[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#hairremovalcream

MOST RECENT

Regrann from @beautylicioussby - Green Angelica Hair removal herbal (35ml)
200.000
3 box @185.000
Wa 0878.0652.2876

Aman untuk menghilangkan bulu pada kaki, ketiak, dll
Sudah lulus uji POM dan halal MUI (aman)
Mematikan akar bulu
Dijamin bulu rontok.
*Pemakaian minimal 1minggu sekali

Pemakaian ::
-Bersihkan permukaan kulit dengan air hangat/waslap hangat untuk membuka pori. -Keringkan hingga benar2 kering
- Oleskan cairan green angelica pada area yg ingin dihilangkan bulunya. - diamkan 3-5menit (bulu akan mengeriting/bereaksi) - hapus dgn tissue /waslap basah.
#perontokbulu#jualperontokbulu#greenangelica#hairremoval#hairremovalcream#perontokbulu#wax#bikiniwax#bikiniwax#perontokbulu#jualperontokbulu#bikiniwax#waxkaki#waxtangan#waxketiak#jualwaxmurah#jualhairremovalmurah#promoperontokbulu#jualperontokbulu#perontokbulumurah#jualbikiniwax#promowax#waxmurah#perontoxbulu#perontokbulumurah#promoperontokbulu#greenangelica#greenangelicahairremoval

Green Angelica Hair removal herbal (35ml)
185.000
3box @150.000
Wa 08585.2014.900
sekali oles langsung bersih.
Aman bergaransi

Aman untuk menghilangkan bulu pada kaki, ketiak, dll
Sudah lulus uji POM dan halal MUI (aman)
Mematikan akar bulu
Dijamin bulu rontok.
*Pemakaian minimal 1minggu sekali

Pemakaian ::
-Bersihkan permukaan kulit dengan air hangat/waslap hangat untuk membuka pori. -Keringkan hingga benar2 kering
- Oleskan cairan green angelica pada area yg ingin dihilangkan bulunya. - diamkan 3-5menit (bulu akan mengeriting/bereaksi) - hapus dgn tissue /waslap basah.
#perontokbulu#jualperontokbulu#greenangelica#hairremoval#hairremovalcream#perontokbulu#wax#bikiniwax#bikiniwax#perontokbulu#jualperontokbulu#bikiniwax#waxkaki#waxtangan#waxketiak#jualwaxmurah#jualhairremovalmurah#promoperontokbulu#jualperontokbulu#perontokbulumurah#jualbikiniwax#promowax#waxmurah#perontoxbulu#perontokbulumurah#promoperontokbulu#greenangelica#greenangelicahairremoval

REMOVES HAIR 5-7 MINUTES ONLY!
Despite you have shaved and plucked your hair so hard, does it look even worse due to discoloration and cuts?
Forget painful and irritating depilation method with this new HAIR REMOVAL CREAM
.
▶️ Price: P790 each
▶️ Weight: 80ml
▶️ Can be used by male and female
.
✔ 100% ORIGINAL DIRECT FROM KOREA
✔ KFDA Approved
✔ Works by dissolving hair
✔ With continued use, the hair becomes thinner and soft over time.
✔ Contains natural ingredients which soothes the skin and keep it moisturized
✔ Apply 5-7 minutes do not exceed 10 minutes so it won't irritate skin
✔ RInse well
✔ Avoid using in sensitive areas
——————————–———
✉️ For inquiries and orders message us here
🛍 Shop now at www.jjshop.ph
📞 Contact us at: 0917-521-0291

