[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ivmistopieanyserecipe

407 posts

TOP POSTS

Raziabrownesecheese
Topping mulbery dr hasil sendri hokeyy....
With chocolate. .nyummy. .
Buah apa.. Buah mulberry. Laaa
Moh kite c o d ivmist lg.
#opieanyserecipehomemadez
#IVMISTOPIEANYSERECIPE
#jomcuba0124244719

Done
Project 4 today
Butterscoth nut with whip cream vanila
Bfdyfebruary
#opieanyserecipehomemadez
#IVMISTOPIEANYSERECIPE

Raziabrownesechese
Ada extra 1box. Ad bmnt. Jom pm opie
0124244719
#opieanyserecipehomemadez0124244719
#IVMISTOPIEANYSERECIPE

Projectfortoday
After 30minute
Morealmond
Morechoc
#pahitpahitmanis
#congobar
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe

Alhmdulilah.syukur. . Stok kerepek pisang crunchy n bskut raya da sampai..... Sampai...
Bananachipberflavourmuncullagijahhhhpeahhh
Lai lailai
Mana yg da order bole pick up

#jomwassupopie0124244719
#ivmistmujarab
#ivmistopieanyserecipe

SUKA NAK JADI ORANG TERAWAL? BACA NI SAMPAI HABISSSS!

HAUSBOOM! - Minuman Sparkling Real Juice

AIR APA NI?
Sejenis air bergas yang diperbuat dari jus sebenar! Bahasa mudahnya jus buah sebenar yang ditambah gas. Sangat sedap diminum sejuk bersama ketulan ais. Hauussss...aahhh... 😋

SIAPA KAMI?
Kami adalah Pengedar SAH minuman berjenama HAUSBOOM ini di seluruh kawasan negeri Johor dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya!! AYUHHH BANTU KAMI SAMPAIKAN HAUSBOOM KEPADA 3.5JUTA PENDUDUK NEGERI JOHOR!
Minum dulu baru tahu BOOM ke BOOM! Hehehe.. TUNGGU APA LAGI??? Seraaang!!! PM SEKARANG ATAU WHATSAPP
📲 http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

Ini Baru BOOM!!!
Ini Baru BOOM!!!
Ini Baru BOOM!!! #opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#HAUSBOOMPTRAJASRIGADINGBATUPAHATAIRHITAM
#http://www.wasap.my/60124244719

- Calit Calit Comey!! CELLFIPRO- Sesuai untuk semua jantina & peringkat umur👧👩👱
.
Khusus untuk Yang malas nak pakai krim, bedak Toner, serum bagai....💅💄
Yang nak bersiap cepat⏳⏳
Yang nak jimat, pakai sekali tapi cover untuk semua💰

Gunakanlah CellFiPro
Mencantik dan merawat serta memutih dalam satu masa
.
Dapatkan sekarang!! 📲0124244719

#CellFiPro
#calitcalitcunstokis ivmist negeri penang 0124244719
#opieanyserecipehomenade
#IVMISTOPIEANYSERECIPE
#ptrajasgdbp

Baru nk update
Alhmdulilah
Blik dr holiday ad je repeat order ivmist...
Mgu ni offer set combo 🌸(2 ivmist & 1 ivkids) oR
🌸(2ivmist & 1 ivsoap) Or
🌸 (3ivmist)

Dpt freegift from sabah bah
Sis ni dpt gelang lg ...dpt2 trus pakai bah
#sapecepatdeadapat
#PTRAJASRIGADINGBATUPAHATJOHOR
#IVMISTOPIEANYSERECIPE
#opieanyserecipe
#sayajualivmistivkidsivsoap

MOST RECENT

Stress hadap jem,dgn cuaca hangat lit2,ekon rasa suam2 sejuk...mula la kepala bedengung ja rasa..ulang alik amek ank skolah...tambah2 tgh mai penyakit bulanan...erkkk...lagi la suma rasa nak meletop...😂😂...dlm h/bag kecik k.ky mmg sentiasa ada sebotoi...klu rasa pala x brp besh...trus hidu bau iv dlm2...jgn tunggu lama2 nnt melarat sakit lg jenoh... Banyak guna nya. Ivmist ne...Tambah2 time kecemasan 🌼Mengantuk tgh drive - sembur Ivmist
🌼Gastrik - sembur Ivmist
🌼Sakit kepala cuaca panas - sembur Ivmist
🌼lenguh lutut - sembur Ivmist
🌼Sakit perut - sembur Ivmist

