kurus/slim
β–Ά Nak bentuk muka yg lebih runcing / V-shape
β–Ά Migrain/selalu sakit kepala
β–Ά Dah lama berkahwin tp masih belum dapat zuriat
.
.
price
πŸ’• RM35 exclude postage
.
.
WHATSAPP NOW..
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jamu #jamurahsiarimba #jamuuntukwanita #jamuterkini #jamuketat #jamudalaman #jamucomey #rahsiawanita #kacipfatimah #jamukacipfatimah #jamumurah #dijaminbekesan #rahsiacomey

πŸ’Ÿ "1st in Malaysia, jamu yang berasaskan herba herba terpilih
khas didatangkan dalam bentuk kapsul.."
.
JAMU TERBAEK TERHANGAT DI PASARAN !!!!
βœ” KENDUR
βœ” XMONTOK
βœ” LEPER
βœ” SENGUGUT
βœ” KEPUTIHAN
βœ” X MANTAP
βœ” MISS V BERBAU
βœ” SUAMI COMPLAIN????
.
JAMU RAHSIA RIMBA sangat berbeza, ingredients dia semua terbaik πŸ‘
βœ”payudara & punggung yang mantap, anjal dan gebu.
βœ”period yang stabil, sengugut tiada
βœ”bentuk badan menjadi lebih menarik
βœ”bersih dari keputihan, miss v menjadi ketat
1 Jamu yang mempunyai banyak kebaikan dan khasiat !
"SUAMI TAMBAH SAYANG, TAMBAH ERAT!, TAMBAH MANTAP!
RASAI KESANNYA''
.
price
πŸ’• RM35 exclude postage
.
.
WHATSAPP NOW..
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jamu #jamurahsiarimba #jamuuntukwanita #jamuterkini #jamuketat #jamudalaman #jamucomey #rahsiawanita #kacipfatimah #jamukacipfatimah #jamumurah #dijaminbekesan #rahsiacomey #setpantang #jamulepasbersalin #setlepasbersalin

MOST RECENT

MULTIPURPOSE LOTION mengandungi ALOVERA yang dirumus khas dengan bahan-bahan terpilih untuk merangsang proses lipolisis iaitu proses pemecahan sel-sel lemak dan selulit. Sesuai digunakan untuk lelaki dan wanita.

KELEBIHAN-KELEBIHAN MULTIPURPOSE LOTION:
>Memecahkan lemak
>Menghilangkan selulit
>Menurunkan berat badan
>Melangsing dan mencantikkan bentuk badan
>Menegangkan kulit
>Membuang lebihan angin dalam badan
>Melegakan ketidakselesaan senggugut
>Melegakan sakit-sakit sendi
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Ada masalah muka putih tangan gelap?
pening kepala nak makan untuk cerahkan kulit?
pening cari produk yang mampu bantu anda kelihatan cantik?
Coffee comey akan bantu anda!
COFFEE COMEY akan bantu anda untuk kelihatan cantik dan putih,
COFFEE comey adalah satu-satunya coffe yang berasaskan serbuk mutiara,
Coffe comey adalah pilih yang tepat, bukan sahaja mampu mencerahkan kulit malah mampu menyihatkan tubuh badan.
Coffee comey terbukti berkesan dalam masa 1 minggu,

CARA PENGAMBILAN ~Boleh diambil sebagai makanan tambahan
~1 sachet sehari
~Sebelum sarapan atau sebelum tidur
~hanya tuang air panas dan sedia diminum

BAHAN-BAHAN
~collagen
~serbuk pearl
~vitamin c
~1calcium
~kopi arabica
~ekstra biji angur
~krimer bukan tenusu
~ekstra kurma
~habbatulsauda
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

