#icook

PALING TERBARU

Chicken & spinach mix curry and aromatic brown rice for lunch #icook

Miso sup with enoki mushroom, tofu, chicken sausage and carrot.
Grilled tempeh, chicken, salad & tomatoes.
Preparation time: 25 minutes ✅
#tempeh #chicken #misosoup #bento #bentogram

AYAM MASAK HALIA |

Last time I did steam version with pati ayam brands.
This time tumis cara malas-malas.

Simple ingredients you can grab from your dapur. 🙂 and of course kids friendly meal.

Tak perlu garam/gula.
Seasoning from tiram & soy sauce dah cukup. ☺️ #rsugarrushcooks #ayamhalia #gingerchicken #pantangfood #healthymeal #diet #sayamasak #carasaya #foodpornmalaysia #masakmasak #icook #ayammasakhalia

Dal Fry, Potato Wedges & Broccoli fry Andhra Style

#icook
#Dalfry
#potatowedges
#broccolifry

Ang pambansang isda natin, bow! Daing at tinapang bangus tsaka ginisang spinach na may itlog. Kainan na! 👋🏻🍚🍚 #blessedsunday #icook #milkfish #spinach #eggs #homecooked #food #thebest #truecooks #love #eat #foodie #simplejoys #goodfood #happiness #pinoystyle #pinoyfood #filipinofood #lutongbahay #sarap 😋

Baru siap masak lunch. Kesian Daddy n Sofia sebab kena tunggu Mama layan drama Korea dulu. Lepas tu kena marah dgn Daddy sbb nangis sampai mata bengkak2. Ni Sofia n Daddy makan banyak gila sebab dorang cakap yg dorang kebuluran sementara tunggu Mama nak masak. 😂
.
.
.
#amirahinthekitchen
#asampedasayam
#sayamasak
#homecooked
#malaysianfood
#cookforhusband
#icook

Что вы готовите на #завтрак?
У меня очень часто яичница🍳
Яйцо очень полезно... Да, что об этом говорить, вы и сами это знаете...
#польза
#готовимвкусно
#рецептизяиц
#готовимбеззаморочек
#sofia_mamma_mia
#рецепт
#яготовлюсicook
#icook

Lama dah xmkn chili crabs sbb allergic lepas mkn crab je jerawat mcm bisul akan naik meriah kat muka mlong hihi.. Ni sbb amik hati besday boy ptg ni nak tolong mlong bekebun....so jerawat pun jerawat lah... #icook
#sayamasak
#iambitcoinminer
#instafood
#foodstagram

Lunch....ok bai
#icook
#mlsnktaippnjg

🔆 Доброе утро! 🔆Удачного дня, дорогие подписчики! Пусть Вам повезёт, как мне вчера ✨
.
Сегодня у меня очень вкусный, полезный и красивый завтрак 😀🍌🍓
© Геркулесовая лепешка с бананом и земляничным вареньем 😋🍓
#Вкусныйзавтрак
#Здоровье
#Красота
#iCook
#Вгостях
#Электросталь

Sunday funday 😂 malam tadi sblm tido akak gigih masak untuk bekal laki bini. Sambal telur + udang. Siakap kite goreng je. Jemput makan, happy weekend 😉
#workingwife #instafood #icook #foodporn #foodphotography #foods #foodlover #foodblogfeed #huaweip20 #malaysia #singapore #masak #homecook #mycookingdiary

Lunch da ready! Siakap stim limau ala thai naa khaaaa #icook

Paling Populer Instagram Hashtag