[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#jamukacipmalam

9192 posts

TOP POSTS

Kebanyakkan jamu tak boleh makan bagi yang sedang menyusu badan. Effect kat baby jadi cirit birit sbb jamu panas. Tapi, jamu kacip malam nie tak panas. Sesuai dimakan lepas pantang dan menyusu baby

RM30
POS RM8
WHATSAPP +60125318441
#jamukacipmalam

JAMU KACIP MALAM RM38.00❗ 📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
✔ Membantu menegangkan bibir miss v
✔ Membantu mengetatkan miss v
✔ Membantu mengurangkan senggugut
✔ Membantu menambahkan tenaga batin
✔ Membantu payudara kembali tegang
✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu melancarkan peredaran darah
✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔ rahsia 1001 awek muda

Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
• Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM ! ✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
✔ Jamu kacip malam tidak panas

Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya wajib try #jamukacipmalam 👉JAMU KACIP MALAM POWER

LIKE PAGE
https://www.facebook.com/KosmetikViralTermurahBella/

tekan link dibawah jika berminat👇
whatsapp: www.wasap.my/60137752286

JAMU KACIP MALAM

Rm48 free postage

#jamukacipmalam

Set goda suami iolls..😱
Set ni ade promosi yea untk pguna tegar atau baru nk mncube ye... 😍😍
KENAPA AWAK PATUT GUNA PUDDING MONTOX?
**dapat menambat kembali nafsu suami
**aset lebih cantik dan fresh
**susu badan makin meriah
**kesan seawal 7hari dah tegang nyut2 makin mantop
**mudah digunakn mandi gosok bilas tegang

1.sangat2 berkesan beribu testimoni
2.menganjalkn kembali payudara yg lembik
3.membulatkn payudara serta punggung yg jatuh
4.tidak membesarkn tapi menegangkn kembali agar nampak lebih padat dan ranum
5.mencerahkn payudara
6.pinkkn puting payudara tampak segar mcm anak dara
7.tidak berbahaya ada kkm selamat
8.ibu mengandung bole guna sbb dia cuma sabun.
9.ibu menyusu sgt2 digalakn utk guna kerana mampu menambahkn susu dlm badan
10.sbg agen pewangi badan,berbau stoberry yummy.suami suka anak bertambah gembira

#jamukacipmalam #jamukacipmalammurah
#pudingmontox
#puddingmontok

Haihaihai...jgn lupa makan #jamuhappyeveryday ni sblm tido yer...
Yg belum ada jamu ni..
Esok leh roger sis yer...
X pun wsup terus ke no ni 0122420421
#terbaikuntukwanita
_
Kebaikan Manjakani :-
▪️Memulihkan kembali otot dalaman faraj wanita ▪️Mengtatkan kembali 'aset' kewanitaan yang longgar .
▪️Menegangkan otot-otot bukan sahaja pada faraj tetapi juga pada payudara dan punggong
▪️Membantu untuk kembali awet muda kerana buah manjakani mengandungi anti oksidan ▪️Membantu merawat keputihan .
▪️Membantu mencegah dari faraj berbau ▪️Membantu menyembuhkan luka jahitan dengan cepat terutama bagi wanita dalam pantang ▪️Menstabilkan hormon .
▪️Mengembalikan keghairahan bersama suami ▪️Membantu merawat masalah sengugut
Membantu membuang angin dalam badan
#jamuori #jamunenek #jamuturunmenurun
#jamutunteja #jamukacipmalam #jamukacipfatimah #jamumanjakani #jamusedap #jamusihat #jamurapat #jamufaraj #berpantang - #regrann #roketinstamethod #keputihan - #regrann

Last cod jkm today!

Thank you dear 😘😘😘
Berminat nak dapatkan jkm ori?
whatsapp kak era 0136989680
stokis jkm pasir gudang

#lafferanibeautyshoppeople
#lafferanipeople
#jamukacipmalam
#stokispasirgudang

Hai uols... Yang mana nak kekal cantik dalaman dan luaran gunalah #jamukacipmalam jamu ni memang terbaik uols..suami pun lebih sayang..hihi
Jom try..banyak yg blh dirawat.. #jkm #jkmmurah #jamukacipmalam #jamukacipmalammurah #jamukacipmalampower #jamukacipmalamterbaik

JAMU KACIP MALAM PEK BARU
.
.
Harga :Rm 45 .
.

