[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ivmist

331097 posts

TOP POSTS

Rute bersama
Dari Kampung Rambutan ke Toko Kursi Pijat Mobil D'Precious Kneading lewat Jl. Tol Jagorawi.

28 mnt (15 km)
28 mnt bila lalu lintas seperti sekarang

1. Ke arah utara di Jl. Terminal Kp. Rambutan menuju Jl. Supriyadi/Jl. T.B. Simatupang
2. Gunakan lajur mana pun untuk belok kiri ke Jl. Supriyadi/Jl. T.B. Simatupang
3. Gunakan lajur kanan untuk tetap di Jl. Supriyadi/Jl. T.B. Simatupang
4. Belok tajam ke kanan menuju Jl. T.B. Simatupang
5. Gunakan lajur kiri untuk menggunakan jalan ke Cawang/Lkr. Dalam/Tj Priok
6. Bergabung ke Jl. Tol Jagorawi
7. Terus kanan untuk melanjutkan di Jl. Pulomas - Cawang/Jl. Tol Cililitan 2/Jl. Tol Ir. Wiyoto Wiyono
8. Ambil jalan keluar menuju Pisangan/Jatinegara
9. Bergabung ke Jl. DI. Panjaitan
10. Belok sedikit ke kiri menuju Jl. Raya Bekasi Barat
11. Terus lurus
12. Belok kanan ke Jl. Raya Bekasi Barat
13. Belok kanan ke Jl. Bekasi Tim. IV
14. Gunakan lajur mana pun untuk belok kiri ke Mayor Jenderal Di Panjaitan
15. Ambil jalur sebelah kiri dan tetap di Jl. DI. Panjaitan
16. Belok sedikit ke kiri menuju Jl. Jend. Basuki Rahmat
17. Belok kiri ke Antariksa
18. Tiba di lokasi: Toko Kursi Pijat Mobil D'Precious Kneading

Untuk mendapatkan rute terbaik dalam kondisi lalu lintas saat ini, lihat https://goo.gl/maps/YUZYUybaH732

#leherkaku #sinusitis #sinusinfection #gatalgatal #gatalhidung #bersin #bersinpagi #hidung #ivmist #stokisivmistselayang #selayang #gout #migrain #migrainessuck #sakitnyatuhdisini #sakitkepala #sakitsendi #sakitlutut #bazarpaknil #followme #chiropractic #sakitpinggang #rentalkursi #dengkur #sehatitumahal #walaakongmagawa #bangkupijat #kami #akudandia #kursipijat

Assalamualaikum pagi😍
.
Kalau sebelum nie muka bermekup pun alahaiii nampak tak berseri masihh nampak macam tak kena. Nampak kusam sangat. Baik tak payah makeup kan. Kalau orang tanya saya macam mana kulit kusam kembali berseri itu, jawapan saya inilah gambarannya
Eh bukan gambaran tapi buktinya
.
.
Berbeza kan bila kulit kita kusam dengan kulit cerah berseri. Lagi sedap mata memandang. Makeup tipis tetap nampak cantik. Kalau dulu time period mesti Senggugut teruk. Sekarang hint pun dah takde. Tup tup dia dah muncul. Tahniah sebab dapat manfaat yang baik dari si kenid WD ni
.
.
WD adalah krim khusus merawat kulit dari dalam melalui sapuan dinadi. Diformulasikan menggunakan teknologi nano dimana memberi perlindungan, penyembuhan dan khasiat kepada kulit yang dapat meresap 12 kali lebih pantas ke dalam kulit. Bila dah meresap, bahan bahan hebat dlm WD akan merawat kulit satu demi satu
.
.
Salah satunya Ekstrak Saxifraga Sarmentosa yang memutihkan kulit secara semula jadi, mengurangkan minyak serta mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka akibat parut jerawat. Sebab tu ada yang sampai glowing kulit muka bila pori muka yang boleh masuk jari sekarang dah semakin tertutup. Jadi licinlah kulit
.
.
Kan dah kata, siapa konsisten macam ni lah hasilnya. Kulit pinkish glowing semulajadi. Lagi lama calit, lagi cantik kulit. Sebab WD adalah krim yang menjaga dan merawat kulit kita dari dalam. Bahan-bahannya membantu dan menjaga kulit supaya kekal cantik. Asyik jaga part luar je, dalaman terabai. Tanpa sedar, itulah faktor susah nak dapat kulit cantik
.
☎️01127182779
WD RM95, 
Nak lagi jimat berbaloi baloi beli 3 botol, dapat RM75 setiap satu
.
.