Banyak lagi Ler kegunaan Ivmist ni. Yang pasti klu ada standby 1 btl kt rmh pn dh ok

Meh cepat2 WhatsApp sis opie 0124244719

#ivmist #pakarhapusresdung
#ivmistptrajabatupahat
#ivkidsptrajabatupahat
#ivsoapptrajabatupahat
#resdung
#migrain
#ivmist0124244719
#ivmistopieanyserecipe
#ptraja
#jomwsupopie0124244719

Dulu lain. Sekarang lain.
------------------------------
Dulu satu penyakit satu minyak. Kelentang kelentung bunyi botol2 minyak berlaga2 dalam beg.
💉Satu minyak urut
💉Satu minyak panas
💉Satu minyak angin
💉Satu balm
💉Satu minyak gamat ✔Satu emak guna
✔Satu kakak guna
✔Satu adik punya

Sekarang dengan revolusi minyak moden. #IVMIST didatangkan dalam satu botol yang comel untuk semua kegunaan sakit2 luaran. Seisi keluarga boleh guna.

Kegunaan dari kepala hingga hujung kaki.
Inshaa Allah

HNYA RM34.90 SEBOTOL

Nk dptkn hrga CINTA. Jom wasup
Opie😍😍😍😍
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist #ivkids #ivsoap
#ivmistmujarab #sembursembursembuh
#sembursembursegar
#terapiinstagram #lazada
#zalora #bisnesonlinemalaysia #bazaarmalaysia
#bisnespaknil #jombeli #jomshopping #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

“sejak guna ivmist ni, Alhamdulillah resdung saya memang sembuh. Kalau tak sebelum ni sentiasa selsema & bersin *sampai bengkak mata*. Sangat2 tak selesa. Memang mula2 guna saya selsema teruk. 2 kali saya guna. Lepas tu Alhamdulillah sihat *sihat sampai hari ni*. Saya amalkan tiap2 malam sebelum tido.” – Akak Azwa. ‼

TINDAKBALAS HERBA‼ 🏵 Lendir #resdung (#sinus ) yang dah lama dalam rongga tubuh kite sudah dijangkiti bakteria. Lendir yang sudah dijangkiti itulah membawa kepada kejadian resdung. Tindakbalas herba dalam #ivmist akan mengeluarkan dulu lendir yang tak berguna/kotor dalan badan kite. Selepas itu #ivmist akan baiki tisu2 yang rosak akibat resdung yang dah lama kite ‘cuba’ simpan. 💰
Seperti akak Azwa nie, dulu sebagai pengguna untuk masalah resdung dia. Bile dia dah berjaya, rasa terpanggil untuk berkongsi penyelesaian dengan keluarga dan kawan terdekat. Walaupun dia bermula minimum 10 kotak, dah 4 kali restock bulan ni.. Ok la kan? Sambil2 main handfon kan? IVMIST ni berkesan mujarab dan mustajab...dgn Izin Allah... .

Anda bila lg??jom wsup opie 👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#sembursembursembuhinsyaallah0124244719
#ivmistterbaik👍👍👍0124244719
#ivmistmujarab #SatuRumahSatuIVMist #sembursembursegar
#sayajualsayapakai
#bisnesonlinemalaysia #bazaarmalaysia #bisnespaknil #JOMBELI #jomsinggah #jomshopping #codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Assalamualaikum selamat pagi sahabat💟

BERSIN DAN JERAWAT AKIBAT RESDUNG BERKURANGAN.. HIDUNG PUN DAH TAK GATAL..!!
.
"Alhamdullilah semenjak gunakn Ivmist ank sy x bersin dgn kerap, hidung dh tk gatal dn jerawat berkurangan. Dulu sblm guna ank sy akn hbiskn tisu bkotak2 kt rmh dlm masa sminggu

