#getaharabsudan

492 posts

TOP POSTS

Alhamdulillah, kita restock lagi hari ni. #almannaameer #prebiotikSemulajadi #getaharabsudan

“ GEMBIRANYA HATI…MCM NAK LOMPAT SAMPAI KE LANGIT 7 "💃 sebab skrg semuanya dah berubah...
sampai depan cermin pun trsenyum sorang2...😊
mana taknya
sejak baik spenuhnya dr pyakit kencing manis ni
skrg nampak fresh, berseri-seri💑
kolstrol dan darah tinggi pun dah smakin kurang
skrg ni rasa brtenaga sangat💪

nak berjalan, nak berkebun, nak bertukang
nak masak apa, nak makan apa
mcm xda benda jer…
xpayah dah nak berpantang2 lagi nak makan apa
bebas sgt hidup, syukur sgt mcm diberi PELUANG KEDUA

ni semua gara2 khasiat yg ada dlm GUM ARABIC AL-MANNA...
Sbb gum arabic ni lah, pyakit 3 SERANGKAI, KANSER dan pelbagai pyakit lain dpt disembuhkan dgn jayanya. ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Berapa Bacaan Normal Kadar Gula Dalam Darah?

Soalan ni selalu kita dengar kan? sebenarnya bacaan kadar gula dalam darah yang diambil boleh dikategorikan kepada 3 peringkat. Bacaan2 ini hanya diambil kira untuk situasi . Untuk OGTT perlu refer jadual lain. Jom cek anda berada ditahap yang mana. ~ Bacaan dari 3.9-5.5mmol/L
anda dikategorikan normal dan bebas dari Diabetes. ~ Bacaan dari 5.6-6.9mmol/L (Berisiko menghidapi diabetes) ~ Bacaan dari 7.0mmol/L ke atas (Diabetes)Jika anda mendapat bacaan 7.0mmol/L atau lebih pada situasi Fasting Blood Sugar (FBS), anda adalah penghidap diabetes Sila dapatkan nasihat doktor segera 💓hotline 24 jam 📞☎whatsap 019-5527351 #khasiatgumarabic
#Prebiotiksemulajadi #getaharabsudan #makanansemulajadi #pohonakasia

Mak cik ini datang kenduri di Kedah dari Kota Bharu, Kelantan. Sanggup berhenti tunggu sis di rnr Gurun dalam perjalanan untuk pulang ke Kota Bharu semata untuk dapatkan #prebiotiksemulajadi ini.. Moga bermanfaat buat kesihatan Mak Cik. Terima kasih ❤

#getaharabsudan #almannaameer #supplements #terimakasih

Mengapa detox / mencuci usus penting?? Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.
Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum .
Kerana itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Nak try detox paling power abad ini? Sebab ramai dah merasai sendiri.. Kindly whatsapp 012-5990771.

#detox #prebiotiksemulajadi #fiber #almanna #acaciagum #gumarabic #getaharabsudan #prebiotik #probiotik #seratlarut #supplement #fiber #kalsium #kualititinggi #gredterbaik #mudahlarut #makananusus #healthybody #almannamalaysia #natural

'Kajian membuktikan amalan pengambilan Gum Arabic mampu melindungi BUAH PINGGANG daripada rosak akibat KENCING MANIS, DARAH TINGGI atau pengambilan ubat ubatan terlalu lama selain mencegah selesema serta merawat MASALAH USUS dan DARAH TINGGI' 'Gum Arabic mengandungi PREBIOTIK,FIBER LARUT, MINERAL dan juga KALSIUM yang tinggi' 'Tiada kesan sampingan buruk terhadap kesihatan biar pun pengambilannya tanpa sukatan'

#arabicgum
#getaharabsudan
#prebiotiksemulajadi
#stokisarabicgum

Assalamualaikum. Selamat pagi. Keindahan akan ada bila masalah dihadapi dengan tenang. Ketenangan muncul bila kebahagiaan ada dalam hati. Hati yang tenang jangan sangka tiada dugaan. Dugaan yang datang akan membuatkan seseorang akan lebih matang.
#perjuanganharusditeruskan
#masihmencariilham
#getaharabsudan
#almanna
#penawardarisudan
#solimaxxstockpalinglaris #anbolic
#geng625

HANYA RM30 SAHAJA.