#kdollbeauty#ajimaura #dexandra #seribella#sugarbelle#sugarbellecosmetic
#nurraysabeauty #dianzvitamin #dms360#kdollbeauty #terapiinstagram
#putihgebu#boosterwhitening
#sugarbelle#mervecosmetic
#bazarpaknil #tatiskincare #awetmuda
#jerawatpasir#secretcorrea
#marykaymalaysia #likeforlike
#azanisscarserum #viral#mervecosmetics
#nurraysa #gulagulakurus#ivmist
#jamujelita#ruangrezekihanania

Salam Maal Hijrah,

Hijrah adalah simbol betapa 'tindakan' itu penting.

Hijrah Rasulullah dari Mekah ke Madinah menjadi permulaan sebenar jalan dakwah baginda.

Dan oleh kerana 'tindakan' itulah kita dapat merasa nikmat Islam dan Iman.

Itulah kuasa tindakan. Nak berjaya? Maka bertindaklah.

#ivmist #maalhijrah #ivmistteam

Assalammualaikum. Salam Maal Hijrah 1439
.
.
Barangsiapa berhijrah di jalan Allah, nescaya mereka mendapati di muka bumi ini tempat hijrah yang luas dan rezeki yang banyak. .
.
Barangsiapa keluar dari rumahnya dengan maksud berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian kematian menimpanya (sebelum sampai ke tempat yang dituju), maka sungguh telah tetap pahalanya di sisi Allah. Dan adalah Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

An-Nisa',4:100

Nak tanya ni

baby anda ada tak kena ni

1. Ruam
2. Kembung
3. Selsema / hidung tersumbat
4. Kahak byk
5. Kudis
6. Ekzima
7. Nangis malam
8. Susah tido..
.
.
saya cadangkan gunalah #ivkids .. insyaALLAH dapat menyelesaikan semua itu.. testimoni pun dah byk.. #ivmist ivkids
#masstokisusj #watsup0125796402 #sembur2insyallahsembuh

Salam jumaat penghulu segala hari.

Nak pergi bercuti jangan lupa bawa #ivmist tau, siapa2 yang mabuk kereta mabuk feri mabuk kapal terbang tu spray je ivmist. Ivmist ini boleh dijadikan sebagai kit kecemasan. Sangat berguna bila dah puas berjalan sana sini kaki sakit just sembur je ivmist settle.
.
.
JOM whatssap +60197618571

#selamatberhujungminggu #maalhijrah1439h #awalmuharam

Realiti 10 pengguna #ivmist

1 = Guna utk RESDUNG
2 = Guna utk MIGRAIN
3 = Guna utk SAKIT SENDI,SAKIT OTOT
4 = Guna utk SELESEMA,JERAWAT
5 = Guna utk DEMAM,SAKIT KEPALA
6 = Guna utk BATUK
7 = Guna utk ASMA
8 = Guna utk EKZEMA/RUAM
9 = Guna utk SENGGUGUT, SEMBELIT
10 = Guna utk DENGKUR,SUSAH TIDUR

Anda pula mampu menggunakan dengan 1 botol ivmist untuk semua realiti di atas, dan pelbagai lagi masalah. Inshaa Allah.

Nak Jimat,Nak Bijak?? Dapatkan ivmist sekarang
whatsapp 📲 017-6690496

#ivmist1001KEGUNAAN
#penawarresdungno1 #dramapopular #ivmist #MujarabHalalJimat

Sebelum en suami gi solat jumaat tu..selitkan #ivmist kat poket dia ye..😄
Bisik kat abg...''Standby untuk abang kalau2 mengantuk😍😍''
Berbunga2 hati abang gi solat..insyaAllah☺️
.
#salamjumaat
#solatjumaat
#ivmistteamAzila

MOST RECENT

TESTIMONI ALERGIK
.
Selama 2 minggu boleh nampak perubahan dekat kaki pengguna. Tiada lagi rekahan, kesan luka akibat lebihan air dekat kaki.
.
Meh cuba IVMIST. Mana tahu lepas tu, kaki jadi cantik balik.
WhatsApp CikSue 0133801718 untuk sebarang pertanyaan
.
#ivmistmujarab
#ivmisttemzarini #teamnf3
#stokisivmistPantaiDalam
#alergik #ivmist #ivmistmurah
#stokisivmist
#codkawasanPantaiDalam

