[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#hicosmeticgombak

147 posts

TOP POSTS

"Syazaaaa! Apa yang serum ni dah buat dengan muka akak ni!!!!!"
.
.
.
.
.
.
Menyesal tak cuba dari awal lagi precious serum ni. Sekarang kulit muka dah lembut dan lembab 😍

Dulu muka kusam, kulit kering, jerawat tak payah cakap la suami pandang pun taknak 😔

Sekarang sikit-sikit cuit muka kita sebab lembut dan gebu katanya 🙈

Pasti tak cari serum lain dah lepas ni. Precious serum ni dah laa murah malah berbaloi baloi lagi dengan kesan dia. Loveeee sangat ❤️❤️❤️
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan
#ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

Ini mama saya, bayangkan....
Usianya sudah 60 tahun, tetapi air muka kelihatan muda seusia 40 an.

Ramai daripada kita usia baru 30 tahun tetapi air muka nampak tua macam dah 40 tahun. Bila ditanya rupanya masih muda.
Nak ke bila tanya orang, orang expect usia kita dah lanjut sedangkan kita masih muda.

Masya Allah, boleh nampak sendiri gambar terkini, wanita berusia 60 tahun bukan 40 tahun bukan 50 tahun tau! 60 tahun. Tapi air muka macam 40 an.

Yes, memang kadang muka takda jerawat, but air muka nampak tua dan takda seri. Kulit semua dah kendur. Bila senyum kita boleh perasan ada garis penuaan dekat kawasan tepi bibir, pipi, bawah mata, dahi dan dagu. Boleh cuba belek dan tengok muka depan cermin

Tak terbakar kita yang muda ni?
Ermm, lelaki kan sukakan kecantikkan, suami kita kan lelaki. Ehem!! Faham sahajalah kan, jom hadiahkan yang terbaik buat suami. ❤️
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan
#ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

5 Kenali Jenis Kulit Manusia

1. Kulit berminyak
Berminyak secara keseluruhan. Mudah ditumbuhi jerawat.

2. Kulit kering
Tidak berminyak, kekeringan berlebihan dan mempercepatkan penuaan.

3. Kulit sensitif
Kulit mudah pecah, bewarna kemerahan, alah habuk, cahaya matahari dan bahan kimia dan lain-lain.

4. Kulit kombinasi
Berminyak di T zone.

5. Kulit normal
Tidak berminyak dan kering. Bebas dari cela.
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan
#ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

Khasiat Precious Serum by HICOS:
.
🌹Melembab & membaiki struktur kulit.
🌹Menghalus dan melembutkan kulit.
🌹Menghilangkan garis halus dan kedutan.
🌹Mengelak kerosakan kulit akibat radikal bebas.
🌹Meningkatkan elastisiti/kekenyalan
🌹Memulihkan tisu rosak.
.
BERITA BAIK💥
Kita tengah adakan promosi Sempena Hari Guru.
.
Beli 2 botol serum, JIMAT RM4.
Beli 3 botol serum, JIMAT RM16 termasuk free postage 😄.
.
Suke ke suke?
Promosi sah sehingga 22/5/2017 taw awak.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #trustedseller

MOST RECENT

5 TIPS AWET MUDA

1. Minum air secukupnya

Badan kita yang memerlukan air untuk membawa bekalan makanan serta 'flush' segala toksin di badan.

Kulit akan kelihatan kering kerana tidak cukup air. Kulit kering pula akan mempercepat proses PENUAAN.

Minum air secukupnya sebanyak 8 gelas sehari.

2. Guna perlindungan UV

Sinar UV paling tinggi adalah sekitar pukul 10 pagi sehingga 3 petang.

Apabila kulit terdedah kepada sinar Ultra Violet berlebihan, kulit akan mengalami proses PENUAAN dengan cepat.

Gunakan krim pelembab berspf30 untuk perlindungan dari sinar UV dan juga perlindungan fizikal seperti topi, tudung atau payung.

3. Makan lemak sihat

Lemak yang sihat seperti minyak ikan mengandungi Omega 3 yang baik untuk kulit.

Omega 3 yang bersifat anti radang menghalang kulit daripada sebarang JANGKITAN penyakit dan mempercepat proses untuk SEMBUH.

4. Makan Vitamin C

Badan kita tidak dapat menghasilkan Vitamin C secara semulajadi.

