#happychanbaekday

8873 posts

TOP POSTS

Gak berasa udah bertahun-tahun kita dukung otp ini walaupun aku ngeshipper mereke belum lama sih,karna aku suka dunia perkpop an juga masih baru,baru 2 tahunan.
Meskipun moment mereka gak sebanyak dan seintim dulu,
Dan gak sedikit kita dihujat (dan gw sering banget ngalamin ini) karena dukung dan percaya sama mereka, gak pernah sedikitpun kepercayaan dan dukungan kita berkurang.
Terima kasih untuk semua lirikan dan senyuman yg kalian berikan satu sama lain.
Terima kasih untuk semua momen yg bikin kami semua gila dan teriak-teriak dan buat kami kobam berhari-hari
Dan terima kasih untuk 61 dan 04 yang selalu bersama sampe sekarang.
We love you and always supporting you ChanBaek

Semoga makin nempel, makin mesra, makin langgeng dan makin buat kami kobam gara-gara momen kalian ya mih pih

#HappyChanBaekDay
#614everWithChanBaek

Bahkan mereka punya cincin nikah sendiri :') #614 #614everwithchanbaek #HappyChanbaekDay #ChanbaekIsReal

"Baekhyun is so small, so i feel I have to protect him." -Chanyeol
.
"Let's always be great partners." - bbh to pcy

Always.

#HappyChanbaekDay #614ever
v.eksodoo30, litteul_baek
byunnie🐰

Nji kangen mamih smaa papihnya.
Minta dibeliin maenan sama ade perempuan. Bahskk.. Cepet buat yang cwenya ya
Pih mih.
@real__pcy💕@baekhyunee_exo

Repost @caa.chanbaek
#likeforlike #chanbaek #chanyeol #baekhyun #HappyChanbaekDay

An edit for my favorite OTP! Happy Chanbaek day 💕 #HappyChanbaekDay

happy birthday to my favourite baby giant in the entire world!!! i love you so so so so so much❤

#614everwithchanbaek #HappyChanbaekDay Couple who taught me if love is not just about men and women alone "Couple who taught me that Every Love is worth to strive for whatever situation, the circumstances, even the gender ... Couple who taught me that there is no wrong between love "Men and Men" Because every Love, Love, that's all God gives 😀 There's nothing wrong with their love, But what's wrong is some people who have not been able to accept what is "Difference" .... 😀😀💕💕💕❤❤❤Dear my daddy and my appa (Mommy😋) Whatever storms will you face in the future stay strong yah❤ Do not give up, do not be discouraged, Because here many people "who will support you until the end" Do not listen Said hatters, Because Your Choice must be the best for you❤Because you guys are living and not they❤ I LOVE YOU CHANBAEK @baekhyunee_exo @real__pcy

MOST RECENT

— Я буду любить тебя до самого последнего вздоха, БэкХён.
#EXO#ChanBaek#ChanBaekIsReal#ChanBaekShipper#ChanBaekLove#YeolBaek#ChanBaekForever#HappyChanBaekDay#EverChanBaek#ChanBaekDay#CB#6104

ชานยอล : ผมเล่นกลอง กีต้าร์ เปียโนมาตั้งแต่เด็กๆแล้วครับ
พวกฮยอง : นั่นแหละเราถึงเตรียมไว้ให้
ชานยอล : กลองเหรอครับ?
Cr. BEATandSOUND
#chanbaek #happychanbaekday #BAEKHYUN #chanyeolexo

😭😭وای وای الان پس میوفتم
😭😢چانبکمممممم.. ❤❤❤❤
قند عسلممممم.. 🍯 نمک نمکدونممم.. 🍙(نمکه مثلا..😂)
اصلا انتظار دارید من زنده باشم الااااااننن؟؟ 😰💦❤❤
بک خیلی خری.. 😭❤کیوت خر
چان خیلی عسلی.... یودای خر.. 😭❤
فایرلایت کی بودم؟.. 😂😂❤
🔥 ✨ 💞💞💞💞💞💞💞🎊🎉🎇🎆 #chanbaek#baekyeol#baekyeolcouple#baekyeolotp#baekyeol_is_real#chanbaekisreal#chanbaek_is_real#happychanbaekday#happybaekyeolday#chanbaekshipper#chanbaekmoment#chanbaekotp#chanbaekcouple#chanyeol#baekhyun#baek#chan#exo#exol#exo_l#iranianexol#iranianexo_l#iranian_exol#iranian_exo_l#61#04#614

Most Popular Instagram Hashtags