[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ivmistopieanyserecipe

MOST RECENT

Stress hadap jem,dgn cuaca hangat lit2,ekon rasa suam2 sejuk...mula la kepala bedengung ja rasa..ulang alik amek ank skolah...tambah2 tgh mai penyakit bulanan...erkkk...lagi la suma rasa nak meletop...😂😂...dlm h/bag kecik k.ky mmg sentiasa ada sebotoi...klu rasa pala x brp besh...trus hidu bau iv dlm2...jgn tunggu lama2 nnt melarat sakit lg jenoh... Banyak guna nya. Ivmist ne...Tambah2 time kecemasan 🌼Mengantuk tgh drive - sembur Ivmist
🌼Gastrik - sembur Ivmist
🌼Sakit kepala cuaca panas - sembur Ivmist
🌼lenguh lutut - sembur Ivmist
🌼Sakit perut - sembur Ivmist

Banyak lagi Ler kegunaan Ivmist ni. Yang pasti klu ada standby 1 btl kt rmh pn dh ok

Meh cepat2 WhatsApp sis opie 0124244719

#ivmist #pakarhapusresdung
#ivmistptrajabatupahat
#ivkidsptrajabatupahat
#ivsoapptrajabatupahat
#resdung
#migrain
#ivmist0124244719
#ivmistopieanyserecipe
#ptraja
#jomwsupopie0124244719

🌸🌸🌸🌸🌸
Info tentang si kecil IVMist ini.📝
.
IVMist ini sangat² berguna apabila berlaku kemalangan 🚑 kecil kepada diri. .
📝 Mana lah kita tahu tiba² disengat serangga bisa seperti tebuan, lipan, kala jengking atau labah labah. 🦂🕷
📝 Tetiba kepala sakit dek cuaca sekarang tidak menentu. - Sakit gigi yang sangat mengganggu kerja harian.😖
📝 Riadah futsal ngn kwn² tetiba terseliuh kaki.😖
📝 Penat seharian bekerja, badan penat dan sakit² tubuh.😩
📝 Lenguh² kaki dek kerana banyak sangat berjalan.😥
📝 Anak pula melecur tangan terkena perkakas panas.🔥
📝 Isterinya pulak duk ada Migrain. Hari² rasa nak pecah kepala dibuatnya.🤕
📝 Dapat tahu suami pulak terkena GOUT.😰
📝 Lagi 2 minggu mak ayah nak pergi umrah.🕋
📝 Duk sikat rambut anak, tetiba nampak pulak kutu sdg berlari dikepala anak.😡
📝 Mak aihh.. Gatal sangat hidung, kelopak mata dan pipi ni. Rasa nak tanggal² je kalau boleh.😫
📝 Dlm hati teringin nak makan udang ketam, tapi tak boleh. Alergik sangat.😪
📝 Asal sejuk je Selsema mai Serang. Tak kira masa, tak kira tempat.😩
📝 Banyak sangat kerja opis, tekanan lainnya lagi sampai diri jadi sangat stress, dengan izinNya IVMist juga membantu. 😣
- Anak laki kurap, anak perempuan pulak panau, si kakak kukunya cekam. 😔- Dan penyakit² yang lain lagi.
.
Apa jua masalah , IVMist Dapat membantu dengan izin Allah. Ianya terbukti berkesan selepas beratus² testimoni yg pengguna berikan kepada kami.👍👍👍
.
Dah lah fungsi gunanya utk pelbagai rawatan. Harganya pulak bukan main murah lagi. Sangat berbaloi untuk milikinya.💰👍
.
Nak turut rasai mujarabnya IVMist?whatsapp opie
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmistteamzarini0124244719 #ivmist #igbizmalaysia #instaikhlas #uniselian #bazarpaknil0124244719 #teamfarhana #ivmistteamnoraini #lazada #lakukeras
#bisnesonlinemalaysia #bazarhanania #bisnespaknil #bazarpaknilmurah #jombeli #jomshopping #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT #opieanyserecipehomemadez #ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

