[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#instaselebriti

770 posts

TOP POSTS

Hangpa jawablah. Abang taknak jawab. Haha.

#instaartis #instaselebriti
#Repost @nad.zainal ・・・
Bro Yem ikut muka mummy ke daddy? Sila jawab

Petang2 ni ada yang mengantuk tak di office tu? Ada yang tahu tak ini foto siapa?😁.
.
📸 #instaselebriti #indopek

Tahniah Stefan William atas kelahiran putera pertamanya!!💝.
.
📸#instaselebriti #indopek #genganakjalanan #boy .
#Repost @stefannwilliam (@get_repost)
・・・
Terimakasih Tuhan.. telah Lahir dengan selamat,sehat,& sempurna.. Putra pertama saya dan istri tercinta @celine_evangelista , adek nya Jemima & Eleeya 🙏 terimakasih untuk segala ucapan& Doa nya buat semua temen2 🙏 Terimakasih ya Tuhan.. Terimakasih juga Istri aku yg cantik ngeliat perjuangan kamu..kesabaran kamu buat anak kita luar biasa sayang @celine_evangelista

Congrats Raisa & Hamish💏♥️. Ini yg dikatakan bagai pinang dibelah dua😍😉.. #instaselebriti #indopek #Repost @thebridestory (@get_repost)
・・・
On the Blog: Exclusive! The Wedding of @raisa6690 and @hamishdw: The photo album of the Akad Nikah Ceremony and lunch reception. The big day is finally here! Celebrity couple Raisa Andriana and Hamish Daud Wyllie is officially Mr & Mrs soon after the Akad Nikah ceremony and celebrate the joyous moment with a lunch reception. #BridestoryXRaisaHamish

AL FATIHAH. Takziah kang SULE & keluarga atas pemergian Abah tercinta. .
📸 #instaselebriti #indopek #sule #11oct17 .
.
#Repost @ferdinan_sule (@get_repost)
・・・
Selamat jalan abah,surga menanti mu

😘 📸#instaselebriti #tukangbuburkebintang #indopek #Repost @citraciki (@get_repost)
・・・
Selamat hari raya Idul Adha🙏🏻

🇲🇾😍😍😍🇲🇨.
.
📸 #instaselebriti #indopek .
#Repost @noradanish (@get_repost)
・・・
One beautiful & meaningful wedding 💜
#bae #BellaEmran

MOST RECENT

.
.
Review SET CANTIK GOJES dengan vitamin SHAKLEE
.
.
untuk kesan yang terbaik, saya rekomen 4 vitamin ni iaitu
.
.
✔ ESP
.
✔ VITAMIN C
.
✔ VITAMIN E
.
✔B-COMPLEX
.
.
Apa fungsi semua vitamin ni?? .
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS (108 uv)
.
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
Review SET CANTIK GOJES dengan vitamin SHAKLEE
.
.
untuk kesan yang terbaik, saya rekomen 4 vitamin ni iaitu
.
.
✔ ESP
.
✔ VITAMIN C
.
✔ VITAMIN E
.
✔B-COMPLEX
.
.
Apa fungsi semua vitamin ni?? .
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS (108 uv)
.
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
🌷Kalau BAJET sis boleh ambik ESP+VITAMIN C .
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
TESTIMONI CIKGU ZURA😀😀 .
.
🙁 Awal 2017 : .
--------------------------
✖Kulit kusam, lesu, tak bertenaga, jerawat naik. Macam macamla naik dekat muka ni
.
✖Badan berisi, lemak sana sini, dengan tak bertenaga dan penat aje
.
.
-------------------------
.
🤗 Februari 2017 : Konsisten je makan vitamin C + ESP and VIVIX.
.
✔ Sekarang dah yakin. Bye kulit kusam, jerawat ☺
.
✔Welcome kulit glowing bebas jerawat.
Always full of energy dan slim giteww.

Apa Kebaikan VITAMIN C?? 💝💝💝💝💝💝💝💝💝
.
.
👉 Merangsang pembentukan kolagen .
👉Memperbaiki Simptom pendarahan, memperbaiki kulit kering, kulit kasar, kusam,lebam
.
👉Peningkatan sistem imun, alergi,asthma, membantu mengurangkan selesema dengan segera
.
👉Memerangi kanser
.
👉Mencantikkan kulit,mencerahkan kulit secara semulajadi,melambatkan penuaan,menyekat pembentukan pigmentasi, mengurangkan jeragat
.
👉Memperbaiki insomnia
.
👉Mengekalkan Kolesterol sihat,tekanan darah
.