SEMAKIN RAMAI YG MENGUNAKAN RAHSIA WANITA COFFEE COMEY
IMPIKAN KULIT SEPERTI ARTIS??
.
.
Kulit Cerah, Cantik , Putih , Mulus , Halus , Gebus adalah idaman semua perempuan . Tetapi harga yang mahal membuatkan ramai yang memendamkan hasrat mereka. Kini dengan adanya RAHSIA WANITA COFFEE COMEY anda pasti dapat memiliki kulit yang anda IMPIKAN
.
.
ALHAMDULILLAH..
10 antara 10 org pengguna mendapat kesan yg diiginkan..ANDA YG BELUM CUBA,BILA LAGI..??
.
.
Elak BOTOX Amal Saja RAHSIA WANITA COFFEE COMEY..!!
.
"Khasiat yg terkandung didalamnya tersangat baik untuk merawat semua masalah kulit anda"
.
TIP MUDAH..!! hanya minum setiap pg sebelum sarapan..!!!
.
Dgn mengamal secara konsisten anda akn rasa perubahanya..
.
Wajah anda dijamin LEBIH PUTIH dan LEBIH GEBU
Produk BERKUALITI dijamin SELAMAT dan BERKESAN
.
Tidak perlu lagi proses pengelupasan untuk memperbaharui kulit anda. Semua secara SEMULAJADI dan SELAMAT.!!
.
Sesuai untuk LELAKI dan WANITA..!!
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

KELEBIHAN JUS RAHSIA WANITA:
.
- MERAPATKAN VAGINA
- MENGHILANGKAN KEPUTIHAN
- MENGURANGKAN BAU PADA ALAT SULIT
- MEMBANTU MENGUATKAN RAHIM
- LANCARKAN KITARAN HAID & TINGKATKAN KESUBURAN
- MEMBANTU MENYIHATKAN BADAN
- MENGAWAL KESTABILAN HORMON
- SESUAI UNTUK YANG MENYUSUKAN ANAK
- MENINGKATKAN RANGSANGAN SEKSUAL SUAMI ISTERI
- MENGANGKAT PUNGGUNG DAN MEMONTOKKAN PAYUDARA
- MENCERAHKAN KULIT SELURUH BADAN
- SESUAI UNTUK ANAK DARA
- MENGURANGKAN SEGUGUT
- MENGANJALKAN & MENGHALUSKAN KULIT
- ANTI PENUAAN
- MENGHILANGKAN BAU BADAN
.
Diperkaya dengan 18 bahan yang cukup berkhasiat.. menjamin wanita2 di luar sana menjadi 'LADIES MANTOPSS'
.
KANDUNGAN
♀ Ekstrak Sireh
♀ Ekstrak Ros
♀ Kacip Fatimah
♀ Manjakani
♀ Pueraria Mirifica
♀ Bilberry
♀ Goji
♀ Limau Purut
♀ Maqul Berry
♀ Habatul sauda
♀ Kunyit
♀ Kurma
♀ Madu
♀ Roselle
♀ Delima
♀ Kolagen
♀ Serapat
♀ Glutathione
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Jamu Rahsia Rimba..Jamu turun temurun..
Sapa dah makan dia tau apa rasa..dalaman terjaga awekk muda gitu..memang terbaikk!!!
.
>Bangun pagi xdak dok rasa sakit badan ka malas2 ka..bangun pagi terus rasa besemangat ja nak buat keja rumah..
.
>Kalau amalkan hari2 insyaAllah dalaman badan kita ni pulih elok..Sangat baik bagi yang lepas bersalin..dimana dapat pulihkan balik luka2 dalaman,kecutkan rahim apa semua tula..
.
>Tapi untuk anak dara pon boleh mkn jamu ni..tak ada masaalah..
.
>Sehari ambil 2bji saja sebelum sarapan..atau sebelum tidor..
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM40 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Sejauh mana pun anda pergi jangan pernah lupa bawa Jamu Rahsia Rimba ! ☝️ Sebab jamu rahsia rimba ni mempunyai 100% herba keperluan wanita tauu πŸ˜‰
.
Siapa yang dah pernah amalkan Jamu rahsia rimba cer komen feedback positif yang korang dapat setelah amalkannya .
Sharing is caring 😍
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM40 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