TIPS BERKESAN UNTUK MERAWAT RESDUNG -

Apa perlu anda buat jika ketika ini anda sedang mengalami - Resdung yang agak teruk,
- Tiap-tiap pagi Bersin dengan dasyatnya,
- Selalu Gatal Hidung dan Mata yang teramat sangat. * Rasa macam ada serangga je dalam kelopak mata bila rasa gatalnya teruk. * Kalau gatal tu menyerang hidung, rasa nak cabut je hidung pergi berus cuci kat sinki. ========================== Mahu tak tips mudah, ringkas dan sangat berkesan untuk merawat masalah di atas? InsyaAllah.

Langkah 1 : Ambil tisu basah atau basahkan sedikit tisu.
Langkah 2 : Sembur sedikit IVMist pada tisu.
Langkah 3 : Lapkan tisu tadi pada kawasan hidung dan atas kening.

Kemudian sedut sedikit bau ivmist tadi untuk dapatkan kesan
yang lebih baik.

InsyaAllah, masalah resdung akan beransur pulih dalam tempoh yang sekejap. ========================== Manfaat IVMist bukan setakat pulihkan RESDUNG sahaja,

IVMist juga boleh merawat: - Migrain.
- Sakit Gigi.
- Senggugut.
- Nafas Berbau Busuk.
- Gout.
- Selsema.
- Sakit dan Lenguh Badan..
- Kaki Cekam.
- Bisul
- Jerawat & Jeragat.
- Buasir Luaran.
- Terkena Air Panas & Melecur.
- Sakit Mata.
- Stress.
- Tidur Berdengkur.
- Asma.
- Panau & Kurap.
- Mendapatkan Tidur Yang Lena.
- Dan banyak lagi.

Untuk turut miliki IVMist ini, .

Wassup 0pie
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

Dan yang pasti ianya harga mampu milik.

http://www.wasap.my/60124244719

#saturumahsatuivmist
#sayajualmurah
#ivmist
#sayajualonlineoffline #demamselsema
#sayagunasayajual
#ivmist_online_store0124244719
#lazada #bisnesonlinemalaysia #bazaarmalaysia #bazarpaknil0124244719
#zawara #zalora #jombeli #jomshopping #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Alhamdulillah..terima kasih kakak sayang share pic testimoni #ivmist. Demam kebah selepas mandikan dan lap badan dgn #ivmist.
Banyak manfaat bila dah cuba sendiri baru tahu kesannya.
Berbaloi dengan harganya. Promosi dgn hnya 3 botol free pOstage😍😍😍 Whatsapp 0pie😄😄😄
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719 #ivmistteamzarini #ivmistteamnoraini #ivteamfarhana #ivmistteamopieanyse
#testimoniivmist #testimoni #iklaninstagram #igshopmalaysia #ubatresdung #demam0124244719
#ivmistmujarab #saturumahsatuivmist #sayajualsayapakai
#lazada #zawara #bisnessantaisantai #bisnesonline #bazaronline #bazarpaknilmurah #jombeli #jomshopping #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJAAIRHITAMSRIGADINGBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