Kebaikan dan Kelebihan ESP 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
.
. ✅ Awet muda : nak kekal cantik, glowing, halus mulus sangat disarankan ambik ni. Sebab asid amino penting untuk membina otot,kuku,rambut, darah,organ,kulit dll.
.
✅Baik untuk Hormon :
Mampu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
.
✅ Baik untuk prostat : berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Sangat baik untuk pemulihan uterus, ovari, menapous dan pembesaran prostat.
.
✅ kulit cantik : merangsang pembentukan kulit dan otot, kurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat sembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.
.
✅Pembekal tenaga : membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
.
✅ Pigmentasi : masalah rambut beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan, kesan tua.
.
✅ Sesuai untuk pelajar sebab esp dapat meningkatkan kualiti memori.
.
.

Berita BAIK untuk Promo bulan NOVEMBER 2017!!
.
For sign up as a New member 👇👇
.
✔Beli 2 VIVIX dapat 5% less (RM 765.32) .
.
✔FREE MEMBERSHIP
.
✔ STARTER KIT ( SAVED RM 68.90 )
.
.
Untuk order boleh direct WA ke...🤗🤗
👇👇👇👇👇👇
013-4095132

Setuju!! Ok siapa jomblo happy🙋‍♀️🙋‍♂️😁.
.
📸 #instaselebriti #indopek .
#Repost @mayaseptha7 (@get_repost)
・・・
Saya mengerti berharganya keharmonisan rumah tangga bagi anak karena saya anak korban perceraian berkali kali 😂 Saya mendambakan kerukunan sebagai tempat anak anak saya tumbuh besar. Saya ingin anak anak saya punya orangtua yang mesra sampe tua. Bukan cuma asal barengan ya. Karena pasti sangat terasa di dalam situasi rumah. Cara kita memperlakukan pasangan, cara kita bicara.
Setelah menikah baru saya mengerti itu perlu usaha mati matian. Perlu dua orang yang DEWASA karena perlu mengalahkan kesenangan pribadi demi kebahagiaan bersama. Yang pandai mensyukuri pasangan dan ngga membesar2kan masalah. Yang menganggap kerukunan lebih penting daripada menang sendiri. Dan bukan cuma sehari dua hari ya, tapi seumur hidup.

Pernikahan yang BAIK adalah hadiah terbaik buat dirimu sendiri. Hadiah terbaik buat anak anakmu. Hadiah terbaik buat orangtuamu.

Kalau belum nemu yang baik, dewasa, yang bisa dipercaya, yang peduli sama hubungan kalian berdua, nikmatilah kejombloanmu 😊😊😊

.
.
Review SET CANTIK GOJES dengan vitamin SHAKLEE
.
.
untuk kesan yang terbaik, saya rekomen 4 vitamin ni iaitu
.
.
✔ ESP
.
✔ VITAMIN C
.
✔ VITAMIN E
.
✔B-COMPLEX
.
.
Apa fungsi semua vitamin ni?? .
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS (108 uv)
.
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS .
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS .
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
Review SET CANTIK GOJES dengan vitamin SHAKLEE
.
.
untuk kesan yang terbaik, saya rekomen 4 vitamin ni iaitu
.
.
✔ ESP
.
✔ VITAMIN C
.
✔ VITAMIN E
.
✔B-COMPLEX
.
.
Apa fungsi semua vitamin ni?? .
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS (108 uv)
.
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS .
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
❤SET KULIT CANTIK FLAWLESS .
.
✔ESP .
.
-sihatkan dan bina sel kulit yang cantik( sebab makanan sel kita adalah protein)
-cerah dan gebukan kulit
.
.
✔VIT E (vit e terbaik di pasaran sebab ade selenium untuk penyerapan yang menyeluruh dan cepat)
.
.
-lembapkan kulit
-hilangkan parut
-kulit akan pinkish dan kemerahan tanpa blusher ☺
.
. ✔VITAMIN C
-membekalkan kolagen dalam badan( badan kita tak hasilkan kolagen dan vit c maka perlu export dr luar badan)
.
.
-kolagen akn bg kulit anjal dan sentiasa muda
.
.
-cerahkan kulit dan mengelupas
.
.
✔bcomplex
.
.
- bekalkan vitamin b dimana vit b sangat penting untuk kulit yang kuat dan sihat tanpa jerawat dan vitamin b shaklee melengkapi semua keperluan VITAMIN B UNTUK ELAK JERAGAT, KULIT KERING & KULIT TAK SEKATA
.
.
.

