#jamuibu

131 posts

TOP POSTS

Alhamdulillah..hati customer terbuka untuk beli JAMU setelah sebulan survey
.
.
yang lain bila lagi?

#manjakani
#jamumanjakani
#jamuibu

I normally dont enjoy drinking jamu..but this is the best jamu ever
So refreshingπŸ’ž #thebestjamu #jamuibu #kunirasem #yummy

Selamat Hari Ibu dari @ladyglory_utara
Ramai yang tegur, wajah nampak berseri lepas bersalin ni. Nak tahu rahsia saya, minumlah ladyglory πŸ‘πŸ’πŸ₯ƒ #jamuhomemade #jamuladyglory #ladyglory_utara #jamutenagawanita #jamulepasbersalin #jamuseriwajah #jamuibu #zaranaturlich

πŸ‘‰Ramai yang bertanya jamu itu apa??
Jamu ialah ramuan tradisional yang diperbuat daripada bahan semulajadi seperti akar ,daun, kulit, batang ,bunga dan buah. πŸ‘‰Kajian sejak ratusan tahun membuktikan khasiat dan keberkesanan jamu. πŸ‘‰ Jamu si pahit ini bisa mencantikkan kamu cantik luaran dan dalaman. Menjadikan kamu sihat dan bisa merawat penyakit!
πŸ‘‰ Saya sendiri mengamalkannya 20tahun. Dibuat sendiri oleh ibu saya sejak.50tahun yg lalu. πŸ‘‰Amalkan berterusan 20thn akan datang kamu masih cantik.
#waija0197412999
#jamuibu

Kanan >> Kiri : β€’ Sett Deplok jamu : 200rb, Sirine Pabrik : 150rb, Wadah air kompres (karet) : 100rb.

#indonesianvintage #jamujago #sidomuncul #jamuibu #tjapnyonyameneer #antik #jadul

Nak ceritakan pengalaman sendiri bila makan jamu MAAJUN ANGGUN BESTARI nie.. makan jami nie sis dapat πŸ˜‰ πŸ‘‰ Of courselah Merancang✌
πŸ‘‰ Keputihan tak ada ( tak tahulah dah lari mana) πŸ˜…
πŸ‘‰ Period dah semakin teratur ( sebelum kawen period lintang pukang tau )🌷
πŸ‘‰ Berat sama macam sebelum bersalin ( sebelum makan MAB badan sis berisi tau ramai makcik2 tegur )😘
πŸ‘‰ Cik abang puji2 😘 ehemmmmm upsss😜
πŸ‘‰ Hormon terasa stabil ( kalau tak dulu duk asyik nak marah org tak tentu pasal mcm hari2 rasa nak period )
πŸ‘‰ Muka sis dah kurang tumbuh jerawat tak mcm sebelum kawen.. teruk na muke πŸ˜₯ tinggal nak ilangkan parut.. πŸ‘‰ Susu badan sentiase ada untuk hilman ( Alhamdulillah )
Eh2, banyak2lah manfaat yang sis dapat dari MAB nie.. tak tersenarai rasanya... Apa kata mommy2 cube dulu MAB kalau tak percaya.. lepas tu mesti akan rasa jatuh cinta 😍 cik abang pun makin... Makin ... Sayang sangat..kalau nak tahu lagi lanjut pasal MAB nie meh kiter sembang2 sambil minum kopi layan anak... PM atau whatsapp 011-10947821
#jamuibu #jamu #maajunanggunbestari #sihatdalamdanluaran

JAMU KENCUR GOLD
HARGA
RM 50 SM / RM 60 SS

WHATSAPP 0194422490 TO ORDER.
--------------------------------------------- JAMU KENCUR GOLD
1 KOTAK : 10 SACHET

Formula yang di perbaharui, dengan lebih advance. Kesan lebih cepat.
Sudah semestinya JAMU KENCUR GOLD ini MEMANG terhebat di dalam setiap sachetnya, kesannya dapat dirasai seawal 1 hari penggunaan. Perubahan yang dapat dirasa kan ialah seperti denyutan pada miss v dan payudara, itu menandakan yang miss v kita semakin mencengkam rapat dan mantap, miss v kembali persis dara, dan payudara semakin menegang dan anjal. Dengan Advance formulation anda dapat rasai perubahan dalaman dan keseluruhan badan lebih bertenaga serta wajah lebih berseri-seri.

