#ibumengandung

MOST RECENT

Sedikit perkongsian untuk sahabat yang sudah
berkahwin.
_

Perasan tak kekadang badan kita on off. Kebiasaannya tidak bermaya dan sakit badan terutama bangun pagi.
_

Bila kita tak sihat, semua perkara tergendala dan adakala buat kerja pun lembab jer.
_

Bila selalu tak sihat, orang di sekeliling pun dah naik meluat terutama pasangan kita sendiri.
_

Sis cerita berdasarkan pengalaman dan setiap hari banyak aduan yang di terima dari Jejaka Kacak.
_

Geleng kepala sis bila awak buat tak endah pada kecantikan dan kesihatan diri sendiri.
_

Antara masalah yang paling banyak sis terima dari Jejaka Kacak adalah gegadis berbau busuk @ kepam, dah tak ghairah macam dulu bila bersama dan missv longgar serta busuk.
_

Nape biar macam ni awak. Sebagai seorang perempuan sis maluuu sangatttt. Sesibuk mana pun kita, jangan sesekali kita abaikan. ➡️Jaga ORGAN INTIM
_
_

Ini merupakan bahagian tubuh awak yang paling penting dan dianggap seksi oleh jejaka kacak selain payudara yang montok dan perut kempis
_

Pastikan organ intim dijaga dengan baik, sentiasa bersih, tidak berbau dan terhindar daripada penyakit keputihan.
_

Jika ada sesuatu yang tidak kena dengan organ intim, bertindaklah merawat dengan segera.
_

Dengan PINKLADY ORIGINAL INI ia mampu merawat masalah
✔️ Rahim KEMBANG ✔️ Keputihan yang berbau ✔️ Kegatalan di missv
✔️ Senggugut ✔️ Rapat, panas dan sendatkan missv
✔️ Elak daripada terkena kencing kotor
_

AWAK!!! DUIT BOLEH DICARI
TAPI KASIH SAYANG DAN CINTA JIKA HILANG, SUKAR UNTUK DIMILIKI LAGI
_

Ingatt!!! Jangan sampai jejaka kacak mengeluh pada awak kerana organ intim awak tidak lagi seperti dahulu.
_

Pasangan awak ada hak atas awak. FIKIRKAN
_
_
#pinklady
#pinkladybodyperfection
#ansuranpinklady
#produksuamiisteri
#payudaramontok
#breastbesar
#breastpumpmalaysia
#asetmantap
#ubatgemukmalaysia
#bakalpengantin
#surirumah
#student
#cikgushopping
#bajupengantinmurah
#bajuplussizecantik
#bajukurungmoden
#bridesmaids
#bazarpaknil
#ibumengandung
#ibuhamil
#ibumenyusu
#ibuberpantang
#setberpantang
#setbersalin
#pinkladyputrajaya
#kajang
#bangi
#feedbackpinklady
#timjelitaosem

.
Berita Baik untuk Ibu Hamil di luar sana😍
.
Lepas ni tak perlu risau dah nak cari susu kambing yang sedap. Lazz menggabungkan kebaikan Semulajadi Susu Kambing & Kurma :
.
1) Kaya Iron semulajadi untuk tambah Darah. Kami terima banyak feedback hb bertambah lepas amalkan susu Lazz.
.
2) Kaya Magnesium bantu rendahkan Risiko jaundis baby bila Lahir.
.
3) Susu Kambing mempunyai bentuk molekul 9 kali ganda lebih halus jadikan kalsium sangat pantas diserap, bayi lahir tulangnya tegap dan kulitnya bersih
.
4) Susu Kambing bersifat Alkali, bagus utk keluarkan toksin , angin, berlebihan. Legakan pedih ulu hati dan beri tenaga
.
5) kalau anda ada masalah sembelit, susu lazz juga dapat membantu lebih lawas.
.
Lazz memenangi Anugerah Readers Choice kategori Susu Kambing Terbaik untuk Ibu Hamil..
Rasa sangat sedap dan ada khidmat penghantaran Ke Rumah 😄
.
Boleh whatsapp
www.wasap.my/60134242495/Lazz
.
#LazzSusuKambing
#SusuKambingLazz
#SkuadRogerLazz
#KonsultanLazz
#IbuHamil
#IbuMengandung