SERBUK GUM ARAB AL-MANNA.JOM AMALKANNYA😊

Nak order, boleh :
Whatsapp 013 332 1160
Whatsapp 013 332 1160
Whatsapp 013 332 1160 .insha'Allah

#sayajual #produkpemakanansunnah #sayajual #getaharabsudan #almannaameer #gumarabic #almanna #acaciagum #prebiotiksemulajadi #seratlarutasli #supplement #fiber #makananusus #healthygut #gredterbaik #mudahlarut #halal #kualititinggi

Gum Arabic Al-Manna kini boleh didapati di MYDIN Kubang Kerian melalui wakil penjual di aras dewan makan Aneka Kuih Medan Selera.

Pengunjung yang selalu ke MYDIN Mall Kubang Kerian atau yang berkerja dan berada di berhampiran boleh mendapatkan Gum Arabic Al-Manna di sini.

#gumarabicalmanna #getaharabsudan #gumarabicfood #tgumarabiccheckin #mydin #mall #kubangkerian

Jom try Al Manna Gum Arabic Ameer
Wasap kak ct 0139360633
#EjenAlMannaGumArabicAmeer
#EjenTasekGelugor
#almannaameer
#getaharabpenang
#getaharabsudan

MOST RECENT

thankssss custumer dari cangkat jering..10min ja urusan terus bank in duit order masuk..sapa lg nk join order #gumarabic boleh pm sy sebelum 5pm yerrr...target esok nk pos laju 30 pakettttt lahhh🏀🏀🏀 alang2 pos laju sebelah umh.. *like*👍 : http://www.facebook.com/MakananSunnahGumArabic/ *website* : gumarabic.azhira.com *PM* 💌: http://m.me/MakananSunnahGumArabic *buka la pamplet alam maya kami*: http://bit.ly/2clkl2J 💞💞💘 📞☎CALL/WHATTSUPP/TELEGRAM : *0133807396_ (Maisarah*) #stokisgumarabicselangor #kebaikangumarabic #almannaameer #khasiatgumarabic #Prebiotiksemulajadi #buahpinggang #batukarang #getaharabsudan #naturalfood #makanansemulajadi #supplementkesihatan #stokisgumarabicalmanna #gumarabicalmanna #serbukalmanna #ejenarabicgum #kencingmanis #hbrendah #anemia #kalsium #bakteriabaik #makananusus #imunsistem #antibodi #getaharab #gulatinggi

Peristiwa Bersejarah Di Bulan Ramadan

Rakaman sejarah turut diabadikan di dalam bulan Ramadan. Pelbagai peristiwa kebesaran Islam dan umat Islam yang berjuang menegakkan kebenaran menjadi rujukan bagi generasi terkemudian.
#gumarabicalmanna #getaharabsudan #gumarabicfood #stokisgumarabic #unitdakwah #puasa #ramadan #peristiwa

Berusahalah untuk mendapatkan malam kemuliaan (Lailatul Qadar) dengan menghidupkan malam melalui beribadat kepada Allah iaitu mendirikan solat malam, berdoa, berzikir, bertadarus dan membaca al-Quran.

Hal ini berdasarkan kepada hadis daripada Aisyah r.a. katanya: “Adalah Rasulullah bersungguh- sungguh beribadat pada malam yang akhir, apa yang tidak dilakukannya pada puluhan malam yang lain.” (Riwayat Muslim)

#gumarabicalmanna #getaharabsudan #gumarabicfood #stokisgumarabic #unitdakwah #puasa #ramadan #lailatulqadar

