[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#jamurapat

10774 posts

TOP POSTS

Ladonna - Premium Jamu For Beautiful Skin, Beautiful Body, Look Younger.
.
Amalan pemakanan jamu sudah menjadi tradisi wanita Malaysia dari zaman nenek moyang lagi.
.
Khasiat jamu tidak disangkal lagi.
Berupaya memberikan kesegaran tubuh kepada wanita.
Jamu juga menjadikan kulit bertambah cantik dan anjal.
.
#jamumoden #jamumanjakani #jamuslimming jamuviral #jamurapat #beautywomen

Sweetdara kegemaran rakyat Malaysia,paling laris..rm40 dptkan sebotol whatsapp kak lyd 0136580946 Jom cuba uols COD /POS SENTUL/GOMBAK/GREENWOOD/LRTSENTUL/TAMANDATOSENU/LRTSENTULTIMUR/TAMAN MELATI/JALAN GENTING KLANG/WANGSAMAJU/WANGSAWALK/DANAUKOTA/GIANT BATUCAVES/UIA/SUNGAIPUSU/MENARATM/TNBBANGSAR/KERINCHI/PANTAIDALAM

#mesticuba
#jamu
#jamutradisional
#jamurapat
#jamubuangangin
#jamubuangtoksin
#jamuhilangkansakittumit
#jamuhilangkentutvagina

Jom coba jamu homemade blink2... Ada 3 jenis : 😍 Jamu rapat
😍 Jamu ramping/buang angin
😍 Serrapat

HOTLINE/COD KL : 0192723000

utk order.. whatsapp nombor kat bawah na...
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
❤ *Agen MELAKA 1 - 012.335.9708
coverage area:
👉🏻Duyong,Telok Emas, Melaka Tengah, Bukit Katil,Ujong Pasir, Padang Temu,Permatang Pasir
_
❤ *Agen MELAKA 2 - 016.250.1023
coverage area:
👉🏻Bachang, malim, semabok, kelibang, melaka tengah, Pusat bandar
_
❤Agen PULAU PINANG - 019.413.6991
coverage area:
👉🏻Seluruh Seberang Perai dan Penang
_
❤Agen JOHOR - 019.777.7567
coverage area: 👉🏻Johor Bahru, Skudai, Tampoi, Uda, Taman Daya, Setia Tr mopika, Bandar Dato Onn
_
❤ Agen KUALA LUMPUR - 016.221.2605
Coverage area:
👉🏻Pandan Indah / Damansara Height ❤Agen PAHANG - 019.909.1198
👉🏻Coverage area: Kuantan

#prelovedshoes
#prelovedwatches
#trustedseller
#chanel
#balenciaga
#longchamp
#prelovedhandbags
#bazaar
#bazarpaknil
#handbags
#malaysia
#tastangan 
#bags
#jamu #jamuratumalaya #jamumalaysia #jamuhomemade # #jamuserrapat #jamuserrapatblinkblink #serrapatblinkblink #kurussebelumraya #nakkuruscarisaya #jamurapat #jamudara #jamumurah #jamubersalin #jamuketat #jamubidan

Cod done in KLANG😍
.
Proceed to IKEA Damansara 😘
.
Sg. Buloh lagi ye.. 😍😍😍
.
Sabar² ye darlings.. 😘😘😘
.
**Stock PUTEH CANDY SOLD OUT 😭😭😭
.
HQ pun licin!! .
Mujo dah lock order.. InsyaAllah next week sampai si PUTEH!😘
.
Wasap 0172345416
.

Ramuan yang paling bagus dalam Maharani ❤️❤️ #testimonimaharani #jamu #jamurapat

Pemanis wajah
.
Titisan Aura Puteri 7 adalah gabungan 7 jenis minyak aromatheraphi yang sangat bagus untuk menaikan seri wajah. .
Cara caranya :
.
Titiskan 2 titik TAP7, sapu pada wajah bermula dari dagu ke dahi. Raut dari bawah keatas tau, sebab kita nak tarik urat, otot2 pipi. Jgn lupa baca doa dan selawat ya. .
Buat setiap hari, dah siap jgn lupa basuh muka guna apa2 pcuci muka. ( wajib basuh muka )
.
insyaAllah kulit kita sihat, aliran darah diwajah pun lancar, pipi tegang tak cepat berkedut. Yang penting aura positif sentiasa mengelilingi kita. .
**Pastu pakai masker 3xseminggu guna kunyit ams campur an nur beuty milk insyallah kulit kita sihat berbitamin.**
.
#jamu #jamubonda #jamubondaviral #jamurapat #jamubondaserimuka