KELEBIHAN JAMU KENCUR GOLD:
βœ” Mengetatkan kembali otot-otot rahim yang longgar.
βœ” Mencantikkan kulit.
βœ” Mengecutkan peranakan wanita.
βœ” Kitaran haid teratur, mengecutkan cyst.
βœ” Menyuburkan rahim.
βœ” Memberikan tenaga.
βœ” Menguatkan sistem peranakan.
βœ” Menganjalkan payudara dan punggung yang jatuh.
βœ” Mengempiskan perut, sekaligus menurunkan berat badan.

#produkjamu #jamu #jamusurutayu #jamubidankampung #jamuyounggold #jamukencurgold #ibupantang #berpantang #jsa #jamuibu #ibujamu #jamusurutayumalaysia #jamukencurmurah #jamukencuroriginal #jamubidan #makbidan #ibubersalin #ibuhamil #produkkesihatan #jagabadan #jagabaikbaik #manjakasehbeauty #alorstar #taiping #selangor #instashopmurah #suamiisteri

Good morning health people's,. Jangan lupa minum jamu ya sebelum beraktivitas biar tambah segar pagi ini. Have a nice day.. #jamuibu

🌸 JAMU KENCUR MADU
.
🌸 Jamu ini TIDAK SAMA seperti jamu2 di luar
.
🌸 Bau dan rasa pun SEDAP Sebab Jamu Madu ini VERSION KAMI πŸ’œ
.
🌸 SANGAT BAGUS UNTUK IBU YANG DALAM PANTANG & DAPAT RASA KEBERKESANAN JAMU INI
.
πŸ‘‰πŸ» SIHAT
πŸ‘‰πŸ» RAPAT
πŸ‘‰πŸ»MANTAP
.
🌸 Info Penting :
πŸ‘‰πŸ» Mengembalikan keghairahan & memanjangkan masa bersama suami
πŸ‘‰πŸ» Merapatkan miss V
πŸ‘‰πŸ» Menegangkan punggung & payudara
πŸ‘‰πŸ» Memulihkan peranakan
πŸ‘‰πŸ» Menghilangkan kegatalan & keputihan
πŸ‘‰πŸ» Melawaskan pembuangan
πŸ‘‰πŸ» Memperbanyakkan susu badan
πŸ‘‰πŸ» Masalah buasir
πŸ‘‰πŸ» Batuk berkahak
πŸ‘‰πŸ» Period tidak teratur
πŸ‘‰πŸ» Mencantikkan kulit
πŸ‘‰πŸ» Mengelak kanser rahim
πŸ‘‰πŸ» Membuang angin berlebihan
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan selera makan terutama makanan yang berminyak
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan sakit akibat senggugut
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan masalah jerawat
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan sakit kepala migrin
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan perut buncit
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan bengkak kaki akibat berdiri terlalu lama
πŸ‘‰πŸ» Menghilangkan bisa2 & sengal2 badan
πŸ‘‰πŸ» Mengembalikan tenaga secara semulajadi
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan berat badan
πŸ‘‰πŸ» Mencerahkan puting susu (warna merah jambu)
πŸ‘‰πŸ» Anak dara boleh minum
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk semua & juga pesakit Diabetis
πŸ‘‰πŸ» Berupaya mengawal berat badan
.
🌸 Bahan :
πŸ‘‰πŸ» Kencur
πŸ‘‰πŸ» Halia
πŸ‘‰πŸ» Asam Jawa
πŸ‘‰πŸ» Manjakani
πŸ‘‰πŸ» Temulawak
πŸ‘‰πŸ» Kunyit
πŸ‘‰πŸ» Ibukunci
.
#Malaysia
#JamuTradisional
#UbatTradisional
#TanamanHerba
#JamuIbu
#JamuKencurMadu
#Manjakani
#TemuLawak
#Kunyit
#PinkamourFoodie