😍 😍BILA GUNA SEKALI - TERUS NAK BELI LAGI & UPGRED NAK JADI EJEN & STOKISS - PENANGAN #IVMIST - ALHAMDULILLAH 😍 😍

Terutama bagus utk gangguan RESDDUNG, JARAWAT, MAGRIN, ALAH MAKANAN LAUT, LENGOH, SELESEMA, BENGKAK, LUKA, KAHAK, dn lain lain yang sesuai. 🙏 🙏 Maaf!!.. ramai yang mengatakan #ivmist adalah product hebat, dan memilih menjadi Stokist selepas menggunakannya 💪 Ye, saya akui sebab saya sendiri merasakan dan ini adalah dengan keizinan Allah .. ✍ Kerana ia diadunkan dengan ramuan khas dari herba yang terpilih dan berkualiti sebab itu menjadikan ivmist sangat bagus dan serbaguna, kekadang diluar jangka.. Allah izin kan ✍ Ia dapat dibuktikan keberkesanannya oleh pengguna itu sendiri.. bukti kesan baik pengguna yang diberikan secara ikhlas tanpa direka reka. ✍ Keyakinan ramai pengguna dibuktikan oleh ramainya repeat order.. mungkin hampir separuh dari jualan ivmist adalah repeat order .. samada jualan repeat order pengguna dari stokis stokis atau dari hq sendiri.
✍ Saya tidak boleh menafikan fakta yang saya sebut diatas sebab saya sendiri yang merasainya. ✍ Alhamdulillah, Allah pertemukan kita semua dengan ivmist.. sama2 kita bleh bantu orang ramai dan sama2 kita boleh membantu pendapatan tambahan atau dijadikan focus pencarian pendapatan. ✍ Saya tidak memaksa anda semua memilih ivmist sebagai penawar masalah luaran yang akan saya nyatakan nanti atau yang telah saya war warkan.. mungkin anda semua dah tau atau mungkin anda semua ingin tau… ✍PENGGUNA BERPUAS HATI DAN BAGITAU IVMIST TIDAK MENGECEWAKAN DAN SANGAT BERKESAN 😍
.
Nk tau mklumt lnjut n dptkn hrga CINTA?? JOM WSUP OPIE 📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist #ivkids #ivsoap #agendiperlukan #batuk #selsema #resdung #ubat #sakit #herba #teknologinano0124244719
#barangBAIK #ivmistterbaik👍👍👍0124244719 #SatuRumahSatuIVMist
#bisnessantaisantai
#bazaronline #bazaarmalaysia #bisnesonlinemalaysia
#jombeli #jomshopping #jomsinggah #lazada #zalora #zawara
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719

- IV MIST : PELBAGAI MANFAAT DALAM SEBOTOL

Khasiat 10 bahan semulajadinya mampu atasi banyak masalah seperti resdung, migrain, kurap, dengkur, athma, batuk, selsema dan lain-lain
.
Boleh guna bukan untuk masalah resdung sahaja, sembur di kaki dan tangan untuk masalah kebas dan lenguh.
.
Anak sakit perut pun boleh pakai juga. Satu IV Mist , Satu keluarga dapat manfaatnya 😁😁😁
.
Jom dapatkan #ivmist 📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmistteamfarhana
#agentdropshipdiperlukan #stokisdiperlukan #promostokis #terapiinstagram #pelbagaimanfaat #1IVMIST1KELUARGA #senangdanmudahdibawa #barangbaby #bazaarmalaysia #onlinebisnes #onlineshopping #bisnessantaisantai #bisnesonline 0124244719
#lazada #zalora #jombeli #jomshopping #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Dulu lain. Sekarang lain.
------------------------------
Dulu satu penyakit satu minyak. Kelentang kelentung bunyi botol2 minyak berlaga2 dalam beg.
💉Satu minyak urut
💉Satu minyak panas
💉Satu minyak angin
💉Satu balm
💉Satu minyak gamat ✔Satu emak guna
✔Satu kakak guna
✔Satu adik punya

Sekarang dengan revolusi minyak moden. #IVMIST didatangkan dalam satu botol yang comel untuk semua kegunaan sakit2 luaran. Seisi keluarga boleh guna.