Free postage ! add rm4 for ss .
.
#jamukacipmalam
#jamukacipmalamnewpackaging

.
🌻JAMU KACIP MALAM🌻
.
✔️ready stock
.
.
📲📩WhatsApp/ SMS 0️⃣1️⃣3️⃣5️⃣8️⃣0️⃣6️⃣3️⃣5️⃣0️⃣
↪️www.wasap.my/60135806350/
.
🚘 COD sg petani ( FREE)
🛍Isnin & Rabu ( sm rm8/ ss rm10)
.
.
#jamuKacipMalam #jamuKacipMalamMurah #nfaVioletLavender

MOST RECENT

JAMU KACIP MALAM
RM 45.00
+ POSTAGE RM 8(SM)/ RM 12 (SS)

JAMU KACIP MALAM ❗
📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
✔ Membantu menegangkan bibir miss v
✔ Membantu mengetatkan miss v
✔ Membantu mengurangkan senggugut
✔ Membantu menambahkan tenaga batin
✔ Membantu payudara kembali tegang
✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu melancarkan peredaran darah
✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔ rahsia 1001 awet muda
Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
• Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM !
✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
✔ Jamu kacip malam tidak panas
Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya .. Berminat???
✔Whatsapp 011 2157 0224 Ina Azman
✔Www.wasap.my/601121570224
✔Follow insta @beauty_shelf_budget_price
✔Jom like page Beauty Shelf Budget Price by Ina Azman

#jamukacipmalam #jkm #jamukacipmalamexclusive #jamukacipmalammurahori #jamukacipmalamoriginal #jamukacipmalammurah #jamukacipmalampower #bazarpaknil #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarpakniljamu #bazarpaknill #bazarpaknik #bazaarpaknilmurah #bazaarpaknill #bazaarpakni

JAMU KACIP MALAM
RM 45.00
+ POSTAGE RM 8(SM)/ RM 12 (SS)

JAMU KACIP MALAM ❗
📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
✔ Membantu menegangkan bibir miss v
✔ Membantu mengetatkan miss v
✔ Membantu mengurangkan senggugut
✔ Membantu menambahkan tenaga batin
✔ Membantu payudara kembali tegang
✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu melancarkan peredaran darah
✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔ rahsia 1001 awet muda
Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
• Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM !
✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
✔ Jamu kacip malam tidak panas
Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya .. Berminat???
✔Whatsapp 011 2157 0224 Ina Azman
✔Www.wasap.my/601121570224
✔Follow insta @beauty_shelf_budget_price
✔Jom like page Beauty Shelf Budget Price by Ina Azman

#jamukacipmalam #jkm #jamukacipmalamexclusive #jamukacipmalammurahori #jamukacipmalamoriginal #jamukacipmalammurah #jamukacipmalampower #bazarpaknil #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarpakniljamu #bazarpaknill #bazarpaknik #bazaarpaknilmurah #bazaarpaknill #bazaarpakni

JAMU KACIP MALAM
RM 45.00
+ POSTAGE RM 8(SM)/ RM 12 (SS)

JAMU KACIP MALAM ❗
📮 💯 ORIGINAL . Yg nak encik suami melekat je , meh cube JKM ni . Jaga dalaman untuk encik suami . Jaga baik² .. FUNGSI JAMU KACIP MALAM :-
✔ Membantu menegangkan bibir miss v
✔ Membantu mengetatkan miss v
✔ Membantu mengurangkan senggugut
✔ Membantu menambahkan tenaga batin
✔ Membantu payudara kembali tegang
✔ Membantu mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu melancarkan peredaran darah
✔ Meringankan badan , membuat perut kempis
✔ Menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔ rahsia 1001 awet muda
Siapa yang perlu amalkan JKM ni ?
• Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat , sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul² puas selepas bersama . Nantikan pujian dari encik suami anda ! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu . Rasalah keajaiban JKM !
✔ Ibu menyusu boleh ambil JKM
✔ Jamu kacip malam tidak panas
Jom sama2 sihat dalam!!sihat luaran!!semstinya .. Berminat???
✔Whatsapp 011 2157 0224 Ina Azman
✔Www.wasap.my/601121570224
✔Follow insta @beauty_shelf_budget_price
✔Jom like page Beauty Shelf Budget Price by Ina Azman