Ehhh datang bulan sakit peyut ye ??? Kesian anak dara kita guling-guling dalam selimut tahan sakit.
Mak-mak kalau nak kurangkan sakit peyut anak-anak tu boleh la bagi makan JAMU KEPIT ni. Jamu ni sangat2 bagus untuk gadis2 atau mak2 orang yang ade penyakit senggugut.
Wassap Kakek tau kalau nak beli atau mintak petunjuk ke petua ke penenang ke. Eh

012-3164564

#jamukepit #agentkotadamansara #kakakjamu #jamurapat #jamusihat #jamucantik #sayajualjamu
#titiancinta #manjakani #halia #cantik #jamutraditional
#viral #jamuhomemade #jamukepit #jamukepitdamansara #senggugut #jamu #awetmuda #kisahrumahtangga #keputihan #pantang #confinement #viral #bae #testimonial #setbersalin #jamumurah #jamurapat

🍃Info Sihat🍃

Punca rahim kembang _ialah:
.
⭕ Kerap minum ais
⭕Banyak mengambil makanan yang sejuk seperti sayur kangkung, kacang panjang, makanan bermalam
⭕Apabila keguguran kandungan, wanita tidak berpantang dengan baik
⭕Tidak berpantang dengan sempurna selepas melahirkan anak
⭕Akibat daripada rahim kembang ini ialah suami tidak mendapat kenikmatan ketika bersama dengan isteri dan peluang untuk hamil juga rendah.
.
Jadi apa yang perlu dibuat jika doktor sahkan anda mempunyai rahim kembang?
.
RAWAT LA DENGAN SUPLIMENT YANG SESUAI😉
_
Jom follow jg 👇🏻👇🏻
@FormulaPikatSuami
@maryk_withnana
@lilymellysaa
@nisa.beautystore
_
#mantapsebelumterlambat
#Jamurapatbyblinkblink
#rawatmasalahdalamandanluaranwanita
#jamurapat
#jamurampingdanbuanganginbyblinkblink
#jamurapatbyblinknlink
#jamuramping
#bazarpaknil
#tutorialtudung
#tutorialtudungbawal
#ajimaura
#terapiinstagram
#jamutanpabahanpengawet
#jamuwarisan
#jamuwanita
#jamuorangperempuan
#tutorialtudunglabuh
#jamuviral
#jamuvirgin

MOST RECENT

BLUE WIZARD
RM35 FREE POSTAGE

UBAT CECAIR PERANGSANG WANITA!! P/s: Jgn Guna Jika Anda Tak Mampu Layan Isteri Anda

Cara Pengambilan :

1. Titiskan perangsang blue wizard ke dalam air 3-5 titik..kecuali air susu dan air kelapa muda. Tetapi boleh untuk air berjenis sprite, coca-cola, dan minuman yang sama jenis dengan ini. 
2. Blue wizard boleh diminum begitu sahaja, tanpa campuran.
3. Dalam 15-20 minit setelah diminum sampai abis, maka perempuan tersebut akan terangsang.

Ciri-ciri yang boleh dilihat setelah perempuan tersebut minum air bercampur blue wizard :

1. Buat ape pun tak fokus
2. Duduk menjadi tidak tenang
3. Ghairah sex meningkat

#bluewizard #bluewizardmalaysia #bluewizardmurah #bluewizardoriginal #bluewizardmurahmalaysia #jamurapat #jamumalaysia

nanda rapat

Khasiat
1.merapatkan rahim yg sudah kendur
2.menghilangkan keputihan
3.menghilangkan bau yg tidak menyenangkan
3.menghilangkan kotoran yg sudah lama di dalam rahim

Cara pakai
Masukkan 1biji kedalam rahim selepas 2jam keluar kan balik dan basuh cuci anda boleh berhubungan suami isteri gerenti ketat hehehe