setiap set ni tahan.2 bulan dan anda dapat lihat kesan di wajah seawal 2 minggu tanpa mengelupas👸
.
.
======================
Nak Order boleh Whatsapp👇👇
.
013-4095132
.
013-4095132
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura .
.
=======================

.
.
Untuk yang BAJET, tapi still nak kulit nampak cantik+glowing+bebas jerawat, cikgu zura galakkan untuk uolss ambik this 2 vitamins yang jadi favourite semua orang. ESP+ VITAMIN C
.
.
Saya amalkan almost everyday, and guess what?? Dalam masa sebulan saya nampak kesan yang sangat positif pada kulit muka, selain RESDUNG pun berkurangan sejak consume VITAMIN C 😇😇
.
.
Apa Kebaikan VITAMIN C??
.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝
.
.
👉 Merangsang pembentukan kolagen .
👉Memperbaiki Simptom pendarahan, memperbaiki kulit kering, kulit kasar, kusam,lebam
.
👉Peningkatan sistem imun, alergi,asthma, membantu mengurangkan selesema dengan segera
.
👉Memerangi kanser
.
👉Mencantikkan kulit,mencerahkan kulit secara semulajadi,melambatkan penuaan,menyekat pembentukan pigmentasi, mengurangkan jeragat
.
👉Memperbaiki insomnia
.
👉Mengekalkan Kolesterol sihat,tekanan darah
.

Kebaikan dan Kelebihan ESP .
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
.
. ✅ Awet muda : nak kekal cantik, glowing, halus mulus sangat disarankan ambik ni. Sebab asid amino penting untuk membina otot,kuku,rambut, darah,organ,kulit dll.
.
✅Baik untuk Hormon :
Mampu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
.
✅ Baik untuk prostat : berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Sangat baik untuk pemulihan uterus, ovari, menapous dan pembesaran prostat.
.
✅ kulit cantik : merangsang pembentukan kulit dan otot, kurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat sembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.
.
✅Pembekal tenaga : membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
.
✅ Pigmentasi : masalah rambut beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan, kesan tua.
.
✅ Sesuai untuk pelajar sebab esp dapat meningkatkan kualiti memori.
.
.

Berita BAIK untuk Promo bulan NOVEMBER 2017!!
.
For sign up as a New member 👇👇
.
✔Beli 2 VIVIX dapat 5% less (RM 765.32) .
.
✔FREE MEMBERSHIP
.
✔ STARTER KIT ( SAVED RM 68.90 )
.
.
Untuk order boleh direct WA ke...🤗🤗
👇👇👇👇👇👇
013-4095132
.
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura hokey

.
.
Untuk yang BAJET, tapi still nak kulit nampak cantik+glowing+bebas jerawat, cikgu zura galakkan untuk uolss ambik this 2 vitamins yang jadi favourite semua orang. ESP+ VITAMIN C
.
.
Saya amalkan almost everyday, and guess what?? Dalam masa sebulan saya nampak kesan yang sangat positif pada kulit muka, selain RESDUNG pun berkurangan sejak consume VITAMIN C 😇😇
.
.
Apa Kebaikan VITAMIN C??
.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝
.
.
👉 Merangsang pembentukan kolagen .
👉Memperbaiki Simptom pendarahan, memperbaiki kulit kering, kulit kasar, kusam,lebam
.
👉Peningkatan sistem imun, alergi,asthma, membantu mengurangkan selesema dengan segera
.
👉Memerangi kanser
.
👉Mencantikkan kulit,mencerahkan kulit secara semulajadi,melambatkan penuaan,menyekat pembentukan pigmentasi, mengurangkan jeragat
.
👉Memperbaiki insomnia
.
👉Mengekalkan Kolesterol sihat,tekanan darah
.

Kebaikan dan Kelebihan ESP .
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
.
. ✅ Awet muda : nak kekal cantik, glowing, halus mulus sangat disarankan ambik ni. Sebab asid amino penting untuk membina otot,kuku,rambut, darah,organ,kulit dll.
.
✅Baik untuk Hormon :
Mampu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
.
✅ Baik untuk prostat : berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Sangat baik untuk pemulihan uterus, ovari, menapous dan pembesaran prostat.
.
✅ kulit cantik : merangsang pembentukan kulit dan otot, kurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat sembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.
.
✅Pembekal tenaga : membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
.
✅ Pigmentasi : masalah rambut beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan, kesan tua.
.
✅ Sesuai untuk pelajar sebab esp dapat meningkatkan kualiti memori.
.
.