Kegunaan dari kepala hingga hujung kaki.
Inshaa Allah

HNYA RM34.90 SEBOTOL

Nk dptkn hrga CINTA. Jom wasup
Opie😍😍😍😍
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist #ivkids #ivsoap
#ivmistmujarab #sembursembursembuh
#sembursembursegar
#terapiinstagram #lazada
#zalora #bisnesonlinemalaysia #bazaarmalaysia
#bisnespaknil #jombeli #jomshopping #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemadez
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

“sejak guna ivmist ni, Alhamdulillah resdung saya memang sembuh. Kalau tak sebelum ni sentiasa selsema & bersin *sampai bengkak mata*. Sangat2 tak selesa. Memang mula2 guna saya selsema teruk. 2 kali saya guna. Lepas tu Alhamdulillah sihat *sihat sampai hari ni*. Saya amalkan tiap2 malam sebelum tido.” – Akak Azwa. ‼

TINDAKBALAS HERBA‼ 🏵 Lendir #resdung (#sinus ) yang dah lama dalam rongga tubuh kite sudah dijangkiti bakteria. Lendir yang sudah dijangkiti itulah membawa kepada kejadian resdung. Tindakbalas herba dalam #ivmist akan mengeluarkan dulu lendir yang tak berguna/kotor dalan badan kite. Selepas itu #ivmist akan baiki tisu2 yang rosak akibat resdung yang dah lama kite ‘cuba’ simpan. 💰
Seperti akak Azwa nie, dulu sebagai pengguna untuk masalah resdung dia. Bile dia dah berjaya, rasa terpanggil untuk berkongsi penyelesaian dengan keluarga dan kawan terdekat. Walaupun dia bermula minimum 10 kotak, dah 4 kali restock bulan ni.. Ok la kan? Sambil2 main handfon kan? IVMIST ni berkesan mujarab dan mustajab...dgn Izin Allah... .

Anda bila lg??jom wsup opie 👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#sembursembursembuhinsyaallah0124244719
#ivmistterbaik👍👍👍0124244719
#ivmistmujarab #SatuRumahSatuIVMist #sembursembursegar
#sayajualsayapakai
#bisnesonlinemalaysia #bazaarmalaysia #bisnespaknil #JOMBELI #jomsinggah #jomshopping #codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

- #IVMIST

Aromatic Nano Oil IV MIST™ memberikan lebih kelebihan berbanding jenama lain hanya untuk anda:- ● 👉🏻Tak perlu ambil masa lm..
- Sifat Ivmist dengan teknologi Nanosains sangat luar biasa dan tak perlu nak risau kulit melecur ●
👉🏻Lebih RINGAN
- Molekul yang sangat halus dan ringan memberikan kesan cepat di bawah kulit orang Malaysia ●
👉🏻Mudah DIBAWA..
-packaging ivmist di dalam bekas spray 12ML menyebabkan ia mudah dibawa kemana. Mudah bawa travel ●
👉🏻Menggunakan bahan HERBA
-hanya menggunakan habatussauda, Saffron, Serai, Limau Purut, Minyak Argan, Minyak kayu putih, VOC, Halia Bara. Saffron sangat bagus untuk Resdung sbb mampu merawat dan membaiki tisu2 yang mati akibat RESDUNG. ●
👉🏻Menjimatkan masa dan wang berbanding RAWATAN di spa.

Whatsapp opie👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
.

#ivmist #resdung #ivmistpelbgaiguna #ivmistmujarab #ivmistterbaik👍👍👍0124244719
#bisnrsonlinemalaysia #bisnespaknil #bisnespaknil #bisnesonlinemalaysia #JOMBELI #jomsinggah #jomshopping
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

- BUKAN SEKADAR CANTIK TAPI MUJARAB... APA ITU IVMIST AROMATIC NANO OIL ?? Rumusan terhebat Nano Bio Teknologi yang menghasilkan zarah minyak yang lebih halus sehinggakan ianya boleh disembur seperti air ! Menakjubkan ! Ianya bertindak mencairkan lendir punca masalah resdung yang terperangkap di dalam rongga hidung. Lendir-lendir ini akan dibersihkan secara sihat tanpa melibatkan kos pembedahan yang mahal. .