Gatal mata,gtl hidung dn seluruh muka. bersin setiap pg dn mlm x kira dmana. skrg sejak guna IVMIST semua tu dh blh dkatakn dh bkurangn" -Pn.Nadzlina dari Kelantan

Antara tanda-tanda resdung:
* Kerap bersin terutama diwaktu pagi
* Muka dan badan berjerawat
* Gatal dibahagian mata, hidung dan muka
* Kerap sakit kepala
* Elergik Makanan Laut dan banyak lagi

Cuba #ivmist untuk selesaikan semua masalah diatas

Hanya RM34.90 sebotol dapat hilangkan masalah yang dah bertahun anda alami

PROMOSI..!!
Beli 3 botol pada harga RM75 FREE POSTAGE 
.
Whatsapp SEGERA👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#resdung #resdungkronik #penawarresdung #ivmist #ivmistmurah #sayajualivmist #stokisivmist-0124244719
#bazaronline #bisnespaknil
#bisnrsonlinemalaysia#JOMBELI #jomsinggah #jomshopping
#codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Masalah kelemumur menghantui anda? Jemu bertukar shampoo tapi kelemumur tak hilang juga?
.
Ivkool ialah alternatif yang berkesan untuk menghilangkan kelemumur. Sembur saja pada kulit kepala lepas mandi dan pupukkan/ratakan sebelum sikat. .

Ivkool juga mengurangkan kerak kepala seperti 'sawan' kepala bayi selain menghilangkan masalah migrain. .
Juga membantu untuk tidur nyenyak supaya simptom migrain cepat reda. .
BONUS effect: memulihara kulit kepala 😘😘 .

Whatsapp opie👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmistptrajabatupahat #ivkool #ivkoolmemangkool #takrugimencuba #batupahat
#lekir #kelemumur #RambutGugur #rambutsihat #rambutbercabang #wassup0124244719
#menantifebruari
#akuyangkedua
#bisnrsonlinemalaysia #bazarpaknilmurah #bisnespaknil
#codptrajasrgading🚗🚗🚗
##opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Selalu orang nak beli bedak/foundation/sunblok mesti tanya spf berapa. Kalau boleh nak spf tinggi. Cellfi Pro CC Cream Foundation mempunyai tahap spf 50++ tau.

APA ITU spf ye?? jom lihat... SPF adalah pengukuran penggunaan sunscreen sebelum kulit menjadi kemerahan terkena pancaran. Angka SPF boleh berkisar dari 2 hingga 100. SPF15, beerti mampu memberi pelindungan kulit selama 150 minit sebelum kulit menjadi kemerahan.
Tapi jika kulit anda biasanya mengalami kemerahan setelah 10 minit berjemur sinar matahari maka dengan memakai pelindung matahari SPF15, kulit anda akan selamat 15 x 10 minit iaitu jadinya 150minit (tapi jika guna SPF 0, atau dalam erti kata lain tak guna langsung pelindung uv, faham-faham jerlah ye..hehe)

Maka sekarang anda tentu sudah fahamkan angka pada SPF tu kan, jika SPF30, maka kulit anda terlindung selama 300 minit begitulah seterusnya.

Perlindungan ini juga bergantung pada jenis kulitnya, jika anda berkulit putih beerti sedikit pigmennya maka lebih mudah terbakar daripada mereka yang berkulit gelap. Ini adalah kerana pada mereka yang bekulit gelap beerti banyak pingmen yang melindungi dari sengatan matahari.

Ok sekarang anda mungkin dah nampak betapa pentingnya memakai pelindung matahari.

