[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#hafikalifestyle

10 posts

TOP POSTS

Banyak orang terperangkap dengan pengalaman lalu. Tetapi ramai juga yang tiada pengalaman tetapi terperangkap dgn ketakutan diri sendiri.
.
Ingat nak berjaya kena berani dan kita kena bersedia untuk gagal dulu. Sebab nak mencapai sesuatu kejayaan atau matlamat itu perlu dan mesti melalui proses-proses tertentu. Salah satu proses wajib ialah TEKANAN, CABARAN dan KEGAGALAN.
.
Setiap TINDAKAN akan mewujudkan halangan atau cabaran. Jika diri kita mampu lebih kuat atau ada kuasa sama ada kuasa fizikal, kuasa ilmu atau kuasa berani dan bijaksana merempuh atau mengatasi halangan atau cabaran, maka lebih mudah untuk kita berjaya.
.
Jikalau hari ini anda gagal jangan sesekali bimbang yaa. Kerana anda sudah semakin dekat dengan kejayaan. Percayalah dengan apa yang anda usahakan dan jangan berhenti melangkah.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle

Salam sejahtera semua, jangan pernah lutur semangat dan impian yang ada dalam diri kita.
.
.
Impian itu menyakitkan, menjijikkan dan memuakkan. Tetapi mempunyai sebuah impian adalah cara untuk kita meletakkan target dalam kehidupan kita.
.
.
Tidak bererti kehidupan seseorang itu jikalau mereka tidak mempunyai sebarang impian. Tidak ada bezanya dengan haiwan2 di hutan.
.
.
Saya percaya setiap insan yang baca caption ini ada impian mereka masing2. Kejarlah dan impilah sehingga kamu mengecapinya. 😎
.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#earnwhileyoulearn

Seandainya
Saya ada sebiji epal dan awak juga ada sebiji epal,
bila kita bertukar epal,
saya akan tetap memiliki sebiji epal dan awak juga akan tetap mempunyai sebiji epal.

Walaupun hakikatnya epal itu sudah berpindah tangan

Tetapi,

Seandainya saya ada satu ilmu dan awak juga ada satu ilmu,
bila kita bertukar ilmu,
awak akan memiliki dua ilmu dan begitu juga diri saya yang akan memperolehi dua ilmu.

Semoga adalah kiranya ungkapan ini untuk dicerna di dalam minda❤

HAFIKA
019.798.6568

#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#earnwhileyoulearn
#hafikalifestyle

Subhanallah, cantiknya ciptaan Allah🌴🌴🌴
.
.
So siapa kat sini yang nak tau fika buat bisnes apa? Sehari boleh dapat RM1000-RM5000 sehari. Tak caya cer pm fika explain dari A sampai Z 😻
.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
.
#royalbusinessschool #hafikayoungmillionaire #hafikayoungentrepreneur #projekusahawanmuda #doa #usaha #istiqamah #tawakal #savingmoney #rbsfans #viefans #gbecsapok #hafikalifestyle

[MELAMPAU]
.
.
.
impian demi impian kalau ditanya kat semua orang, mesti ada yang hebat2 belaka, ada yang tak masuk dek akal kan? Tapi persoalannya melampau ke? Dalam dunia ni ada beribu-ribu dan jutaan kereta mewah, kita mintak satu je, melampau ke? Dalam dunia ni ada macam-macam rumah impian kita nak satu je yang menepati impian kita, melampau ke?
.
jawapannya TIDAK, semuanya hanya biasa2 sahaja dan tidak melampau, semua boleh tapi tahu ke jalan untuk capai impian tersebut?
.
HAFIKA
019.798.6568
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#rbsfans #viefans #gbecsapok

KEEP CALM BECAUSE ALLAH IS ALWAYS WITH US.
.
.
.
Jika connection kita dan Allah kuat, permintaan kita akan ditunaikan, urusan kita dipermudahkan, masalah kita dapat diselesaikan dan bahaya untuk diri kita dijauhkan. In sha Allah
.
.
Bila kita terasa jauh walaupun sedikit, maka cepat-cepat kita istighfar dan dekatkan kembali supaya tidak jauh pergi ke arah yang salah. Bila kita merasakan kita sunyi, ketahuilah Allah sentiasa bersama kita.
.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#earnwhileyoulearn
#rezekimilikallah