KENAPA SEMAKIN RAMAI DAPATKAN IVMIST
✔ Kesan sepantas 2 hari penggunaan
✔ Mudah digunakan hanya sembur, hidu & sapu
✔ Selamat & tanpa kesan sampingan, kandungan 100% daripada herba kayu terpilih ✔ Jimat Wang ( 1 botol 10ml untuk 100 - 110 semburan)
✔ Pelbagai kegunaan merawat penyakit
✔ Sesuai untuk semua peringkat umur
.
Diperbuat Dari 10 Bahan Organik Terpilih
✔ Habbatus Sauda ✔Argan ✔Serai ✔Eucalyptus ✔Halia ✔Halia Bara ✔Kelapa Dara ✔Limau Purut ✔Pudina ✔Saffron
.
Cuba selesaikan masalah anda segera. Sudah ramai yang mendapat manfaat darinya. Harga mampu milik.
.
WhatsApp 0pie👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

Stokis / ejen dan dropship diperlukan
#ivmist #ivmistmurah #ivmistmagicoil #Igshopmalaysia #bazarpaknil0124244719
#ivmistmujarab #produklakukeras #sayajualsayapakai #saturumahsatuivmist
#bisnesonlinemalaysia
#sonlinemalaysia #bazaronline
#bazarpaknilmurah
#jomsinggah #jomshopping #jombeli
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Ok nak update, dah restok #ivkids ni! Admin pun dah jatuh cinta dengan ivkids ni. Sbb bau dia mcm perfume! Hehe
.
Alhamdulillah, ternyata Ivkids mempunyai permintaan yang luar biasa, ternyata keberkesanannya terhadap si kecil anda dengan izin Allah Taala.
.
Jom order #ivkids sekarang sebelum kehabisan stok dari stokis2 berdekatan anda. ^_^ ===================
🌡 Kandungan :
✅Ekstrak jerangau
✅Ekstrak cekor
✅Limau purut
✅Habbatus Sauda
✅VCO (Virgin Coconut Oil)
✅Saffaron
✅Minyak kayu putih
.
🚑 Sesuai untuk bayi seawal 1 bulan & anak kecil :-
💉Melegakan kembung perut
💉Selsema
💉Ruam
💉Gatal gatal
.
Jgn biarkan si kecil anda dibelenggu dgn ganggu kesihatan mereka!
.
Wassap "ivkids" ke 👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
.📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivkids #lenguh #Batuk #ivmist #gatal #ruam #ibuberpantang #kembung #bazaar #minyaktelon0124244719
#bazarpaknilmurah #bisnrsonlinemalaysia #bisnesonlinemalaysia
#bisnespaknil #JOMBELI #jomshopping #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Ape itu IVMIST?? IVMIST ni merupakan MINYAK NANO AROMA TERAPI atau kata ertinya minyak magik!

Ape yang magik sangat tu?? Ivmist ni macam minyak angin,,macam je tapi ❌ sama dengan minyak2 kat pasar tu!
.
Apa yang hebat sangat?😅
Haaa,,IVMist adalah rumusan terhebat nano bio teknologi yang menghasilkan zarah minyak yang halus sehingga ianya buleh sisembur seperti air ! Menakjubkan!!
.
IVMIST MAMPU MERAWAT LEBIH DARI 1001 PENYAKIT!! 👉 ianya bertindak mencairkan lendir punca masalah resdung yang terperangkap di dlm rongga hidung
👉🏻lendir2 ini akan dibersihkan secara sihat tanpa meibatkan kos pembedahan yang mahal.. Antara khasiat lain? 🌸Buasir
🌸migrain
🌸kurap/panau
🌸jerawat
🌸gout
🌸rambut gugur
🌸masalah kahak
🌸jeragat teruk
🌸lenguh2/sakit pinggang
🌸sakit kepala/stress
🌸Alergik
🌸gigitan serangga
🌸sakit gigi
🌸banyak lagii
.
#Ivmist ni akan berasa panas dan beragin kerana ianya terhasil daripada minyak kayu putih,halia bara,halia dan pudina,,, baunya sangat wangi
.
KENAPA SEMAKIN RAMAI YANG MENDAPATKAN IVMIST??
✔kesan seawal 3 hari
✔mudah digunakan
✔mudah dibawa
✔sesuai untuk semua peringkat umur
✔diperbuat daripada 10 bahan organik