So jadilah pengguna bijak😘😘😘 Pm/wsp : opie http://www.wasap.my/60124244719

#ejencellfipro
#dropshipwanted
#CellFipro0124244719
#produklakukeras #produkmeletop
#sayajualsayapakai
#bisnesonlinemalaysia #bazarpaknilmurah #jomshopping
#bazaronline #JOMBELI #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT #opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

IVKIDS 6ML HANYA RM23
========= 👑Estrak Jerangau, cekor, limau purut ,habbatussauda , Minyak Kelapa Dara ,Saffaron dan Minyak Kayu Putih 💋Melegakan Kembung Perut , Selsema , batuk , demam , Ruam , Gatal-gatal , kurap , campak , sakit gigi , lenguh2 ✅Lebih lembut
✅Lebih wangi
✅Kurang panas ✳ Sama fungsi dan sama kelebihan
Sesuai untuk bayi dan kanak2
Juga orang tua ataupun mereka yang mempunyai kulit yang sensitif

kenapa anda perlu beli ivkids? 👌Utk tidak mendatangkan lagi kerisauan yang selalunya panas berangin ivmist utk kanak2
👌Masalah yang sememangnya akan dijangkiti oleh kanak2 mampu di rawat oleh ivkids - insyaALLAH
👌 Baunya lebih mesra kanak2.. selalunya kanak2 sangat suka
👌 jika Ivmist dapat membantu walaupun agak kurang selesa sebab panas.. apatah lagi ivkids yang lebih sejuk dan sesuai
👌 satu rumah satu ivmist + ivkids

Jom wsup opie utk dptkan hrga cinta 👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivkids
#saturumahsatuivmist #sayajualsayapakai #demam #ruam #selsema #kembungperut
#setibudananakmurah
#bazarpaknilmurah #bisnespaknil #bisnesonlinemalaysia
#JOMBELI #jomsinggah #jomshopping
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Assalamualaikum selamat pagi sahabat💟

BERSIN DAN JERAWAT AKIBAT RESDUNG BERKURANGAN.. HIDUNG PUN DAH TAK GATAL..!!
.
"Alhamdullilah semenjak gunakn Ivmist ank sy x bersin dgn kerap, hidung dh tk gatal dn jerawat berkurangan. Dulu sblm guna ank sy akn hbiskn tisu bkotak2 kt rmh dlm masa sminggu

Gatal mata,gtl hidung dn seluruh muka. bersin setiap pg dn mlm x kira dmana. skrg sejak guna IVMIST semua tu dh blh dkatakn dh bkurangn" -Pn.Nadzlina dari Kelantan

Antara tanda-tanda resdung:
* Kerap bersin terutama diwaktu pagi
* Muka dan badan berjerawat
* Gatal dibahagian mata, hidung dan muka
* Kerap sakit kepala
* Elergik Makanan Laut dan banyak lagi

Cuba #ivmist untuk selesaikan semua masalah diatas

Hanya RM34.90 sebotol dapat hilangkan masalah yang dah bertahun anda alami

PROMOSI..!!
Beli 3 botol pada harga RM75 FREE POSTAGE 
.
Whatsapp SEGERA👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#resdung #resdungkronik #penawarresdung #ivmist #ivmistmurah #sayajualivmist #stokisivmist-0124244719
#bazaronline #bisnespaknil
#bisnrsonlinemalaysia#JOMBELI #jomsinggah #jomshopping
#codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

MASALAH SENGGUGUT @PERIOD PAIN?

Masalah ni memang akan buat perempuan duduk tak senang, tidur tak lenakan? Setiap bulan mesti ada je hari yang mood kita swing, rasa nak marah-marah, rasa nak terperap je kat rumah..😞😞
.
Takkan setiap bulan nak telan ubatkan? Jadi, apa kata cuba gunakan IVMist sebagai alternatif untuk hilangkan period pain..cuma sembur dan sapu je..
.
Berkesan ke? .
Jawapan saya, selagi tak cuba, selagi tu takkan berkesan 😉 .
Nak cuba tapi tak tau nak beli kat mana? Senang je, cuma ambil telefon dan
whatsapp opie😍😍😍
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist #senggugut #periodpain #1rumah1ivmist #bazarpaknil #bazarwanitaonline #ivmistonline #terlajaklaris0124244719
#SatuRumahSatuIVMist
#satufamilysatuivmist #produkmeletopp #lakukeras
#jombeli #jomshopping #jomsingggah
#codPTRAJASRIGADING🚗🚗🚗🚗
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