BUKAN LAGI RAHSIA 😍
JOM AMAL MINUM JUS RAHSIA WANITA
SANGAT SANGAT BAGUS untuk...!!!πŸ‘‡πŸ‘‡
.
🌻 Penjagaan dalaman wanita
🌸 Mencegah keputihan
🌻 Mencergaskan badan
🌸 Menyerikan wajah
🌻 Lawas pembuangan
🌸 Buang angin tubuh
🌻 Hilang lenguh-lenguh tubuh
🌸 Pulih otot rahim
🌻Lancarkan haid
🌸 Ikhtiar Hamil
🌻 Menarik keluar keputihan dan lendir busuk
🌸 Senggugut hilang
🌻 Badan bertenaga segar bugar
🌸 Jamu Terbaik semasa berpantang
🌻 Banyakkan susu badan (bf mommy)
🌸 Menaikkan seri dan Awet muda
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Ramai orang kata RW MULTIPURPOSE Lotion sangat bagus & terbukti berkesan.Hanya 1 botol terbukti mengurangkan lemak, ukur lilit badan,menghilangkan sakit-sakit sendi dan menurunkan berat badan!Nah ini la Produk yg mampu mentransformasikan anda ke bentuk asal….
.
SATU BOTOL PELBAGAI GUNA!!!!
.
.
*Selalu sakit lutut, tumit kaki, sakit
pinggang, belakang.
*Sering lenguh2, sengal2 badan.
*Tak tahan sejuk, aircond
*Badan banyak angin
*Lemak sini sana
*Selulit
.
.
=>Cara penggunaannya adalah dengan menyapu dan gosok ditempat yang diperlukan terutamanya bahagian yang mempunyai lemak berlebihan.
rasai kesannyer yang sangat dingan..sejuk..dan tahan lebih lama
.
=>Kandungan180 ml
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

JUS RAHSIA WANITA berkesan untuk...
........................................
➜ Mengetatkan miss v
➜ Menganjalkan saiz payudara
➜ Menaikkan bentuk punggung
➜ Merawat masalah keputihan
➜ Mencerahkan miss v anda
➜ Merawat masalah kepenatan dan kelesuan
➜ Menambah susu badan bagi ibu menyusu
➜ Merawat masalah bau badan
Sesuai Untuk :
.. wanita yang telah berkahwin
.. wanita berkerjaya Dan surirumah yang aktif
.. wanita yang kerap melakukan hubungan seks
.. remaja atau anak dara yang belum berkahwin
.. ibu breast feeding
.. wanita dalam pantang selepas bersalin / selepas keguguran Dan berpantang
..wanita yang meningkat usia atau menepous
.. wanita yg mempunyai masalah dalaman.
.. wanita yang suaminya berniat / telah berkahwin lain
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

JAMU RAHSIA RIMBA
INGIN Tambat Hatii SUAMI lebih MUDAH? BUKAN LAGI RAHSIA!
SUDAH TERBUKTI...
Kembali MANTAP Seperti DARA..
.
BEBAS RISIK0 Tanpa Kesan Samp!ngan..
.
βœ… Nak "ketat" mcm anak dara
βœ… Masalah angin2 dlm badan
βœ… Period tak normal
βœ… Senggugut
βœ… Masalah aset wanita yang jatuh dan kendur
βœ… Nak anjalkan/tegangkan/pejalkan/besarkan aset supaya lebih montok
βœ… Nak nampak wajah lebih muda drpd usia sebenar
βœ… Nak turunkan berat badan/kurus/slim
βœ… Nak bentuk muka yg lebih runcing / V-shape
βœ… Migrain/selalu sakit kepala
βœ… Dah lama berkahwin tp masih belum dapat zuriat
.
PRICE πŸ‘‡
RM40 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Jamu Rahsia Rimba..Jamu turun temurun..
Sapa dah makan dia tau apa rasa..dalaman terjaga awekk muda gitu..memang terbaikk!!!
.
>Bangun pagi xdak dok rasa sakit badan ka malas2 ka..bangun pagi terus rasa besemangat ja nak buat keja rumah..
.
>Kalau amalkan hari2 insyaAllah dalaman badan kita ni pulih elok..Sangat baik bagi yang lepas bersalin..dimana dapat pulihkan balik luka2 dalaman,kecutkan rahim apa semua tula..
.
>Tapi untuk anak dara pon boleh mkn jamu ni..tak ada masaalah..
.
>Sehari ambil 2bji saja sebelum sarapan..atau sebelum tidor..
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM40 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