Satu kat rumah
Satu dalam kereta
Satu dalam handbag
Belian 3 botol #ivmist percuma #posseluruhmalaysia

HARGANYA???
Harga asal RM34.90, harga promosi jom wasup opie , harga tidak termasuk postage

WhatsApp opie👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist #ivmistmurah #ivmistteamfarhana #sayajualivmist #bazaarpaknil #ruangrezekihanania #ejendiperlukan #ivmistpelabagaiguna 0124244719
#ivmistmujarab #JOMBELI #jomshopping #jomsinggah
#bazarpaknilmurah #bisnesonlinemalaysia #bisnespaknil
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Apa itu IV-MIST AROMATIC NANO OIL?? 🔛Minyak aromaterapi 100% dihasilkan daripada bahan- bahan semulajadi tanpa kandungan bahan kimia.
.
Mampu merawat masalah- masalah seperti:
✔Resdung
✔Selsema
✔Lenguh2/ sakit pinggang dan kejang
✔Senggugut
✔Sakit kepala/Migrain
✔Jerawat
✔Sakit gigi/ sakit mata
✔Kuku cekam
✔Gout
✔Merawat masalah rambut gugur
✔Gigitan seranggan
✔Buasir & dll.. .

Direct massage/pm/whatsapp ker
Opie👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719 .
#ivmist #ivkids #ivsoap #sakitgigi #sakittekak #sakitsendi #demam #selsema #senggugut #ivmistmujarab #ivmistteamzarini #ivmistteamfarhana
#ivmistteamnoraini0124244719
#bisnrsonlinemalaysia #jombeli #bazarpaknilmurah #jomsinggah
#bazarpaknilmurah #jomshopping #codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT #opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Assalamualaikum selamat pagi sahabat💟

BERSIN DAN JERAWAT AKIBAT RESDUNG BERKURANGAN.. HIDUNG PUN DAH TAK GATAL..!!
.
"Alhamdullilah semenjak gunakn Ivmist ank sy x bersin dgn kerap, hidung dh tk gatal dn jerawat berkurangan. Dulu sblm guna ank sy akn hbiskn tisu bkotak2 kt rmh dlm masa sminggu

Gatal mata,gtl hidung dn seluruh muka. bersin setiap pg dn mlm x kira dmana. skrg sejak guna IVMIST semua tu dh blh dkatakn dh bkurangn" -Pn.Nadzlina dari Kelantan

Antara tanda-tanda resdung:
* Kerap bersin terutama diwaktu pagi
* Muka dan badan berjerawat
* Gatal dibahagian mata, hidung dan muka
* Kerap sakit kepala
* Elergik Makanan Laut dan banyak lagi

Cuba #ivmist untuk selesaikan semua masalah diatas

Hanya RM34.90 sebotol dapat hilangkan masalah yang dah bertahun anda alami

PROMOSI..!!
Beli 3 botol pada harga RM75 FREE POSTAGE 
.
Whatsapp SEGERA👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#resdung #resdungkronik #penawarresdung #ivmist #ivmistmurah #sayajualivmist #stokisivmist-0124244719
#bazaronline #bisnespaknil
#bisnrsonlinemalaysia#JOMBELI #jomsinggah #jomshopping
#codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Masalah kelemumur menghantui anda? Jemu bertukar shampoo tapi kelemumur tak hilang juga?
.
Ivkool ialah alternatif yang berkesan untuk menghilangkan kelemumur. Sembur saja pada kulit kepala lepas mandi dan pupukkan/ratakan sebelum sikat. .

Ivkool juga mengurangkan kerak kepala seperti 'sawan' kepala bayi selain menghilangkan masalah migrain. .
Juga membantu untuk tidur nyenyak supaya simptom migrain cepat reda. .
BONUS effect: memulihara kulit kepala 😘😘 .

