[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ggslover

1899 posts

TOP POSTS

Kelakuan para pemain ggs waktu itu #ggslover #tristan#digo ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š @aliandooo @kevinjulio1993

Reese loves her GGS for that post-workout fuel and glow! ๐Ÿ’š๐ŸŒฑ๐Ÿ’ช๐Ÿผ #beautyinsideout #ggslover

#Repost @reesewitherspoon (@get_repost)
ใƒปใƒปใƒป
โ€œExercise gives you endorphins. Endorphins make you happy!โ€ #NameThatMovie #SaturdayMorningSweat

Cihuy ah ....
Ala ala model gt xixix
#ggs#ggsseason2#ggslover#instagood #insalike

Ya elah sempet2 nonton tayangan di dunkin cibubur#ggsfamily##ggslover

Yeeeaayy genk muka pucet tuhhh๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜ˆTristan๐Ÿ˜ˆDigo๐Ÿ˜ˆWinky๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒehhh tp skrg gak bertaring lohhh๐Ÿ˜†@kevinjulio1993 @aliandooo @ciomanassero
#GGSLover #vampires

Yoga and meditation with Kimberly Snyder โค I'm still shaking with excitement!!! โคโœŒ๐Ÿผโค #meetingyouridol #yoga #meditation #radicalbeauty #ggslover

Galang๐Ÿ˜ #rickyharun #galang#ggslover

MOST RECENT

Al kisah skin saya dulu kusam ya amat . Nak tunjuk pon segan . Pelbagai product cuba .. kejap jaa ok lepas kelaut . Ada yang ok tapi kos sangat tinggi jadi nak kosistant agak payah .
Saya cuba GGS nie sebelum decide juai lagi . 1st terdetik nak jual sebab orang tegur perubahan kulit . Mybe orang yang kerap jumpa tak berapa nak perasan tapi orang yang " jarang-jarang " nampak mula perasan .
Dulu kalau tak pakai foundation dan bedak pulak lagi . Memang tak keluar lah jawapannya .
Tapi seperti skincare organik yang lain . Perlukan masa untuk rawat dan pulih . Kesan untuk kulit lembab dan lembut seawal 7 hari dah nampak . Cuma perubahan ketara makan masa bergantung pada hormon . Cuma macam biasa lah orang kita , nak yang cepat je kesan .
Saya pakai saya jual .
#glamglowskincare #ggslover #teamglamglow

Kelakuan para pemain ggs waktu itu #ggslover #tristan#digo ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š @aliandooo @kevinjulio1993

creature of habit ๐Ÿ™‹pumpkin muffins + glowing green smoothies worked well for meals last week so I did a quick prep tonight of the same for heading into week 2 of #tiu21 ๐Ÿ‚๐ŸŽƒ๐ŸŒป
.
Going to make the frittata muffins + a crockpot concoction tomorrow! We had a busy day today ๐Ÿ’›but I did get in my @elevatetheglobe Kundalini class this morning for week 7 of Rise Up! See you in the morning, babes! I'm in for the 6am Beach Bombshell Workout ๐ŸŒŠโœจ#studiotoneitup #tiuteam #mealprepsunday .
.
.
#tiumama #mealprep #tiu21daychallenge #tiumom #tiunj #tiugirl #fitfam #fitmom #greensmoothie #yoga #pilates #cleaneating #tiuplan #nourishyourbody #selfcare #selflove #ggslover #glowinggreensmoothie #boymom #tiupostpartum #toddlerlife #tiucheckin #grateful #fall #weekendvibes #mindfulmama

Alhamdulillah repert oder .
#ggslover #glamglowskincare

Kehidupan ni awak ada pasang dan surut . Kadangkala happy kadangkala duka . Tapi awak , kenapa mesti ingat yang duka ? Sedangkan NIKMAT BAHAGIA juga ALLAH S.W.T telah titipkan .
Hidup ni awak , memang kena merancang . Tapi awak , kalau PERANCANGAN ALLH S.W.T membatasi rencanamu janganlah dirunsingkan .
Kerana DIA MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU โค

Salam magrib awak
#cikpuanlawa #glamglowskincare #glamglowcoffeescrub #meklawafoundation2in1 #Magikafd #ggslover #organikskincare

Kehidupan ni awak ada pasang dan surut . Kadangkala happy kadangkala duka . Tapi awak , kenapa mesti ingat yang duka ? Sedangkan NIKMAT BAHAGIA juga ALLAH S.W.T telah titipkan .
Hidup ni awak , memang kena merancang . Tapi awak , kalau PERANCANGAN ALLH S.W.T membatasi rencanamu janganlah dirunsingkan .
Kerana DIA MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU โค

