#halalfestival

MOST RECENT

Got white sauce? #halalguys #HalAndAlFest #recap

@thehalalguys were in the building this year during #HalAndAlFest and they did not disappoint! Stay tuned for more recaps of the 2018 Food Fest #recap

#HalAndAlFest was a major success this year thanks to all our vendors! Stay tuned for more recap posts and features #swipeleft

Check out @samssteakandgrill throwing down at #HalAndAlFest

Shoutout to @samssteakandgrill for attending this year’s #HalAndAlFest 🔥 Check them out

Cepat-cepat. DODOL MINI NEKWAN.
memang mudah dan cepat di makan. Senang dibawa ke mana-mana. Simpan dalam handbag pun boleh. Nak gantikan bunga telur dengan dodol sumi ni pun boleh. Memang rare. Lain dari yang lain.
#DodolNekwan #DodolKayuApi #DodolNegeriSembilan #DodolSedap #KuihTradisional #HomeMade #ResepiAsli #KuihUntukEvent #wedding #Kahwin #Tunang #Aqiqah #doorgift # #Doorgiftkahwin #MuslimProduct #viral #Jempol #Bahau #KualaPilah #Seremban #BatuKikir #Juasseh #Portdickson #Homestaylonek #BazarPaknil #SayaJualMurah #sayaJualDodol #SayaJualDodolraya #HalalFestival #Hamper

Alhamdulillah. Dah kalau m.cik ni suka makan dodol, lega hati yana. Kadang orang tua2 ni agak cerewat kan memilih makanan. Nak-nak lagi makanan tradisional. Kalau dah suka tu ,tak cari lain dah. 😊

#DodolNekwan #DodolKayuApi #DodolNegeriSembilan #DodolSedap #KuihTradisional #HomeMade #ResepiAsli #KuihUntukEvent #wedding #Kahwin #Tunang #Aqiqah #doorgift # #Doorgiftkahwin #MuslimProduct #viral #Jempol #Bahau #KualaPilah #Seremban #BatuKikir #Portdickson #BazarPaknil #SayaJualMurah #sayaJualDodol #SayaJualDodolraya #HalalFestival #Hamper

🔹🔹🔹DODOL NEKWAN🔹🔹🔹 Bekas bulat taufufa. Berat 350g. Harga : Rm12.00 jer sisturr.. nak jimat postage?? Boleh dapatkan di shoopee dodol nekwan. Best ke bestt? Mestilahh bestkan.. 💕
#DodolNekwan #DodolKayuApi #DodolNegeriSembilan #DodolSedap #KuihTradisional #HomeMade #ResepiAsli #KuihUntukEvent #wedding #Kahwin #Tunang #Aqiqah #doorgift # #Doorgiftkahwin #MuslimProduct #viral #Jempol #Bahau #KualaPilah #Seremban #BatuKikir #Juasseh #Portdickson #Homestaylonek #BazarPaknil #SayaJualMurah #sayaJualDodol #SayaJualDodolraya #HalalFestival #Hamper

Alhamdulillah. Cikgu Hidayah ni kata last pernah rasa dodol nekwan ni pada tahun 2015 masa kenduri kahwin sepupu di ampang. Dan ya tahun 2018 ni beliau jumpa kembali dodol Nekwan di FB. Alhamdulillah.
Sedap ke sedap? Jangan percaya selagi anda tak cuba. Dah cuba, insyaAllah jatuh cinta 💕💟 #DodolNekwan #DodolKayuApi #DodolNegeriSembilan #DodolSedap #KuihTradisional #HomeMade #ResepiAsli #KuihUntukEvent #wedding #Kahwin #Tunang #Aqiqah #doorgift # #Doorgiftkahwin #MuslimProduct #viral #Jempol #Bahau #KualaPilah #Seremban #BatuKikir #Juasseh #Portdickson #Homestaylonek #BazarPaknil #SayaJualMurah #sayaJualDodol #SayaJualDodolraya #HalalFestival #Hamper

Lekaihh cuba rasa dodol nekwan. Bukan produk bermusim, tapi produk sepanjang tahun. Tak perlu tunggu raya nak dapatkan dodol. Harini nak, esok tulat yana akan pos kan. Best ke best?mestilah bestkannnnn 😊

#DodolNekwan #DodolKayuApi #DodolNegeriSembilan #DodolSedap #KuihTradisional #HomeMade #ResepiAsli #KuihUntukEvent #wedding #Kahwin #Tunang #Aqiqah #doorgift # #Doorgiftkahwin #MuslimProduct #viral #Jempol #Bahau #KualaPilah #Seremban #BatuKikir #Juasseh #Portdickson #Homestaylonek #BazarPaknil #SayaJualMurah #sayaJualDodol #SayaJualDodolraya #HalalFestival #Hamper

Alhamdulillah.. Terima kasih Ainatul kerana beri feedback ikhlas ni. Maknya kata sedap dodol ni. Tak pernah jumpa dodol sedap macami. Alhamdulillah. Kami buat macamana kami nak makan. Sekali rasa pasti suka 😘

#DodolNekwan #DodolKayuApi #DodolNegeriSembilan #DodolSedap #KuihTradisional #HomeMade #ResepiAsli #KuihUntukEvent #wedding #Kahwin #Tunang #Aqiqah #doorgift # #Doorgiftkahwin #MuslimProduct #viral #Jempol #Bahau #KualaPilah #Seremban #BatuKikir #Juasseh #Portdickson #Homestaylonek #BazarPaknil #SayaJualMurah #sayaJualDodol #SayaJualDodolraya #HalalFestival #Hamper

Assalamualaikum.. yang kangenn atau penasaran sama cookies nya @littlesweetbandung bisa dateng di acara Halal Cullinary Festival besok yaa.. Get special prize for buy 2 or more cookies..
#littlesweetbandung #halalfestival #bandung

Memaparkan tentang Konsep Hunian Islami di keramaian Jogja Halal Festival dan nyicip SGPC-nya bu Wiryo, bersama @ghofar_nazila. .
📷mahendra

#jogja #yogya #yogyakarta #halalfestival #jogjahalalfest

Konser Amal @jogjahalalfestival bersama Opick
.
Nanti malam siapkan donasi terbaik kalian, untuk membantu saudara" kita yg ada di Palu, Donggala dan Sigi
.
#konser #amal #donasi #palu #donggala #sigi #halalfestival #halalfood #halalekonomi #halaltravel #halalfashion #jogja

Most Popular Instagram Hashtags