MOST RECENT

Order : 0895-0627-7984

Harga :
250 ml. Rp. 10.000 (Buy 5 Free 1)
500 ml. Rp. 20.000
1000ml. Rp. 35.000

Minimal order 3 botol
Ongkir kurir semarang 10rb
Transfer bank MANDIRI

Reseller welcome. Harga contact kita

Pengiriman luar kota (khusus : KUNIR ASAM)
hanya bisa via expedisi travel karena cairan.
Tidak bisa JNE .
.
.

#jamu #jamusemarang #jamukunirasam #jualjamu #kunyitasam #jamukunyitasam #jamuberaskencur #jamutemulawak #jamuadas #jualjamusemarang #jualjamumurah #jualjamukunyitasam #jualjamutradisional #jualjamuberaskencur #jamusehat #jamuhomemade #jualminuman #jualminumansehat #jualminumanjamu #jualjamusehat #jamuibu #jamuenak #jamuenaksemarang #kulinersemarang #kunyitasem #minumankesehatan #healtydrink #kunirasem jualkunyitasem

Order : 0895-0627-7984

Harga :
250 ml. Rp. 10.000 (Buy 5 Free 1)
500 ml. Rp. 20.000
1000ml. Rp. 35.000

Minimal order 3 botol
Ongkir kurir semarang 10rb
Transfer bank MANDIRI

Reseller welcome. Harga contact kita

Pengiriman luar kota (khusus : KUNIR ASAM)
hanya bisa via expedisi travel karena cairan.
Tidak bisa JNE .
.
.

#jamu #jamusemarang #jamukunirasam #jualjamu #kunyitasam #jamukunyitasam #jamuberaskencur #jamutemulawak #jamuadas #jualjamusemarang #jualjamumurah #jualjamukunyitasam #jualjamutradisional #jualjamuberaskencur #jamusehat #jamuhomemade #jualminuman #jualminumansehat #jualminumanjamu #jualjamusehat #jamuibu #jamuenak #jamuenaksemarang #kulinersemarang #kunyitasem #minumankesehatan #healtydrink #kunirasem jualkunyitasem

Manfaat Jamu Kunyit Asem :
1. Menetralkan racun dalam tubuh
2. Menghilangkan bau badan
3. Memperlancar siklus haid pada wanita
4. Mencerahkan kulit
5. Membakar lemak dalam tubuh
6. Memperlambat proses penuaan
7. Minuman diet alami
8. Mengatasi beberapa infeksi

#jamu #jamusemarang #jamukunirasam #jualjamu #kunyitasam #jamukunyitasam #jamuberaskencur #jamutemulawak #jamuadas #jualjamusemarang #jualjamumurah #jualjamukunyitasam #jualjamuberaskencur #jamusehat #jamuhomemade #buy5free1 #jualonline #jualminuman #jualminumansehat #jualminumanjamu #jualjamusehat #jamuibu #jamuenak #jamuenaksemarang #semarang #kotasemarang #minumansemarang #makanansemarang #semarangsehat

TESTIMONI CUSTOMER SINGAPORE

White discharge banyak juga seh
Cuci discharge guna herba power PPD
Bonus bonus bonus aset ketat padat rapat

Singapore, Brunei atau dimana saja boleh dapatkan dari kami

Pm.wasapp 0199482258

#perawan #perapatpulihdara #perapat #virgin #wehavehaveyo #SeriDewiMalam #sdm #jamu #kembalidara #dara #ibuberpantang #kedah #terapiinstagram #cantik #jamudewidara #jdd #jamudewisuci #herbawanita #missv #jamuibu #ibubersalin #stokiskedah #stokis #kedah #brunei #nakcantik

