[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#jamuibu

208 posts

TOP POSTS

Alhamdulillah..hati customer terbuka untuk beli JAMU setelah sebulan survey
.
.
yang lain bila lagi?

#manjakani
#jamumanjakani
#jamuibu

I normally dont enjoy drinking jamu..but this is the best jamu ever
So refreshingπŸ’ž #thebestjamu #jamuibu #kunirasem #yummy

Ini yg dbilang... HIDUP itu tak selamanya yg Manis2.. Kdg jg terasa Pahit hahaha πŸ˜ƒπŸ˜‚
Dimana ada Bayi., disitulah Jamu2 menanti... Drpd jd anak durhaka,
wes nurut ajalah... apa kata emakπŸ˜†
Biar ibu bugar... ASI melimpah.. Baby Sehat en suami senang uhuyyy... πŸ˜™πŸ˜˜ Klo ada yg bsedia jd sukarelawan mbntu dpersilahkan.. Dg senang hati... hahahha

#backtonature #jamuibu #jamuramuanmadura

πŸ‘‰Ramai yang bertanya jamu itu apa??
Jamu ialah ramuan tradisional yang diperbuat daripada bahan semulajadi seperti akar ,daun, kulit, batang ,bunga dan buah. πŸ‘‰Kajian sejak ratusan tahun membuktikan khasiat dan keberkesanan jamu. πŸ‘‰ Jamu si pahit ini bisa mencantikkan kamu cantik luaran dan dalaman. Menjadikan kamu sihat dan bisa merawat penyakit!
πŸ‘‰ Saya sendiri mengamalkannya 20tahun. Dibuat sendiri oleh ibu saya sejak.50tahun yg lalu. πŸ‘‰Amalkan berterusan 20thn akan datang kamu masih cantik.
#waija0197412999
#jamuibu

Kanan >> Kiri : β€’ Sett Deplok jamu : 200rb, Sirine Pabrik : 150rb, Wadah air kompres (karet) : 100rb.

#indonesianvintage #jamujago #sidomuncul #jamuibu #tjapnyonyameneer #antik #jadul

Selamat Hari Ibu dari @ladyglory_utara
Ramai yang tegur, wajah nampak berseri lepas bersalin ni. Nak tahu rahsia saya, minumlah ladyglory πŸ‘πŸ’πŸ₯ƒ #jamuhomemade #jamuladyglory #ladyglory_utara #jamutenagawanita #jamulepasbersalin #jamuseriwajah #jamuibu #zaranaturlich

Nak ceritakan pengalaman sendiri bila makan jamu MAAJUN ANGGUN BESTARI nie.. makan jami nie sis dapat πŸ˜‰ πŸ‘‰ Of courselah Merancang✌
πŸ‘‰ Keputihan tak ada ( tak tahulah dah lari mana) πŸ˜…
πŸ‘‰ Period dah semakin teratur ( sebelum kawen period lintang pukang tau )🌷
πŸ‘‰ Berat sama macam sebelum bersalin ( sebelum makan MAB badan sis berisi tau ramai makcik2 tegur )😘
πŸ‘‰ Cik abang puji2 😘 ehemmmmm upsss😜
πŸ‘‰ Hormon terasa stabil ( kalau tak dulu duk asyik nak marah org tak tentu pasal mcm hari2 rasa nak period )
πŸ‘‰ Muka sis dah kurang tumbuh jerawat tak mcm sebelum kawen.. teruk na muke πŸ˜₯ tinggal nak ilangkan parut.. πŸ‘‰ Susu badan sentiase ada untuk hilman ( Alhamdulillah )
Eh2, banyak2lah manfaat yang sis dapat dari MAB nie.. tak tersenarai rasanya... Apa kata mommy2 cube dulu MAB kalau tak percaya.. lepas tu mesti akan rasa jatuh cinta 😍 cik abang pun makin... Makin ... Sayang sangat..kalau nak tahu lagi lanjut pasal MAB nie meh kiter sembang2 sambil minum kopi layan anak... PM atau whatsapp 011-10947821
#jamuibu #jamu #maajunanggunbestari #sihatdalamdanluaran

Jom buat air rebusan
kunyit + halia + serai + gula batu + manjakani
Elok untuk cuci rahim selepas periot minum 2mggu 1x pagi n malam... Selamat mencuba
#resepibu
#jamuibu
#dapurcomel

🌸 JAMU KENCUR MADU
.
🌸 Jamu ini TIDAK SAMA seperti jamu2 di luar
.
🌸 Bau dan rasa pun SEDAP Sebab Jamu Madu ini VERSION KAMI πŸ’œ
.
🌸 SANGAT BAGUS UNTUK IBU YANG DALAM PANTANG & DAPAT RASA KEBERKESANAN JAMU INI
.
πŸ‘‰πŸ» SIHAT
πŸ‘‰πŸ» RAPAT
πŸ‘‰πŸ»MANTAP
.
🌸 Info Penting :
πŸ‘‰πŸ» Mengembalikan keghairahan & memanjangkan masa bersama suami
πŸ‘‰πŸ» Merapatkan miss V
πŸ‘‰πŸ» Menegangkan punggung & payudara
πŸ‘‰πŸ» Memulihkan peranakan
πŸ‘‰πŸ» Menghilangkan kegatalan & keputihan
πŸ‘‰πŸ» Melawaskan pembuangan
πŸ‘‰πŸ» Memperbanyakkan susu badan
πŸ‘‰πŸ» Masalah buasir
πŸ‘‰πŸ» Batuk berkahak
πŸ‘‰πŸ» Period tidak teratur
πŸ‘‰πŸ» Mencantikkan kulit
πŸ‘‰πŸ» Mengelak kanser rahim
πŸ‘‰πŸ» Membuang angin berlebihan
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan selera makan terutama makanan yang berminyak
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan sakit akibat senggugut
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan masalah jerawat
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan sakit kepala migrin
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan perut buncit
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan bengkak kaki akibat berdiri terlalu lama
πŸ‘‰πŸ» Menghilangkan bisa2 & sengal2 badan
πŸ‘‰πŸ» Mengembalikan tenaga secara semulajadi
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan berat badan
πŸ‘‰πŸ» Mencerahkan puting susu (warna merah jambu)
πŸ‘‰πŸ» Anak dara boleh minum
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk semua & juga pesakit Diabetis
πŸ‘‰πŸ» Berupaya mengawal berat badan
.
🌸 Bahan :
πŸ‘‰πŸ» Kencur
πŸ‘‰πŸ» Halia
πŸ‘‰πŸ» Asam Jawa
πŸ‘‰πŸ» Manjakani
πŸ‘‰πŸ» Temulawak
πŸ‘‰πŸ» Kunyit
πŸ‘‰πŸ» Ibukunci
.
#Malaysia
#JamuTradisional
#UbatTradisional
#TanamanHerba
#JamuIbu
#JamuKencurMadu
#Manjakani
#TemuLawak
#Kunyit
#PinkamourFoodie