BADAN BANYAK BULU? PENAT CUKUR SETIAP HARI??💇⠀
.⠀
Krim nie mmg dicipta khas utk buang BULUS² kat badan dear tue.. ❌ rasa panas atau pedih... ✔ rase sejuk sejuk mint jer..Bahagian kulit yang dah gelap pun bertambah cerah dan licin..dengan wangian LEMON 🍊 ⠀
.⠀
Produk nie ada kelulusan KKM... ❌ de ape2 side effect dear... di jamin Selamat digunakan..⠀
.⠀
Tempat² yang boleh digunakan:⠀
✔ Ketiak ✔ Tangan ✔ Badan⠀
✔ Kaki ✔ Peha ✔ ehem²⠀
.⠀
Nakk Order ?? Senang jer dear.. Klik LINK wasap ddkt bio ye..👩⠀
.⠀
Sesuai untuk mereka yang :⠀
💗Tak larat nak bercukur setiap hari⠀
💗 kulit pedih dan sakit kalau bercukur⠀
💗 lelakii dan wanita yang taknak kulit gelapp sebab pencukur!⠀
.⠀
Dijamin :⠀
💗 Kulit jadi putiih dan licin (sebab tak guna pencukur dah)⠀
💗 BULU lambat tumbuh (at least 3 minggu tau)⠀
💗 Tak PEDIH, Tak SAKIT, Tak bahayakan kulit⠀

#vivieshairremoval #vivies #terlajaklaris #buangbulu #hairremoval #hairremovalcream #removalcream #visitmyig #cantikkurus #berniagadotcom #bazaarpaknil #love

Tengok tu! Takperlu cukur tak perlu wax! Hanya sapu tunggu 5-7 min dan terus basuh. Terus takde bulu✨
.
100% DI JAMIN BERKESSAN !
SEJUK KULIT LICIN WANGIAN LEMON
.
✨VIVIES DENGAN FORMULA TERBARU
✨TANGGAL BULU SAMPAI KE AKAR (kulit jadi licin melicin)
✨BULU TUMBUH LEBIH LAMBAT (selepas 2-3 minggu)
✨BULU JADI HALUS – HALUS (krim merosakkan akar tunggul bulu)
✨1 BOTOL TAHAN 2 BULAN (70ml sebotol dear. memang banyak)
✨VIVIES LULUS KKM
✨TEMPAT-TEMPAT YANG SESUAI DIGUNAKAN VIVIES :- 💎Ketiak 💎Tangan 💎Badan 💎Kaki 💎Peha 💎ehem² (bahagian alat sulit)

Kecuali dibahagian muka.
Kulit muka kita nipis so,tidak disyorkan pakai kt muka.
.
KANDUNGAN VIVIES :-
🌼kandungan utama vivies adalah lemon
🌼Lemon mempunyai sifat asid semula jadi.
#hairremovalcream #viviesmalaysia #viviesmelaka

RM30
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK/CELAHAN
Ready stock !

KELEBIHAN CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK
🍁 100% ekstrak herba semulajadi seperti ekstrak teh hijau,timun,ekstrak lemon dan aloe vera.
🍁 Kaya dengan Vitamin C dan mineral.
🍁 Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
🍁 Menanggalkan sel-sel kulit mati.
🍁 Menjadikan kulit yang semakin cerah dengan tona yang sekata.
🍁 Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut.
🍁 Dapat melembabkan kulit secara semulajadi.
🍁 Berbau wangi.

CARA GUNA CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK
🍃 Gunakannya selepas mandi disebelah pagi dan malam.
🍃 Pastikan lap kering bahagian bawah lengan terlebih dahulu.
🍃 Sapukan dan ratakan Cek Lawa dikeseluruhan bahagian ketiak.
🍃 Biarkan krim Cek Lawa tanpa perlu dibilas, ia bertindak sebagai deodoran memberi bau wangi dan kering pada tubuh sepanjang hari.
.
#ceklawa #ceklawamurah #krimketiak #tipsketiakcerah #ketiakgelap #tipskecantikan #petuaketiakcerah #ceklawaoriginal #nanolightenercream #nanolightenercreamdianz #nanoremovalcream #nanoremovalcreamdianz #vitaminc #daki #tonerbuangdaki #tonerdaki #tonerpelunturdaki #belvya #ketiakgebu #norahwax #hairremoval #hairremovalcream #azanisscarserum #likeforlike #like4like #follow4follow #followforfollowme