SEMAKIN RAMAI YG MENGUNAKAN RAHSIA WANITA COFFEE COMEY
IMPIKAN KULIT SEPERTI ARTIS??
.
.
Kulit Cerah, Cantik , Putih , Mulus , Halus , Gebus adalah idaman semua perempuan
.
Tetapi harga yang mahal membuatkan ramai yang memendamkan hasrat mereka.
.
Kini dengan adanya RAHSIA WANITA COFFEE COMEY anda pasti dapat memiliki kulit yang anda IMPIKAN".
ALHAMDULILLAH..
.
10 antara 10 org pengguna mendapat kesan yg diiginkan..ANDA YG BELUM CUBA,BILA LAGI..??
.
Elak BOTOX Amal Saja RAHSIA WANITA COFFEE COMEY..!!
.
"Khasiat yg terkandung didalamnya tersangat baik untuk merawat semua masalah kulit anda"
.
TIP MUDAH..!! hanya minum setiap pg sebelum sarapan..!!!
Dgn mengamal secara konsisten anda akn rasa perubahanya..
.
Wajah anda dijamin LEBIH PUTIH dan LEBIH GEBU
Produk BERKUALITI dijamin SELAMAT dan BERKESAN
.
Tidak perlu lagi proses pengelupasan untuk memperbaharui kulit anda. Semua secara SEMULAJADI dan SELAMAT.!!
Sesuai untuk LELAKI dan WANITA..!!
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

TESTIMONI PENGGUNA RAHSIA ADAM πŸ‘
==================================================
.
.
"BANGUN PAGI BADAN FRESH JA, MATA PUN TAK NGANTUK"
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Alhamdulillahh customer kesayangan kami hamil setelah lama menunggu cahaya mata . 😍
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Kini anda boleh tarik lafas lega sebab Multipurpose Lotion Mampu melangsing dan membakar segala lemak-lemak yang anda ada.. Bukan tu je banyak lagi multipurpose lotion ni boleh buat : .
- Menghilangkan Dagu Berlapis (Sedikit sapuan)
- Mengecilkan Lengan Yang Berlemak
- Mengurangkan Perut Buncit
- Memecahkan Lemak-lemak Berlebihan
- Menghilangkan Selulit Dan Tanda Regangan
- Melangsing Dan Mencantikkan Bentuk Badan
- Melegakan Sakit-sakit Sendi Dan Otot
- Melegakan Ketidakselesaan Senggugut
- Membuang Lebihan Angin Dalam Badan
.
Ciri-ciri & Kelebihan Produk :-
- TIADA Kandungan Bahan Kimia - Tidak Berminyak Dan Mudah Menyerap
- Disahkan Halal Oleh Pihak JAKIM
- Diluluskan Oleh KKM
- Bau Sangat Wangi Yang Kekal Lama
- Murah Dan Sangat Efektif
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM30 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

U OULSS HANYA MEMERLUKAN 5 HARI JE UNTUK CANTIK
PUTIH GEBU !
SEMPAT LAGI NAK APPLY SKIN CARE RAHSIA COMEY NI UNTUK NAMPAK CANTIK PERGI KE OPEN HOUSE πŸ˜‡
.
.
RAHSIA COMEY 3 in 1
Sesuai untuk lelaki & perempuan !
Mengandungi 3 item dan semuanya telah mendapat kelulusan dari KKM.
.
πŸ’Ÿ Treatment soap 40g
πŸ’Ÿ Day Cream 5g
πŸ’ŸTurmeric Night Cream 5g
.
Keistimewaan RAHSIA COMEY ❀
βœ” pencerahan berganda
βœ” menjadikan kulit cerah, mulus & gebu
βœ” mengurangkan jerawat
βœ” menghilangkan jeragat
βœ” menjadikan muka lebih glowing
βœ” melicinkan & meratakan tona kulit
βœ” melembabkan & menganjalkan kulit
βœ” mengurangkan blemish
βœ” mengecilkan pori-pori
RAHSIA COMEY SKINCARE mampu berkesan seawal 5hari !!
.
.
PRICE πŸ‘‡
RM35 EXCLUDE POSTAGE
.
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
www.wasap.my/60134113225
.
.
#jusrahsia #jusrahsiawanita #justerkini #jus #produkrahsiawanita #jamu #jamuterkini #jamukurus #jamurahsiarimba #jamukacipfatimah #pinkladybodyperfection #pinkladyutara #gambiremasutara #codutara #codperlis #baranganperlis #jamuutara #setpantang #setmenyusu #sethamil #kacipfatimah #pinkladymontok #ubatmontok #ubatkapsul #pinkladyterkini #masalahdalamanwanita

Most Popular Instagram Hashtags