Testimoni IvKids
Lelah dan Asma.. " Kesembuhan dari Allah, kita hanya berusaha"

#ivmist
#palong
#segamat

Assalamualaikum,sedikit perkongsian soalan yang sering saya terima...
.
Saya dah guna ivmist ni dan masalah resdung saya dah ok,saya perlu guna lagi tak selepas ini ?
.
JAWAPAN:
.
Kalau dah ok xperlu guna lagi dah..Tetapi ramai yang dah ok masih lagi order produk ni bila dah habis,sebab produk ni pelbagai guna xrugi kalau beli pon..bukan sekadar untuk satu masalah je... Antara Khasiat Lain ?
.
🔸Migrain 🔹Buasir 🔸Kurap/Panau 🔹Gout 🔸Rambut Gugur 🔹Masalah Kahak 🔸Jeragat Teruk
🔹Sakit Pinggan/Lenguh2
🔸Sakit Kepala/Stress
🔹Alegik Makanan Laut
🔸Gigitan Serangga
🔹Sakit Gigi
.
IV Mist adalah produk yang tidak rugi jika anda menggunakan berpanjangan,kerana produk ini mempunyai 10 herba terbaik yang terkenal didalam dunia perubatan...Kami mempunyai ramai regular cstmer..yang tiap2 bulan repeat order...produk ini amat murah jika dibandingkan dengan fungsinya yang pelbagai...semua orang mampu milik...

Sedikit perkongsian soalan yang sering saya terima... Saya dah guna ivmist ni dan masalah resdung saya dah ok,saya perlu guna lagi tak selepas ini ?

JAWAPAN:

Kalau dah ok xperlu guna lagi dah..Tetapi ramai yang dah ok masih lagi order produk ni bila dah habis,sebab produk ni pelbagai guna xrugi kalau beli pon..bukan sekadar untuk satu masalah je... Antara Khasiat Lain ? 🔸Migrain 🔹Buasir 🔸Kurap/Panau 🔹Gout 🔸Rambut Gugur 🔹Masalah Kahak 🔸Jeragat Teruk
🔹Sakit Pinggan/Lenguh2
🔸Sakit Kepala/Stress
🔹Alegik Makanan Laut
🔸Gigitan Serangga
🔹Sakit Gigi

IV Mist adalah produk yang tidak rugi jika anda menggunakan berpanjangan,kerana produk ini mempunyai 10 herba terbaik yang terkenal didalam dunia perubatan...Kami mempunyai ramai regular cstmer..yang tiap2 bulan repeat order...produk ini amat murah jika dibandingkan dengan fungsinya yang pelbagai...semua orang mampu milik...

Consume #vitaminLAUREL alhamdulillah kesannya positif !
.
SUBUR & HAMIL 😊😘
.
.
Selain bagus untuk atasi masalah kulit muka dan seluruh badann, #LaurelMixberryPlus ni juga menyuburkan tauuu 😊😘👌
.
.
Memang sedap dan puas hati makan laurel ni 👍
Anda bila lagi ?
.
.
Jom cuba vitamin untuk seisi keluarga nih.. sihat, gebu sama2.
Jangan beli kalau tak tengok lagi testimoni dekat @vitamin.ibu.dan.anak tau 😊😘
.
.
PROMOSI : RM80/60biji
ORDER : 0137630164

🍼TESTIMONI KURAP SUSU🍼

Kesiannya dah comel-comel dengan pipi tembam, ada kurap susu pula atau sesetengah orang panggil ruam susu di pipi si comel..bila sapu krim nanti naik balik..lama-lama ia membesar dan bulat berbingkai serta gatal.
Anak customer ini hanya guna sekali, telah nampak perubahannya.

Bagaimana nak hilangkan dengan cara mudah, murah dan tidak menyakitkan si comel.. Dengan Ivmist lah..
Caranya :
1- Spray #ivmist di tapak tangan ibu dan biarkan selama 15 saat. Tujuannya untuk hilangkan rasa panas berangin ivmist itu.
2- Kemudian sapu di kawasan yang ada kurap susu itu.
Ulang minimum 2-3 kali sehari. Anda akan perasan perubahannya dalam sekali penggunaan saja.
Jangan biarkan ia merebak, kasihani si comel anda.