Inai celup murah-murah je uolss

Hanya RM7 sahaja

Nak borong pon boleh

INAI CELUP MERAH
🌸tak menghitamkan
🌸tahan lebih lama berbanding inai biasa
🌸sah bawa solat
🌸homemade tiada bahan terlarang
🌸mudah di pakai
🌸tidak perlu tunggu lama utk mendapatkan warna merah yang cantik
🌸harga mampu milik sepadan dengan kualiti 📲0148004196
#inaibangi #inaihalal #hennapengantin #hennacantik #inaikl #hennamurah #hennamalaysia #jomkahwin #inaimerah #hennabridal #inaimalaysia #inaicantik #inaipuchong #kahwin #inaikahwin #inaimerahasli #inaiserbuk #inaitunang #inaiputih #djarimerahbynorishmoralee #djarimerah #makeupartist #bridalmakeup #norishhenna #lovebella #waxmurah #waxingmurah #hairremovalwax #hairremovalcream #sayajualwax

Yg bekerja tu apakata order Sweety Wax sekarang, nanti weekend boleh la berwaxing di rumah aje 😍😍😍
.
Meh wasap aien skrg tau. Xmahal pun, dengan harga rm20 dah boleh cuba dah, kalau nak lebih jimat boleh order yg besar terus, cuma tambah RM10 jer lagi. Jadi lah pengguna yg bijak yer. 👍
.
.
Sweety Wax Trial 200g

HARGA:
💰RM20
Caj Pos RM8 SM, RM12 SS
➡️200g wax (Trial kit)
➡️5 Reusable Cloth Strips
➡️2 Sticks (small & big)
➡️1 Manual Instruction.

Extra strip RM2/10helai
.
🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯
.
Sweety Wax 400g

HARGA:
💰RM30
Caj Pos RM8 SM, RM12 SS
➡️400g wax
➡️10 Reusable Cloth Strips
➡️2 Sticks (small & big)
➡️1 Manual Instruction.

Extra strip RM2/10helai
.
🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯
.
Whatsapp 017 999 8761
.
.
#SweetyWax #LoveBella #waxmurah #WaxingMurah #WaxingSpa #WaxCabutBulu #hairremovalwaxmalaysia #HairRemovalWax #HairRemovalCream #WaxBuangBulu #krimbuangbulu #Cats #kucing #bulus #buluroma
#KrimSiang #KrimSiangMurah #krimpembesarpayudara #krimberas #Krimkunyit #krimmalam #krimsiam #krimarche #krimhilangdaki #krimparut #krimbreast #krimpemutih #krimmutiara
#hairremovelperak

Regram @connor_botha9 : "@nadsformen really bringing some fire products for men😎. Living in LA where it is pretty much summer all year round there’s no excuse to not keep yourself in check🌞💯👌🏼. The cream is extremely effective on your back, chest, legs and arms and you don’t even have to keep it on for long! Just 4 minuets and then it’s done😉"⠀
•⠀
•⠀
•⠀
#nadsformen #hairremovalcream #male #smooth #chest #muscle #fitness #malefitness #gq #malefashion #fit #fitspo #gentleman

BADAN BANYAK BULU? PENAT CUKUR SETIAP HARI??💇⠀
.⠀
Krim nie mmg dicipta khas utk buang BULUS² kat badan dear tue.. ❌ rasa panas atau pedih... ✔ rase sejuk sejuk mint jer..Bahagian kulit yang dah gelap pun bertambah cerah dan licin..dengan wangian LEMON 🍊 ⠀
.⠀
Produk nie ada kelulusan KKM... ❌ de ape2 side effect dear... di jamin Selamat digunakan..⠀
.⠀
Tempat² yang boleh digunakan:⠀
✔ Ketiak ✔ Tangan ✔ Badan⠀
✔ Kaki ✔ Peha ✔ ehem²⠀
.⠀
Nakk Order ?? Senang jer dear.. Klik LINK wasap ddkt bio ye..👩⠀
.⠀
Sesuai untuk mereka yang :⠀
💗Tak larat nak bercukur setiap hari⠀
💗 kulit pedih dan sakit kalau bercukur⠀
💗 lelakii dan wanita yang taknak kulit gelapp sebab pencukur!⠀
.⠀
Dijamin :⠀
💗 Kulit jadi putiih dan licin (sebab tak guna pencukur dah)⠀
💗 BULU lambat tumbuh (at least 3 minggu tau)⠀
💗 Tak PEDIH, Tak SAKIT, Tak bahayakan kulit⠀

