[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#happybirthdayumi

636 posts

TOP POSTS

To umi: Happy birthday! πŸ˜šπŸ’• Picture taken last year on September. We need to take a new one later. πŸ˜‚ #vsco #vscocam #HappyBirthdayUmi
#tb

Assalamualaikum
Happy birthday Umi
Barrakallah fi umrik
Wish dari may:
Semoga panjang umur
Sehat selalu
Sukses
Bahagia
Dapat rezeki
Banggain anak anak nya
Ghstars menambah
Tambah awet muda
Disayang abi sama bang atta,sohwa,sajidah,thariq,iyyah,saaih,fatim,fateh,muntaz,saleha,qahtan
Dijaga Allah
Disayang Allah
Amiin
Maaf ya kalau sedikit πŸ™ƒ
Semoga umi like ya
Amiin
Tag Umi
Assalamualaikum
#happybirthdayumi#genhalilintar#fatners#genhalilintarstars#happybirthdaybugen

A small feast for my Umi's birthday.Happy birthday Umi...may the rahmat of Allah with you always and you will always be the winner of my heart... Love you Umi..
#lastdayofholiday
#stomachcrushingfinale
#happybirthdayumi

My big and only family forever miss you @saqono_ and @ahmadsazani.. #happybirthdayumi

Hargailah ibumu selagi mana dia masih bernyawa
#happybirthdayumi

oleh kerana my mum pencinta tegar KFC. so,xde tempat lain dah yg boleh fikir nak celebrate kat mane selain kat sini. tahun lepas pun kat kfc..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
settle celebration for umi's birthday πŸŽ‰
.
#happybirthdayumi
#weloveusomuch
#4December

Selamat hari ulang tahun kelahiran πŸ’•..moge panjang umur murah rezeki sentiasa menjadi anak yang baik in shaa allah...semoge berjaya dunia akhirat πŸ’•..#happybirthdayUMI #UMITURN21

MOST RECENT

To umi: Happy birthday! πŸ˜šπŸ’• Picture taken last year on September. We need to take a new one later. πŸ˜‚ #vsco #vscocam #HappyBirthdayUmi
#tb

oleh kerana my mum pencinta tegar KFC. so,xde tempat lain dah yg boleh fikir nak celebrate kat mane selain kat sini. tahun lepas pun kat kfc..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
settle celebration for umi's birthday πŸŽ‰
.
#happybirthdayumi
#weloveusomuch
#4December

bufday gurl excited bukak hadiah πŸ˜‚
kemain sengih 😁

#happybirthdayumi
#4December

🌈sehat terus & hepi terus ya umii πŸ˜˜πŸ‘΅πŸΌπŸŽ‚ #todayisyourday #loccitanecafe #shibuya #umiintokyo #happybirthdayumi

Umi, inwan yakin inwan bukan anak terbaik yang umi ada. Inwan banyak kekurangan yg perlu diperbaiki. Kurang sana sini. Terima kasih sebab jaga inwan dari dalam perut sampai lah dah besar gedabak ni. πŸ’‹πŸ™ˆ. Ampunkan semua salah silap in, kederhakaan in terhadap umi, tak kira yang zahir mahupun yg batin. Inwan doakan yang terbaik buat umi dan kita semua. πŸ’•
Walaupun inwan bukan anak terbaik umi, tapi inwan sayang umi lebih dahsyat dari apa yg umi tahu.
One day, I will be with my princess but you are always my QUEEN πŸ’‹
SELAMAT ULANG TAHUN UMI πŸ’•
#HappyBirthdayUmi

Selamat hari lahir umi. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan segala rezeki dan diberikan kesihatan yg baik. Semoga Allah melindungi umi. Umi pembakar semangat jaan. InshaAllah jaan tak akan lupa kan umi.
#familyangkat
#happybirthdayumi
#52

Happy Birthday Umi πŸ™‹πŸ™‹
.
Perempuan yg menginspirasi GH stars untuk menjadi orang yg baik 😊😊. Wish untuk umi semoga sehat slalu 😘, Panjang umur πŸ˜„πŸ˜„, Slalu bahagia 😍😍. WYATB Umi 😍😍
.
.
2017.10.29
#HBDBYFATEHSAAIHOFC #HAPPYBIRTHDAYUMI