Minyak ikan yang disuling 3 peringkat agar segala toksin yang merbahaya seperti merkuri dibuang, tiada kontiminasi agar ianya selamat dimakan dan tiada bau hanyir ikan.
.
Minyak ikan Omega 3 mengandungi EPA dan DHA yang amat diperlukan untuk tumbesaran otak. Jika diambil oleh ibu mengandung, ia membantu tumbesaran baby dalam kandungan. Jika diambil oleh ibu menyusu, khasiatnya akan disalurkan kepada bayi. Disamping itu, ia juga membantu membantu ibu-ibu dapatkan kembali badan sebelum mengandung.
.
Omega 3 mempunyai sifat anti inflamasi. Ianya dapat melindungi jantung kita. Membantu melegakan gout, sakit sendi.
.
Banyak lagi kebaikan Omega 3 ni dan semuanya dapat diambil dengan hanya 3 biji OmegaGuard setiap hari.
.
Tengku Sofia 012-3390665
.
#shakleebysofia #sayajualshaklee #terapiinstagram #codshakleegombak #shaklee #ibumengandung #kpj #hospitalbersalin #hospital #klinikpakar #minyakikan #shaklee #shakleemalaysia #shakleegombak #shakleesrigombak #pengedarshaklee #ejenshaklee #shakleebatucaves #kedaivitamingombakdanbatucaves
#omegaguard
#omega3
#shakleebysofia

NASAL ASPIRATOR dari BOOMI BABY.

Berfungsi untuk membantu melegakan hingus/lendir di hidung anak-anak.

Senang, selamat, mudah, berkualiti dan berkesan.

Set Nasal aspirator ;
Didatangkan dengan bersama
1 batang penyedut hingus
1 berus
1 tambahan kepala tiub
BPA FREE.
Mempunyai kepala muncung yang lembut supaya tak melukakan hidung bayi.

Pasti anak-anak lebih selesa
.

DM admin
.
.#boomibaby
#happyboo
#backtonature
#tiadakimiaberbahaya
#mesrakulitsensitif
#susuibu
#tambahsusu
#makanansunnah
#berpantang
#tipsibu
#tipsbayi
#breastpump
#gamarab
#ibumenyusu
#babyexpomalaysia
#ibumengandung
#petuaibu
#setbayi
#perutkembung
#batukselsema
#rawatekzema
#sabunekzema
#sabunbayi
#rambutbayilebat
#cukurbantal
#minyaktelonterbaik
#rawatbayikembong
#urutbayi
#rawatselsema
#bayicomel

Rich Makkah Mix.

Ha.. sama tak mcm yg org bawa balik dari Mekah masa musim haji?

Dulu masa kecik² berebut² makan makanan sunnah dari Mekah bila ada sedara yg balik dri haji.
Kadang tu buah semua dah xfresh.kacang lemau je. tapi sedap jugak.
Yg kami sajikan kat sini tgklah sendiri. masih cantikk,segar, dan sangat² sedap.
Jika famili anda ke Mekah xpayah susah bawa balik berat² dah..kat RichSunnah pun ada.
9 campuran dlm 1pack.
#PromoFreePos!!
.
Wasap 01115370384
#makanansunnah #driedfruit #kudapansihat #jjcm #mahn #ibumengandung #ctdk #dsv #ibumenyusu #artismalaysia #neelofa #fashasandha #suriamalaysia #pagidisinar #bhonline #kosmoonline

TESTIMONI ESP SHAKLEE
.
.
ESP ni macam macam khasiat dia tau tak?. .
.
ESP untuk kulit cantik licin
ESP untuk pudarkan parut
ESP untuk bantu kurus
ESP untuk ibu hamil
ESP untuk milkbooster
ESP untuk kuatkan rahim
ESP untuk tenaga
ESP untuk cegah gastrik
ESP untuk puasa .
ESP UNTUK SEMUA!
.
.
Padanlah cepat habis ESP ni kan. Tak keruan hidup takda ESP. Kena ada stok dia slalu. Hihi. 1💚ESP.
.