#vivieshairremoval #vivies #terlajaklaris #buangbulu #hairremoval #hairremovalcream #removalcream #visitmyig #cantikkurus #berniagadotcom #bazaarpaknil #love

BADAN BANYAK BULU? PENAT CUKUR SETIAP HARI??💇⠀
.⠀
Krim nie mmg dicipta khas utk buang BULUS² kat badan dear tue.. ❌ rasa panas atau pedih... ✔ rase sejuk sejuk mint jer..Bahagian kulit yang dah gelap pun bertambah cerah dan licin..dengan wangian LEMON 🍊 ⠀
.⠀
Produk nie ada kelulusan KKM... ❌ de ape2 side effect dear... di jamin Selamat digunakan..⠀
.⠀
Tempat² yang boleh digunakan:⠀
✔ Ketiak ✔ Tangan ✔ Badan⠀
✔ Kaki ✔ Peha ✔ ehem²⠀
.⠀
Nakk Order ?? Senang jer dear.. Follow ig @glamourezshoppe dan wasap dkt bio ye..👩⠀
.⠀
Sesuai untuk mereka yang :⠀
💗Tak larat nak bercukur setiap hari⠀
💗 kulit pedih dan sakit kalau bercukur⠀
💗 lelakii dan wanita yang taknak kulit gelapp sebab pencukur!⠀
.⠀
Dijamin :⠀
💗 Kulit jadi putiih dan licin (sebab tak guna pencukur dah)⠀
💗 BULU lambat tumbuh (at least 3 minggu tau)⠀
💗 Tak PEDIH, Tak SAKIT, Tak bahayakan kulit⠀

#vivieshairremoval #vivies #terlajaklaris #buangbulu #hairremoval #hairremovalcream #removalcream #visitmyig #cantikkurus #berniagadotcom #bazaarpaknil #love
1417

Buang segala bulus bulus SEPANTAS 3 SAAT HANYA RM35!!!
Korang dah cube?
Pergh terbaik tau.
Care paling berkesan & PANTAS!
.
.
GET UR CANDYWAX NOW
RM35 Exc pos
RM35 Exc pos
RM35 Exc pos

Purchased at mommies2bees shop:🏡
No 36, Jalan Nusaria 3/4,
Taman Nusantara,
81550 Gelang Patah, Joһor

Weekdays: 11am-7pm
Sat&Sun : 11am-6pm
MONDAY :CLOSED
Please order at http://wasap.my/60179889705/candywax
Please order at http://wasap.my/60179889705/candywax
Please order at http://wasap.my/60179889705/candywax
#wax #waxing #candywaxbyrheaazuri #kulitcantik #pencabutbulu #homepro #doityourself #organic #buangbulu #surihatimrpilot #gegarvaganza
#candywax #waxhairremoval #hairremoval #hairremovalcream

BADAN BANYAK BULU? PENAT CUKUR SETIAP HARI??💇⠀
.⠀
Krim nie mmg dicipta khas utk buang BULUS² kat badan dear tue.. ❌ rasa panas atau pedih... ✔ rase sejuk sejuk mint jer..Bahagian kulit yang dah gelap pun bertambah cerah dan licin..dengan wangian LEMON 🍊 ⠀
.⠀
Produk nie ada kelulusan KKM... ❌ de ape2 side effect dear... di jamin Selamat digunakan..⠀
.⠀
Tempat² yang boleh digunakan:⠀
✔ Ketiak ✔ Tangan ✔ Badan⠀
✔ Kaki ✔ Peha ✔ ehem²⠀
.⠀
Nakk Order ?? Senang jer dear.. Follow ig @glamourezshoppe dan wasap dkt bio ye..👩⠀
.⠀
Sesuai untuk mereka yang :⠀
💗Tak larat nak bercukur setiap hari⠀
💗 kulit pedih dan sakit kalau bercukur⠀
💗 lelakii dan wanita yang taknak kulit gelapp sebab pencukur!⠀
.⠀
Dijamin :⠀
💗 Kulit jadi putiih dan licin (sebab tak guna pencukur dah)⠀
💗 BULU lambat tumbuh (at least 3 minggu tau)⠀
💗 Tak PEDIH, Tak SAKIT, Tak bahayakan kulit⠀