BAGUS SANGAT KE IVMIST NI?😞
.
Ini jawapan saya:
-👍Kalau tak bagus, saya takkan jual😄
-👍Kalau tak bagus, saya tak gila² pasarkan😄
-👍Kalau tak bagus, takkan ada yang repeat nak beli lagi..dan lagiii😄
-👍Kalau tak bagus, takkan saya keluarkan modal untuknya😄
-👍Kalau tak bagus, takkan saya boleh jual beratus unit sebulan😄
-👍Kalau tak bagus, saya sendiri pun tak mahu guna & jual😄
.
BOLEH UNTUNG KE JUAL IVMIST???😦
.
Saya jual IVMIST untuk tolong orang..sama2 kongsikan kebaikan, keberkesanan, bukan mau cari keuntungan semata-mata.
Insya Allah dgn izinnya😄
.
TAK TAHU MANA NAK DAPATKAN IVMIST?
.
📲 Whatsapp opie👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
. .
#ivmist #ivkids #resdung #jerawat #migrain
#ivmistteamnoraini #bazarwanitaonline #bazarmalaysiaonline #bazarshoppingonline #jombeli
#jomshopping #jomsinggah #bazarpaknilprodukkecantikkan - -0124244719
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

- Panas..panas kalah goreng pisang panass.. Cellfi pro mengganas bagaikan tsunami..
40 botol habis dijual hanya dalam masa sehari..
Mak Datin pun guna cellfi pro..jangan tak percaya awak 😍😍😍 Cc cellfi pro terhangat di pasaran *sesuai utk semua jenis kulit
*sesuai utk lelaki dan perempuan
*sesuai utk semua golongan
* Harga mampu milik
* menyelesaikan 13 masalah dalam 1 produk 1 harga.
* Jimat duit jimat masa

Berminat nk cuba wassap terus ke
#wassap😊 opie 📲📲📲📲 📲 http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

Nk set jimat....jom wsup😄😄😄😕😕 #calitcalitchomey0124244719
#produkmeletopp #cellfipro_spf50
#sayajualsayapakai0124244719
#produkmeletopp #produkmesrasolat
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Alhmdulilah.syukur. . Stok kerepek pisang crunchy n bskut raya da sampai..... Sampai...
Bananachipberflavourmuncullagijahhhhpeahhh
Lai lailai
Mana yg da order bole pick up

#jomwassupopie0124244719
#ivmistmujarab
#ivmistopieanyserecipe

Kekalkan kesegaran dengan #ivkool walaupun cuaca panas dan sentiasa bertudung. Rambut dan kulit kepala juga lebih segar 😊😊😊 ❄ Kegunaan IV Kool ❄ 👉Kesegaran kepala dan penjagaan rambut
👉Hilangkan kelemumur
👉Mengurangkan migrain
👉Mengurangkan masalah rambut gugur
👍Amat sesuai juga untuk wanita yang bertudung... memang best..😉 🐧 Kandungan IV Kool 🐧
🍃 Minyak kelapa dara (VCO)
🍃 Minyak zaitun
🍃 Lidah buaya
🍃 Minyak argan
🍃 Vitamin A, C & E ⛄ Cara penggunaan ⛄
Semburkan pada kepala dan urut perlahan utk meratakan.
Isipadu: 50ml 😱😱😱 👍👍👍 Berminat terus whatsapp 0pie 📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#sayagunasayajual #agentstokisdiperlukan
#ivmist #ivkids #ivkool #ivsoap #cellfipro #ivmistpelabagaiguna
#lazada #Zawara #bisnesonlinemalaysia #bazarpaknilprodukkecantikkan #bisnesonlinemalaysia #1ivmist1keluarga #ivmistmujarab #aurainsta #instafollow0124244719
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

🌸Perkenalkan IVKIDS
👑Estrak Jerangau, cekor, limau purut ,habbatussauda , Minyak Kelapa Dara ,Saffaron dan Minyak Kayu Putih 💋Membantu Melegakan Kembung Perut , Selsema , batuk , demam , Ruam , Gatal-gatal , kurap , campak , sakit gigi , lenguh2. ✅Lebih lembut
✅Lebih wangi
✅Kurang panas . ✳ Sama fungsi dan sama kelebihan IVMIST
Sesuai untuk bayi dan kanak2
Juga orang tua ataupun mereka yang mempunyai kulit yang sensitif