MENOPAUSE
==========
Merupakan satu gejala Normal yg akan dialami setiap wanita. Sebagai satu pertanda Usia semakin Tua.
Monopause terjadi kerana seorang wanita itu dikatakan telah putus haid dan tiada lagi pegeluaran telur yg menghasilkan Hormon Estrogen.
Umur dijangka mengalami monopause 40-45>

Pelbagai gejala akan berlaku kpada wanita yg menopause antaranya ↩
πŸ”œPendarahan
πŸ”œMasalah emosi
πŸ”œJangkitan kuman disaluran kencing
πŸ”œKulit jadi kering πŸ”œOsteoporosis
Jadi sebelum terlambat atasi dgn #Maajun Anggun Bistari insyaAllah boleh melambatkkan monopause... Warga emas yg berusia 50 tahun juga layak ambil mab
🐜Sakit lutut,lenguh badan
🐜Tidak bertenaga
🐜Tiada selera untuk bermanja dan berkasih sayang
0125012708
#stokismabPerak
#deler diperlukan
#agendiperlukan #jamuberpantang #jamuibu #supplementtenaga #produkkurus #menopos

Selamat Hari Ibu dari @ladyglory_utara
Ramai yang tegur, wajah nampak berseri lepas bersalin ni. Nak tahu rahsia saya, minumlah ladyglory πŸ‘πŸ’πŸ₯ƒ #jamuhomemade #jamuladyglory #ladyglory_utara #jamutenagawanita #jamulepasbersalin #jamuseriwajah #jamuibu #zaranaturlich

Asbab GERAKGEMPUR MAB SG PETANI 29april lalu,puan Ika dh mula ada kesungguhan untuk terus berkongsi manfaat kebaikan dr mab.Asalnya hadir menggantikan tempat dealer dr alor star yg tkdpt hadir.

Ikut step dan Dengar kata . Tak buat saya tegur. Tegur tanda kasih. Alhamdulillah akhirnya dia buat apa yang saya suruh.
Rugi kan kalau ilmu kita dapat tapi tak dipraktikkan.
Walaupun masih baru, itu bukan ukuran jika nak berjaya. Saya pun masih belajar lagi.

0125012708

#mabsgpetani #mabkedah #mabPerak #maajunperancang #jamuibu #maajunibumenyusu #jubahraya #periodtidakteratur #produkkurus

Puan wani boleh cover area #taiping dan #chemor .
Keje sana kg sini mcmtu la hidup mencari rezki.
Alhamdulillah di mana2 pun ada saja permintaan #mab.

Restock 50mabklasik dan 20mabtablet

0125012708

#agendiperlukan #duitraya #mentormillenia #maajun #jamuibu #terapiinstagram #bazarpaknil

Sebagai seorang wanita dan seorang isteri,pengambilan jamu adalah SANGAT PENTING. πŸ’ͺ
Mommy2 tak boleh ambil mudah,eloklah jaga kesihatan dalaman dan luaran dari zaman muda. Badan kita nak guna lama πŸ˜‰
Tapi perlu berhati2 memilih produk yang ingin dibeli.
Kalau dulu,jamu dibuat dalam bentuk serbuk dan perlu dibancuh dengan air untuk dimakan tetapi sekarang lebih mudah,jamu dibentuk menjadi tablet atau kapsul. πŸ’Š
Nak makan jamu pun taklah seksa. Telan ja dengan air. 🍡
Apa yang bagus jamu diperbuat dari bahan - bahan yang semulajadi.

Kandungan MAB πŸ‘‰ Manjakani
πŸ‘‰ Senduduk
πŸ‘‰ Kacip fatimah
πŸ‘‰ Serapat
πŸ‘‰ Inai
πŸ‘‰ Habbatus sauda
πŸ‘‰ Madu

Jom sama2 kita jaga kesihatan dalaman dan luaran sama2 πŸ˜‰. PM saya atau whatsapp 0 1 1 1 0 9 4 7 8 2 1

#kesihatan #jamuibu #sihat #sihatdalamdanluaran #jamutradisional #traditional #suamiistribahagia #perancang #perancangkeluarga #maajunanggunbestari