#jamukacipmalam #jkm #jamukacipmalamexclusive #jamukacipmalammurahori

Haihaihai...jgn lupa makan #jamuhappyeveryday ni sblm tido yer...
Yg belum ada jamu ni..
Esok leh roger sis yer...
X pun wsup terus ke no ni 0122420421
#terbaikuntukwanita
_
Kebaikan Manjakani :-
▪️Memulihkan kembali otot dalaman faraj wanita ▪️Mengtatkan kembali 'aset' kewanitaan yang longgar .
▪️Menegangkan otot-otot bukan sahaja pada faraj tetapi juga pada payudara dan punggong
▪️Membantu untuk kembali awet muda kerana buah manjakani mengandungi anti oksidan ▪️Membantu merawat keputihan .
▪️Membantu mencegah dari faraj berbau ▪️Membantu menyembuhkan luka jahitan dengan cepat terutama bagi wanita dalam pantang ▪️Menstabilkan hormon .
▪️Mengembalikan keghairahan bersama suami ▪️Membantu merawat masalah sengugut
Membantu membuang angin dalam badan
#jamuori #jamunenek #jamuturunmenurun
#jamutunteja #jamukacipmalam #jamukacipfatimah #jamumanjakani #jamusedap #jamusihat #jamurapat #jamufaraj #berpantang - #regrann #roketinstamethod #keputihan - #regrann

JAMU KACIP MALAM
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Harga RM33 (Postage💌RM7 SM/RM10 SS)
DM/Whatsapp kami di :
📲017-907 9990
📲017-907 9990
📲010-512 0990
📲010-512 0990
📲 http://bit.ly/TekanUntukWhatsapp
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
KELEBIHAN DAN MANFAAT
💥Sakit senggugut berkurang.
💥Menguatkan tenaga batin.
💥Payudara & bibir miss v kembali tegang.
💥Mudah mengeluarkan angin dalam badan.
💥Peredaran darah semakin lancar.
💥Perut kempis dan badan terasa ringan.
💥Sakit tumit dan lutut hilang.
💥Wajah sentiasa awet muda.
💥Keputihan hilang.
💥Miss V semakin sempit dan ketat.
💥Menawan hati suami di ranjang.
💥Gatal-gatal di miss v hilang.
💥Peredaran haid semakin lancar.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
CARA PENGGUNAAN
📌Untuk wanita dah berkahwin.
➡️2 biji kapsul sama ada selepas sarapan pagi @ sebelum masuk tidur.
📌Untuk wanita belum berkahwin.
➡️1 biji kapsul sama ada selepas sarapan pagi @ sebelum masuk tidur.
📌Untuk wanita berpantang
➡️2 kapsul sebelum tidur. .
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 #jamukacipmalam#jamukacipmalammurah#jamukacipmalamborong#jamukacipmalamborongmurah#jamukacipmalammurahborong#jamuperapat#jamuperapatmurah#ellsyabeauty#jamuyounggold#jamuamirna#jsdfemininewash#jsdmurah#kacipmalam#kacipmalammurah#kacipmalamborong#igkosmetikmurah#pemborongshahalam#pemborongkosmetikmurah#bazaarpaknil

JAMU KACIP MALAM PACKAGING BARU ada Hologram
RM38/botol (POSTAGE RM8 SM RM12 SS)
BORONG
RM34/BOTOL MIN 3
RM30/BOTOL MIN 6
RM28/BOTOL MIN 12
EXCLUDE POSTAGE
.
Kelebihan jamu kacip malam
✔ Membantu Merawat keputihan
✔ Membantu Menyempitkan rahim dan ketat
✔ Membantu Menambat hati suami di ranjang
✔ Membantu Menghilangkan gata-gatal di miss v
✔ Membantu Melancarkan peredaran haid