Whatsapp opie👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmistptrajabatupahat #ivkool #ivkoolmemangkool #takrugimencuba #batupahat
#lekir #kelemumur #RambutGugur #rambutsihat #rambutbercabang #wassup0124244719
#menantifebruari
#akuyangkedua
#bisnrsonlinemalaysia #bazarpaknilmurah #bisnespaknil
#codptrajasrgading🚗🚗🚗
##opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Selalu orang nak beli bedak/foundation/sunblok mesti tanya spf berapa. Kalau boleh nak spf tinggi. Cellfi Pro CC Cream Foundation mempunyai tahap spf 50++ tau.

APA ITU spf ye?? jom lihat... SPF adalah pengukuran penggunaan sunscreen sebelum kulit menjadi kemerahan terkena pancaran. Angka SPF boleh berkisar dari 2 hingga 100. SPF15, beerti mampu memberi pelindungan kulit selama 150 minit sebelum kulit menjadi kemerahan.
Tapi jika kulit anda biasanya mengalami kemerahan setelah 10 minit berjemur sinar matahari maka dengan memakai pelindung matahari SPF15, kulit anda akan selamat 15 x 10 minit iaitu jadinya 150minit (tapi jika guna SPF 0, atau dalam erti kata lain tak guna langsung pelindung uv, faham-faham jerlah ye..hehe)

Maka sekarang anda tentu sudah fahamkan angka pada SPF tu kan, jika SPF30, maka kulit anda terlindung selama 300 minit begitulah seterusnya.

Perlindungan ini juga bergantung pada jenis kulitnya, jika anda berkulit putih beerti sedikit pigmennya maka lebih mudah terbakar daripada mereka yang berkulit gelap. Ini adalah kerana pada mereka yang bekulit gelap beerti banyak pingmen yang melindungi dari sengatan matahari.

Ok sekarang anda mungkin dah nampak betapa pentingnya memakai pelindung matahari.

So jadilah pengguna bijak😘😘😘 Pm/wsp : opie http://www.wasap.my/60124244719

#ejencellfipro
#dropshipwanted
#CellFipro0124244719
#produklakukeras #produkmeletop
#sayajualsayapakai
#bisnesonlinemalaysia #bazarpaknilmurah #jomshopping
#bazaronline #JOMBELI #jomsinggah
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT #opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

IVKIDS 6ML HANYA RM23
========= 👑Estrak Jerangau, cekor, limau purut ,habbatussauda , Minyak Kelapa Dara ,Saffaron dan Minyak Kayu Putih 💋Melegakan Kembung Perut , Selsema , batuk , demam , Ruam , Gatal-gatal , kurap , campak , sakit gigi , lenguh2 ✅Lebih lembut
✅Lebih wangi
✅Kurang panas ✳ Sama fungsi dan sama kelebihan
Sesuai untuk bayi dan kanak2
Juga orang tua ataupun mereka yang mempunyai kulit yang sensitif

kenapa anda perlu beli ivkids? 👌Utk tidak mendatangkan lagi kerisauan yang selalunya panas berangin ivmist utk kanak2
👌Masalah yang sememangnya akan dijangkiti oleh kanak2 mampu di rawat oleh ivkids - insyaALLAH
👌 Baunya lebih mesra kanak2.. selalunya kanak2 sangat suka
👌 jika Ivmist dapat membantu walaupun agak kurang selesa sebab panas.. apatah lagi ivkids yang lebih sejuk dan sesuai
👌 satu rumah satu ivmist + ivkids

Jom wsup opie utk dptkan hrga cinta 👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivkids
#saturumahsatuivmist #sayajualsayapakai #demam #ruam #selsema #kembungperut
#setibudananakmurah
#bazarpaknilmurah #bisnespaknil #bisnesonlinemalaysia
#JOMBELI #jomsinggah #jomshopping
#codptrajasrgading🚗🚗🚗 #PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