Your 20’s (or 30's or 40's or even 50's) are great for lots of things: buying spur of the moment plane tickets, befriending alluring individuals, getting your career (and life in general) figured out…and not necessarily in that order.
I firmly believe that it’s important to be equipped for these definitive decades with a few key(or at least one) beauty (and healthy) supplements, so you always look fresh and put togetherβ€”even if your normal routine consists of coming home and watching Dora and Friends with your tiny girlfriends πŸ˜… and considering chips an acceptable dinner (no judgment). So what's your beauty essentials?πŸ‘ΈπŸΌ Mine is of course Jamu Tun Teja.
The health and beauty benefits of JTT to my body are impossible to deny.
Who am I to question more than 4,000 years of practice? One thing is for certain; I will henceforth ensure that there is a sachet of Jamu waiting in my fridge ready to be consumed. And #jamutunteja is just a grab away for a working mother like me.
Easy and tasty! 😘
Despite our busy routine, I sincerely, wish all the women out there stay in-love, gorgeous and healthy.... πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ #lifestylejamu #jamu #modernjamu #glowingskin #innerhealth #energybooster #vitaminc #collagen #beauty #woman #jamumoden #jamuviral #jamuskin #jamukulit #jamukulitcantik #jamumanjakani #jamujalinancinta #jamudalamanwanita #jamuwanita #jamumalaysia #codjamu #jamuonline #jualjamu #milkbooster #energybooster #jamuibu

BISMILLAH... 5 bahaya bila guna pil perancang :

1) Boleh menyebabkan badan kekurangan zat kerana hati perlu menggunakan lebih banyak vitamin B kompleks, vitamin C, magnesium dan zink utk memproses pil perancang .
2) Boleh menyebabkan atau memburukkan lagi masalah keputihan kerana kandungan hormon estrogen yg tinggi dlm pil perancang
.
3) Boleh menyebabkan kemurungan disebabkan kadar hormon progesterone dan estrogen yg terlalu kerap ada dlm badan .
4) Meningkatkan risiko kanser payudara
.
5) Meningkatkan risiko penghasilan ketulan darah beku dalam saluran darah.

#RisikoPilPerancang
#bahayapilperancang
#kanserpayudara
#kemurungan
#stress
#terapiinstagram #mabperak #mabIpoh #bajubaby #jamuibu #maajunwanita #senggugut

Siapa rasa tak sayang suami dan yakin dalaman tu sihat boleh abaikan benda PENTING nie 😘

Siapa yang ada simptom - simptom macam nie ? πŸ‘‰ Kegatalan pada kemaluan 😩
πŸ‘‰ Keluar cecair yang berwarna putih & kekuningan disertai dengan bau 😩
πŸ‘‰ Ketidakselesaan apabila bersama suami😩
πŸ‘‰ Terpaksa memakai " panty liner " tiap - tiap hari😩
πŸ‘‰ Menjadi kurang keyakinan diri😩
πŸ‘‰ Hubungan dengan suami semakin dingin😩

Keputihan nie kita tak boleh pandang remeh sahaja tau.. Tahu tak keputihan nie adalah bakteria & kulat 😑 kalau tak dirawat akan jadi semakin teruk. Keputihan nie boleh merebak ke seluruh tubuh dan seterusnya menyerang organ - organ penting dalam badan. Jangkitan bakteria & kulat nie pun boleh BERJANGKIT DEKAT PASANGAN kita. Hasilnya organ seksual lelaki akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan & melecet.