Fungsi jamu kacip malam
✔ Membantu Menegangkan bibir miss v
✔ Membantu Mengurangkan sengugut
✔ Membantu Menambahkan tenaga batin
✔ Membantu Payudara kembali tegang
✔ Membantu Mengeluarkan angin dalam badan
✔Membantu Melancarkan peredaran darah
✔meringankan badan membuat perut kempis
✔menghilangkan sakit tumit dan lutut
✔rahsia 1001 awek muda
Siapa yang perlu Jamu kacip malam original ini?
Isteri yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan encik suami dan ingin cuba melihat, sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si suami betul-betul puas selepas bersama. Nantikan pujian dari encik suami anda! Hanya mereka yang dah cuba saja tahu.rasalah keajaiban jkm!! Kesan jkm boleh dirasai?
Kesan boleh dirasai seawal 1-hari.
kandungan jkm mengandungi 30 kapsul.
Ambil sehari 2biji selepas sarapan pagi atau sebelum tidur
HALAL
100% dari bahan semulajadi.

Ibu menyusu boleh ambil jkm
Jamu kacip malam tidak panas

Jom pakat jaga luaran dan dalaman yg semestinya jkm mmg terbaik .
#jamukacipmalam#jkm#jamuperapat#jamukekaldara#jamukacipmalamkedah#jamukacipmalammurah#jamukacipmalamoriginal#jamukacipmalamborong#jamukacipmalambaru#newpackagingjamukacipmalam

www.effatihah.com
.
LADIES COLLAGEN V'ASIA
.
🌀🌀🌀🌀🌀
.
KELEBIHAN DAN MANFAAT
.
🌀Merupakan minuman herba untuk wanita atau ‘Jus Jamu Moden’.#effatihah
🌀Mengandungi 18 campuran herba dan makanan sunnah yang membantu memujarabkannya.
🌀Kombinasi 6 herba terbaik yang sangat diperlukan wanita iaitu Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, Kacip Fatimah, Manjakani, Akar Serapat dan Pinang.#effatihah
🌀Membantu menganjalkan aset kewanitaan payudara dan pinggul, bertindak sebagai minuman perapat, mengatasi masalah senggugut, kitaran haid yang tidak teratur, keputihan, melambatkan menopaus dan menjadikan wanita lebih awet muda.
🌀Menstabilkan hormon wanita yang masih muda, sudah menopaus dan pra menopaus.#effatihah
🌀Membantu menambah tenaga, mencantikkan kulit dan bentuk badan, menyihatkan rahim dan mewangikan tubuh.
🌀Kesannya, bagi wanita cepat lesu akan terasa lebih cergas dan bertenaga seawal pengambilan.
.
🌀🌀🌀🌀🌀
.
CARA PENGAMBILAN
.
🌀Tuangkan ke dalam mulut dan minum segelas air kosong atau jus buah-buahan.#effatihah
🌀Ambil 1 sachet setiap hari sebelum sarapan.
.
🌀🌀🌀🌀🌀
.
Whatsapp dengan klik link di bawah:
💎 http://effatihah.wasap.my
- 010 776 0440
💎 http://effatihah1.wasap.my
- 012 939 9009
💎 http://effatihah2.wasap.my
- 010 504 5392
for order. Walk in at Effatihah Beauty Seksyen 7 Shah Alam Selangor
#effatihah
.
🌀🌀🌀🌀🌀
.
#vasialadiescollagen
#vasialadiescollagenmurah#vasialadiescollagenborong#vasialadiescollagenborongmurah
#produkvasiamurah
#effatihah#vasialadiescollagenoriginal#bazarpaknil#moodrepublik
#vasiamurah#ladiescollagrnsachet#ladiescollagenoriginal#ladiescollagenmurah#ladiescollagen orimurah#ladiescollagenborongmurah
#vasiaborongmurah#v asiamurah#vasiaapplefiber#vasiagrapefiber#vasiaorangefiber#vasiaoriginal#igkosmetikmurah#igmborongmurah#pemborongshahalam#mekapartismalaysia#vasiaplatinumdrink#ladiescollagenbotol#jamuperapat#jamusedapmalam#jamukacipmalam