Nak order ESP dan yang lain boleh roger2 gee ok😉. Wasap di 013-5707812 @ klik link di bio👆.
.
.
#shakleebygee
#espshaklee
#shaklee
#ShakleeMalaysia
#shakleesarawak
#Shakleesabah
#shakleesibu
#shakleemukah
#Shakleeselangor
#uitmmukah
#politeknikmukah
#gastrik
#kulitgatal
#Kulitcantik
#kuruscantik
#ibumengandung
#ibumenyusu
#ibuberpantang .
#masalahjerawat
#Masalahkulit
#jerawatbatu
#jerawatpasir
#Parutpudar
#parutjerawat .

BAGAIMANA KITA BISA MEWUJUDKAN HARAPAN KITA UNTUK BISA MENDAPATKAN BUAH HATI?? Ketika kita merasa kehabisan waktu untuk menunggu...
Kehabisan cara yang harus di coba..
Harus kah menyerah dan mengubur harapan untuk bisa merasakan pelukan buah hati bunda..
Haruskah berhenti dari setiap usaha karena kita sudah berprasangka semua juga percuma???
Bunda,, jika kita menyerah dengan hal yang hanya menunggu waktu saja.. Jika kita tidak bisa berprasangka baik kepada Sang Pemberi kepercayaan mari kita renungkan lagi apakah memang kita pantas untuk di percaya..
Karena ketika buah hati hadir dalam keluarga kecil kita, itu juga akan membutuhkan kesabaran bunda, keyakinan bunda, dan semangat bunda agar dia bisa tumbuh menjadi kebanggan bunda dan keluarga.. Jangan menutup diri pada setiap kesempatan yang ada dihadapan bunda.. tidak ada yang kebetulan di dunia ini semua sudah Tuhan atur sebaik-baiknya...
Ketika bunda membaca tulisan ini mungkin ini salah satu jalan Tuhan untuk memberi kita kesempatan kembali mencoba.. berusaha dan berdo'a sampai Tuhan yakin usaha keras bunda, keyakinan bunda dan kesabaran bunda, bunda pantas menerima kepercayaan atas kehadiran buah hati dalam keluarga kecil bunda... Amin

Konsultasikan hambatan kehamilan pasutri: 👉 ☎ WA : 083848775756 👈
👉☎Pin bbm: DDDB6889 👈👶💐

Fakta : 8 dari 10 Wanita Indonesia mempunyai Masalah dengan Bentuk Payudara yg Kecil

Kenapa bisa begitu ?

Karna kebanyakan Wanita Asia mempunyai masalah Hormon Pertumbuhan terutama pada Payudara nya

Dan kebanyakan Wanita Indonesia memilih Makanan yg tidak Sehat seperti Junk Food, Minuman Bersoda bahkan jarang sekali Berolahraga yg menyebabkan Payudara Kendor dan tidak Terlihat Indah

Lalu bagaimana Solusinya ? - Lakukan Pola Makan dan Pola Hidup yg teratur - Olahraga Rutin terutama di bagian otot dada seperti push up, dll untuk memperkencang Otot Dada
- Tidak menggunakan Bra saat tidur
- Hindari Makan Junk Food dan Minuman Bersoda
- Lakukan terapi untuk Memperbesar/Memperkencang Payudara Anda

Berikut Fakta dan Solusi yg bisa saya bagikan ^_^

Mau Memperbesar+Memperkencang Payudara secara Alami,Cepat dan Aman ? Konsultasi aja

Malu Berkonsultasi? Jangan sampai sudah Menopause Anda baru konsultasi dengan saya, karna sudah terlambat

Chat sekarang! 📲WA : 089697607170
📲BBM: E38C9B2A
📲LINE: tiens_syariah1045

#masakini #kekinian #berkualitas #beautiful #remaja #cewek #padang #langsa #repost #kajianislam #jamu #ibumengandung #ibu #pilihanwanita #pregnant #rahsiawanita #stokisdiperlukan #kurus #ketat #mutiara #mutiaralombok #mutiaralaut #mutiaratawar #perhiasan #rhodium #elegant #allstyle #women #wisata #senggigi

