[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#hennalista

6996 posts

TOP POSTS

Sweet sweet ajee sebab skool lg mggu ni.
#henna #streethenna #hennalista #hennalistakelantan

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

harini kita main acrylic la
dah lama tak main acrylic
nanti kita lukis kat shawl pulak
kalau ada yang nak oder pakai raya pun boleh
tapi yg COD je la kot sebab pos last khamis
kalau nak by pos nak pakai raya kena oder harini @ esok last

#hennaart #foncase #hennashawl #hennalistakelantan #hennalista

Simple Khaleeji ❀
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Artist: Mahwish K Ijaz
Designer: unknown, please tag if you know β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Bookings: lal_hatheli@outlook.com
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Facebook: Lal Hatheli
Instagram: lal_hatheli_london
Snapchat: lal_hatheli
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Hashtag your photos with #lal_hatheli to be featured on our page. β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
#brialhenna #hennaworld #hennajb #simplebridalhenna #uniquehenna #armhennak #surreyhennaartist #throwbackhennalastyear2015 #musalimhenna #chennaiblogger #hennasimple #hennadetail #hennamyart #jasahenna #hennaaddict #hennabridal #hennasuka2 #hennakotakinabalu #hennasabah #hennafinger #bespokehenna #MyChennai #hennaarabic #eidhenna #Ilovehenna #naturalhennapaste #hennaforfun #hennatortorial #hennaservice

"Wanita dan make up berpisah tiada"
Same la mcm kuku dan inai 😝
.
.
.
Dh nak raya ni. Korang mesti nk melaram sakan kan. Mehlaa shopping kosmetik kat @famecosmetics.ika .
.
.
Follow @famecosmetics.ika
Follow @famecosmetics.ika
Follow @famecosmetics.ika

#hennalista #thehennasisters #codmuar #agentfamemuar

My students
#hennalista kelantan

Jie mintok maah yg telipon jie tadi tok leh coz telipon ni xdok beteri n ngecah dio xtahu dok mano plk.... Baru gi beli ngecah.

Insyaallah rezeki jie nnt mjadi #weddingplanner #weddingplanning #weddingcouture #mua #hennalista saye2 jie

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

MOST RECENT

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi hadir & menginai dengan saya. Maaf sebab x boleh nak tunggu lama sebabΒ² x boleh nak raya... Apapun rasa seronok & puas hati melihat semua tersenyum selepas menginai.
β€’
Tapak Bazar Ramadhan
Jalan Taiping, Klang
24062017
Sabtu
Malam Raya 1 Syawal
8.20pm - 2.00am
β€’
Henna for fun... Henna for Raya...πŸ’ƒ
β€’
Henna Profesional by : πŸ‘Έ Fiza Ihsan πŸ’… @henna_artist_design
β€’
Terima kasih kerana mempercayai saya untuk inaikan tangan raya anda.
β€’
#inaikreatiffizakoleksi #inaimalaysia #inai #inaiklang #inaiselangor #hennaklang #inaipengantin #inaimerah #inaifieza #inaifiza #henna_artist_design #hennakl #hennastyle #hennalista #redhenna #henna #hennatattoo #hennaartist #hennaart #hennadesign #designhenna #designhennacantik #mehndiartist #mehndi #mehndidesign #mehndiart #henna_fieza_ayong #hennafiza #hennafingers

Henna raya 2017... Tq cust sudi berhenna dgn cixbunga... Hi bride to bee.. Cixbunga ada sediakan package berhenna untuk uolls semua ... Sebarang pertanyaan tentang henna boleh whatsapp / dm πŸ“ž0137692775πŸ“ž

#hennabycixbunga #hennabridalonly #hennabriedsmaids #hennagolecha #hennamerah #hennapengantin #hennaFUT #hennartis #hennalista #hennajohor #singaporehenna #setiaIndah #hennamerah #hennatiram #hennaUluTiram

Most Popular Instagram Hashtags