Vanity Cosmetic Rack

RM60
Exc postage

REMARK COLOUR : BLACK | WHITE | PINK

DETAIL :

Novelty cosmetic storage box: Need DIY manual installation. Do not include cosmetics. Delivery for DIY bulk.
Bottom 360 degrees rotating: Convenient to use and mute.
Layered design: Save your time and keep clean.
Easy to clean: Use environmentally friendly ABS material can be washed directly.
Large capacity: Can put more than 70Pcs cosmetics. Such as powder; blush; foundation; brow; eye shadow brushes; nail polishes; body sprays; perfume bottle; etc.

#sayajual#rosetyara#okaya#honeybeevenom#hopegirl#nafura#iflawless#muaperak#muakl#muashahalam#kakimakeup#quputeh#arganoil#supplementmurah#sayajualmurah#murahmurah#sale2017#pipipink#lesandafoundation#vcare#jamukacipmalam#lidamurah#lida#thebeevenomorganicskincare#beevenomorganicskincare#honeybeefixingspray#iflawless#hairstraightener#facialsteamer#vanitycosmeticrack

Egg Facial Steamer

RM52
Exc postage

DETAIL :

Quick producing icon soothing steam in 30 seconds which opens pores and helps remove dirt, bacteria and makeup residue.
Soft mist moistens deep skin, softens facial cutin, fade fine lines, helping to solve the skin problem of lacking of water.
Preventing the grease and dirt from blocking pores, effectively stopping the acne from regrowth and improving oily skin.
Lightweight and portable, you can either use it at home enjoying a spa treatment or carry it out to relieve fatigue.

#sayajual#rosetyara#okaya#honeybeevenom#hopegirl#nafura#iflawless#muaperak#muakl#muashahalam#kakimakeup#quputeh#arganoil#supplementmurah#sayajualmurah#murahmurah#sale2017#pipipink#lesandafoundation#vcare#jamukacipmalam#lidamurah#lida#thebeevenomorganicskincare#beevenomorganicskincare#honeybeefixingspray#iflawless#hairstraightener#facialsteamer

Egg Facial Steamer

RM52
Exc postage

DETAIL :

Quick producing icon soothing steam in 30 seconds which opens pores and helps remove dirt, bacteria and makeup residue.
Soft mist moistens deep skin, softens facial cutin, fade fine lines, helping to solve the skin problem of lacking of water.
Preventing the grease and dirt from blocking pores, effectively stopping the acne from regrowth and improving oily skin.
Lightweight and portable, you can either use it at home enjoying a spa treatment or carry it out to relieve fatigue.

#sayajual#rosetyara#okaya#honeybeevenom#hopegirl#nafura#iflawless#muaperak#muakl#muashahalam#kakimakeup#quputeh#arganoil#supplementmurah#sayajualmurah#murahmurah#sale2017#pipipink#lesandafoundation#vcare#jamukacipmalam#lidamurah#lida#thebeevenomorganicskincare#beevenomorganicskincare#honeybeefixingspray#iflawless#hairstraightener#facialsteamer

.
🌻JAMU KACIP MALAM🌻
.
✔️ready stock
.
.
📲📩WhatsApp/ SMS 0️⃣1️⃣3️⃣5️⃣8️⃣0️⃣6️⃣3️⃣5️⃣0️⃣
↪️www.wasap.my/60135806350/
.
🚘 COD sg petani ( FREE)
🛍Isnin & Rabu ( sm rm8/ ss rm10)
.
.
#jamuKacipMalam #jamuKacipMalamMurah #nfaVioletLavender

#JAMUKACIPMALAMVIRAL .. " SEJAK AKAK MAKAN JAMU KACIP MALAM NI.SUAMI AKAK JARANG NAK KELUAR MALAM.. ASYIK NAK BERMALAM JE.. BAHAGIANYA "

Whatsapp sis Segera Untuk Dapat JAMU KACIP MALAM!! STOK TERHAD. Kalau sayang Suami. Kena La Jaga Dan Korban Duit Sikit.
http://www.wasap.my/60145496906

#JAMUKACIPMALAM
#JAMUKACIPMALAMPLUS
#STOKISSAHKUALATERENGGANU

Last cod jkm today!