Vitamin C yang terdapat dalam sayuran sering kali MUSNAH akibat suhu tinggi ketika memasak makanan.

Amalkan makan Vitamin C untuk membantu badan menghasilkan KOLEGEN secara semulajadi dan membuatkan kulit lebih SIHAT.

5. Guna Serum

Serum berfungsi sebagai BOOSTER kepada kulit. Kulit yang mendapat zat keperluan secukupnya akan lebih SIHAT dan CANTIK.

Penggunaan serum membantu untuk memperlahankan proses PENUAAN.

Pilih serum yang sesuai berdasarkan keperluan kulit.
.
Silakan REPOST tips ini untuk cantik bersama menjelang raya.
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan

5 Kenali Jenis Kulit Manusia

1. Kulit berminyak
Berminyak secara keseluruhan. Mudah ditumbuhi jerawat.

2. Kulit kering
Tidak berminyak, kekeringan berlebihan dan mempercepatkan penuaan.

3. Kulit sensitif
Kulit mudah pecah, bewarna kemerahan, alah habuk, cahaya matahari dan bahan kimia dan lain-lain.

4. Kulit kombinasi
Berminyak di T zone.

5. Kulit normal
Tidak berminyak dan kering. Bebas dari cela.
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan
#ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

TIDUR SELEPAS SAHUR MENYEBABKAN KULIT KUSAM DAN CEPAT TUA.

Sewaktu bangun pagi, kadar hormon kortisol adalah tinggi.

Selepas bangun tidur untuk bersahur, adalah tidak digalakkan untuk tidur semula kerana badan akan kekurangan hormon kortisol ini.

Kekurangan hormon kortisol akan menyebabkan kerosakan pada jaringan tisu kolegen pada kulit.

Dalam jangka masa panjang, kulit akan mengalami; + Kering
+ Kedut
+ Kendur dan
+ Menggeleber (sagging)

Kesan paling ketara bagi penuaan dan tidak cukup tidur ialah eyebag mata panda!

Jom kita gantikan dengan berzikir pada waktu pagi.
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan #ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

30 minit sebelum ke pejabat pos, Hida dab dab serum dan sapu moisturizer spf30. Kulit lebih selesa dan kurang berminyak.
.
- Hida kan pakai purdah, buat apa nak jaga muka sangat?
.
Haippp. Iols tak pakai purdah 24 jam tau 😂. Kulit yang dapat makanan dan minuman berkhasiat akan lebih anjal dan glowing.

Ada sesape nak join postage harini? InsyaAllah, anda akan dapat mulakan guna serum pada bulan Ramadhan.

Sape tak nak kulit bersinar raya nanti weh 😜.
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan
#ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

"Syazaaaa! Apa yang serum ni dah buat dengan muka akak ni!!!!!"
.
.
.
.
.
.
Menyesal tak cuba dari awal lagi precious serum ni. Sekarang kulit muka dah lembut dan lembab 😍

Dulu muka kusam, kulit kering, jerawat tak payah cakap la suami pandang pun taknak 😔

Sekarang sikit-sikit cuit muka kita sebab lembut dan gebu katanya 🙈

Pasti tak cari serum lain dah lepas ni. Precious serum ni dah laa murah malah berbaloi baloi lagi dengan kesan dia. Loveeee sangat ❤️❤️❤️
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan
#ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

Kolegen pada kulit berkurang seiring dengan pertambahan usia. Kolegen pada kulit berkurang seawal usia 18 tahun ke atas.

Kulit wajah yang kurang kandungan kolegen akan kelihatan #KUSAM dan tidak bermaya.

Kulit kusam pula menyebabkan wajah terlihat lebih TUA daripada usia sebenar.

Oleh itu, #BOOSTER dari luar sangat penting supaya kulit kekal #MOIST dan #ANJAL.
.
.
Kindly Whatsapp Hida to order ya +6013-3158119📲
.
#dropshipwanted #HICOS #trustedseller #hicosmeticgombak #naturalbeauty #serum #serummalaysia #essentialoil #roseEO #kulitanjal #kulitmoist #kulitpinkish #kulitglowing #kulitploles #tipscantik #moodrepublic #bazaarpaknil #bazaarramadhan
#ctdk #profmuhaya #wardinasafiyya #samtilla #noradanish

Most Popular Instagram Hashtags