Nak cuba?
Whatsapp 0192511156

Bukan baby sahaja boleh guna..malah seisi keluarga pun boleh guna ivmist ini. Memang berbaloi simpan dirumah. #ivmist#kurapsusu #terlajaklaris#ruamsusu #eczema
#gatal #terapiinstagram #babydemam #babyselsema

IV SOAP adalah salah satu produk keluaran IV Health & Beauty.
Bagus untuk kulit sensitif berjerawat, berjeragat ataupun mereka yang ada #eczema.
.
Biasanya ada yang suka beli sekali dengan #IVMist. Kombinasi IVSoap & IV Mist memang elok untuk resdung. Ramai da cuba. Whatsapp saya, nanti saya share testimoni. Banyak sangat. .
📲0192659212
.
#ivmistteamnadeela #ivmistpelbagaiguna

#infowd
_
WD tiada SET tau. WD hanya 1 krim sahaja tapi pelbagai MANFAAT untuk kita yg bergelar wanita ❤️
.
.
Bukan krim kecantikan biasa. Calit dinadi untuk rawat kulit dari dalam. Kadang2 kita naik jerawat susah nak susut, kulit kusam, nampak tua dari usia disebabkan masalah dalaman dan toksin yg terkumpul selama ni dalam badan kita. Percayalah toksin dalam badan boleh menyebabkan u olsss guna apa2 susah nak dapat kesan nya.
.
.
✔️ WD bukan skincare, tapi mampu merawat pelbagai masalah kulit muka.
.
✔️ WD bukan krim pemutih, tapi mampu mencerahkan seluruh tubuh badan tona demi tona. .
.
✔️ WD bukan jamu, tapi mampu memberi kesan POSITIF kepada dalaman wanita terutamanya bagi yang dah bergelar ibu.
.
✔️ WD bukan ubat kurus/ubat gemuk, tapi mampu memberi berat & bentuk tubuh ideal pada semua yang mencalitnya. .
.
.
Pastikan air masak minum secukupnye ikut keperluan berat badan masing masing. Bila semua dah dibuang keluar, lebih mudah kandungan bahan bahan dalam WD ni nak meresap sebab ianya tak perlu melalui sistem tapisan tapi terus melalui pembuluh darah. Jadi jangan pelik kenapa lebih 5000 pengguna WD dah berjaya cantik hanya calitan di nadi nadi jur💃🏻
.
.
FREE POSTAGE, FREE GUIDE & TIPS TAMBAHAN.
WD RM95
Nak harga RM75 beli skrg sementara masih promosi.
Whatsapp 0182655485

TESTIMONI ALERGIK
.
Selama 2 minggu boleh nampak perubahan dekat kaki pengguna. Tiada lagi rekahan, kesan luka akibat lebihan air dekat kaki.
.
Meh cuba IVMIST. Mana tahu lepas tu, kaki jadi cantik balik.
WhatsApp 0163428472 untuk sebarang pertanyaan
.
#ivmistmujarab
#alergik #ivmist #ivmistmurah
#Ani0163428472

[ SET RESDUNG ]
_
Rawatan tanpa ASAP yang telah berjaya membantu merawat beribu-ribu pesakit RESDUNG.
_
SET ini ada 2 item terdiri daripada :

_
1- IvMist - membantu rawatan secara dalaman. Mengeluarkan lendir yang terperam di dalam rongga resdung iaitu rongga hidung dan mata.
_
2. IvSoap - membantu merawat secara luaran. Sabun resdung yang dapat menghilangkan jerawat bernanah/ruam/pudarkan parut jerawat dan jeragat.
_
Mengembalikan kulit kusam kepada mulus dan bersih.
_
Sangat rekemen!!! Berminat? .
WhatsApp 📲 013 9321173
.
#ivmiststokis #sembursembursegar #sembursembursembuh #onlinebusiness #bazarpaknilmurah #ruam #terapiinstagram #sayagunasayajual #ivmist #ivkids #ivsoap #migrain #resdung #bazarpaknil #minyakpelbagaigunamujarab #selsemabatukdemam
#ivmisterbaik👍

🍼TESTIMONI KURAP SUSU🍼

Kesiannya dah comel-comel dengan pipi tembam, ada kurap susu pula atau sesetengah orang panggil ruam susu di pipi si comel..bila sapu krim nanti naik balik..lama-lama ia membesar dan bulat berbingkai serta gatal.
Anak customer ini hanya guna sekali, telah nampak perubahannya.