Happy Birthday Umi β™₯
Love you πŸ’œ

#HappyBirthdayUmi
#HappyBirthdayBuGen
#GenHalilintar

Happy birthday umi...
Β·Semoga panjang umur
Β·Sehat selalu
Β·Bisa menjadi ibu yang baik dalam mandidik semua anaknya
Amiiin...
@genifaruk
#happybirthdayUMI

Happy Birtday Happy Graetful umi @genifaruk ...semoga umi menjadi ibu terbaik bagi anak2nya amiin...wish you the best umiπŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠ#happybirthdayumi

Barakallah fi umrik umi ,
Wish you all the best
Semoga makin disayang allah
Makin cantik
Selalu disayang sama keluarga
Makin sukses
Sehat selalu
😊😊😊😊😊😊
Love #happybirthdayumi #ghstars #umiultah#wyatb

Assalamualaikum
Happy birthday Umi
Barrakallah fi umrik
Wish dari may:
Semoga panjang umur
Sehat selalu
Sukses
Bahagia
Dapat rezeki
Banggain anak anak nya
Ghstars menambah
Tambah awet muda
Disayang abi sama bang atta,sohwa,sajidah,thariq,iyyah,saaih,fatim,fateh,muntaz,saleha,qahtan
Dijaga Allah
Disayang Allah
Amiin
Maaf ya kalau sedikit πŸ™ƒ
Semoga umi like ya
Amiin
Tag Umi
Assalamualaikum
#happybirthdayumi#genhalilintar#fatners#genhalilintarstars#happybirthdaybugen

Umi Suka banget sama hadiah doodle nya, pokoknya puas banget dech πŸ˜˜πŸ˜πŸ™πŸ’• .
.
.
.
.
.
.
Ini recomended banget bagi yang ingin buat doodle, harga nya bersahabat pula pas dikantong dijamin ngga akan kemahalan, yaaa disini tempat nya... Yukz bisa tanya-tanya dulu aja, langsung chat ke sini
BBM πŸ‘‰D96A11F6 desainnya juga bisa request atau desainnya bisa menurut keinginan sendiri mau seperti apa, insyaallah bisa 😊 terkecuali gambar wajah tidak bisa menggambar itu....
.
.
.
@alnatyasinsa
#latepost #happybirthdayumi #23oktober2017

Selamat hari ulang tahun kelahiran πŸ’•..moge panjang umur murah rezeki sentiasa menjadi anak yang baik in shaa allah...semoge berjaya dunia akhirat πŸ’•..#happybirthdayUMI #UMITURN21

#Throwback
Barakallah Umii..😊
We love you Umii..πŸ˜™
Super moms ya kita...
Segala doa yg terbaik dari kita buat umi..
#happybirthdayumi
#happyfamiliy
#1610
#hobbycooking
#tumpengmadeuatadzahcantik"
#wanitasholehah
#Abiumibahagia
#maafkan muka"kamiygtakterkondisikan

Happy birthday to my beloved umiπŸ’• . Semoga panjang umur dan murah rezeki πŸ‘„umi. I love you 😘so much and forever.

Happy deepavali for those of Indian. Enjoy your day!πŸ˜‰ #happybirthdayumi
#happydeepavali

@regrann_app @syifaasyifaaa πŸ˜πŸ˜πŸŽ‚πŸŽ‰πŸŽŠ #igstory #happybirthdayumi

Happy Birthday @mom_ayting92_ πŸŽ‚πŸŽ‰πŸŽŠ Semoga panjang umur sehat terus dan bahagia selalu Amin πŸ™ #happybirthdayumi

πŸŽ‰πŸŽ‰Selamat hari lahir ummi ke_45thn πŸŽ‚Semoga dipnjangkan usia, dimurahkan rezeki diberi kesihatan selalu buat ummi😊..Aamin dan wani nk ucap terima kasih sbb sdar ngn dgn prangai wani dan jadi ummi yg terbaik didunia.. iloveyou ummi😘😘
#iloveyousomuch #happybirthdayumi

Most Popular Instagram Hashtags