[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ig_indonesia

MOST RECENT

Siraman sendiri memiliki arti " memandikan " . Memandikan calon pengantin sebelum hari pernikahannya dipercaya sebagai simbol membersihkan diri agar bersih dan suci secara lahir dan batin sebelum menjalani hidup rumah tangga

📸 by @juliusadyrama.
Our students during Danceuphoria 2on2 Battle Competition.
-
#danceuphoria #GCenterSchool #gcenterkidz

📸 by @juliusadyrama.
Our students during Danceuphoria High School & Kidz Competition.
-
#danceuphoria #GCenterSchool #GCenterAdult #gcenterkidz

📸 by @juliusadyrama.
Our students during Danceuphoria Duo Streetdance Competition.
-
#danceuphoria #GCenterSchool #gcenterkidz

Blue moment in Gili Gede 💙

👩Product: Cerave PM Moisturizing Lotion

This #moisturizer by Cerave is widely popular to be suitable for sensitive skin all over reddit (aka the place I learn many of my stuffs) and have been sitting in my wishlist for quite awhile before I finally got the chance to purchase them. This product, hands down, is one of the best moisturizer I ever tried. It doesnt leave my skin feels moist like any other moisturizer instead it seeps into my skin and leaving my skin more plump and soft. I feel like my skin is protected instead of being wet and I believe that’s a good sign of a humble and truthful moisturizer. I even let my best friend who often have #redness in their cheeks to try this one and she loves this! I recommend this for almost everyone whether you have dry skin, sensitive skin, or oily skin, this moisturizer is a good staple. Now, if only this is easy to find here in Indonesia... ------------------------------------------------------ Halo semua, aku mau memperkenalkan moisturizer dari Cerave yang terkenal banget cocok buat kulit sensitif. Aku udah lama banget mau moisturizer ini dan ketika beneran bisa dapetin dia, wah aku ga nyesel sama sekali sih. Ini, fix banget, adalah salah satu moisturizer paling enak yang pernah aku rasakan. Sehabis pakai ini, kulit aku tuh ga kerasa lengket atau basah gitu ya, soalnya dia ngeresep terus kayak mengunci toner dan serum yang sebelumnya udah aku pake gitu. Aku ngerasanya kulit aku jadi kenyal dan alus sih setiap pake ini. Terus yang namanya moisturizer itu kan sebenernya buat ngebantu muka kita biar ga kehilangan banyak cairan, nah aku ngerasain banget sih manfaat itu, si moisturizer ini tuh beneran simpel tapi efektif buat bantu kulit kita tetep stabil. Aku bahkan sempet ngasih moisturizer ini ke temenku yang pipinya suka merah gitu, eh dia jadi suka banget
Overall, ini bagus banget yaa, aku rekomendasiin banget nih buat yang oily atau sensitif kulitnya. Sayang aja sih ini agak susah didapetin di Indonesia, dulu sih aku beli di @cetaphilshop
Price: IDR 250.000

The talented fashion designer ~ Cindy Tandiyah @cindytandiyah ~The beauty of art and fashion #serendipity2018

Directed by Rangga #ranggakioefilm
Makeup by @fedya_makeup

Most Popular Instagram Hashtags