Bagaimana nak hilangkan dengan cara mudah, murah dan tidak menyakitkan si comel.. Dengan Ivmist lah..
Caranya :
1- Spray #ivmist di tapak tangan ibu dan biarkan selama 15 saat. Tujuannya untuk hilangkan rasa panas berangin ivmist itu.
2- Kemudian sapu di kawasan yang ada kurap susu itu.
Ulang minimum 2-3 kali sehari. Anda akan perasan perubahannya dalam sekali penggunaan saja.
Jangan biarkan ia merebak, kasihani si comel anda.

Nak cuba?
Whatsapp 0193592901

Bukan baby sahaja boleh guna..malah seisi keluarga pun boleh guna ivmist ini. Memang berbaloi simpan dirumah. #ivmist#kurapsusu #terlajaklaris#ruamsusu #eczema
#gatal #terapiinstagram #babydemam #babyselsema

KUTU MENGGANGU KEHIDUPAN SEHARIAN ANDA😣😣😢 Masalah yang sering berlaku kepada anak-anak yang dihantar ke pusat asuhan/taska/tadika, kurang penjagaan kebersihan.
.
Ikhtiar bersama ivmist.
.
Whatsapp 011-35446408

#kutukepala
#ivmist
#ivmist #kutu #gatalkepala
#imistteamlakUmi
#stokisivmistmeruklang
#penawarsegalapenyakit
#sakitgigi
#resdung

Macam mimpi pulak jadi ejen.. 🤔
Dia rasa macam mimpi tapi berani pulak amik ejen 20botol.😜 Juga bermula dengan dropship sebotol pakai sendiri. Belum pon sebulan join team saya .bukan sekadar mimpi tapi realitinya malam ini dah upgrade ejen😉

Whatsapp +6011.3928.9974 hanis #ivmist
#ivmistmagicoil
#ivmistmurah
#ivmistmujarab
#ivmistteammarsha
#ivmistsembursembursegar
#resdung
#resdungkronik
#resdungmujarab
#penawarresdungno1
#rawatresdung
#migraine
#migrain
#migraines #uniselian #unisel #uitmpuncakperdana #uitmpuncakalam #ejendiperlukan #stokisdiperlukan #like4like #dropshipmalaysia.
.
.
JOM whatssap +6011.3928.9974

TESTIMONI ALERGIK
.
Selama 2 minggu boleh nampak perubahan dekat kaki pengguna. Tiada lagi rekahan, kesan luka akibat lebihan air dekat kaki.
.
Meh cuba IVMIST. Mana tahu lepas tu, kaki jadi cantik balik.
WhatsApp 0196470953 untuk sebarang pertanyaan
.
#ivmistmujarab
#ivmisttemzarini #teamnf3
#stokisivmistshahalam
#alergik #ivmist #ivmistmurah
#stokisivmist
#codkawasanberhampiran

.
❣️TESTIMONI: KURAP SUSU/RUAM SUSU
.
Cara penggunaan pada baby👇
💖 Spray #ivmist pada tapak tangan ibu & biarkan rasa panas berangin ivmist hilang.
💖Sapu pada kawasan yang ada kurap susu
💖Ulang sapuan pada kawasan kurap/ruam susu 2-3 kali sehari.
.
Jangan biarkan kurap/ruam merebak, nanti habis pipi gebus baby.. 😁
.
Banyak lagi testimoni kegunaan #ivmist ni. Tak percaya? Sis boleh tolong bagi details..
.
Hubungi👇
📲❣️Dhiya™ 0189119770
Click link biru di bio info (IG)👆/👇(FB)
www.wasap.my/60189119770/ivmist
.
#ivmist #ivmistpahang #ivmistpahang #ivMistMagicOil #1family1ivmist #ketuat #jerawat #resdung #buasir #kurap #sayagunasayajual #sayajual #gout #kencingmalam #magicnanooil #migrain

IV SOAP adalah salah satu produk keluaran IV Health & Beauty.
Bagus untuk kulit sensitif berjerawat, berjeragat ataupun mereka yang ada #eczema.
.
Biasanya ada yang suka beli sekali dengan #IVMist. Kombinasi IVSoap & IV Mist memang elok untuk resdung. Ramai da cuba. Whatsapp saya, nanti saya share testimoni. Banyak sangat. .
📲01136763584
.
#ivmistteamShyazlinda#ivsoap#1keluarga1ivmist1ivkids1ivsoap #sembursembursembuhinshaallah

Most Popular Instagram Hashtags