[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#himpunanlawak

909 posts

TOP POSTS

Siapa cakap lelaki sentiasa ada duit? Yang Xboleh belah dia surah baca senyap-senyap #lawak #himpunanlawak #lawakde #lawakraya

MOST RECENT

🎊 STOCK CLEARANCE 🎊
.
.
.
.
CODE: BL10
COLOURS: BLACK, DARK BLUE, SOFT RED, SOFT CHOCO .
.
=====================
NORMAL PRICE: RM 89
CLEARANCE PRICE: RM 49
=====================
.
.
KEISTIMEWAAN: -Boleh flip up lengan kalau mahu -Sesuai utk breastfeeding mom -Warna yang lembut dan cantik
-Kain tak jarang dan tak panas

Saiz?? Boleh DM Che Siti utk tahu saiz okay 😘😘 Cepat2..dapatkan sekarang..stok terhad ni. πŸ™ˆ

#blousemurah #blousecantikmurah #blousekepejabat #blouse #blousehitam #blousemerah #blousecoklat #blousedarkblue #fattzura #ctdk #himpunanlawak #bajuperepempuanmurah #coffeeprince #titiancintatv3 #mirafilzah #fattahamin #alamdamaicheras

Sesungguhnya ingatlah betapa banyaknya kebaikan yg seseorang tu pernah buat kepada kita.. Tak rugi utk melupakan kesilapannya.. Silap boleh diperbetulkan. Setuju?
photo : @penmerahdotcom_ig βšͺ
β†ͺ
β†ͺ
β†ͺ
Tag Kawan baik, bf/gf, family korang βšͺ
β†ͺ
β†ͺ
β†ͺ
Jangan lupa follow & on notification @my.viral_
@my.viral_
@my.viral_ βšͺ
β†ͺ
β†ͺ
β†ͺ
#taklawak #lawakhambar #himpunanlawak #lawakterkini #malaysiaviner #lawakkeder #lawakboring #lawakrabak #nakbebel #lawakmalaysia #lawaksempoi #lawakantarabangsa #lawaktwitter #lawakwhatsapp #lawakinstagram #lawakbodoh #lawakgiler #lawaksangat #lawakhangit #lawakwechat #lawakpetang #motifviral #viralmalaysia #myviral #malaysiaviral #lawaking #mudahterhibur #malayviral

Hahah. Siapa ade perangai pasangan yang macam nih? Kunci lah jam banyak kali. Tak Kira la bunyi bom ka bunyi ayam ka. Letak tepi Telinga pun tetap tak nak bangun gak. Puas lah bagi Peluang Mandi Dan siap-siap dulu. Tapi... Last- last kita jugak yang tolong matikan jam. Suara kita jugak yg Berjaya kejutkan Beliau. Jadi. Apekah fungsi jam loceng di sini? πŸ˜‘πŸ˜‚
.
.
#jamloceng
#perangai
#habit
#bangunlambat
#himpunanlawak
#funny
#commercialtalent

Most Popular Instagram Hashtags