Pembesar Payudara TERBAIK Di Dunia Sudah Mendapatkan Sertifikat ISO 9001

Keunggulan & Keuntungan Alat MHCA:
- Membesarkan & Mengencangkan Payudara secara Alami & Cepat
- Tidak Ketergantungan
- Sudah bersertifikat Internasional dan lolos uji Lab
- Dapat mengecilkan paha, perut, lengan dll
- Membesarkan bokong
- Menghilangkan stretcmark di perut/ betis
- Menghilangkan migrain / pusing
- Merapatkan Vagina • Limited Stock
• Menerima pengiriman dalam & luar negeri
• TERJAMIN
• TERMURAH
Alasan memilih produk kita:
✅ Depkes RI
✅ ISO 9001
✅ FDA
✅ Top 500 Asiabrand
✅ 100AMAN tanpa efek samping ke payudara 👉Untuk Harga dan konsultasi bersama kami silahkan chat ke salah satu kontak dibawah ini ya..
📲 line official akun :@csw5376m
📲 WA. : 085524747853
#ibu #ibuhamil #ibumenyusui #iburumahtangga #ibudananak #ibuibu #ibumenyusu #ibuanak #ibumuda #ibuiltthis #ibumengandung #ibuputih #ibucerdas #ibuyhouses #ibutunggal #IbuBapakSaL #ibuasi #ibuberpantang #ibuypower #ibupejabat #ibukota #ibupintar #ibudatanglagi #ibuild #IbuSudahBisa #ibuki #ibuprofen #ibugaul #ibuhebat #kotamedan

Alhamdulillah testimoni skinny detox goatmilk

Bukan sahaja dpt kurus tp dpt skali package kulit cantik

Awk2 yg rs mls nk diet ketat n malas nak bersenam...minum je skinny detox goatmilk

Rs sedappppppp... Kalau anda slalu minum milo buang je milo tu sbb karbohidrat dan gula tinggi..x elok utk org yg nk kuruskan bdn..awk ganti je dengan skinny detox goatmilk

Dlm seminggu boleh lost 2 hingga 5kg

#dietatkins #dietsihat #kuruscepat #ibumengandung #kelabdietatkins #dietatkinsmalaysia #lossfatjourney #atkiners #menudietatkins#menukda#ibulepasbersalin#ibudalampantang#ibumenyusubaby#bfmom#demica#lemonex#kurus#detoxkerengga#personalcoaching#setbersalin#skinnydetoxgoatmilk#kelantanfood #chocofit

Info untuk mommy daddy.
Cara penggunaan lite carrier yg betul.

Ergonomik ssc carrier.
Cuddle me
😍

#babycarrierergonomik
#babycarrier

Yeyy Senang sekali makin banyak sista2 yg ingin membuktikan alat MHCA tiens ^^ yuk sist jangan mau ketinggalan pakai alat paling ampuh&aman ini^^
Hihi Thanks sistaa sudah order PAKET LENGKAP MHCA di @dr.spesialpayudara semoga berhasil dan ditunggu testimoni berhasil nyaaa yah 🙏🏻😇🤗❤️❣️
.
chat admin:
📱WA Admin :
0895411700944 (Ahli Nutrisi No. 1 Indonesia)
→HARGA DIJAMIN TERMURAH
→BARANG SAMPAI TEPAT WAKTU
→BARANG DIJAMIN KEASLIANNYA (ORI) / TRUSTED 100% HALAL
→PEMAKAIAN KONSUMEN SELALU DIPANTAU BERHASIL
.
#masakini #kekinian #berkualitas #beautiful #remaja #cewek #padang #langsa #repost #kajianislam #jamu #ibumengandung #ibu #pilihanwanita #pregnant #rahsiawanita #stokisdiperlukan #kurus #ketat #mutiara #mutiaralombok #mutiaralaut #mutiaratawar #perhiasan #rhodium #elegant #allstyle #women #wisata #senggigi

Cuddle Me Lite Carrier
▶Soft structured carrier (ssc) yang ergonomik dan selamat
▶material 100% cotton
▶padding ringan
▶berat carrier 500 gram sahaja
▶disertakan penutup kepala yang boleh dibuka (detachable)
▶Boleh digunakan untuk baby dari 3 bulan ke atas hingga berat 20kg

