#igreptiles

5538 posts

TOP POSTS

Very well suited to the local geology this male southwestern speckled rattlesnake from the Harcuvar mountains was waiting for a small rodent, bird or lizard to pass by.

Hey guys!! πŸ‘‹πŸΌ long time no post!! So I'm still in hospital after 3+ months & I've still got a long wait before I'm back home with my animals 😣 I honestly miss them all so much & miss not being able to take photos of them to post on here so much too!! I really wanna post about them again to give my mental health something positive to think about... So would you guys be ok with me posting like loads of old throwback photos while I can't take new ones?? I've got sooo many photos you haven't seen! Let me know in the comments (if you still remember me that is πŸ˜…)!!

Happy National Iguana Day! πŸ˜€ iguanas native to st Thomas #iguana #nationaliguanaday #iguanaawarenessday #igreptiles #igherps

This handsome baby wishes everyone a happy 4th of July πŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸŽ‰ #Azuur #BlueTongueSkink #Skink #IGreptiles

One of Arizona's cooler lizards out for a bask in the sun

Today was a work day, thanks to this helping hand. Okay, no. @matthewthelizard is absolutely no help whatsoever. But he keeps my #fear in check. #willheleaponme #ishereallyfriendly πŸ¦ŽπŸ˜‚πŸ˜³πŸ˜œπŸŽ„πŸ’»πŸ€”

Love coming home to surprises!! 18 survivors, 2 stillborn #boasofinstagram #boas #snakes #igreptiles #reptilesofinstagram

MOST RECENT

Hey guys!! πŸ‘‹πŸΌ long time no post!! So I'm still in hospital after 3+ months & I've still got a long wait before I'm back home with my animals 😣 I honestly miss them all so much & miss not being able to take photos of them to post on here so much too!! I really wanna post about them again to give my mental health something positive to think about... So would you guys be ok with me posting like loads of old throwback photos while I can't take new ones?? I've got sooo many photos you haven't seen! Let me know in the comments (if you still remember me that is πŸ˜…)!!

One moment he was SO damn pissed being brushed he actually started chasing & tried to bite the shit outta me afterwards, and now he's perching on me to bask. Gee buddy, thanks. #🐒

Luna. She's still getting used to her habitat so right now she is a little intimidated & a little darker than usual. But you gotta love those deep reds & browns!πŸŒ™ #beardeddragonsofig #beardie #beardies #reptilelovers #reptilesofinstagram #igreptiles #followtrain #reptilelover #reptiles #beardeddragonofinstagram #lizards #lizardsofinstagram #reptilesofig

Very well suited to the local geology this male southwestern speckled rattlesnake from the Harcuvar mountains was waiting for a small rodent, bird or lizard to pass by.

One of Arizona's cooler lizards out for a bask in the sun

One mores. Likes my lipstick? I eats raspberries and strawsberrries all thes times (okays not allllll des times), and I haves reds lips all des times. #lizardlove

Just a girl and hers lizard. #lizardlove

This little 3 1/2 month old boy sired by the Stiffner is showing amazing colors already, we have males and females ready for their new home males $300 females $225 includes shipping. Please contact me at 716-228-6429 to purchase or send me a Dm. #kamochameleons #stiffner #coolpets #chameleon #chameleons #chameleonforums #chambreeder #chamsforsale #cham #exoticpets #exoticpetsforsale #furcierpardalis #pets #panther #pardalis #panthercham #Pantherchameleon #pantherchameleons #pantherchameleonmorph #pantherchameleonsforsale #reptilesofig #igreptiles #reptileforsale #reptiles #instacham #chameleonfeed #instapet #Reptilelover #nextlevel

Lmao, the solution for our kepojis (busybody). We let them loose around the house and all of them have the same obsession with the kitchen door/following people into the kitchen πŸ˜‚ #turtlegatenotpuppygate