[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#gualejen

13 posts

TOP POSTS

Alhamdulillah, gears down, set on Flap 3, smooth landing, touchdown Runway 33, WMKK (Kuala Lumpur International Airport) πŸ˜„βœŒ Air Asia AK 5131
Airbus A320-200, 9M - AHZ
WBKK (KKIA) - WMKK (KLIA)
4:30pm - 6.30 pm (fastest 30 minutes) (2 hours)

"Namun ku tersedar, harkat pilu yang menyintai rejam. Kaulah puteri ayu yang kan menyimpan dendam. Wahai puteriku, maafkan ku lepas pesan ini. Kau kan membunuhku dalam bencimu". πŸ˜” -Aku Farid-
Si Penikam Cinta.
10/10/2017 1845 PM
Look Out Point, Ampang.
#powermcmband #powerbakhang #gualejen #iamlegend #ζœ€ι«˜γ‹γ‚ˆ #すばらしい #かわいい #すごい #music #boy #sun #instagood #nice #fun #smile #thuglife #love #life #badboys #beautiful #awesome #happy #wonderful #kualalumpur #malaysia #asian #kodahkenapa #akuygrealkoygpanas #acahacahsweet #liardanangkuh

Sengaja abang tidak menjadi seorang Guitarist Jazzer kerana abang tak nak nanti ada gegurl-gegurl hot menjadi tidak keruan 24 jam, 7 hari seminggu sebab terlalu 'cair' pada abang. Kah kah kah kah kah! πŸ˜‚

#powerbakhang #gualejen #iamlegend #ζœ€ι«˜γ‹γ‚ˆ #すばらしい #かわいい #すごい #music #boy #sun #sky #nice #fun #smile #thuglife #love #life #badboys #beautiful #awesome #happy #wonderful #kualalumpur #malaysia #asian #kodahkenapa #akuygrealkoygpanas #acahacahsweet #liardanangkuh

Dari sinilah, Kuala Lumpur mendapat nama, titik pertemuan antara 2 sungai, iaitu, Sungai Gombak dan juga Sungai Klang... Ya inilah dia, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur yang sebenar-benarnyaπŸ˜πŸ‘Œ Selamat Datang Ke Kuala Lumpur, Selamat Datang Ke Malaysia 😊

"Resah di dada mu, dan rahsia yang menanti di jantung puisi ini, di pisah kata-kata, begitu pula rindu. Lihat tanda tanya (?) itu, Jurang antara kebodohan dan keinginanku, memilikimu sekali lagi"
#powermcmband #powerbakhang #gualejen #iamlegend #climbing #beautiful #friends #family #girl #cute #food #life #style #fun #hipster #ghetto #swag #sweet #tilljannah #awesome #happy #love #ampang #kualalumpur #malaysia #kodahkenapa #akuygjiwangkoygpanas #acahacahsweet #liardanangkuh

MOST RECENT

Sengaja abang tidak menjadi seorang Guitarist Jazzer kerana abang tak nak nanti ada gegurl-gegurl hot menjadi tidak keruan 24 jam, 7 hari seminggu sebab terlalu 'cair' pada abang. Kah kah kah kah kah! πŸ˜‚

#powerbakhang #gualejen #iamlegend #ζœ€ι«˜γ‹γ‚ˆ #すばらしい #かわいい #すごい #music #boy #sun #sky #nice #fun #smile #thuglife #love #life #badboys #beautiful #awesome #happy #wonderful #kualalumpur #malaysia #asian #kodahkenapa #akuygrealkoygpanas #acahacahsweet #liardanangkuh

"Namun ku tersedar, harkat pilu yang menyintai rejam. Kaulah puteri ayu yang kan menyimpan dendam. Wahai puteriku, maafkan ku lepas pesan ini. Kau kan membunuhku dalam bencimu". πŸ˜” -Aku Farid-
Si Penikam Cinta.
10/10/2017 1845 PM
Look Out Point, Ampang.
#powermcmband #powerbakhang #gualejen #iamlegend #ζœ€ι«˜γ‹γ‚ˆ #すばらしい #かわいい #すごい #music #boy #sun #instagood #nice #fun #smile #thuglife #love #life #badboys #beautiful #awesome #happy #wonderful #kualalumpur #malaysia #asian #kodahkenapa #akuygrealkoygpanas #acahacahsweet #liardanangkuh

Selamat Pagi Encik Matahari, Selamat Pagi Kuala Lumpur, Selamat Pagi Malaysia, Selamat Pagi Dunia!!! πŸ˜„βœŒ

Pulau Riau, Indonesia di tengah-tengah Laut China Selatan, masa ni 33000 kaki di atas udara, cantik kan? πŸ˜„βœŒ

Alhamdulillah, gears down, set on Flap 3, smooth landing, touchdown Runway 33, WMKK (Kuala Lumpur International Airport) πŸ˜„βœŒ Air Asia AK 5131
Airbus A320-200, 9M - AHZ
WBKK (KKIA) - WMKK (KLIA)
4:30pm - 6.30 pm (fastest 30 minutes) (2 hours)

"Jauh perjalanan, luas pemandangan, bertambah pengetahuan, pengalaman" πŸ˜„βœŒ

"Resah di dada mu, dan rahsia yang menanti di jantung puisi ini, di pisah kata-kata, begitu pula rindu. Lihat tanda tanya (?) itu, Jurang antara kebodohan dan keinginanku, memilikimu sekali lagi"
#powermcmband #powerbakhang #gualejen #iamlegend #climbing #beautiful #friends #family #girl #cute #food #life #style #fun #hipster #ghetto #swag #sweet #tilljannah #awesome #happy #love #ampang #kualalumpur #malaysia #kodahkenapa #akuygjiwangkoygpanas #acahacahsweet #liardanangkuh

#Repost @z_iqmalia
・・・
Ada jugak ditangan! Susah betul nak mencari. Thank u @bukhutimes even lewat sehari, tengok special gift gelak sensorang. Hahaha (xhbs gelak lg) cair hati mcm coki-coki nie.
#bukhutimes #fixi #IamLejen #GuaLejen #NadiaKhan #bestseller
#feedbackbukhutimes

Most Popular Instagram Hashtags