Stay with the positive one you'll get the positive answers from him. If you stay with the another one, you'll fall together with him.
.
Bila kita tanya soalan soalan yang kita tak tahu pasal masa depan dengan orang yang gagal, jawapannya adalah cara2, sebab, punca, salah orang yang gagal. SEBAB MEREKA GAGAL.
.
Pergi lah tanya orang yang berjaya dalam hidup diaorang. Jawapan mereka adalah cara, sebab, punca mereka BERJAYA. Bukan mereka ni berlagak. Tapi SEBAB MEREKA BERJAYA.
.
So pergi ikut orang berjaya, apa yang mereka buat. Jangan la pergi ikut sekali yang gagal. Dengan korang sekali gagal. Masa tu dah gagal nanti jumpa lagi okay.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#earnwhileyoulearn
#rbsfans #viefans #gbecsapok

Jika hendak berjaya dalam perniagaan, ANDA mesti ubah cara pemikiran ANDA berniaga. Bukanlah semudah abc jika tiada asas yang kuat dalam perniagaan. Jadi jangan anggap mula berniaga terus berjaya! Itu berangan!
.
ANDA perlu ikut langkah-langkah permulaan berniaga. Bukan terus lompat sana-sini. Bukan boleh lompat terus step terakhir untuk dapatkan hasil.
.
Tidak kira bisnes apa sekalipun. Direct selling, conventional business, traditional business, trading, network marketing atau multi-level marketing sekalipun.
.
Mesti ada langkah-langkah yang ANDA perlu belajar dan ikut baru boleh dapat RENTAK berniaga. Dari situ baru ANDA akan tahu bagaimana untuk menghasilkan result yang lumayan.
.
RM1,000,000.00 yang pertama sangat sangat mudah. Suka jadi jutawan muda terutamanya?
.
Jadi ikut sahaja langkah berniaga. Jangan terlalu kuat berangan. Ni bukan cerita angan-angan mat jenin. Takde TINDAKAN takkan berjaya.
.
HAFIKA
019.798.6568

#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#ramadan #terawih #banyakkan #amal #ibadah

MOST RECENT

Subhanallah, cantiknya ciptaan Allah🌴🌴🌴
.
.
So siapa kat sini yang nak tau fika buat bisnes apa? Sehari boleh dapat RM1000-RM5000 sehari. Tak caya cer pm fika explain dari A sampai Z 😻
.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
.
#royalbusinessschool #hafikayoungmillionaire #hafikayoungentrepreneur #projekusahawanmuda #doa #usaha #istiqamah #tawakal #savingmoney #rbsfans #viefans #gbecsapok #hafikalifestyle

Banyak orang terperangkap dengan pengalaman lalu. Tetapi ramai juga yang tiada pengalaman tetapi terperangkap dgn ketakutan diri sendiri.
.
Ingat nak berjaya kena berani dan kita kena bersedia untuk gagal dulu. Sebab nak mencapai sesuatu kejayaan atau matlamat itu perlu dan mesti melalui proses-proses tertentu. Salah satu proses wajib ialah TEKANAN, CABARAN dan KEGAGALAN.
.
Setiap TINDAKAN akan mewujudkan halangan atau cabaran. Jika diri kita mampu lebih kuat atau ada kuasa sama ada kuasa fizikal, kuasa ilmu atau kuasa berani dan bijaksana merempuh atau mengatasi halangan atau cabaran, maka lebih mudah untuk kita berjaya.
.
Jikalau hari ini anda gagal jangan sesekali bimbang yaa. Kerana anda sudah semakin dekat dengan kejayaan. Percayalah dengan apa yang anda usahakan dan jangan berhenti melangkah.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle

[MELAMPAU]
.
.
.
impian demi impian kalau ditanya kat semua orang, mesti ada yang hebat2 belaka, ada yang tak masuk dek akal kan? Tapi persoalannya melampau ke? Dalam dunia ni ada beribu-ribu dan jutaan kereta mewah, kita mintak satu je, melampau ke? Dalam dunia ni ada macam-macam rumah impian kita nak satu je yang menepati impian kita, melampau ke?
.
jawapannya TIDAK, semuanya hanya biasa2 sahaja dan tidak melampau, semua boleh tapi tahu ke jalan untuk capai impian tersebut?
.
HAFIKA
019.798.6568
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#rbsfans #viefans #gbecsapok

Salam sejahtera semua, jangan pernah lutur semangat dan impian yang ada dalam diri kita.
.
.
Impian itu menyakitkan, menjijikkan dan memuakkan. Tetapi mempunyai sebuah impian adalah cara untuk kita meletakkan target dalam kehidupan kita.
.
.
Tidak bererti kehidupan seseorang itu jikalau mereka tidak mempunyai sebarang impian. Tidak ada bezanya dengan haiwan2 di hutan.
.
.
Saya percaya setiap insan yang baca caption ini ada impian mereka masing2. Kejarlah dan impilah sehingga kamu mengecapinya. 😎
.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#earnwhileyoulearn