#vivieshairremoval #vivies #terlajaklaris #buangbulu #hairremoval #hairremovalcream #removalcream #visitmyig #cantikkurus #berniagadotcom #bazaarpaknil #love
1317

BADAN BANYAK BULU? PENAT CUKUR SETIAP HARI??💇⠀
.⠀
Krim nie mmg dicipta khas utk buang BULUS² kat badan dear tue.. ❌ rasa panas atau pedih... ✔ rase sejuk sejuk mint jer..Bahagian kulit yang dah gelap pun bertambah cerah dan licin..dengan wangian LEMON 🍊 ⠀
.⠀
Produk nie ada kelulusan KKM... ❌ de ape2 side effect dear... di jamin Selamat digunakan..⠀
.⠀
Tempat² yang boleh digunakan:⠀
✔ Ketiak ✔ Tangan ✔ Badan⠀
✔ Kaki ✔ Peha ✔ ehem²⠀
.⠀
Nakk Order ?? Senang jer dear.. Follow ig @glamourezshoppe dan wasap dkt bio ye..👩⠀
.⠀
Sesuai untuk mereka yang :⠀
💗Tak larat nak bercukur setiap hari⠀
💗 kulit pedih dan sakit kalau bercukur⠀
💗 lelakii dan wanita yang taknak kulit gelapp sebab pencukur!⠀
.⠀
Dijamin :⠀
💗 Kulit jadi putiih dan licin (sebab tak guna pencukur dah)⠀
💗 BULU lambat tumbuh (at least 3 minggu tau)⠀
💗 Tak PEDIH, Tak SAKIT, Tak bahayakan kulit⠀

#vivieshairremoval #vivies #terlajaklaris #buangbulu #hairremoval #hairremovalcream #removalcream #visitmyig #cantikkurus #berniagadotcom #bazaarpaknil #love
1217

BADAN BANYAK BULU? PENAT CUKUR SETIAP HARI??💇⠀
.⠀
Krim nie mmg dicipta khas utk buang BULUS² kat badan dear tue.. ❌ rasa panas atau pedih... ✔ rase sejuk sejuk mint jer..Bahagian kulit yang dah gelap pun bertambah cerah dan licin..dengan wangian LEMON 🍊 ⠀
.⠀
Produk nie ada kelulusan KKM... ❌ de ape2 side effect dear... di jamin Selamat digunakan..⠀
.⠀
Tempat² yang boleh digunakan:⠀
✔ Ketiak ✔ Tangan ✔ Badan⠀
✔ Kaki ✔ Peha ✔ ehem²⠀
.⠀
Nakk Order ?? Senang jer dear.. Klik LINK wasap ddkt bio ye..👩⠀
.⠀
Sesuai untuk mereka yang :⠀
💗Tak larat nak bercukur setiap hari⠀
💗 kulit pedih dan sakit kalau bercukur⠀
💗 lelakii dan wanita yang taknak kulit gelapp sebab pencukur!⠀
.⠀
Dijamin :⠀
💗 Kulit jadi putiih dan licin (sebab tak guna pencukur dah)⠀
💗 BULU lambat tumbuh (at least 3 minggu tau)⠀
💗 Tak PEDIH, Tak SAKIT, Tak bahayakan kulit⠀

#vivieshairremoval #vivies #terlajaklaris #buangbulu #hairremoval #hairremovalcream #removalcream #visitmyig #cantikkurus #berniagadotcom #bazaarpaknil #love

Most Popular Instagram Hashtags