Hrga trial RM20 Free postage
harga sebotol RM35 FREE POSTAGE
Wssp 0195116351

#jamurapatmurah #jamumalaysia #jamurapat #jamuoriginal #nandarapat #nandarapatmurah #nandamurah #jsd #jamumalaysiamurah #nandaoriginal #kacipfatimah #manjakanimurah #manjakanimalaysia

- HANYA UNTUK WANITA YAAA 🙏
.
✿ Manfaat Nes V : • Memulihkan elastisitas organ intim wanita (mengencangkan otot vagina)
• Merapatkan organ intim wanita
• Menghilangkan bau yang tidak sedap pada organ intim wanita
• Menghilangkan gatal-gatal serta membantu mengobati masalah keputihan
• Membantu mengencangkan payudara
• Mencerahkan kulit wajah
• Menstabilkan PH asam dan mengurangi cairan berlebihan (menjaga kelembaban)
• Menambah kolagen dalam tubuh
• Merawat rahim dan membersihkan (selepas bersalin/haid)
• Mencegah kanker serviks dan kanker payudara
.
✿ Komposisi :
Diformulasikan secara khusus dengan menggunakan bahan-bahan alami seperti : madu, kurma, manjakani, rumput fatimah, kunci pepet, kayu rapet, dan rempah-rempah lainnya.
.
✿ Cara Konsumsi :
• Sebelum diminum kocok terlebih dahulu
• Konsumsi 2 sendok makan pagi dan malam
• Untuk hasil yang lebih maksimal sebaiknya jangan minum apapun sebelum & setelah mengkonsumsi nesV selama 1 jam
.
.
💏 MAU ORGAN V NYA BERSIH ?
💏 KONSUMSI NESV yahhh
Contact Order

BBM: 7C8AA703 / DB4422DB
WA: 089624587678
Call: 082144595635
Line: hwitabanan_bali

Welcome reseller & member

- HANYA UNTUK WANITA YAAA 🙏
.
✿ Manfaat Nes V : • Memulihkan elastisitas organ intim wanita (mengencangkan otot vagina)
• Merapatkan organ intim wanita
• Menghilangkan bau yang tidak sedap pada organ intim wanita
• Menghilangkan gatal-gatal serta membantu mengobati masalah keputihan
• Membantu mengencangkan payudara
• Mencerahkan kulit wajah
• Menstabilkan PH asam dan mengurangi cairan berlebihan (menjaga kelembaban)
• Menambah kolagen dalam tubuh
• Merawat rahim dan membersihkan (selepas bersalin/haid)
• Mencegah kanker serviks dan kanker payudara
.
✿ Komposisi :
Diformulasikan secara khusus dengan menggunakan bahan-bahan alami seperti : madu, kurma, manjakani, rumput fatimah, kunci pepet, kayu rapet, dan rempah-rempah lainnya.
.
✿ Cara Konsumsi :
• Sebelum diminum kocok terlebih dahulu
• Konsumsi 2 sendok makan pagi dan malam
• Untuk hasil yang lebih maksimal sebaiknya jangan minum apapun sebelum & setelah mengkonsumsi nesV selama 1 jam
.
.
💏 MAU ORGAN V NYA BERSIH ?
💏 KONSUMSI NESV yahhh
Contact Order

BBM: 7C8AA703 / DB4422DB
WA: 089624587678
Call: 082144595635
Line: hwitabanan_bali

Welcome reseller & member

KARISHMA DOLL SAREE | EMERALD
.
Material : Chiffon embroidery saree with full lining
.
Features : Hidden zip at sleeve for Wudhu friendly
.
Size : S | M | L | XL
📌slide to refer measurement
.
Colors :
Royal blue
Soft pink
Magenta
Emerald green
Mint green
Peach
White
Soft yellow
Dark grey
Black
.
Note :
-Colour may slightly vary due to photographic lighting sources and PC variance
-Please refer sizing chart/measurement given carefully, as no refundable once receive item (if wrong measurement chosen)
.
Click #amandarfaabajukurung for more item
.
Price : RM130
Postage : RM9 SEM | RM14 SS
.
WA 019-3203390 to purchase
#bismillah #latifadzpastimaju #nakflawless #bajukurungmodenmurah #kurungexclusive #selamatbertunang #bajukurungdoll #bajubabydoll #nakputihgebu #terlajakmurah #hargamampumilik #bajumampumilik #selamatpengantinbaru #pmtepi #jamurapat #teamaishah #gegarvaganza2017 #dramamelayu #dramasangat #titiancinta #jualemas916online #aaaqiszaragent