Berita BAIK untuk Promo bulan NOVEMBER 2017!!
.
For sign up as a New member 👇👇
.
✔Beli 2 VIVIX dapat 5% less (RM 765.32) .
.
✔FREE MEMBERSHIP
.
✔ STARTER KIT ( SAVED RM 68.90 )
.
.
Untuk order boleh direct WA ke...🤗🤗
👇👇👇👇👇👇
013-4095132
.
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura hokey

.
.
TESTIMONI CIKGU ZURA😀😀 .
.
🙁 Awal 2017 : .
--------------------------
✖Kulit kusam, lesu, tak bertenaga, jerawat naik. Macam macamla naik dekat muka ni
.
✖Badan berisi, lemak sana sini, dengan tak bertenaga dan penat aje
.
.
-------------------------
.
🤗 Februari 2017 : Konsisten je makan vitamin C + ESP and VIVIX.
.
✔ Sekarang dah yakin. Bye kulit kusam, jerawat ☺
.
✔Welcome kulit glowing bebas jerawat.
Always full of energy dan slim giteww.

Apa Kebaikan VITAMIN C?? 💝💝💝💝💝💝💝💝💝
.
.
👉 Merangsang pembentukan kolagen .
👉Memperbaiki Simptom pendarahan, memperbaiki kulit kering, kulit kasar, kusam,lebam
.
👉Peningkatan sistem imun, alergi,asthma, membantu mengurangkan selesema dengan segera
.
👉Memerangi kanser
.
👉Mencantikkan kulit,mencerahkan kulit secara semulajadi,melambatkan penuaan,menyekat pembentukan pigmentasi, mengurangkan jeragat
.
👉Memperbaiki insomnia
.
👉Mengekalkan Kolesterol sihat,tekanan darah
.

Kebaikan dan Kelebihan ESP 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
.
. ✅ Awet muda : nak kekal cantik, glowing, halus mulus sangat disarankan ambik ni. Sebab asid amino penting untuk membina otot,kuku,rambut, darah,organ,kulit dll.
.
✅Baik untuk Hormon :
Mampu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
.
✅ Baik untuk prostat : berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Sangat baik untuk pemulihan uterus, ovari, menapous dan pembesaran prostat.
.
✅ kulit cantik : merangsang pembentukan kulit dan otot, kurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat sembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.
.
✅Pembekal tenaga : membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
.
✅ Pigmentasi : masalah rambut beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan, kesan tua.
.
✅ Sesuai untuk pelajar sebab esp dapat meningkatkan kualiti memori.
.
.

Berita BAIK untuk Promo bulan NOVEMBER 2017!!
.
For sign up as a New member 👇👇
.
✔Beli 2 VIVIX dapat 5% less (RM 765.32) .
.
✔FREE MEMBERSHIP
.
✔ STARTER KIT ( SAVED RM 68.90 )
.
.
Untuk order boleh direct WA ke...🤗🤗
👇👇👇👇👇👇
013-4095132

Besar besar ..??? Jangan kunyit juga ya..🤣😉😆.
.
📸 #instaselebriti #indopek #hiburansemata .
.
#Repost @ruben_onsu (@get_repost)
・・・
Kecil Kecil kunyit 😂😂 #rubenonsu #justruben #relbensu #jalani_nikmati_syukuri #janganlupabahagia #senyuminaja #benyamins #idaroyani

Jangan lupa yaa malam ini temujanji kita jam 10 malam..😚.
.
📸 #instaselebriti #indopek #filem2014
.
#Repost @maudyayunda (@get_repost)
・・・

Jangan lupa yaa malam ini temujanji kita jam 10 malam..😚.
.
📸 #instaselebriti #indopek #filem2014
.
#Repost @rizkynazar20 (@get_repost)
・・・
Happy monday semua!