Gum Arabic Al-Manna juga digunakan dalam membantu masalah sendi, mengawal selera makan dan masalah kulit.
.
.
Insya-Allah ia berkesan sebagai ikhtiar. Dan ramai pengguna telah memberi feedback yang sangat positif. Alhamdulillah. 👍
.
.
#stokisgumarabic #naturalcure #natural #cure #stokis #gamarab #almanna #almannaameer #almannateamzuraini #acaciagum #gumarabic #getaharabsudan #detoks #prebiotik #probiotik #seratlarut #supplement #fiber #kalsium #minerals #kualititinggi #gredterbaik #mudahlarut #makananusus #usussihat #0134542821 #agentdiperlukanseluruhmalaysia

DOKTOR PUN AMALKAN GUM ARABIC
.
.
Gum Arabic Al-Manna 100% Semulajadi
.
.
Gum Arabic al-Manna tiada bahan tiruan dan bahan tambahan. Getah Arab ini 100% semulajadi diambil dari pokok. Oleh itu ia lebih bebas dari kesan sampingan. Gam Arab lebih mudah diminum kerana ia bersifat mudah larut dalam semua jenis air, penyediaannya ringkas, segera dan mudah.
.
.
Harga yang ditawarkan untuk memiliki al-Manna sangat berbaloi untuk pelaburan kesihatan. Produk Gum Arabic al-Manna yang dipakej semula kepada jenama ‘Ameer’ sangat berkhasiat dan berkualiti di samping kandungannya dari gred terbaik.
.
.
Gum Arabic al-Manna sesuai untuk semua peringkat usia. Getah Arab ini boleh digunakan untuk bayi, kanak-kanak, orang dewasa, warga emas dan ibu mengandung. Gam Arab ini juga boleh dimanfaatkan untuk meningkatkan kesihatan.
.
.

Gum Arabic ini juga digunakan untuk membantu pesakit darah tinggi, kencing manis, buah pinggang, cirit-birit, sembelit dan banyak lagi untuk tujuan kesihatan. Sila rujuk page untuk mengetahui lebih banyak khasiat dan manfaat Gum Arabic al-Manna untuk penyakit-penyakit tertentu dan hasil kepuasan pengguna (testimoni).
.
.
Bagaimana Untuk Mendapatkan Gum Arabic Al-Manna?
.
.
Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp;
.
.
0134542821
0134542821
.
.

#stokisgumarabic #naturalcure #natural #cure #stokis #gamarab #almanna #almannaameer #almannateamzuraini #acaciagum #gumarabic #getaharabsudan #detoks #prebiotik #probiotik #seratlarut #supplement #fiber #kalsium #minerals #kualititinggi #gredterbaik #mudahlarut #makananusus #usussihat #0134542821 #agentdiperlukanseluruhmalaysia

Insya-Allah Gum Arabic bersifat membantu dalam mendapatkan kesihatan yang lebih baik. Menurut testimoni yang selalu kami terima, ia membantu pemulihan senggugut, migrain, gout (paling ramai berpuas hati) dan buasir (paling ramai respon positif).
.
.

#stokisgumarabic #naturalcure #natural #cure #stokis #gamarab #almanna #almannaameer #almannateamzuraini #acaciagum #gumarabic #getaharabsudan #detoks #prebiotik #probiotik #seratlarut #supplement #fiber #kalsium #minerals #kualititinggi #gredterbaik #mudahlarut #makananusus #usussihat #0134542821 #agentdiperlukanseluruhmalaysia

Manfaat Gum Arabic Al-Manna juga digunakan sebagai ikhtiar dalam membantu memulih masalah kesihatan seperti darah tinggi, demam, berat badan dan paling banyak mendapat respon positif di kalangan pengguna ialah penurunan gula dalam darah bagi pesakit diabetes. Insya-Allah.
.
.
#stokisgumarabic #naturalcure #natural #cure #stokis #gamarab #almanna #almannaameer #almannateamzuraini #acaciagum #gumarabic #getaharabsudan #detoks #prebiotik #probiotik #seratlarut #supplement #fiber #kalsium #minerals #kualititinggi #gredterbaik #mudahlarut #makananusus #usussihat #0134542821 #agentdiperlukanseluruhmalaysia

Most Popular Instagram Hashtags