#geram

MOST RECENT

Trio comel
Gegirl,kita and simo😻
Alahai comelnya
.
#catlovers #cat #kucingcikyam #geram #gomol #sayangdiaorang #kucing #comel

budak ja pun.. yang ko nak pukul sampai macam tu napa.. 😠😠😠 #deram #geram #berdarah #budak #child

Comelnya baby girl ni #geram

Dia dah.. sis bila lagi? Dah apa? Dia dah pilih shaklee sebahagian dari hidupnya.
Selamat. Halal. Dijamin berkesan. Produk semulajadi. .
.

Bulan ni promosi vitamin C. Dapat less 10%tau. Jimat berganda. Jom kongsi dengan kawan2. .

Hubugi segera
Sid Hidayu Hasmi
http://www.wasap.my/60145013448

#nakcantik #naksihat #nakshaklee #student #sipipimerah #kulitgebu #kulitsihat #geram #nakcubit #pipikemerahan #spm #stpm #uiam #ump #kmph

Lewat cintalah semua yang pahit akan jadi manis
Lewat cintalah semua tembaga akan menjadi emas
Lewat cintalah semua endapan akan jadi anggur murni
Lewat cintalah semua kesedihan akan jadi obat
Lewat cintalah si mati akan jadi hidup
Lewat cintalah Raja jadi budak! - Jalaluddin Rumi

Bagaimana menerangkan Cinta? Akal berusaha menjelaskannya adalah seperti keledai dalam paya. Dan pena yang berusaha menggambarkannya akan hancur berkeping-keping. Begitulah Cinta kata Maulana Jalaluddin Rumi (Annemarie Schimmel. Akulah Angin Engkaulah Api, Hidup dan karya Jalaludin Rumi Bab manifestasi Cinta halaman 1)

Lokasi. Aula Abjan Sulaeman UIN Sunan Gunung Djati Bandung
📷 @Jayannurzaman

#GERAM @teaterawalbdg
#MadrasahRumi
#IslamItuCinta

Hensem tak???..Sila Comment Di Bawah

Kan aunty da cakap, kalau anak2 buah mai, memang sume dok tala kat keyboard aunty!
..
Nasib baek comel! Rindu❤
..
#nephew #boy #cute #love #family #keyboardinstrument #keyboardmusic #missyou #rindu #geram #bigboy

Dia dah.. sis bila lagi? Dah apa? Dia dah pilih shaklee sebahagian dari hidupnya.
Selamat. Halal. Dijamin berkesan. Produk semulajadi. .
.

Bulan ni promosi vitamin C. Dapat less 10%tau. Jimat berganda. Jom kongsi dengan kawan2.
Hubugi segera
Sid Hidayu Hasmi
http://www.wasap.my/60145013448

#nakcantik #naksihat #nakshaklee #student #sipipimerah #kulitgebu #kulitsihat #geram #nakcubit #pipikemerahan #spm #stpm #uiam #ump #kmph

Masalah Jerawat? Jeragat? Resdung?
Jom sihatkan kulit dengan suplemen shaklee. Selamat. Halal. Dijamin berkesan. Produk semulajadi. .
.

Bulan ni promosi vitamin C. Dapat less 10%tau. Jimat berganda. Jom kongsi dengan kawan2.
Hubugi segera
Sid Hidayu Hasmi
http://wasap.my/60145013448/

#nakcantik #naksihat #nakshaklee #student #sipipimerah #kulitgebu #kulitsihat #geram #nakcubit #pipikemerahan #spm #stpm #uiam #ump #kmph

Ive been searching my Original Iphone (earphone).. i was so frustrated when my earphone gone missing. Then i decided to buy a fake 1 to satisfied myself... #sedih😭 #geram #marah

sbs//003
Rilisan ketiga sbs records
#RepostSave @geramthrash with @repostsaveapp ・・・ Out Now!!!
" Rimba"
Dapatkan segera
Price IDR 35K
For more info contact us :
•Phone/SMS/WA : 089656311229
•Email : geramthrash6@gmail.com
www.facebook.com/geramthrash
www.instagram.com/geramthrash

#geram #rimba #scatteredbrainssociety #thrashmetal #indonesianthrashmetal #instametal

Angry cuties (part 2)

Tetap cute walau sedang geram

Yakinlah bahwa keunyuanmu bisa melindungimu dari tekanan para kapitalis dan korban-korbannya

#angry #cute #capitalism #lovequotes #lifehacks #lucu #ganteng #darkart #geram #gemas #drawing #illustration #copicmarkers #characterdesign

WHY POSLAJU??!!!! Kenapa sampai koyak rabak kotak i ni???! Bulan puasa ni pun uolls nak buat hal pulak😔😔😭😭 dah la lambat nak sampai, tracking tak update2. Tinggal 3 lagi kotak tak sampai kat Tuan lagi haishhh #GERAM #SABAR

•makcik Amer Oh Makcik•
Such a good poser•

#AmerGirlGirl #poser #geram #cheekyGirl

Most Popular Instagram Hashtags