KEEP CALM BECAUSE ALLAH IS ALWAYS WITH US.
.
.
.
Jika connection kita dan Allah kuat, permintaan kita akan ditunaikan, urusan kita dipermudahkan, masalah kita dapat diselesaikan dan bahaya untuk diri kita dijauhkan. In sha Allah
.
.
Bila kita terasa jauh walaupun sedikit, maka cepat-cepat kita istighfar dan dekatkan kembali supaya tidak jauh pergi ke arah yang salah. Bila kita merasakan kita sunyi, ketahuilah Allah sentiasa bersama kita.
.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#earnwhileyoulearn
#rezekimilikallah

Stay with the positive one you'll get the positive answers from him. If you stay with the another one, you'll fall together with him.
.
Bila kita tanya soalan soalan yang kita tak tahu pasal masa depan dengan orang yang gagal, jawapannya adalah cara2, sebab, punca, salah orang yang gagal. SEBAB MEREKA GAGAL.
.
Pergi lah tanya orang yang berjaya dalam hidup diaorang. Jawapan mereka adalah cara, sebab, punca mereka BERJAYA. Bukan mereka ni berlagak. Tapi SEBAB MEREKA BERJAYA.
.
So pergi ikut orang berjaya, apa yang mereka buat. Jangan la pergi ikut sekali yang gagal. Dengan korang sekali gagal. Masa tu dah gagal nanti jumpa lagi okay.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#earnwhileyoulearn
#rbsfans #viefans #gbecsapok

Jika hendak berjaya dalam perniagaan, ANDA mesti ubah cara pemikiran ANDA berniaga. Bukanlah semudah abc jika tiada asas yang kuat dalam perniagaan. Jadi jangan anggap mula berniaga terus berjaya! Itu berangan!
.
ANDA perlu ikut langkah-langkah permulaan berniaga. Bukan terus lompat sana-sini. Bukan boleh lompat terus step terakhir untuk dapatkan hasil.
.
Tidak kira bisnes apa sekalipun. Direct selling, conventional business, traditional business, trading, network marketing atau multi-level marketing sekalipun.
.
Mesti ada langkah-langkah yang ANDA perlu belajar dan ikut baru boleh dapat RENTAK berniaga. Dari situ baru ANDA akan tahu bagaimana untuk menghasilkan result yang lumayan.
.
RM1,000,000.00 yang pertama sangat sangat mudah. Suka jadi jutawan muda terutamanya?
.
Jadi ikut sahaja langkah berniaga. Jangan terlalu kuat berangan. Ni bukan cerita angan-angan mat jenin. Takde TINDAKAN takkan berjaya.
.
HAFIKA
019.798.6568

#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle
#ramadan #terawih #banyakkan #amal #ibadah

Selamat pagi. Mulakan hari ini dengan senyuman dan katakan perkara-perkara positif dalam diri. Jangan selitkan atau masukkan sebarang unsur aura negatif dalam kehidupan sehari. Kerana hidup ini umpama lumba lari dan anda adalah pelari. Jika awal permulaan anda dah tersungkur dan terlungkup, di tambah dengan keyakinan yang rendah dan fizikal yang lemah. Kebarangkalian untuk menang tu memang rendah. Tapi jika awal nya cemerlang, tak mustahil akhir cerita juga akan jadi bagus in sha allah semua. Renung-renungkan dan selamat beramal.
.
HAFIKA
019.798.6568
.
#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#hafikalifestyle #selamatpagi
#salamramadan #saturday
#rbsfans #viefans #gbecsapok

Seandainya
Saya ada sebiji epal dan awak juga ada sebiji epal,
bila kita bertukar epal,
saya akan tetap memiliki sebiji epal dan awak juga akan tetap mempunyai sebiji epal.

Walaupun hakikatnya epal itu sudah berpindah tangan

Tetapi,

Seandainya saya ada satu ilmu dan awak juga ada satu ilmu,
bila kita bertukar ilmu,
awak akan memiliki dua ilmu dan begitu juga diri saya yang akan memperolehi dua ilmu.

Semoga adalah kiranya ungkapan ini untuk dicerna di dalam minda❤

HAFIKA
019.798.6568

#royalbusinessschool
#hafikayoungmillionaire
#hafikayoungentrepreneur
#earnwhileyoulearn
#hafikalifestyle

Most Popular Instagram Hashtags