MOST RECENT

Ini yg dbilang... HIDUP itu tak selamanya yg Manis2.. Kdg jg terasa Pahit hahaha πŸ˜ƒπŸ˜‚
Dimana ada Bayi., disitulah Jamu2 menanti... Drpd jd anak durhaka,
wes nurut ajalah... apa kata emakπŸ˜†
Biar ibu bugar... ASI melimpah.. Baby Sehat en suami senang uhuyyy... πŸ˜™πŸ˜˜ Klo ada yg bsedia jd sukarelawan mbntu dpersilahkan.. Dg senang hati... hahahha

#backtonature #jamuibu #jamuramuanmadura

jamu habis bersalin lengkap 40hari. masih segel. exp: 2019
hb: 220rb
hj: 200rb
alasan jual: karena setelah lahiran minum obat dari dokter, jd ga ke minum jamu nya.
Pengiriman dari cirebon

wa:08976065976

#jamu #jamulahiran #jamuibu

Hai kakak-kakak
Disini WarungSnackGroup punya produk baru yang dijamin enak dan segar.
Warung JamuKU namanya
Disini ada 2 rasa
Kunir Segar dan
Beras Kencur.
Dijamin SEGAR deh minumannya

Info lebih lanjut hub
0857 3092 6167/WA

#jamu #jamusegar #jamutradisional #jamutraditionalturuntemurun #jamuenak #jamue #jamukunir #jamukunirasem #jamuberaskencur #jamuanak #jamumasakini #jamuibu #jamunafsumakan #minumanherbal #minuman #minumansegar #minumandulu #minumankekinian #minumanalami #minumanasliindonesia

TAKUT JAMU PANAS? LOYA? MUNTAH PENING LEPAS MAKAN JAMU?
WORRY NO MORE! πŸ™…
Dengan Jamu Dara Jelita, anda takkan merasai semua itu. Rasa rilek ja macam tak makan apa apa tiba tiba, eh? Keputihan dah sembuh? Period dah lancar? Dah tak sengugut? Haa gitchuh! Gunalah Jamu Dara JelitaπŸ˜™πŸ˜ #jamuhomemade #jamubuatsendiri #jamutradisionalmalaysia #jamutradisi #jamumurah #jamuherba #jamulepasbersalin #jamupantang #jamuibu #jamubreastfeedmommalaysia

Manfaat Jamu Kunyit Asem :
1. Menetralkan racun dalam tubuh
2. Menghilangkan bau badan
3. Memperlancar siklus haid pada wanita
4. Mencerahkan kulit
5. Membakar lemak dalam tubuh
6. Memperlambat proses penuaan
7. Minuman diet alami
8. Mengatasi beberapa infeksi

#jamu #jamusemarang #jamukunirasam #jualjamu #kunyitasam #jamukunyitasam #jamuberaskencur #jamutemulawak #jamuadas #jualjamusemarang #jualjamumurah #jualjamukunyitasam #jualjamuberaskencur #jamusehat #jamuhomemade #buy5free1 #jualonline #jualminuman #jualminumansehat #jualminumanjamu #jualjamusehat #jamuibu #jamuenak #jamuenaksemarang #semarang #kotasemarang #minumansemarang #makanansemarang #minumankesehatan

Promo buy 5 get free 1 (selama pembelian bulan Agustus)

Minuman herbal menyehat kan..
Pemesanan:
WA. : 0895 0627 7984

Kunyit Asam terbuat dari 100% bahan-bahan alami, tanpa pengawet dan tanpa pemanis buatan.
Kami menjual dengan kemasan botol Isi
250ml, 500ml, 1000ml

NOTE :
Pengiriman pesanan hanya menggunakan kurir.

Kunyit Asam akan dikirim H+1 setelah pemesanan karena kunyit asam dibuat sesuai dengan pesanan untuk menjaga kesegaran kunyit asam.

yukk di order JAMUIBU nya
It's more than healty... .
.
.

#jamu #jamusemarang #jamukunirasam #jualjamu #kunyitasam #jamukunyitasam #jamuberaskencur #jamutemulawak #jamuadas #jualjamusemarang #jualjamumurah #jualjamukunyitasam #jualjamuberaskencur #jamusehat #jamuhomemade #buy5free1 #jualonline #jualminuman #jualminumansehat #jualminumanjamu #jualjamusehat #jamuibu #jamuenak #jamuenaksemarang #semarang #kotasemarang #minumansemarang #makanansemarang #semarangsehat

Most Popular Instagram Hashtags