Kenapa anda perlu beli ivkids? . 👌Utk tidak mendatangkan lagi kerisauan yang selalunya panas berangin ivmist utk kanak2
.
👌Masalah yang sememangnya akan dijangkiti oleh kanak2 mampu di rawat oleh ivkids - insyaALLAH
.
👌 Baunya lebih mesra kanak2.. selalunya kanak2 sangat suka
.
👌 jika Ivmist dapat membantu walaupun agak kurang selesa sebab panas.. apatah lagi ivkids yang lebih sejuk dan sesuai
.
👌 satu rumah satu ivmist + ivkids
.
Whatsapp opie📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#penawarserbaguna0124244719
#lazada #zalora
#saturumahsatu #ivmistmujarab
#bazaarmalaysia #bisnespaknil #bisnesonlinemalaysia #jombeli #jomsingggah
#jomshopping #opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Hello 😇🙋..
Kepada anda yang belum menggunakan produk ini.
Cuba sebagai ikhtiar lebih baik daripada terus menanggung masalah.
Wang ringgit boleh dicari tetapi kesihatan lagi penting☺.💞
.
Insya Allah mujarab dengan izin NYA. Ianya terbukti berkesan selepas beratus² testimoni yang pengguna berikan kepada kami.👍👍👍 MERAWAT & MEMULIHARA
✨ Resdung
✨ Migrain
✨ Sakit Kepala & Stress
✨ Selsema yang berpanjangan
✨ Kahak yang berpanjangan
✨ Senggugut
✨ Gout
✨ Sakit lutut, sendi
✨ Kurap @ panau
✨ Luka
✨ Dan lain2..serbaguna 😋

Dah lah fungsi gunanya utk pelbagai rawatan. Harganya pulak bukan main murah lagi. Sangat berbaloi untuk dimilikinya.💰👍
.
Nak turut rasai mujarabnya IVMist?
Whatsapp📲 miss opie http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist #resdung #penawarserbaguna #ivmistmurah #0124244719
#SatuRumahSatuIVMist #sayajualivmistmurah #pelbagaiguna
#jombeli
#jomsingggah #jomshopping #lazada #bazaarmalaysia #bisnespaknil #bisnesonlinemalaysia #PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist AROMATIC NANO OIL
♡IV MIST♡ Minyak serbaguna berasaskan teknologi nano. Semburannya sangat halus, zarahnya bagaikan air, meresap ke dalam kulit dan memberi kesan yang segera dan menakjubkan..! Sesuai untuk banyak jenis penyakit luaran. Dihasilkan ramuan daripada10 herba yg terpilih; 🍁LIMAU PURUT
🍁HALIA
🍁PUDINA
🍁SERAI
🍁ARGAN
🍁SAFRON
🍁HALIA BARA
🍁KELAPA DARA
🍁EUCALYPTUS
🍁HABBATUS SAUDA

Melegakan dan memulihara
□RESDUNG
□JERAWAT
🌿MIGRAIN
💥SELSEMA
🌿SAKIT MATA
💥SAKIT GIGI
🌿MIGRAIN
💥SENGGUGUT
🌿SAKIT OTOT
💥SAKIT PINGGANG
🌿LENGUH2
💥SAKIT KEPALA
🌿STRESS
💥SENDI
🌿GATAL 💥KURAP
🌿PANAU
💥TERKENA AIR PANAS
🌿GOUT
💥KUKU CEKAM
🌿GIGITAN SERANGGA BISA

ALHAMDULILLAH...kesannya sangat cepat.
Jom wsup opie📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmistmujarab
#saturumahsatuivmist
#sayajualsayapakai
#ivmistteamfarhana
#ivmistteamzarini
#ivmistteamnoraini #ejendiperlukan #ivmist #bisnesonline #wassap0124244719
#bazaronline
#sembur2segar
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwsup0124244719-01242447190124244719
# http://www.wasap.my/60124244719

Ada ke kawan-kawan yang tak dapat tidur lena dek kerana sakit kepala?