MAB BOLEH MERAWAT KEPUTIHAN TAU 😍 !!!!!! HANYA PERLU MENGAMBIL MAB SEBIJI SEHARI SELAMA 21 HARI & REHAT SELAMA 7 HARI 😴 BERAPA LAMA & BERAPA BOTOL MAB YANG PERLU DIAMBIL BERGANTUNG PADA HORMON BADAN MASING - MASING πŸ‘±

SEBARANG PERTANYAAN WHATSAPP SAHAJA 01110947821

Jamu ramuan tradisional diadun oleh emak saya sejak 50tahun yg lalu warisan nenek moyang!! Tanpa bahan pengawet!!!!!Dirumus drpd akar2 kayu dll.
Kelebihan antaranya:-
1.menyempitkan vagina perempuan agar menghangatkan kembali hubungan intim. agar suami bertambah sayang!!
2.Menghilangkan keputihan dan bau yang tidak menyenangkan!
3.Menghilangkan sakit2 badan dan pinggang.
4. Badan rasa cergas dan ringan untuk melakukan tugas2 harian dan melakukan ibadah!!
5.Jika makan secara berterusan anda kelihatan awet muda.
6. Mencegah drpd kanser.Rasa pahitnya boleh mencegah pembiakan sel2 kanser!!
7. Bila dah beli jangan lupa makan. Makan sehingga habis. Kerana ini bukan jamu ajaib makan sebiji terus sihat, cergas, cantik!! 8.kecantikan wanita bermula dr dalam.
Bagi yang berminat www.wasap.my/0197412999
Penghantaran dalam kluang din www.wasap.my/0179299586
Pos ke seluruh malaysia.
#waija0197412999 #jamulelaki #jamuibu #jamuperempuan #postagerm7

Testimoni customer yang baru nak mula amalkan maajun anggun bestari.. kan dah kata best makan MAB nie.. tak cube tak tahu kan.. dah cuba jatuh cinta plak.. cik abang pun makin lama makin sayang 😘

#maajunanggunbestari #sihatdalamdanluaran #sihat #jamuibu #jamutradisional #turuntemurun #testimoni

πŸ‘‰Ramai yang bertanya jamu itu apa??
Jamu ialah ramuan tradisional yang diperbuat daripada bahan semulajadi seperti akar ,daun, kulit, batang ,bunga dan buah. πŸ‘‰Kajian sejak ratusan tahun membuktikan khasiat dan keberkesanan jamu. πŸ‘‰ Jamu si pahit ini bisa mencantikkan kamu cantik luaran dan dalaman. Menjadikan kamu sihat dan bisa merawat penyakit!
πŸ‘‰ Saya sendiri mengamalkannya 20tahun. Dibuat sendiri oleh ibu saya sejak.50tahun yg lalu. πŸ‘‰Amalkan berterusan 20thn akan datang kamu masih cantik.
#waija0197412999
#jamuibu

Nak ceritakan pengalaman sendiri bila makan jamu MAAJUN ANGGUN BESTARI nie.. makan jami nie sis dapat πŸ˜‰ πŸ‘‰ Of courselah Merancang✌
πŸ‘‰ Keputihan tak ada ( tak tahulah dah lari mana) πŸ˜…
πŸ‘‰ Period dah semakin teratur ( sebelum kawen period lintang pukang tau )🌷
πŸ‘‰ Berat sama macam sebelum bersalin ( sebelum makan MAB badan sis berisi tau ramai makcik2 tegur )😘
πŸ‘‰ Cik abang puji2 😘 ehemmmmm upsss😜
πŸ‘‰ Hormon terasa stabil ( kalau tak dulu duk asyik nak marah org tak tentu pasal mcm hari2 rasa nak period )
πŸ‘‰ Muka sis dah kurang tumbuh jerawat tak mcm sebelum kawen.. teruk na muke πŸ˜₯ tinggal nak ilangkan parut.. πŸ‘‰ Susu badan sentiase ada untuk hilman ( Alhamdulillah )
Eh2, banyak2lah manfaat yang sis dapat dari MAB nie.. tak tersenarai rasanya... Apa kata mommy2 cube dulu MAB kalau tak percaya.. lepas tu mesti akan rasa jatuh cinta 😍 cik abang pun makin... Makin ... Sayang sangat..kalau nak tahu lagi lanjut pasal MAB nie meh kiter sembang2 sambil minum kopi layan anak... PM atau whatsapp 011-10947821
#jamuibu #jamu #maajunanggunbestari #sihatdalamdanluaran

Most Popular Instagram Hashtags