Salam magrib awak
#cikpuanlawa #glamglowskincare #glamglowcoffeescrub #meklawafoundation2in1 #Magikafd #ggslover #organikskincare

Kehidupan ni awak ada pasang dan surut . Kadangkala happy kadangkala duka . Tapi awak , kenapa mesti ingat yang duka ? Sedangkan NIKMAT BAHAGIA juga ALLAH S.W.T telah titipkan .
Hidup ni awak , memang kena merancang . Tapi awak , kalau PERANCANGAN ALLH S.W.T membatasi rencanamu janganlah dirunsingkan .
Kerana DIA MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU โค

Salam magrib awak
#cikpuanlawa #glamglowskincare #glamglowcoffeescrub #meklawafoundation2in1 #Magikafd #ggslover #organikskincare

Saya cuma nak habaq .
AURA MANIS MENAWAN saya โค
โœ” guna FULL SET GLAMGLOW SKINCARE #ggslover โœ” guna coffw scrub swminggu sekali โœ” magika cream foundation
Dengan syarat WAJIB KOSISTANT ! Jangan baru pakai sebulan dahh kata tak berkesan .
Anda juga kata nak yang BIAR LAMBAT ASAL SELAMAT โœ”
Krim malam janganlah duk skip yea โœŒ sebab tu krim rawatan . Nnty hangpa gaduh pulaa tak jadi .
Product GLAMGLOW SKINCARE 100% organik . Jadi kalau sesiapa pernah pakai produk ada bahan kimia kadang kala keluar jerawat2 jangan gaduh naa . Tu nakk bg repair semula kulit kita .
Okelahh hakak takmau panjang lebaq cita . Try dulu nohh ..

Saya cuma nak habaq .
AURA MANIS MENAWAN saya โค
โœ” guna FULL SET GLAMGLOW SKINCARE #ggslover โœ” guna coffw scrub swminggu sekali โœ” magika cream foundation
Dengan syarat WAJIB KOSISTANT ! Jangan baru pakai sebulan dahh kata tak berkesan .
Anda juga kata nak yang BIAR LAMBAT ASAL SELAMAT โœ”
Krim malam janganlah duk skip yea โœŒ sebab tu krim rawatan . Nnty hangpa gaduh pulaa tak jadi .
Product GLAMGLOW SKINCARE 100% organik . Jadi kalau sesiapa pernah pakai produk ada bahan kimia kadang kala keluar jerawat2 jangan gaduh naa . Tu nakk bg repair semula kulit kita .
Okelahh hakak takmau panjang lebaq cita . Try dulu nohh ..

Saya cuma nak habaq .
AURA MANIS MENAWAN saya โค
โœ” guna FULL SET GLAMGLOW SKINCARE #ggslover โœ” guna coffw scrub swminggu sekali โœ” magika cream foundation
Dengan syarat WAJIB KOSISTANT ! Jangan baru pakai sebulan dahh kata tak berkesan .
Anda juga kata nak yang BIAR LAMBAT ASAL SELAMAT โœ”
Krim malam janganlah duk skip yea โœŒ sebab tu krim rawatan . Nnty hangpa gaduh pulaa tak jadi .
Product GLAMGLOW SKINCARE 100% organik . Jadi kalau sesiapa pernah pakai produk ada bahan kimia kadang kala keluar jerawat2 jangan gaduh naa . Tu nakk bg repair semula kulit kita .
Okelahh hakak takmau panjang lebaq cita . Try dulu nohh ..

Kesilapan sekali orang akan kenang seumur hidup . Kebaikan berkali-kali turut dilupakan .
Itulah manusia โœŒ

#ggslover #glamglowskincare #cikpuanlawa

Anda boleh lihat sendiri hasilnya .
Yang pasti kosistant โœŒ
#ggslover

Krim magic namanya .
Mampu melembabkan kulit . Memudarkan parut jerawat .
Mengecutkan jerawat .
Memudarkan jeragat .
Serta mencerahkan โค

#ggslover #glamglowskincare #cikpuanlawa

#feedback #ggslover #glamglowskincare ๐Ÿ™…โ€โ™€๏ธ say no to miss j
Jerawat kecut habis . Tak susah hati lagi .

Ready for morning yoga! โœŒ๐Ÿป๐Ÿ˜‹
โ€ข
My Glowing Green Smoothie ๐Ÿ‘‰Spinach, cucumber, ginger, cilantro, lime, pineapple + banana
โ€ข
I've been trying to eat more parasite killing foods just to zap anything that might be in my system. Raw garlic, ginger, cilantro, diatomaceous earth...what else should I add to my diet, beauties?!

Most Popular Instagram Hashtags