.
.
Untuk yang BAJET, tapi still nak kulit nampak cantik+glowing+bebas jerawat, cikgu zura galakkan untuk uolss ambik this 2 vitamins yang jadi favourite semua orang. ESP+ VITAMIN C
.
.
Saya amalkan almost everyday, and guess what?? Dalam masa sebulan saya nampak kesan yang sangat positif pada kulit muka, selain RESDUNG pun berkurangan sejak consume VITAMIN C 😇😇
.
.
Apa Kebaikan VITAMIN C??
.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝
.
.
👉 Merangsang pembentukan kolagen .
👉Memperbaiki Simptom pendarahan, memperbaiki kulit kering, kulit kasar, kusam,lebam
.
👉Peningkatan sistem imun, alergi,asthma, membantu mengurangkan selesema dengan segera
.
👉Memerangi kanser
.
👉Mencantikkan kulit,mencerahkan kulit secara semulajadi,melambatkan penuaan,menyekat pembentukan pigmentasi, mengurangkan jeragat
.
👉Memperbaiki insomnia
.
👉Mengekalkan Kolesterol sihat,tekanan darah
.

Kebaikan dan Kelebihan ESP .
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
.
. ✅ Awet muda : nak kekal cantik, glowing, halus mulus sangat disarankan ambik ni. Sebab asid amino penting untuk membina otot,kuku,rambut, darah,organ,kulit dll.
.
✅Baik untuk Hormon :
Mampu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
.
✅ Baik untuk prostat : berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Sangat baik untuk pemulihan uterus, ovari, menapous dan pembesaran prostat.
.
✅ kulit cantik : merangsang pembentukan kulit dan otot, kurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat sembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.
.
✅Pembekal tenaga : membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
.
✅ Pigmentasi : masalah rambut beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan, kesan tua.
.
✅ Sesuai untuk pelajar sebab esp dapat meningkatkan kualiti memori.
.
.

Berita BAIK untuk Promo bulan NOVEMBER 2017!!
.
For sign up as a New member 👇👇
.
✔Beli 2 VIVIX dapat 5% less (RM 765.32) .
.
✔FREE MEMBERSHIP
.
✔ STARTER KIT ( SAVED RM 68.90 )
.
.
Untuk order boleh direct WA ke...🤗🤗
👇👇👇👇👇👇
013-4095132
.
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura hokey

.
.
Untuk yang BAJET, tapi still nak kulit nampak cantik+glowing+bebas jerawat, cikgu zura galakkan untuk uolss ambik this 2 vitamins yang jadi favourite semua orang. ESP+ VITAMIN C
.
.
Saya amalkan almost everyday, and guess what?? Dalam masa sebulan saya nampak kesan yang sangat positif pada kulit muka, selain RESDUNG pun berkurangan sejak consume VITAMIN C 😇😇
.
.
Apa Kebaikan VITAMIN C??
.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝
.
.
👉 Merangsang pembentukan kolagen .
👉Memperbaiki Simptom pendarahan, memperbaiki kulit kering, kulit kasar, kusam,lebam
.
👉Peningkatan sistem imun, alergi,asthma, membantu mengurangkan selesema dengan segera
.
👉Memerangi kanser
.
👉Mencantikkan kulit,mencerahkan kulit secara semulajadi,melambatkan penuaan,menyekat pembentukan pigmentasi, mengurangkan jeragat
.
👉Memperbaiki insomnia
.
👉Mengekalkan Kolesterol sihat,tekanan darah
.

Kebaikan dan Kelebihan ESP .
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
.
. ✅ Awet muda : nak kekal cantik, glowing, halus mulus sangat disarankan ambik ni. Sebab asid amino penting untuk membina otot,kuku,rambut, darah,organ,kulit dll.
.
✅Baik untuk Hormon :
Mampu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
.
✅ Baik untuk prostat : berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Sangat baik untuk pemulihan uterus, ovari, menapous dan pembesaran prostat.
.
✅ kulit cantik : merangsang pembentukan kulit dan otot, kurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat sembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.
.
✅Pembekal tenaga : membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
.
✅ Pigmentasi : masalah rambut beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan, kesan tua.
.
✅ Sesuai untuk pelajar sebab esp dapat meningkatkan kualiti memori.
.
.

Berita BAIK untuk Promo bulan NOVEMBER 2017!!
.
For sign up as a New member 👇👇
.
✔Beli 2 VIVIX dapat 5% less (RM 765.32) .
.
✔FREE MEMBERSHIP
.
✔ STARTER KIT ( SAVED RM 68.90 )
.
.
Untuk order boleh direct WA ke...🤗🤗
👇👇👇👇👇👇
013-4095132
.
.
Or DM @shaklee_by_cikguzura hokey

Most Popular Instagram Hashtags