Ukuran :
panel : 31x40cm
waist belt : 147cm
hoodie :40x40cm
folded inside pouch : 28x15x13cm
PERCUMA POUCH untuk menyimpan carrier
😍

Whatsapp 013-3577625

#babycarrierergonomik
#babycarrier

Cuddle Me Lite Carrier
▶Soft structured carrier (ssc) yang ergonomik dan selamat
▶material 100% cotton
▶padding ringan
▶berat carrier 500 gram sahaja
▶disertakan penutup kepala yang boleh dibuka (detachable)
▶Boleh digunakan untuk baby dari 3 bulan ke atas hingga berat 20kg

Ukuran :
panel : 31x40cm
waist belt : 147cm
hoodie :40x40cm
folded inside pouch : 28x15x13cm
PERCUMA POUCH untuk menyimpan carrier
😍

Whatsapp 013-3577625

#babycarrierergonomik
#babycarrier

Selain untuk memperbesar/mengencangkan payudara
Alat mhca juga bisa sebagai treatment : -mengurangi gejala pusing sakitkepala
-menghilangkan keletihan otak besar dan memperkuat daya ingat
-menyegarkan pikiran, menenangkan syaraf
-mencegah rambut rontok
-mencegah berbagai macam penyakit.
-Menghaluskan Kulit Wajah
-Mengatasi Varises
-Meredakan Nyeri, Kebas/Kesemutan
-Membantu menghilangkan lemak perut
-Membantu membentuk lengan paha dll
-Terapi pria yg mengalami lemah syahwat, ejakulasi dini, impotensi
-Terapi masalah tekanan darah
-Merapatkan Miss V,Terapi Kewanitaan dll ® Hasil lebih maksimal jika diikuti penggunaan paket nutrisi tiens😊 ®Mahal ya alatnya 😥
Banyak dari Anda yg mungkin baru melihat harga alat ini dan sepertinya Mahal Betul ?
Tapi sebelumnya Mahal dibanding apa ya ?☺ ®Mau program menggunakan MHCA ? Mau order serius ? Langsung chat 👇🏻 083820457648

#masakini #kekinian #berkualitas #beautiful #remaja #cewek #padang #langsa #repost #kajianislam #jamu #ibumengandung #ibu #pilihanwanita #pregnant #rahsiawanita #stokisdiperlukan #kurus #ketat #mutiara #mutiaralombok #mutiaralaut #mutiaratawar #perhiasan #rhodium #elegant #allstyle #women #wisata #senggigi

Selain untuk memperbesar/mengencangkan payudara
Alat mhca juga bisa sebagai treatment : -mengurangi gejala pusing sakitkepala
-menghilangkan keletihan otak besar dan memperkuat daya ingat
-menyegarkan pikiran, menenangkan syaraf
-mencegah rambut rontok
-mencegah berbagai macam penyakit.
-Menghaluskan Kulit Wajah
-Mengatasi Varises
-Meredakan Nyeri, Kebas/Kesemutan
-Membantu menghilangkan lemak perut
-Membantu membentuk lengan paha dll
-Terapi pria yg mengalami lemah syahwat, ejakulasi dini, impotensi
-Terapi masalah tekanan darah
-Merapatkan Miss V,Terapi Kewanitaan dll ® Hasil lebih maksimal jika diikuti penggunaan paket nutrisi tiens😊 ®Mahal ya alatnya 😥
Banyak dari Anda yg mungkin baru melihat harga alat ini dan sepertinya Mahal Betul ?
Tapi sebelumnya Mahal dibanding apa ya ?☺ ®Mau program menggunakan MHCA ? Mau order serius ? Langsung chat 👇🏻 083820457648

#masakini #kekinian #berkualitas #beautiful #remaja #cewek #padang #langsa #repost #kajianislam #jamu #ibumengandung #ibu #pilihanwanita #pregnant #rahsiawanita #stokisdiperlukan #kurus #ketat #mutiara #mutiaralombok #mutiaralaut #mutiaratawar #perhiasan #rhodium #elegant #allstyle #women #wisata #senggigi

Most Popular Instagram Hashtags