[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#iloveclariogen

128 posts

TOP POSTS

:: Assalamualaikum .. Morning sahabat positif .. #ciknaa
#toneexcel
#iloveclariogen

:: Assalamualaikum .. Selamat berhujung minggu .. Urmm .. Breakfast utk pagi yg indah nie bihun goreng n secawan tea .. Alhamdulillahh .. Rezeki xpernah salah alamat .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline
#nfbeauty

:: cakk .. Assalamualaikum .. Morning sababat positif .. Salam menjemput rezeki .. #ciknaa
#iloveclariogen
#toneexcel

:: Menemani hari2 ku .. #ciknaa
#toneexcel
#iloveclariogen

:: Jangan mengeluh dalam hari-hari yang kamu jalani, bersyukurlah atas nafasmu yang diberikan yg Esa .. Memberikannya padamu kerana yg Esa itu tahu kamu cukup kuat untuk menjalaninya .. Assalamualaikum sahabat positif .. Salam menjemput rezeki .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline
#trustedseller

:: Rezeki .. Alhamdulillahh ..Terima kasih kpd si pemberi .. Semoga dimurahkn rezeki .. #ciknaa
#iloveclariogen
#toneexcel

:: Alhamdulillahhh .. Masih diberi kesempatan utk bernafas .. #ciknaa
#toneexcel
#iloveclariogen

:: Menemani petang ku .. #ciknaa
#toneexcel
#iloveclariogen

MOST RECENT

LADIES, LOVER YOURSELF!πŸ’ͺ
========================================
USE CLARIOGEN, ONE AND ONLY SKINCARE PRODUCT :D

Clariogen Sunblock Foundation
Glycolic Acid 2.5% & SPF50++
Glycolic acid proven scientifically help to
#treat acne skin
#skin rejuvenating
#treat fine line
#boost collagen production
#make skin more vibrant
SPF50++ proven scientifically help to
#protect skin from UVA & UVB
#protect skin from melasma
#protect skin from sunburn
πŸ’
#GlycolicAcid
#HyaluronicAcid
#iloveclariogen

TRY NOW & FEEL THE DIFFERENCE! πŸ’™πŸ’™πŸ’™

LADIES, LOVER YOURSELF!πŸ’ͺ
========================================
USE CLARIOGEN, ONE AND ONLY SKINCARE PRODUCT :D

Clariogen Sunblock Foundation
Glycolic Acid 2.5% & SPF50++
Glycolic acid proven scientifically help to
#treat acne skin
#skin rejuvenating
#treat fine line
#boost collagen production
#make skin more vibrant
SPF50++ proven scientifically help to
#protect skin from UVA & UVB
#protect skin from melasma
#protect skin from sunburn
πŸ’
#GlycolicAcid
#HyaluronicAcid
#iloveclariogen

TRY NOW & FEEL THE DIFFERENCE! πŸ’™πŸ’™πŸ’™

LADIES, LOVER YOURSELF! πŸ’™πŸ’™πŸ’™
========================================
USE CLARIOGEN, ONE AND ONLY SKINCARE PRODUCT :D

Clariogen Sunblock Foundation
Glycolic Acid 2.5% & SPF50++
Glycolic acid proven scientifically help to
#treat acne skin
#skin rejuvenating
#treat fine line
#boost collagen production
#make skin more vibrant
SPF50++ proven scientifically help to
#protect skin from UVA & UVB
#protect skin from melasma
#protect skin from sunburn
πŸ’
#GlycolicAcid
#HyaluronicAcid
#iloveclariogen

TRY NOW & FEEL THE DIFFERENCE! πŸ‘ŒπŸ‘Œ

:: Jangan mengeluh dalam hari-hari yang kamu jalani, bersyukurlah atas nafasmu yang diberikan yg Esa .. Memberikannya padamu kerana yg Esa itu tahu kamu cukup kuat untuk menjalaninya .. Assalamualaikum sahabat positif .. Salam menjemput rezeki .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline
#trustedseller

:: Assalamualaikum .. Selamat bertugas kepada yg bekerja .. Salam menjemput rezeki .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline

:: Assalamualaikum .. Selamat berhujung minggu .. Urmm .. Breakfast utk pagi yg indah nie bihun goreng n secawan tea .. Alhamdulillahh .. Rezeki xpernah salah alamat .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline
#nfbeauty

:: minum petang .. Rileks kn minda .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline

:: Hari ni hari paling busy sedunia .. Hah .. Yg mane pm tnye tu hakak reply slow2 naa .. Hangpa sabor naa .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline

:: " Mak Cik, 2 ikat 3 riyal sudoh la," kata Leman menawar harga 2 ikat kacang botol yang di jual seorang mak cik tua di kaki lima. " Ambik lah awe 2 ikat 3 riyal pun," jawab mak cik tua itu perlahan walau hati kurang rela.