- HANYA UNTUK WANITA YAAA 🙏
.
✿ Manfaat Nes V : • Memulihkan elastisitas organ intim wanita (mengencangkan otot vagina)
• Merapatkan organ intim wanita
• Menghilangkan bau yang tidak sedap pada organ intim wanita
• Menghilangkan gatal-gatal serta membantu mengobati masalah keputihan
• Membantu mengencangkan payudara
• Mencerahkan kulit wajah
• Menstabilkan PH asam dan mengurangi cairan berlebihan (menjaga kelembaban)
• Menambah kolagen dalam tubuh
• Merawat rahim dan membersihkan (selepas bersalin/haid)
• Mencegah kanker serviks dan kanker payudara
.
✿ Komposisi :
Diformulasikan secara khusus dengan menggunakan bahan-bahan alami seperti : madu, kurma, manjakani, rumput fatimah, kunci pepet, kayu rapet, dan rempah-rempah lainnya.
.
✿ Cara Konsumsi :
• Sebelum diminum kocok terlebih dahulu
• Konsumsi 2 sendok makan pagi dan malam
• Untuk hasil yang lebih maksimal sebaiknya jangan minum apapun sebelum & setelah mengkonsumsi nesV selama 1 jam
.
.
💏 MAU ORGAN V NYA BERSIH ?
💏 KONSUMSI NESV yahhh
Contact Order

BBM: 7C8AA703 / DB4422DB
WA: 089624587678
Call: 082144595635
Line: hwitabanan_bali

Welcome reseller & member

Hampir tamat!!😲
.
Wasap cepat 0172345426
.
Ade 15minit lagi ni..
.
Huhuhuhu..

Ramuan yang paling bagus dalam Maharani ❤️❤️ #testimonimaharani #jamu #jamurapat

Assalammualaikum..
Ciksue nak pesan, kalau nak berYeng² dengan harga PROMOSI, jangan lupe payment uoll before 1pm😄
.
Kalau tak.. nangis kat tepi tu dengan boss kecik ciksue ye.. 😄
.
Jangan kate ciksue tak remind.. kikikikiki.. 😘
.
Jom wasap ciksue, dm untuk grab SPECIAL PROMOTION!😍😍😍
.
Ramai yang bertuah dapat berYeng² dengan harge terlajak MAMPU.. Sebab QUALITY Yeng² tak padan dengan harga yang cenggitu gitu tuuu..😄
.
Super sedap, senang pulak nak makan.. mustahil boleh terlupe nak makan dalam 1hari lah😄..pastu berkesan merawat masalah dalaman & terserlah kecantikan uoll dari luar tau..
.
Wasap ciksue sekarang..😍
.
➡️0172345416
➡️0172345416
➡️0172345416
.
I'll be there.. waiting for u 🎶🎶🎶

Berapa jamm SAHAJA LAGI 😍 Jangan lepaskan peluang utk jimat berganda ganda 😁#jamuviral #jamuketat #jamurapat #jamuchocoyeng2 #jamusedap #puteh #putihkurus #putihcerah #putehcandyyeng2 #agentshahalam #yengyengshahalam #shahalam

Ehhh datang bulan sakit peyut ye ??? Kesian anak dara kita guling-guling dalam selimut tahan sakit.
Mak-mak kalau nak kurangkan sakit peyut anak-anak tu boleh la bagi makan JAMU KEPIT ni. Jamu ni sangat2 bagus untuk gadis2 atau mak2 orang yang ade penyakit senggugut.
Wassap Kakek tau kalau nak beli atau mintak petunjuk ke petua ke penenang ke. Eh

012-3164564

#jamukepit #agentkotadamansara #kakakjamu #jamurapat #jamusihat #jamucantik #sayajualjamu
#titiancinta #manjakani #halia #cantik #jamutraditional
#viral #jamuhomemade #jamukepit #jamukepitdamansara #senggugut #jamu #awetmuda #kisahrumahtangga #keputihan #pantang #confinement #viral #bae #testimonial #setbersalin #jamumurah #jamurapat

Most Popular Instagram Hashtags