Thank you dear 😘😘😘
Berminat nak dapatkan jkm ori?
whatsapp kak era 0136989680
stokis jkm pasir gudang

#lafferanibeautyshoppeople
#lafferanipeople
#jamukacipmalam
#stokispasirgudang

Jamu Ketat Melekat:
.
Muka dah Cantik..
So Dalaman pun kenalah Cantik Jugakk..Jamu homemade Tak Sampai Beriban-Riban pun ..
.
.
📌Rm25 sahaja..📌
.
.
Banyak Khasiat Jamu Ketat Melekat ni..Anak Dara ! Mak Dara pun Boleh Amalkan Jamu ni...
Sayangilah mahkota mu wahai wanita sekalian alam..
.
Open OderJamu Ketat Melekat:
Tetiba dapat whatsapp dari customer jamu ketat melekat.. "Kak, sy dah 2 hari amalkan jamu ketat melekat.. alhamdulillah angin dalam badan dah berkurangan..bangun pagi, membuang pun lawas 😄😄😄 Cuma sy risau kenapa CIK B sy berdenyut2 lps mkn jamu ni.."😯😯😯 Sayanggg, jamu ketat melekat bukan utk ketatkan MISS V jer tau.. Jamu ni jgk blh tegangkan yg mana kecut @ kendur.. 😵😵😵 Hebat penangan jamu ketat melekat ni.. xyah berhabis ribu riban nk kasi tegang.. makan jamu ketat melekat inshaallah boleh cantik luar dalam... 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
.
.
☎WHATSSAP-0132012684
☎WHATSSAP-0132012684
.
#jamukacipmalam #jamunenek #jamu #jamutradisional #jamutraditionalturuntemurun #jamuhomemade #jamuratumalaya #jamundi #jamulangsingmurah #jamumontok #jamumontokayu #sayang #sayangketatsendatpadat💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕 #sayanglovebynh #sayangketat2 #payudaramontok #tetekmontok #bodymontok #bergetahsiot #cantik2 #cantikk #bazarpaknil #bazar #bazarpaknilmurah #bazarkarat

Assalamualaikum
.
Jamu kacip malam
Rm 45 saja
DM Amie
.
#sekilasanugerah
#jamukacipmalam

🌟🌟🌟Lida Plus from mexico u olssssssss 😱😱😱 Tak pening Tak lapar Mudah peluh Jom turun 4-12kg sbln Dapatkan pek trial 15 hari dan buktikan sendiri... berminat blh pm inbox atau wasap 0127580521

#ebo #ekstrakbelacakoriginal #ekstrakbelacakoriginalherbhouse #lidaplus #gorgeoussleem #putehmontoxx #kuruspantas #payudara #besar #minyaklintah #tegang #tahanlama#jamukacipmalam#ketat#payudaramontok#flushypantiesperfume#bauwangi#menambahnafsu#ketatmissv#tembammissv#zakarcepatkeras#breastbuttenhancer

🌷 MAAJUN LARA MANJA 🌷 .
.
💰 HARGA = RM20/botol (Ada 23 biji untuk 1 bulan)
-------------------------------------------------------------- - Agent Maajun Lara Manja Kelantan - 🚗COD : Pasir Mas, Pasir Pekan, Wakaf Bharu & Kota Bharu
📮 POS seluruh Malaysia : RM7.50 (SM) & RM11 (SS)

WhatsApp Mina 📲 014 - 533 7857
Atau Klik je 👉 www.wasap.my/60145337857

#maajunlaramanja #sayamakansayajual #maajunviral #maajunlaramanjakelantan #agentmaajunlaramanja #agentmaajunlaramanjakelantan #maajunkurus #maajunketat #maajunhomemade #maajunmurah #produktradisional #produkhomemade #homemadeproduct #codkelantan #codpasirmas #codpasirpekan #codwakafbharu #codkotabharu #jamunenek #jamubonda #jamuseripemikat #jamukacipmalam

Most Popular Instagram Hashtags