Dia risau kalau dia berkeras juga hendak jual RM4 untuk dua ikat kacang botol tu, nanti Leman tak jadi beli. Macam mana dia nak beli beras untuk dibawa balik. Beras kat rumah sudah kehabisan. ***** " Jap, saya cari duit 5 sen. Rasanya ada ni," kata Leman kepada cashier di butik Polo.
Baju Polo yang dia beli berharga RM295.95. Beli kat butik boh. Baru original. Kat butik mana boleh tawar walau 5 sen.

Sedangkan pemilik jenama Polo dan pemilik butik itu dah kaya yang amat. 'Pitih dio liun-liun doh,' kata ore Kelate.
Tapi makcik penjual kacang botol itu, tinggalnya di atas tanah orang. Anaknya ramai, suami pula belum pulang dari laut. Bergadai nyawa di lautan luas untuk menyara keluarga.

Tetapi begitulah tabiat orang kita. Menawar pada yang kurang memberi pada yang lebih.

Sepatutnya, kalau seikat kacang botol itu harganya RM2, kita beli dua ikat, kita bayarlah RM5 dan cakap, " Mok cik. Tok payoh bui nyucur lah. Seriyal lagi tu ambo sedekoh." Takkan kaya kau simpan rm1 dalam poket. Dan takkan menjadikan kau lebih berharta kalau kau menawar pula harga kacang botol untuk dua ikat.
Namun, sedekah RM1 itu mampu memberi senyuman kepada orang tua itu. Mampu membahagiakan dia dan keluarga.

Dan dengan RM1 yang kau sedekah itu, pasti ada satu doa diutus untukmu dari penjual kacang botol di kaki lima.

Apakah mahal RM1 untuk satu senyuman dan satu doa ikhlas untuk kita? Fikirlah sendiri. Fikir dalam-dalam.

Ubahlah sikap suka menawar pada yang tiada. Sebaliknya, kita lebihkan untuk mereka. Marilah kita membudayakan amalan sedekah. Marilah.

#toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline

:: Alhamdulillahh .. Brg customer mendarat dgn jayanye .. Siap terus bukak lg tu .. Trme kasih membeli dgn sy .. Haa .. Hangpa pon kalu nk order blh laa pm hakak noo .. #toneexcel
#iloveclariogen
#peniagaonline

CLARIOGEN SUNBLOCK FOUNDATION .
.
Glycolic Acid 2.5% & SPF50++ Glycolic acid proven scientifically help to
.
.
#treat acne skin
#skin rejuvenating
#treat fine line
#boost collagen production
#make skin more vibrant
.
.
SPF50++ proven scientifically help to
#protect skin from UVA & UVB
#protect skin from melasma
#protect skin from sunburn
.
.
CONTACT CLARIOGEN STOKIST TO PROCEED ORDER πŸ˜€πŸ˜€
#iloveclariogen #HyaluronicAcid #GlycolicAcid #protect #make #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaronlineshop #sayajual

LADIES, LOVER YOURSELF!πŸ’ͺ
========================================
USE CLARIOGEN, ONE AND ONLY SKINCARE PRODUCT :D

Clariogen Sunblock Foundation
Glycolic Acid 2.5% & SPF50++
Glycolic acid proven scientifically help to
#treat acne skin
#skin rejuvenating
#treat fine line
#boost collagen production
#make skin more vibrant
SPF50++ proven scientifically help to
#protect skin from UVA & UVB
#protect skin from melasma
#protect skin from sunburn
πŸ’
#GlycolicAcid
#HyaluronicAcid
#iloveclariogen

TRY NOW & FEEL THE DIFFERENCE! πŸ’™πŸ’™πŸ’™

LADIES, LOVER YOURSELF!πŸ’ͺ
========================================
USE CLARIOGEN, ONE AND ONLY SKINCARE PRODUCT :D

Clariogen Sunblock Foundation
Glycolic Acid 2.5% & SPF50++
Glycolic acid proven scientifically help to
#treat acne skin
#skin rejuvenating
#treat fine line
#boost collagen production
#make skin more vibrant
SPF50++ proven scientifically help to
#protect skin from UVA & UVB
#protect skin from melasma
#protect skin from sunburn
πŸ’
#GlycolicAcid
#HyaluronicAcid
#iloveclariogen

TRY NOW & FEEL THE DIFFERENCE! (y) (y)

LADIES, LOVER YOURSELF!πŸ’ͺ
========================================
USE CLARIOGEN, ONE AND ONLY SKINCARE PRODUCT :D

Clariogen Sunblock Foundation
Glycolic Acid 2.5% & SPF50++
Glycolic acid proven scientifically help to
#treat acne skin
#skin rejuvenating
#treat fine line
#boost collagen production
#make skin more vibrant
SPF50++ proven scientifically help to
#protect skin from UVA & UVB
#protect skin from melasma
#protect skin from sunburn
πŸ’
#GlycolicAcid
#HyaluronicAcid
#iloveclariogen

TRY NOW & FEEL THE DIFFERENCE! (y) (y)

Most Popular Instagram Hashtags