Mahani memang amalkan sembur #ivmist sebelum tidur dan bangun pagi sejak penyakit #migrain datang jadi kawan baik ni.

Tak sakit kepala pun sembur juga. Prevention is better than cure. Kalau dah sakit kepala, nak sarung helmet pun terasa bawa sarung batu.

Sebelum ni pernah makan ponstan juga. Akibatnya #gastrik pula yang menyibuk datang jumpa kita  Alhamdulillah. Sembur saja ivmist di perut untuk masalah gastrik tu.

WhatsApp ☎ opie : http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#sakitkepala #migrain #ivmist #ivmistmurah #ivmistteamfarhana
#sayajualivmist #bazaarpaknil #ivmistteamzarini #ruangrezekihanania #jepsari #ivmistbymissopie0124244719
#bazaarmalaysia #paknil #bisnespaknil #bisnesonlinemalaysia
#jombeli #jomsingggah #jomshopping
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwsup0124244719-0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

- Bila kandungan semakin membesar ni, masalah bagi ibu-ibu mengandung selalunya sakit tulang belakang dan tulang pinggul. Kalau berjalan tu rasa senget badan-badan menahan sakit.
Tu belum ambil kira terjaga tengah malam kena 'setok karung' dan sakit perut baby mengeras. Member sebelah baikkkkk punya dengkur..Huhu.. Bertabahlah ye ibu-ibu sekalian. Anda wanita hebat.

Tapi mujurlah sejak berkawan baik dengan #ivmist ni bila;

lenguh betis, kaki cramp - sapu ivmist
sakit perut - sapu ivmist
sakit pinggang - urut dengan ivmist
loya - hidu ivmist
nak buang angin dalam badan - urut dengan ivmist

memang best ivmist. harum dan mendamaikan.
yang bakal jadi ibu sekalian, dah ada ke ivmist?
whatsapp 📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#SatuRumahSatuIVMist #satufamilysatuivmist
#pelbagaiguna #produkmeletopp #produklakukeras
#lazada #bisnespaknil #bisnesonlinemalaysia #bazaarmalaysia #bazarshopping0124244719
#mentormilenia
#gegarvaganza
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Kita Selalu Dengar Pasal BUASIR kan!!
Tetapi Adakakak Kita Ambil Berat Pasal BUASIR?? BUASIR adalah Sesuatu Penyakit Di Mana Semua Golongan Boleh Terkena Bila Mana Kesihatan Diri Tak Di Jaga😕

Makan Benda Pedas Pon Boleh Kena Buasir,Angkat Berat Atau Dalam Erti Kata Lain Buat Kerja Yg GunaKan Tenaga Banyak Pon Mudah Utk Kena Buasir,Kecuali Dengan Cara Yg Betul Kita Mgkn Tak Akan Terkena Buasir😆

Dulu Bila Sebut Je Buasir Kita Dah Terbayang Ubat Dari Doktr Macm Ner Kan Btl Tak??😁😀😂 Tapi Dengan Adanyer Ivmist Anda Tak Perlu Risau lagi,Sebab Ivmist Minyak Aromatik Nano Oil Ni Dia akan Mengecutkan Benjolan Buasir Tadi Jika Cara Guna Kosisten In Sya Allah Akn Nmpk Kesan Nyer Seawal Mgkn...😉 Anda Tercari² Solusi Untuk BUASIR

Meh Whatsapp Saya Segera
📲 miss opie
http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

# #ivmist #buasir #sayadahcuba #andabilalagi #memangpuashati #syukursihatselalu0124244719
#SatuRumahSatuIVMist #satukeluargasatuivmist
#sayajualsayapakai0124244719
#produkmeletopp
#bazaarmalaysia #bisnespaknil #bisnespaknil #onlinesale0124244719
#jombeli #jomshopping #jomsinggah
#PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT #opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassupopie0124244719
http://www.wasap.my/60124244719

Most Popular Instagram Hashtags