#highschoollove

14717 posts

TOP POSTS

Don't expect her to do this Roz, she's only doing this coz it makes an adorable pose! 😬😬BTW we Spotted the most fun after photo for this snap as a before and after series 💗💗tune in @ 9 pm when we reveal the after 😬😬 #suspence and #sanskar 😇
Ps. - would you touch BAE's feet for an ashirwaad photo so sweet?
Photo by @coolbluezphotography .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#sweethearts #truelove #reallove #lovestory #instalove #realbride #IndianBride #indiawedding #instabride #instalove #cutecouple #couplegoals #relationshipgoals #cute #lovestruck #coordinatedbride #indianphotography #weddingphotographers #lovebirds #highschoollove #greenandgold #happilyeverafter #fairytalewedding #mintgreendress #twinning #cute #posers #bridesofinstagram #matchingoutfits #traditionalday

Happy birthday to the most caring and beautiful women I know! Thanks for being you, Olivia and I love you so much and are so blessed to have you as part of our life! Cheers to having another good year😍 #loveyou #highschoollove #myoldlady #betterwithage :p

I love, LOVE! Happy 16th Wedding Anniversary Kids!! lorraine_aceves and @oscaraceves_ . Who would have thought that at dinner that night (top pic) your date Oscar who said "pass the cheeeeps " instead of " Chips" would have been the one! (We started busting up 😂, when he said that btw!) Love guys and of course the beautiful family you have created together ❤️🍾💃🏽Cheers to many more amazing years!! #highschoollove #LilD #love #family #CincoDeMayo

When your daughter finds an old necklace you bought in high school 20+ years ago...😂 #istillloveRyan #highschoollove #mrandmrs #forgotihadthisgem #highschooldays

"Happy girls are the prettiest" #highschoollove @gabriiane @stephanielamothe #gege1414

.
Highschool love大好き~💕
うつりこむナベさんゆずまーちゃん😂👌
#highschoollove #E_girls

Proof that LOVE does EXIST
.
#loveexist #bw #highschoollove #counting

MOST RECENT

If I had to choose, I will always pick you. 💕 haha he knows just how to keep me smiling. #pickyourfriendsnose #hesthebest #highschoollove

Omg! 😍😍Flipping over this proposal idea! (Pun intended!) 😜 it's just way too cute! Tag your Bae to hint away 💗💗 Ps. want to pop the question like this? Dm us and we'll help out 💌
Fab flipbook by - @theflippistflipbooks .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#sweethearts #truelove #reallove #lovestory #instalove #flipbook #IndianBride #candlelight #instabride #instalove #honeymooners #couplegoals #relationshipgoals #lovestruck #petlovers #petproposal #stunning #highschoollove #throwbacktuesday #howheasked #coupleposes #gorgeous #doodlesofinstagram #proposalplanner #proposal #illustrationoftheday #illustrationgram #iloveyou #shesaidyes

I love them so much it's a really good show😭❤️ it's so hard to chose ships leyton loved each other from the start then Brucas it's like they make u wanna have that kind of love but I ship leyton more bkuz he cheated on Brooke twice with Peyton 😔💙 but they all ended happy in the end💍❤️
• Show{One Tree Hill}
Tags: #multifandom #glee #onetreehill #brucas #leyton #90210 #savedbythebell #factsoflife #lucasscott #peytonsawyer #brookedavis #love #highschoollove #multifandom #puckleberry #glee #gleeedits #gleecast #leamichele #marksalling #thevampirediaries #theoriginals #theoc #dawsonscreek #fallowme #like #beverlyhills90210 #90210

Most Popular Instagram Hashtags