- "Selesanya bertudung dengan IVCool" 🌸🌸 🍀 IV COOL 🍀

Untuk mengatasi masalah serta Mengurangkn 👇👇👇 ✅kepala migrain
✅stress belajar & bekerja
✅rambut bercabang
✅kelemumur
✅gatal kulit kepala
✅Rambut gugur
✅rambut berbau •100% menggunakan bahan semulajadi 👍👍 seperti Minyak Argan & Lain2

sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita

Whatsapp 0pie 👇👇👇 📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

COD kawasan berdekatan
Sahaja terima Kasih 💖👍 #serumrambut #rambutberbau #rambutbercabang
#ejendiperlukan #ivcool #ivmist #ivkids #agendropshipdiperlukan#ivmistteamzarini #sagaimienterprise #teamnoraini #teamfarhana #promoteonline0124244719
#bisnrsonlinemalaysia #bazarpaknilmurah #bisnesonlinemalaysia
#JOMBELI #jomsinggah #jomshopping
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

- - CELLFIPRO

Merupakan krim pembetulan (correcting cream) yg dapat melindungi dan merawat serta memelihara kulit muka anda dengan berkesan selain mempunyai pelbagai fungsi
.
Antara kegunaan CellfiPro adalah:
-Bedak Asas (Foundation)
-Pelindung UV (Sunblock)
-Anti Penuaan
-Memutih
-Menghilangkan parut dan cela
-Mengecilkan liang2 roma
-Merawat Jerawat
-Memudarkan Jeragat
-Menceriakan kulit kusam
-Sekatakan tona kulit
-Menggebukan kulit
-Melicinkan permukaan kulit
-Melembab

Lengkap di dalam satu krim, anda kini boleh lupakan barisan set penjagaan kulit muka anda. Dah guna CellFiPro, anda tidak perlukan toner, moisturiser, foundation, serum anti penuaan, sunblock. *jimat masa
*jimat duit

Calit calit chomey

WhatsApp 0pie 🔛http://www.wasap.my/60124244719 ➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#cellfipro #cellfi #cccream #sakura #cerepron #antiaging #jeragat #jerawat #kusam #fairskin #gebu #putih #ivmistpelabagaiguna #1ivmist1keluarga #ivmistkl #ivmistptrajabatupahat #
#bazarpaknilmurah #bisnesonlinemalaysia #bisnespaknil #ivmistmujarab #instafollow0124244719
#jomsinggah #JOMBELI #jomshopping
#codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
# http://www.wasap.my/60124244719

In shaa Allah dengan Hanya Beberapa Semburan Mudah Produk “IV Mist”, Anda Mampu Ucapkan Selamat Tinggal Kepada Beberapa Penyakit seperti Resdung, Migrain, Asma, Pening Serta Pelbagai Jenis Penyakit lain yang Membelenggu Anda Selama Ini ..... 💟Fenomena terkini
💟1 produk yang sesuai untuk pelbagai jenis masalah kesihatan
💟Alternatif kepada ubatan biasa
💟Harga mampu milik
💟Saiz yang kecil & mudah dibawa kemana-mana
💟Sesuai untuk semua lapisan umur

Wasap opie👇👇👇👇
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719
📲http://www.wasap.my/60124244719

#ivmist #resdung
#ivmistptrajabatupahat
#baazarpaknil #baazarpaknilmurah
#onlineshopping
#gout #senggugut #ivmistsembursembursegar0124244719
#bazarpaknilmurah #bisnrsonlinemalaysia #bisnespaknil
#bazaronline
#JOMBELI #jomshopping #jomsinggah #codptrajasrgading🚗🚗🚗
#PTRAJASRIGADINGAIRHITAMBATUPAHAT
#opieanyserecipehomemade
#ivmistopieanyserecipe
#jomwassapopie0124244719
#http://www.wasap.my/60124244719

Most Popular Instagram Hashtags